بازدید 40542
دو هزار و دویست و نود و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

کنایه مرغی عضو هیات رییسه مجلس به روحانی / رییس صداوسیما: در راس اعتماد مردم قرار داریم / علی جنتی: هر کسی کاندیدای ۱۴۰۰ شود، باید به عقلش شک کرد!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند وال‌استریت ژورنال: نتانیاهو و بن‌سلمان درباره ایران صحبت کردند / فعال اصولگرا: کاندیدایی که همه سلایق اصولگرایان را صد درصد تامین کند، وجود ندارد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 23 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

علی جنتی: هرکسی کاندیدای ۱۴۰۰ شود باید به عقلش شک کرد


علی جنتی، وزیر سابق ارشاد، در توئیتی در مورد انتخابات ۱۴۰۰ نوشت: «من فکر می کنم با توجه به مشکلات عدیده ای که کشور با آن روبه روست اعم از تحریم‌های شکننده، تنگناهای اقتصادی، نارضایتی عمومی ناشی از مشکلات معیشتی، محدودیت اختیارات رئیس جمهور در اتخاذ تصمیم در سیاست خارجی و داخلی، هرکس هوس نامزدی ۱۴۰۰ را داشته باشد باید در میزان عقلش شک کرد.» در پاسخ به این اظهارنظر جنتی، سید عطاالله مهاجرانی، نماینده سابق مجلس نوشت: «شهید رجایی در تابستان سال ١٣٥٩ در مجلس گفت: مسئولیت نخست وزیری را در این شرایط کسی می پذیرد که دیوانه باشد یا عاشق! شجونی* فریاد زد: هم دیوانه هم عاشق!»
*جعفر جوادشجونی نماینده کرج در دوره نخست مجلس شورای اسلامی بود.

بازداشت ۱۲ نفر از کارکنان قوه قضاییه به اتهام گرفتن رشوه


حجت الاسلام عبداللهی در نشست شورای عالی قضایی از اقدامات صورت گرفته برای مقابله با تخلفات کارکنان و مرتبطین با دستگاه قضا از جمله وکلای رسمی دادگستری گزارشی ارائه کرد و گفت: در ماه های اخیر ۱۲ نفر از کارکنان دستگاه قضا در بخش‌های مختلف به اتهام ارتشاء دستگیر شده‌اند. وی ادامه داد: همچنین ۱۸ نفر از وکلایی که در بخش های مختلف قضایی برای اعمال نفوذ در پرونده‌ها با پرداخت رشوه تلاش می کردند بازداشت شدند و در همین زمینه یک کارچاق‎کن حرفه ای که علنی در مقابل یکی از مجموعه های قضایی فعالیت داشت، دستگیر شد. رئیس قوه قضاییه در واکنش به این گزارش با تأکید بر لزوم برخورد با افراد فاسد در مجموعه مرتبطین با دستگاه قضا، تصریح کرد: مفسدین باید بدانند که وضعیت برای هر گونه فعالیت ناسالم در قوه قضاییه قرمز است. ما اجازه نمی دهیم چهره دستگاه کارآمدی که قضات آن بعضاً شبانه روزی در آن مشغول خدمت هستند و با اجاره نشینی و سختی زندگی خود را می گذرانند، با این نوع اقدامات موردی به گونه دیگری نشان داده شود. انتظار این است که جریان وکالت خودش نظارت داشته باشد تا فسادی در این مجموعه رخ ندهد.

علی عسکری: صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد


علی عسکری در نخستین جلسه مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با رئیس و معاونان رسانه ملی با تأکید بر اینکه فضای مجازی یکی از دیگر راه‌های دشمن برای هجمه فرهنگی است، تصریح کرد: فضای مجازی امروز برای ما هم فرصت است و هم تهدید و باید با قانون‌مند کردن آن مانند همه‌ جای دنیا، از فرصت‌های آن بیشتر و بهتر استفاده کنیم و نقش مجلس در این زمینه و در رأس آن، کمیسیون فرهنگی بسیار مهم است. رئیس رسانه ملی با بیان اینکه با وجود همه هجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمنان، صداوسیما در رأس اعتماد مردم قرار دارد، افزود: آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رسانه ملی جایگاه ویژه‌ای میان مردم هم از منظر اعتماد عمومی و هم میزان مراجعه و علاقه‌مندی قرار دارد. وی افزود: البته باید با تلاش و سرعت بیشتر به سمت نقطه مطلوب حرکت کرد و این مستلزم همکاری و هم‌افزایی با شما در کمیسیون فرهنگی مجلس و دیگر نخبگان فرهنگی دانشگاهی است.

انتقاد مصطفی هاشمی‌طبا از متن روزنامه کیهان


روزنامه کیهان در مطلبی نوشت: «زمزمه مذاکره، راه‌های غیر آمریکا و اروپا را هم برای ما ناامن می‌کند چرا که باعث سردرگمی کشورهایی نظیر چین، روسیه و هند می‌شود! آنان با این زمزمه‌ها درباره صداقت ما در اصلاح سیاست خارجی و روی کردن به «سیاست اولویت شرق» شک می‌کنند کما اینکه شک کرده و بی‌رغبتی نشان داده‌اند.» در این ارتباط «مصطفی هاشمی طبا»، چهره سیاسی اصلاح طلب، گفت: ابتدا باید گفت که روسیه شرق نیست و غرب است، روسیه از نظر جغرافیایی جزو اروپاست پس مغرب زمین است، دوم اینکه، سیاستِ نگاه به شرق صرفا به معنای شرقِ جغرافیایی نیست. او افزود: در واقع ما باید حتما با کره و ژاپن و همه کشورهایی که در شرق ما هستند، هر طور که می شود رابطه برقرار کنیم.

در این مطلب روزنامه کیهان، حرف بدتری وجود دارد مبنی بر اینکه ما چشم به خوش آمدن و بد آمدن بعضی از کشورها داریم، در حالی که ما استقلال داریم و می گوییم نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی. او اضافه کرد: حال همه اینها سر جای خود، اینکه ما فکر کنیم اگر با کشور دیگری کار می کنیم، چون یک کشور دیگر بدش می آید و ناراحت می شود باید از آن اجتناب کنیم این یعنی اینکه ما استقلالمان را از دست داده ایم، این متن یعنی اینکه ما مستقل نیستیم. این در حالی است که ما باید با همه کشورها تعامل داشته باشیم صرف نظر از خوش آمدن یا بد آمدن. کاندیدای پیشین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: متأسفم که چنین متنی در یک روزنامه آمده است، در حقیقت ما با دست خودمان، استقلالمان را خدشه دار می کنیم. مگر ما نمی گوییم که باید نگاه به داخل داشته باشیم پس این ارتباط و نگاه به خارج و کشورهای بیگانه و ضددین و ضدخدا، این اصلا با هیچ کدام از روابط اسلامی سازگار نیست.

ذوب‌آهن تهدید به کناره گیری از لیگ کرد


باشگاه ذوب‌آهن در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است در صورت تکرار اشتباهات داوری علیه تیم فوتبال این باشگاه، از لیگ برتر کناره‌گیری می‌کند. در بخشی از بیانیه این تیم آمده: در صورت ادامه این روند که به معنای بیهوده بودن حضور و تلاش ما در عرصه فوتبال کشور و جهت جلوگیری از به هدر رفتن میلیاردها ریال بیت المال و هزاران نفر_ ساعت وقت و استعداد ورزش در این زمینه است، از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال امتناع کرده و عطای لیگ رابه لقای مافیای برد و باخت و دست های پشت پرده آن خواهیم بخشید؛ لذا از آن مقام محترم بعنوان پاسدار اصلی حقوق ورزشکاران و ورزش دوستان این آب و خاک درخواست داریم با صدور دستور اقدامی عاجل در این زمینه از تضییع بیشتر حق باشگاهی به قدمت و افتخارات باشگاه ذوب آهن و هزاران ورزشکار و مخدوم ورزش میهنمان و دل شکستگی بیشتر از هزار هوادار و کارگران شریف کارخانه ذوب آهن و مردم شریف استان شهید پرور اصفهان جلوگیری نمایید. شایان ذکر است، رونوشت نامه مذکور برای مدیرعامل محترم شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست محترم هیات مدیره شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست محترم فدراسیون فوتبال ج.ا.ا و ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ج.ا.ا نیز ارسال گردیده است.

کواکبیان: احترام خاتمی را داریم اما...

مصطفی کواکبیان: هرچند طرح های دیگری هم مطرح است، مثلا پیش از این شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان را داشتیم که الان ۹ ماه است تعطیل شده؛ البته ما بر سر آن ساز و کار هم مقداری بحث داریم که چطور بود، در مجموع نظر ما این است که ازعقل جمعی این ۳۲ حزب اکثریت اصلاح‌طلب به یک ساز و کاری برسند و ما آن ساز و کار را می پذیریم.نماینده سابق مجلس با بیان آنکه من هم گفتم این نیست که بگوییم مثلا از مجمع روحانیون مبارز، آقای موسوی‌خوئینی‌ها مثلا فلان آقا را توصیه می کند و همه هم باید در خدمت باشیم، گفت: ما گفتیم که این را قبول نداریم چون باید درباره هر فردی بحث شود، یا مثلا آقای خاتمی نظرشان به یک نفر است و همه باید او را بپذیرند. ما گفتیم احترام جناب آقای خاتمی را داریم اما نمی توانیم این نوع شرایط را بپذیریم، اما اگر اکثریت احزاب بگویند ساز و کار ما این است که ما هیچ تصمیمی نمی گیریم و هرچه آقای خاتمی بگوید را می پذیریم، خب این هم یک ساز و کار است. کواکبیان افزود: حرف ما این بود که بدون ساز و کار نباشیم، یعنی نحوه دستیابی به آن اتفاق نظر و آن اجماع نباید بدون ساز و کار باشد. بحث ما بر سر همین بود، وگرنه ما اصلا بحث عبور از خاتمی و کنار گذاشتن ایشان نیست و احترام ایشان را هم داریم. اما در رابطه با بحث انتخابات ریاست جمهوری سه نظر وجود دارد: یک نظر مشارکت بدون قید و شرط است، اینها می گویند اگر کاندیدای نیابتی هم بود، مصلحت فعلا اقتضا می کند که در انتخابات شرکت کنیم (البته حامیان این نظر در اصلاح‌طلبان کم‌اند اما هستند کسانی که اینگونه فکر می کنند که حالا که نفر ما تایید نمی شود یک نفر را قرضی بگیریم و این کار انجام شود).

واکنش محرز به تولید یک داروی گیاهی برای مقابله با کرونا

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مشخص نیست داروی گیاهی تولید شده در کرمانشاه چطور بدون تایید کمیته درمان کرونا وارد بازار شده است.مینو محرز روز دوشنبه افزود: درباره داروی گیاهی که می گویند در کرمانشاه ساخته و گفته اند کووید۱۹ را درمان می کند. معلوم نیست این دارو چیست و از کجا تاییدیه گرفته، در حالی که هنوز در کمیته کشوری درمان ستاد ملی کرونا اصلا مطرح نشده، چطور ممکن است، سازمان غذا و دارو به دارویی که هنوز در کمیته علمی کرونا تایید نشده، مجوز بدهد، این کارها مردم را سردرگم می کند و مردم میلیونها تومان برای دارویی پول می دهند که اصلا معلوم نیست، چیست و هنوز تایید نشده است.

واکنش آشنا به محکوم شدنش در دادگاه

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور به صدور حکم هیات منصفه دادگاه سیاسی نسبت به خود واکنش نشان داد. وی در توییتی نوشت: قبول ندارم که اسرار هویدا و اشاعه اکاذیب می‌کردم.

کنایه امیرآبادی به روحانی

عضو هیات رئیسه مجلس در توئیتی با هشتگ روحانی و مدیریت به رئیس جمهور کنایه زد. احمد امیرآبادی فرهانی نوشت: مدیریت یعنی مرغ ۳۵هزار تومانی.

فعال اصلاح‌طلب: هماهنگی کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ با رهبری از اوجب واجبات است

سید افضل موسوی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این ‌باره اظهار داشت: در حالی به انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک می‌شویم که اگر اکثریت مردم پای صندوق رأی بیایند، بی‌شک این اصلاح‌طلبان خواهند بود که می‌توانند پیروز رقابت شوند. امیدوارم شرایط در این چند ماه باقی‌مانده به گونه‌ای رقم بخورد که جامعه از این ناامیدی خارج شود و افکار عمومی به این تشخیص برسند که هر رأیی‌ داده می‌شود در سرنوشت‌ آنها اهمیت دارد. در واقع فقط در چنین شرایطی می‌توانیم به مشارکتی پرشور امید داشته باشیم. عضو حزب کارگزاران سازندگی در ادامه گفت: مساله نگران‌کننده این است که تندروها می‌دانند با حضور مردم نمی‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند؛ بنابراین، دائم بر طبل ناامیدی می‌کوبند و سعی‌شان را به کار بسته‌اند تا به بخش زیادی از مردم بفهمانند رأی دادن یا ندادن‌شان چندان فرقی ندارد. این گروه به این مساله اشراف دارند که برای رسیدن به دولت احتیاج دارند انتخابات سرد باشد تا بتوانند با رأی‌های حداقلی نتیجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.

او‌ درباره نگرانی اصلاح‌طلبان از رد صلاحیت احتمالی گفت: شورای نگهبان هر چقدر هم که بخواهد نیروهای کارآمد و شاخص جریان اصلاحات را از حضور در انتخابات محروم کند، باز کسی پیدا می‌شود که در قامت یک کاندیدا به نمایندگی از جبهه اصلاحات وارد رقابت شود. اصلاح‌طلبان همچنین می‌توانند برای حضور در انتخابات به سراغ چهره‌ای معتدل بروند؛ دقیقاً همان کاری که در سال‌های ۹۲ و ۹۶ با رجوع به حسن روحانی انجام دادند. البته من با تعبیر کاندیدای اجاره‌ای مخالفم؛ یعنی یک جریان سیاسی می‌تواند بر حسب شرایط سراغ هر شخصی برود. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره شاخص‌های یک کاندیدای ریاست‌جمهوری توضیح داد: «هماهنگی با رهبری از اوجب واجبات است»؛ به هر صورت مقام معظم رهبری بر اساس قانون اساسی فرمانده کل قوا هستند و همچنین برخی از دستگاه‌ها و نهادها هم مستقیم زیر نظر رهبری‌اند. پس می‌توان گفت، کمترین اختلاف احتمالی رهبری و رئیس‌جمهوری می‌تواند مانع انجام امور شود. سید افضل موسوی در پایان گفت: در پایان ابراز امیدواری می‌کنم تندروها به توفیق نرسند تا ان‌شاءالله نظام با انتخاباتی پرشور به سمت کاهش مشکلات و افزایش آرامش عمومی برود.

واکنش مدیرمسئول پیشین تهران تایمز به عکس جنجالی موسوی و ترامپ

عباس سلیمی نمین، مدیرمسئول سابق نشریه تهران تایمز در واکنش به عکس جنجالی موسوی و ترامپ در صفحه اول این روزنامه، این قیاس را «قطعا غلط» خواند. مدیرمسئول سابق روزنامه تهران تایمز با بیان اینکه ناخن کشیدن به زخم های کهنه را منطقی نمی دانم، گفت: من این مسأله را نمی پسندم که غیر استدلالی سخن بگوییم و یا به نوعی فقط سعی داشته باشیم همدیگر را ناراحت کنیم. اما این استدلال ایراد ندارد که بگوییم غربی ها همین شیوه ها را در ایران دنبال کردند.عباس سلیمی نمین در گفت و گو با خبرنگار جماران در واکنش به عکس جنجالی صفحه یک روزنامه تهران تایمز در مقایسه مهندس میرحسین موسوی و ترامپ، اظهار داشت: من ناخن کشیدن به زخم های کهنه را منطقی نمی دانم. در عین حال معتقدم که نباید خیلی خودمان را غیر قابل انعطاف نشان دهیم.

مدیرمسئول سابق نشریه تهران تایمز، افزود: مقایسه‌ها به معنای این نیست که صد در صد انطباق داده می‌شود بلکه در ارتباط با عدم پذیرش ساختار‌های قانونی، غیر از تهران تایمز در جا‌های دیگر و فضای مجازی مکرر دیده ام که مقایسه‌هایی صورت گرفته است. وی با ابراز این ادعا که «حصری به آن معنا وجود ندارد» در عین حال گفت: خود من این موضوع (مقایسه) را نمی‌پسندم؛ اما نه به دلیل اینکه آقای موسوی امکان دفاع از خودش را ندارد، بلکه ایشان ارتباطاتشان را دارند. وی گفت: اگر از سوی دیگر نگاه کنیم، بعد از انتخابات سال ۸۸ غرب تلاش کرد که چاهی را برای ما بکند. در رأس آن آمریکایی‌ها بودند و رسانه‌های همسو با آن‌ها هم در این زمینه نقش جدی ایفا کردند تا در جامعه ما چندپارچگی ایجاد کنند. خودخواهی بعضی از کسانی که علی القاعده از آن‌ها انتظار نمی‌رفت به این امر کمک کنند، باعث شد که راه برای بدخواهان ملت باز شود.

کنایه نماینده تهران به گزینه‌های پیشنهادی بایدن برای وزارت خارجه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به خصومت گزینه های پیشنهادی بایدن برای تصدی وزارت خارجه اش علیه ملت ایران اشاره کرد.مالک شریعتی نیاسر عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:«‏از زیبایی های سیاست خارجی ‎بایدن اینکه گزینه های اصلی وزارت خارجه اش:

۱."کریس کونز" یک سناتور مخالف برجام و هم نظر با ‎ترامپ بود و فقط با فشار حزب دموکرات قانع شد.

۲."تونی بلینکن" ابتدا مخالف فشار حداکثری ترامپ بود، ولی اخیرا گفته ترامپ خوب عمل کرده و سرمایه خوبی برای ما گذاشته است.»

جو بایدن نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا پیروز صحنه انتخابات شد و اکنون در حال برنامه ریزی برای انتقال قدرت و تشکیل کابینه در ژانویه است.

فعال اصلاح‌طلب: شورای هماهنگی اصلاحات به مرحله طرح اسم کاندیدا نرسیده است

«علی باقری»، عضو شورای هماهنگی اصلاحات، به برنا گفت: اینکه گفته شده بحث کاندیداها در شورای هماهنگی اصلاحات مطرح شده، چنین چیزی مطرح نشده و بنده این مساله را تکذیب می‌کنم. نه تنها این اسامی اعلام شده از سوی کارگزاران، بلکه هیچ اسمی مطرح نشده است؛ به بیانی دیگر ما حتی به مرحله طرح اسم کاندیدا در شورای هماهنگی اصلاحات نرسیده‌ایم. مدیرکل سیاسی وزارت کشور خاتمی در پاسخ به این که آیا اقدام کارگزاران را در انتشار لیست شتاب زده می‌دانید، افزود: بنده در این باره نظری ندارم، چراکه به خود حزب کارگزاران مربوط است، منتهی این اسامی به شورای هماهنگی اصلاحات مربوط نیست. او درباره به اجماع رسیدن احزاب اصلاح طلب بر سر یک کاندیدا ادامه داد: در واقع قبل از اینکه کاندیدایی مطرح شود و مهم باشد، ما باید بر سر راهبردهای خود برای انتخابات آینده بحث کنیم و به توافق برسیم؛ اینکه فضای انتخابات آینده را چگونه تحلیل و ارزیابی می‌کنیم و بر این مبنا راهبرد مدنظر اصلاح طلبان برای انتخابات آینده چیست، مهم است. از این روی احزاب، این مسائل را باید در وهله اول، در میان خودشان بررسی کنند؛ بنابراین راهبردها و تحلیل ما از شرایط است که در نهایت کاندیدایی مطرح می‌شود.

فعال اصولگرا: کاندیدایی که همه سلایق اصولگرایان را صد درصد تامین کند، وجود ندارد

یک چهره اصولگرا گفت: کاندیدایی که همه سلایق اصولگرایان را به طور صددرصد تامین کند و همه بر آن اتفاق نظر داشته باشند، عملا وجود ندارد. «جواد آرین منش»، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با بالا گرفتن اختلافات در این جریان در نزدیکی انتخابات ۱۴۰۰ به برنا گفت: جریان اصولگرا در دوره های گذشته نیز در چنین مقاطعی به وحدت و همگرایی دست پیدا نکرده است. الان هم در درون این جریان اختلاف سلایق خودنمایی می کند و جریان هایی مثل پایداری و جبهه پیروان خط امام و رهبری و جامعه روحانیت مبارز و جمنا سلایقی متفاوت دارند و قاعدتا کاندیداهای متفاوتی وجود دارد. او افزود: امروز هم در میان کاندیداهای نظامی و پاسدار و روحانی و... چهره های مختلفی مطرح و اعلام موجودیت کرده اند و برخی از سوی دیگران، مطرح می شوند. آرین منش تاکید کرد: اصولگرایی باید به سمت شورا و وحدت برود، ولی هنوز چنین شورایی شکل نگرفته است. هر چقدر به انتخابات نزدیکتر بشویم تلاش ها برای رسیدن به کاندیدای واحد بیشتر می شود و اگر چهره شاخصی، چون رییسی اعلام موجودیت کند، همگرایی و وحدت آسان تر است. او اضافه کرد: کاندیدایی که همه سلایق اصولگرایان را به طور صددرصد تامین کند و همه بر آن اتفاق نظر داشته باشند، عملا وجود ندارد، هر کدام از این چهره ها که مطرح شوند، بخشی از جریان اصولگرایی رویکرد مثبت نشان می دهند.

وال‌استریت ژورنال: نتانیاهو و بن‌سلمان درباره ایران صحبت کردند

یک نشریه آمریکایی به نقل از دو مقام سعودی نوشت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ولی‌عهد دولت ریاض درباره مسائلی از جمله عادی‌سازی روابط و ایران صحبت کردند؛ اما به توافقی نرسیدند. یک منبع سعودی در گفت‌وگو با نشریه «وال‌استریت ژورنال» گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد رژیم سعودی درباره موضوعات حول ایران و همچنین توافق سازش بین ریاض و تل‌آویو صحبت کرده‌اند. به نوشته وال‌استریت ژورنال، این منبع سعودی که یکی از مشاوران ارشد کابینه آل‌سعود و آگاه به جزئیات این دیدار است، توضیح داد: «آنها درباره مسائل مختلفی از جمله عادی‌سازی روابط و همچنین ایران صحبت کردند، اما هیچ توافق مرتبطی حاصل نشد. این جلسه چند ساعتی طول کشید».

بر این اساس، داده‌های سایت‌های مکان‌یابی پروازهای بین‌المللی نشان می‌دهد که هواپیمای مورد استفاده نتانیاهو - که یک جت شخصی تجاری بوده - پنج ساعت در شهر تازه تأسیس «نئوم» در سواحل دریای سرخ توقف داشته و سپس به فرودگاه «بن‌گوریون» در تل‌آویو بازگشته است. وزارت خارجه و همچنین وزارت اطلاع‌رسانی عربستان سعودی هنوز به سوالات وال‌استریت ژورنال درباره این اظهارات پاسخ نداده است. سخنگوی نتانیاهو و مسئولان هوانوردی رژیم صهیونیستی نیز از اظهار نظر در این باره امتناع می‌ورزد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۰۱
چرا می گوییم ارزان نگه داشتن دلار بدترین سیاست است و چرا می گوییم غیر ممکن است که دولتی بتواند برای میان مدت قیمت دلار را دستوری پایین نگه دارد و چرا می گوییم حتی تصور دلار بیست هزار تومنی هم محال است. فقط توجه کنید که مثلا قیمت مرغ به 35 هزار تومن یا پوشک به صد هزار تومن رسیده. اگر قرار باشد دلار 15 هزار تومن یا بیست هزار تومن باشد به این معنی است که بزودی شاهد قاچاق معکوس گوشت مرغ و پوشک از کشورهای همسایه و پایانه های بندری خواهیم بود. خوب این قاچاق به دلار نیاز دارد. اگر دلار کافی وجود نداشته باشد قیمت دلار دوباره سر به اسمان خواهد گذاشت. برای اینکه اقتصاد ایران بتواند دلار بیست هزار تومنی را ببنید نیاز به درامد ارزی بالای صد میلیارد دلار در سال دارد که در حتی میان مدت محال است. حتی اگر اصلا امریکا و اروپا وام هم بدهند و نفت هم بخرند باز غیر ممکن است. مشکل ما کارشناسان و تحلیلگران سفارشی است که مطابق نابلدی مسئولان و مدیران اقتصادی و خواست انها می خواهند از مسئولیت شانه خالی کنند و براحتی می گویند تقصیر دلال است یا حباب است یا روانی است و.... و مشکل بزرگتر برخی مردم و فعالین اقتصادی هستند که به این حرفها و بهانه ها باور دارند و به علم اقتصاد خیر. برویم ببینیم در این چند ده سال کدام کار علمی و تولید واقعی و بومی ولی در عین حال قابل رقابت با بازار جهانی را انجام دادیم که حالا انتظار داریم اقتصاد ایران مانند اقتصاد ویتنام یا چین عمل کند؟! همین عدم توجه به علمی تفکر کردن باعث می شود که برخی این مسئولین را معجزه هزاره یا دیپلمات هزاره یا شیخ دیپلمات و... می نامند و مچکر می شوند ولی سال بعد متنفر میشوند! و این چرخه هر چهار سال ادامه می یابد. چون مطابق توصیه دین و عقل عمل نمی کنیم و از یک سوراخ دهها بار گزیده می شویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
دلال امشب رفتی انشا نوشتی؟
پوکی پوک تر از گردوی پوک فقط بحرانی ایجاد شد و تونستین ثروت این ملت رو غارت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
اضافه کنید افزایش ۹۰هزار برابری نقدینگی تو این چند سال رو بعد برای ارز نرخ تعیین کنید
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
به 2144. دهها سال توهم دلال و حباب و روانی و... را تکرار کردید کافی نیست؟ باز هم تکرار می کنید! چرا پاسخ ان دوستمان را نمی دهید که دلیل افزایش 90 هزار برابری نقدینگی چیست؟ چرا کسی مسئولیت ان را قبول نمی کند. چون صرف ندارد؟! فقط از مسئولیت شانه خالی کردن استادی و یک انگ دلال هم می زنید تا مثلا تصور کنید خیلی خوب توجیه کردید. دوران این توجیهات خیلی وفته گذشته. شک داری پای صحبت مردم در کوچه و بازار بنشینید نه پای مشاوران خودی در پاستور و بهارستان و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
این دوست عقده ای ما همه رو دلال میبنه بابا ملت دلارشون کجا بود ، زیاد حرص نزن دیابت میگیری
ناشناس
| Poland |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
چرا میگوییم تو دلالی بیش نیستی؟با دلار بیست هزار تومن هم مزد و حقوق کارگر در ایران ارزانترین در جهان حتی ارزانتر از کشورهای افریقایی است.گوشت و پنیر و گوجه و گندم یک سنتی ارزانترین در جهان است.فعلا کالا و اجناس و دام است که دارد قاچاق معکوس میشود.بنابراین با باز شدن مرزها و انجام معامله و فروش مثلا یک قلم کالا مثل سیب زمینی و دریافت پول ان به دلار ،دلار به قیمت اصلی و زیر ده تومن خواهد رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
همه کشورها نقدینگی دارند و هر چند سال یکبار دو برابر می شود مهم این است این پول کجا می رود که در ایران بخش اعظم آن دلالی می شود
در ضمن دلار نه ارزان باید نگه داشت و نه گران مانند الان که معلوم نیست دولت چرا بالا برده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
تبریک به نتانیاهو. اسراییلی ترین کابینه تاریخ امریکا توسط بایدن داره چیده می شود. سه مقام اصلی یعنی وزیرخارجه و مشاور امنیت ملی و وزیر خزانه داری هر سه از یهودیان اما طرفداران متعصب لابی اسراییل هستند. یهودی بودن دلیل بر حمایت از اسراییل یا ... نمی شود ولی اینها از لابی طرفدار اسراییل هستند. بعد از هنری کیسینجر این اولین بار است که وزیر خارجه امریکا از یهودیان وابسته به لابی اسراییل انتخاب می شود و این اولین بار است که هر دو مقام مهم سیاست خارجی یعنی وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی از طرفداران متعصب اسراییل انتخاب می شوند. همسر کاملا هریس هم که از طرفداران متعصب اسراییل است و همان نقش کوشنر در کابینه بایدن را بازی خواهد کرد. عجیت نیست که نتانیاهو و وزیر یهودی انگلیس هم اولین کسانی بودند که به بایدن تبریک گفتند. مذاکره با اینها ! دستکش لابی اسراییل! چه شود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
روحانی و تیمش هیچ خاطره نیکی از خودشان نگذاشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
اگه دستور یک سوم شدن ادارات دولتی لازم الاجراست چرا بخش بهره برداری یکی از شرکتهای زیر مجموعه توانیر در هرمزگان تبعیت نکرده و با ۱۰۰ کارمند به طور کامل به فعالیت عادی ادامه میده.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
من افتخار می کنم دلال دلار باشم ولی مدیر سفارشی نباشم که بگویم گرانی و تورم ربطی به افزایش چاپ پول و انتشار نقدینگی توسط نهاد زیر نظر من یعنی بانک مرکزی ندارد. افتخار میکنم دلال دلار باشم ولی مدیر مرکز امار نباشم که نرخ بیکاری بهار 99 را 1.5 درصد کاهش دهم و بگویم نرخ بیکاری ایران به 9.5 درصد رسیده در حالیکه مرکز پژوهشهای مجلس اعلام کرده که نرخ بیکاری واقعی در ایران بالای 26 درصد است ولی مرکز امار و بانک مرکزی کسانی را که به انها رجوع نمی کنند و دنبال کار نیستند را بیکار محسوب نمی کنند! حتما همه از بس در خانه و بامستمری پدر و مادر بازنشسته خود زندگی می کنند خوشند و نیازی به کار ندارند دیگر! افتخار می کنم دلال دلار باشم مدیر امار اقتصادی بانک مرکزی نباشم که هدف گذاری تورم را 22 درصد اعلام کند و از انطرف امار بدهم که مردم امسال 45 درصد بیشتر هزینه کردند در حالیکه 35 درصد جنس کمتر خریدند. یعنی اگر سال گذشته به عنوان مثال سه عدد انار می خریدید هزار تومن ولی امسال دو عدد انار می خرید 1500 تومن. پس هر انار از 330 تومن پارسال رسیده به 750 تومن و تورم در وافع 110 درصد است. ولی این مدیر امارهای اقتصادی برایش مهم نیست که اینها را پاسخ دهد. فقط خواهد گفت دلال و حباب و ... تا مدیریت و پست و مفام و منافع خود و خانواده حفظ شد. مردم و وضعیت زندگی انها کیلویی چند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
امسال دلال دلار اگر می توانست انشا بنویسد و حتی اگر می توانست تحلیل سفارشی و امارهای انچنانی مطابق میل مدیران بالادست بنویسد اصلا دلال نمی شد که بخواهد از سر ناچاری و برای سیر کردن شکم خودو خانواده چند ده تومن از خرید و فروش دلار به مشتریان سود کند. همیشه اصل داستان را با این تخیلات و توهمات می پوشانید و تصور می کنید خیلی خوب و کارا مدیریت کردید و مدیریتتان پنج به یک از دنیا جلو تر است و ایران از المان هم بهتر مسئله ویروس و مسایل اقتصادی ان را هندل کرده و تازه انتظار نشان خدمت و افتخار هم دارید.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
سه مقام اصلی یعنی وزیرخارجه و مشاور امنیت ملی و وزیر خزانه داری هر سه از یهودیان اما طرفداران متعصب لابی اسراییل هستند.
فقط مشکل اینه که این سه نفر اول بفکر منفعت مملکتشان امریکا هستند بعد اسراییل

چقدر هزینه در لبنان و سوریه و یمن شده اگر یک سوم آن هزینه ایران میشد خانه گلی را آوار زن و بچه معصوم نمیکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
خخخه فقط 15 میلیارد دلار خرج آنجا شده در طول این سال ها اما 200 میلیارد دلار پول ها رفته کانادا فقط در عرض 15 سال
در ضمن این همه پول های سرگردان در کشور ریختید و تورم ایجاد می کند ببرید به تولید ایران را می توان از نو درست کرد
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
فرموده اید که ((برای اینکه اقتصاد ایران بتواند دلار بیست هزار تومنی را ببنید نیاز به درامد ارزی بالای صد میلیارد دلار در سال دارد )) بر چه مبنایی عدد صد میلیارد را محاسبه کرده و به دست آورده اید؟
قیمت امروز ارز بالاتر از نرخ واقعی است. دلیل؟ بسیاری از اقلام کشاورزی و دامی وصنعتی به کشور های همسایه قاچاق می شود و بیشتر تولید کنندگان تمایل دارند کالای خود را صادر کنند تا در ایان به رایگان بفروشند. حتی نیروی انسانی ما هم ترجیح می دهد در کشورهای همسایه مثل عراق کار کند و با ریال حقوق نگیرد.
مشیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
متاسفانه آقای ظریف قوی و مستقل نیست بلکه وابسته است
یک روز به هاشمی
یک روز به خاتمی
یک روز به روحانی
یک روز به هم لاریجانی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
این که بقیه دارن میگن دلالی راست میگن ، شعر تلاوت نکن
بزرگوار. الان بیش از دوساله که ما تحریم هستیم ودلار از 4000 تومان رسیده به 30 هزار زمانی دلار ولی دلار یک ماه رو عدد 30 موند . مثل این که دلار 30 تومن زیر زبونت مزه کرده ، مرد حسابی ملت دستمزد ماهانه اشون به زور به 100 دلار تا 150 دلار میرسه اصلا نمیشه زندگی کرد بعد تو میای اینجا یه مشت محمل میگی ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
اتفاقا کاملا برعکس نظر جنابعالی نرخ ارز توسط دولت دستوری بالا نکهداشته شده چون هم سود خودش در دلار گرانه هم سود تجار عمدۀ نورچشمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
خرجی که برای این کشورها کردیم به پای خرج کانادا و دیگر کشور ها نمی رسد تازه آن خرج امنیت هم براتون اورده
کلی جشن گرفتیم واسه رفع تحریمهای تسلیحاتی...... ترامپ هم که آدرس دادن واشنگتن دیسی هم که دیگه رفتش.....پس دیگه چرا گرونی.....؟؟؟؟!!!!!!!!!چی ارزون شد؟؟؟چقدر؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
فعلا" که سیمان و مرغ و مواد شوینده و کارمزدهای بانکی و لاستیک و لبنیات و روغن و دلار و ................ گرون شده....
اون تحول و بهبود اقتصادی که رییس جمهور محترم اخیرا فرمودن همینها بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوک قرن _ صداو سیما: در راس اعتماد مردم قرار داریم!!!!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
تو فیزیک یه چیزی داشتیم به اسم مخروط وارونه احتمالا راس اونهستن
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
خدا پدر رییس صداسیما را بیامرزه امشب حسابی از ته دل خندیدم...خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
صدا و سیما در راس توهم خود بزرگ بینی قرار داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
بخشی کثیری از اعتماد مردم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
کاش این شبکه های بی خاصیت صدا و سیما رو به آموزش مجازی بچه های این سرزمین اختصاص میدادید که دیگه شاهد این نباشیم که یک دانش آموز از نداشتن تبلت و گوشی خودکشی کنه یا یک پدر فقیر شرمنده فرزندش برای خرید یک گوشی ساده بشه.
آیا گوش شنوایی هست؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
عایا خودشون رو به توحم میزنن یاواقعا متوحمن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
حساس نباشید خواب نما شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
خود شیقتگی یکی از ويژگی های رئیس فعلی صدا و سیما است و در صحنه های دیگر هم همینگونه صحبت می کنند. من شنیدم که کارکنان این سازمان نیز برنامه های آن را نمی بینند چه برسد به عامه مردم.
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
با توجه به سخن اقای علی جنتی باید گفت :‌ آقای عسکری حتما کاندید1400 می شود !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
سه شنبه ۴ اذر ساعت ۱۰
شاخص کل بورس باوجود تلاش بسیاربرای مثبت نگه داشتنش بازهم سقوط کرد
توصیه به سهامداران : این بورس دیگه بورس بشونیست و روزهای طلایی سودهای ۵ درصدی به تاریخ پیوست وهرگزتکرارنخواهدسد تا بیشتر ازاین ضررنکردید سرمایه تان راازبورس خارج کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
خدا را شکر . پس با این اعتماد زیاد کسی دیگر به ماهواره نگاه نمی کند. پس لطفا برادران پارازیت نفرستند که برای سلامتی مضر است
شفق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
نه فقط به ایشان که به خانواده محترمشان هم مرذدم ارادت دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
برنامه های صدا و سیما درد هیچی نمیخوره . الآن فرضا سه روزه راجع به قیمت مرغ کلی بحث و نظر راه انداخته همه چی از آسمون و زمین علتش رو میدونن الا صادرات لجام گسیخته مرغ ایران به عراق و افغانستان . صدقه سر تدبیر و امید افغانی و دینار پیش ریال ما پادشاهن و افاغنه و عراقیها میگن مواد غذایی ایران خیلی ارزونه همه رو میخریم ولی بخاطر چنین صادراتی و بی ارزشی پول خودمون برای خود ایرانیها غذا بی نهایت گرون و دست نیافتنی شده . امنیت غذایی مردم از بین رفته . با یک نعره علی برکت الله
سید مهدی
| United States of America |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
نسبت منفی به مثبت های این پست دقیقا درصد اعتماد ملت فهیم ایران به صدا و سیمارو مشخص میکنه
تا اینجای کار 1 درصد
چهار مثبت در مقابل 391 منفی
این یعنی چی؟؟؟
بشینین خونه تون.... مطلقا" بیرون نیایین.....سرکار نرین..... درآمد نداشته باشین.......
و در کنارش مرتب قبوض طبق معمول بیان و بانکها به خاطر تاخیر در اقساط مرتب اخطار و اخطار و اخطار بفرستن!!!!!!!!!!!!!!!! همه چیز هم مرتب گرون بشه.....
واقعا" یعنی چی؟؟؟؟
دولت محترم که اهل بخشیدن اقساط و قبوض نیست....حداقل نمیتونه به تعویق هم بندازه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مملکت داری اینجوریه واقعا"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
داداش ناشناس یعنی قشر ضعیف بدون حرف برند بمیرند تا عقلا ومسئولین راحت تر وبیشتر به انها سهم برسه
حتی کارکنان صدا و سیما به او اعتماد ندارند چه برسد به مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
خود آقای علی عسکری هم بشینه پای برنامه های صدا و سیما اعتمادشون به زیر صفر میرسه....
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
من فقط به اوقات شرعی و ساعت صدا و سیما اعتماد دارم . البته اعتمادم کامل نیست !
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
اینجا هم نسبت منفی به مثبت 1 درصد است. دقیقا درصد اعتماد مردم به صدا و سیما همین 1 درصد است
محدودیت اختیارات رئیس جمهور در اتخاذ تصمیم در سیاست خارجی و داخلی، هرکس هوس نامزدی ۱۴۰۰ را داشته باشد باید در میزان عقلش شک کرد.!!!!!!!!!

در اظهارات علی جنتی مهمترین اشکال در همین جمله است که باید ساختار قدرت و اختیارات رئیس جمهور تغییر یابد و گرنه با تعویض شخص اتفاقی نمی افتد متاسفانه.......
ما در ایران تا دلتان بخواهد مدیرانی از جنس شیخ دیپلمات و دیپلمات هزاره داریم که ریاست جمهوری یا وزارت را نه میثاقی بین خود و ملت بلکه میثاقی بین خود و خانواده خود و پیشرفت شغلی و استفاده از مزایای عیان و پنهان ریاست جمهوری و وزارت می دانند و تنها چیزی که برای انها مهم نیست همان مسئولیت در برابر ملت است . چون می دانند نه استیضاح می شوند نه بازخواست می شوند و تازه نشان خدمت هم می گیرند و بعد از 8 سال سر گرداند ملت خواهند گفت نفرین کنید یا سی سال پیش من با این سناتور دیدار داشتیم و لبخند او برای من معنی دارد و تضمین است! خودتون خواستید که اینها برای شما دیپلمات هزاره و معجزه هزار و شیخ دیپلمات شوند دیگر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
ظریف کاندید نمی شود..خیالت راحت...کم ناسزا نثارش کن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
به 2150. ظریف به قول خودش نظریه پرداز سیاسی با نظر مستقل نیست ولی انتقاد ما به برخی از مردم مانند شما هست که سابقه عملکرد چهل ساله افرادی مانند ظریف و مهاجرانی و روحانی و... در پیش روی انهاست و حتی خود انها می گویند غیر از فرمانبری محض و بدون اما و اگر هنر دیگری نداشتند و ندارند ولی باز مانند شما از کاندید نشدن یا شدن این چنین افرادی که فقط بدنبلا پیشرفت شغلی خود خانواده هستند نه انجام مسئولیت ملی و میهتی خود در برابر سیاستهای اشتباه با افسوس یاد می کنید.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
اینکه ظریف است با لبخندهای ظریفتر. انکه سردار دکتر خلبان و... بود و به قول معروف قالیهای ضخیم در تبلیغات انتخاباتی مجلس برای دولت می بافت و می خواست تحول ایجاد کند الان از ظریف هم ظریفتر و نمایشی و فرمایشی تر شده. این استهر دو جناح سیاسی ایران. است
ترسوها
زیر خبرها را ببندید.
بی خود مردم را مسخره نکنید.
آقای عسگری عزیز
من ماستی درست میگنم بینظیر بسیار شیرین وخوشمزه هرکس بگه ترشه اصلا قبول نمیکنم، همین که من میگم
علی عسگر تا خودش نتونه واقعیت رو درک کنه، چطور می تونه محموعه ای رو مدیریت کنه که می خواد رو مردم تاثیر بگذاره
همبن اعتماد به نفس کاذب و باورهای غلط در مسئولین هست که حتی مرغ داری ها رو نمی تونن مدیریت کنن
یا جنگ می کنید
یا صلح
واژه دیگری در لغتنامه نیست.
اینکه سوءاستفاده در فضای مجازی هست درست
آیا همه مردم به رسانه ملی اعتماد دارند؟
اقای امیرابادی مرغ35تومنی بله مدیریت نیست ایا مرغ 35تومنی ربطی به نمایندگان جهادی وانقلابی ندارد؟ نقش شمادراین افزایش قیمتها ویا کاهش قیمتها درکجاست؟ اقای امیرابادی شماکه منتشب به معصومین واسلام ورهبری هستید ودم از مکتب سردار سلیمانی میزنید اللبته به هیچکدام اینها پایبند نیستید منتهی بخوبی درک کردید برای طی کردن پله قدرت ومقام دم ازرهبری ولایت ومعصومین ع وسردار سردار کردن هست حال بفرمائید درطول 8-9ماه چه گلی برسر ملت فقیر ایران زدید؟ شماها بجز سیاسی کاری ودعوای سیاسی ایا قدمی برداشتید؟ اقای امیر ابادی کشور با نذر وصلوات وقران خواندن وزیارت عاشورا خواندن ونمازایات درمجلس خواندن اداره نمیشود اگر با دعا وسلام صلوات کشور اداره میشد قطعا پیامبر اعظم برای پایداری دین اسلام جنگ نمیکرد درمدینه ومکه مینشست ودعا میکرد واین را بدانید پیامبر معصوم بود وخداهم دعایش را مستجاب میکرد چرا بادعا مکه ومدینه رااداره نمیکرد؟ هرچند شماها به هیچ اصولی نه به صلح امام حسن مجتبی ع پایبندید ونه به شیب ابوطالب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
افسر جون حرص نخور،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
اینها فقط تمایل دارند که دولت را از آنچه هست ضعیف تر نشان دهند حتی اگر به قیمت فلاکت مردم تمام شود
" رییس صداوسیما : در راس اعتماد مردم قرار داریم"
دوستان یا واقعا از حصار اتاقشان بیرون نمی آیند (تا جامعه را ببینند)، یا ما را چیزی فرض کرده اند. وقتی مسئولی با مردم عادی مراوده نداشته باشد، هر سخنی را باور می کند. امروزه فضای مجازی قابل وثوق ترین منبع مردم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
رئیس صداوسیمای میلی هم احتمالا همانند روحانی رضایت مردم را سنجش کرده
به صدا و سیما بعنوان یک رسانه کم مخاطب و پر هزینه و بی خاصیت صد در صد اعتماد داریم

غیر از این باشد اعتماد نخواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
فعلا 90 درصد مردم مخاطبش هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
خودتو 90 درصد حساب میکنی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
آمار 90 درصدی رو از دولت گرفتی؟
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
فعلا که ۹۰ درصد شما از مثبت و منفی ها مشخصه
علی عسکری جان !کمی کله ی مبارکت را از تو برف در بیار از بس که تصور میکنید صدا و سیما قابل اعتماد ترین شبکه خبری نزد مردم است!
آقای عسگری یک شبکه با ۵۰نفر پرسنل کل کار صدا و سیمای عریض و طویل شما را انجام می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
پس بگو چرا افکارت دست خودت نیست و بازیچه می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
دقیقا ، بسیاری از رسانه ها با درصد اندکی از هزینه صدا و سیمای ما، بیشترین اثربخشی رو دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
نمونه اش شبکه من و تو است
هر کی دلش خواست بیاد کاندید بشه
فک و فامیلاش هم بیان کاندید بشن
اصلا شورای نگهبان همه را تایید صلاحیت کنه

ولی

رای بی رای

رای دادن ما با رای ندادن ما فرقی نداشته تابحال
در هر دو صورت مردم بدبخت تر از قبل بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
شما اصولگراها هرشب همین پیامها را می دهید که مردم. رای ندهند و 1400 را هم مثل مجلس فتح کنید
خودتانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
اینم نقشه جدید. مردم رو از اصول گرا ها بترسونید که برن رای بدن. عزیز دیگه نقشه هاتون رو دیدیم و خر هم نمیشیم. اصول گرا یا اصلاح طلب یا هر کس دیگه ای بره مجلس یا ریاست جمهوری هیچ فرقی نمیکنه
اصولگرا و اصلاحطلب دو روی یک سکه اند

انتخابات ، نمایشی بیش نیست

چهار دهه کشور دست این دو گروه دست به دست شده هیچ اتفاق مثبتی در زندگی و معیشت مردم نیفتاد

برای چی رای بدیم ؟
به ادامه این وضع رای بدیم ؟؟؟؟؟؟
شرکت در انتخابات را توهین به شعور خود میدانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
چند تا دیگه هم پیام بگذار
آره همه کاندیداهای 1400 عاشق اند

همه تشنه خدمت اند نه قدرت

جون خودتون

#رای_بی_رای
هنوز نمی داند روسیه در کدام سمت قرار دارد و با غرب است یا شرق!!!!
در ضمن برجامتون اینقدر بی در و پیکر بوده و هست که مسئله داخلی را بین المللی کردین که هر کفتاری می گوید ما هم باید باشیم و در مورد آن که جز چیزهای داخلی ایران است حرف بزنیم
خجالت آور است این انقلاب ما را چی کار کردین آقایان سازش کار؟
صداوسیما در رأس اعتماد مردم قرار دارد
ا زاینکه با گفتن این حرفها موجبات شادی و خنده مارو فراهم می کنی، ممنویم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
پس دلقک مردم هستی و خودت خبر نداشتی چون خیلی از مردم نگاه می کنند و اعتماد هم می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
دلقک شمایی که صدا و سیما را نگاه میکنی
جالب است مجموعه دولت ۸ سال کشور را ویران کردند. حالا همین گروه اصرار بر بهبود کشور دارند. اگر راست می گویید چرا خراب کردید. حالا می خواهید خرابی های خودتان را درست کنید و مردم برای شما صلوات بفرستند.
الله اکبر از این همه خودخواهی
مقایسه ای به جا و هوشمندانه ای بود
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
البته با این تفاوت که ترامپ گفت مردم بیاین خیابون هزار نفر اومدن.ولی در شهری که میرحسین یک میلیون و اندی رای داشت ۳ میلیون اومدن
من که همه خبر ها رو فقط از صدا وسیما دنبال میکنم به هیچ منبع دیگه ای هم اعتماد ندارم!
اگر این اقایان بروند در کشوری که تورم کم دارد شرط می بندم سر سال نشده تورم بالا تحویل می دهند و بعد می گویند دولت سایه نگذاشت و ما هیچ کاره هستیم!!!
ولی آنجا دیگر با شما شوخی ندارن و غزلتان می کنند و بعد زندان
کسی که سابقه اجرایی خوبی ندارد و اصلا سابقه ای ندارد و انتخاب شود باید در عقل مردم شک کرد!!
مذاکره که برای باج دادن باشد از نوع قرارداد ترکمنچای است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
رفتار های اشتباه ، اخرش به باج دادن ختم نیشه
ناشناس
| Poland |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
همون ترکمنچای باعث شد تو الان روسی صحبت نکنی گلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
گلم برای دادن زمین ها قرارداد امضا نمی کنند بلکه می گیرند همانند غرب و شرق که باجنگ گرفتند و گرفتید و نه با قرارداد
در ضمن اعراب و مغول و انگلیس و آمریکا که اینجا حکومترانی کردن ریشه زبان را نگه داشتیم روس که اینجا حکومترانی نکرد
جناب عسگری مدیریت محترم صدا و سیما برادر عزیز جسارتا طبق چه آماری این مورد را اعلام می فرمایید برادر من بنده کارم رسانه است و صدا و سیما در حال حاضر یکی از کم رونقترین دوران خود را سپری می کند و ان هم نه تنها به دلیل مشکلات رسانه ملی است بلکه هر رسانه مانند انسان عمری دارد و عمر رسانه های یکسویه و غیر تعاملی در دنیا به اتمام رسیده باید ایران در سیاست رسانه ای خود بازبینی جدی کند قوانین رسانه در ایران مربوز به قبل ار اتقلاب است و با این نگاه نمی شود در زمان فعلی ادامه داد بسیاری از شبکه های تلویزیون در حال حاضز مخاطب کمتری از صفحات شبکه های اجتماعی دارد و جز حدر دادن هزینه ثمری ندارند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
عجب!!!!
آن وقت آمار هم گرفتی؟
این مجلس فعلی سر پیازه یا بن پیاز
عرب ها یاد گرفته اند برای حکومت داری حتی با دشمن قسم خورده خود مذاکره کنند. حالا با مدعیان شعیه علی مثل دختران ترشیده منتظر هستیم تا امریکا برای مذاکره از ما خواهش کند.
زهی خیال باطل
حتی اگر محمد خاتمی هم بیاد، رای بی رای۔
مردم فقط سیاهی لشگر انتخابات هستند، بهترهدخود آقایون انتخاب کنند و رای بدهند۔
اینجوری اوضاع آرومه و هر کی میدونه چی کاره است۔
مردم میدونند هیچ کاره اند۔
ظاهرا باید دست به دامان گروه امنیت پرواز فرودگاه بشیم تا جلوی برخی پروازها را بگیره !؟!!!!!!!!!!!!
قیمت مرغ و لبنیات و حبوبات و برنج و .......و کالاهای اساسی خانوارها داره پرواز میکنه
دیگه امیدی به دولت نداریم
از اولش اشتباه کردیم به این دولت اعتماد کردیم
فکر می کردم رییس صدا و سیما در ایران می زیند ولی با این حرفشان نشان دادند در کرات دیگر می زیند !!!!!!!!!!!!
در راس دروغگویی منظورشونه دیگه؟یه سر به آرشیوشون بزنن شاید بتونن بشمارن دروغاشونو......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
دروغ هاش که به گرد اینترنت و شبکه های ماهواره ای نمی رسد البته چون بر خلاف تفکرات تو هست فکر می کنی دروغ است
این آقای عسگری نگفت از کی نظر سنجی کردن که به این آمار رسیدن؟ با این آماری که دادید یا مردم شما رو سرکار گذاشتن یا شما مجلس رو سرکار گذاشتین!
اقای علی جنتی! شما بهترین و عالی ترین نظر را دادید. ممنون.
دیوانگی به این دلیل که باید هم با مافیا بجنگه و هم در کف جامعه با دلال باید دلالا رو به مردم بسپاره اونا خودشون میدونن چطور با اینا برخورد کنن فقط کمی سخت نگیرید باور کنید بچه های اینا رو به جونشون میندازیم البته مافیا دیگه دیوانه عاشق رو میطلبد
"علی عسکری: صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد"
فقط لبخندی بزنیم و گذر کنیم
آقای جنتی ساده دلانه حرف میزنه مگه قراره طرف مثل سوپرمن با این مشکلات مواجه بشه چندین حزب اصلاح طلب هستن فقط کافیه آدمای غیر فاسد و کارآمد رو در پست های کلیدی بذاره
بهتر هست از همین الان یه تیمی از اصلاح طلبان در کنار روحانی قرار میگیرن به رهبری جهانگیری روحانی اهل کار نیست خودشون سعی کنن تا انتخابات به دولت مشورت بدن و تصمیم های مهم رو بگیرن و با دولت آمریکا هماهنگ بشن
وقتی رییس صدا و سیما اینچنین میگوید ، به یقین میرسم که مسئولین فاصله بسیار زیادی از مردم دارند و اصلا خبر ندارند چه خبر است .
آقای عسگری میشه کانال تلویزیونت عوض کنی. انتنت افتاده رو ماهواره همسایه.
اقای امیر ابادی خلاصه کردید کاملتر بگویم.مدیریت یعنی مخالفت با برجام و اف ای تی اف و کمبود ارز در کشور و بالا رفتن قیمت نهاده دامی و در نتیجه مرغ ۳۵ تومنی.برای دیدن چنین مدیری بد نیست نگاهی به اینه بیندازید
صدا و سیما از چه کسانی و‌کجا نظرسنجی‌ها میکنه.؟
هماهنگ نباشن که به انتخابات نمیرسن دیگه
نماینده مردم تهران بگوید اگر برجام بد بود و خسارت محض چرا از معرفی این گزینه های مخالف برجام ناراحت هستید.اکنون باید خوشحال باشید.مگر اینکه در مخالفت با برجام شما صداقت نداشتید که نداشتید
وقتی مرغ و سایر مایحتاج مردم ازرشرق به افغانستانز غرب به عراق و گوسفند کشور به انطرف اب صادر میشه باید ملت ما دررفلاکت و بدبختی مرغ ۳۴هزار تومانی و گشت ۱۳۵ هزار تومانی و گوجه فرنگی ۱۸هزار تومانی مصرف کنند اخه جناب همتی حیا کن ؟؟!! این بود ثمره کاهش ۴۰ دزصدی ارز ؟؟!! واقعا ملت رو چی فرض کردی ؟؟! تمام مشاغل رو تعطیل کردین تا به مقاصد .... خود برسید ؟؟!
اقای روحانی اگه واقعا دنبال فرصت هستی از همین فرصت استفاده کن که از ترامپ خوش معامله تر پیدا نمیکنی ؟؟ دموکراتها دقیقا نقش اصولگرایان تو امریکا رو دارند ط؟؟!! بخصوص این کاندید وزیر خارجه که گفته فشار حداکثری را رسیدن به اهداف خود دنبال خواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
دلال جونم خبر بد جان کری برگشت کاخ سفید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
معامله شما یک طرفه است
صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد ?!!!!!!:))))))) یه مشت متوهم دور هم جمعن و خوشحال و پول هم میزنن به جیب و گور بابا مردم !! خب معلومه برای شما نون داره !!
عجب اعتماد به سقفی داره صدا و سیما
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
از 70 هشتاد در صد دیشهای ماهواره در سراسر کشور کاملا درست میفرمایید هنر پیشه هایی که کفنشان پوسیده شما دارید هنوز فیلم هایشان را نمایش میدهید
ناشناس
| France |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
اعتماد به نفس نیست
رئیس رسانه ملی با بیان اینکه با وجود همه هجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمنان، صداوسیما در رأس اعتماد مردم قرار دارد، افزود: آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رسانه ملی جایگاه ویژه‌ای میان مردم هم از منظر اعتماد عمومی و هم میزان مراجعه و علاقه‌مندی قرار دارد
حدود ۴۰ خانواده هستیم که اصلا نه تلویزیون می بینیم و نه اعتقادی بهش داریم و خیلی های دیگه . حالا این آقای متوهم از کجا آمار در میاره ؟ تابناک یک نظر سنجی معتبر بذار تا آمار واقعی در بیاد و این آقا بفهمه کجای داستانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
خخخه پس برای نود چرا گلویت را پاره می کردی؟!!!!
در ضمن نظر سنجی باید حضوری و تلفنی باشد که گرفتند و نه اینترنتی که فکر میکنی جز خیلی ها هستی!
علی عسکری: صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد....!!!!!!


گوبلز وزیر تبلیغات آلمان نازی معتقد بود دروغ هر چه بزرگتر باشد باورش برای عوام راحتتر است به نظر می رسه دهها سال پس از مرگ گوبلز هنوز شاگردان و مریدان زیادی دارد!!!! البته گوبلز آنقدر شهامت داشت که خودکشی کرد!!!
کیهان که هیچ ولی برای روشن شدن اندک کسانی که هنوز او را قبول دارند عرض میکنم روسیه و چین و هند خود سگ دست اموز امریکا هستند و فقط برای غارت منابع کشورهای ضعیفتر با ان کشور تقسیم قلمرو کرده اند.اگر جز این بود و انها دوست ما بودند هرگز به قطعنامه ها علیه ما رای نمیدادند.ترامپ هیچ اقدامی بدون اطلاع پوتین در منطقه ما انجام نمیداد منجمله ترور سردار دلها.پوتین از انجا که میخواست نقش ایران در سوریه کم شود تا همه منافع اقتصادی بعد از جنگ در سوریه را خودش ببرد با این ترور مخالفتی نکرد. رفیق پوتین بارها ثابت کرد که رفیق قابل اعتمادی نیست.اگر باور ندارید از ارمنی ها بپرسید.چین هم با صید ترال ثابت کرد چقدر ما و مردم ما را دوست دارد.هند که کلا ایالتی از ایالتهای امریکاست مثل کره جنوبی و ژاپن و... بنابراین کدخدای غرب کدخدای اصلی است و بقیه اداشو درمیارن
علی عسکری: صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد............اگر به عنوان طنز بیان شده باشه که کلی خندیدیم......ولی اگر خدایی نکرده جدی بیان شده باشه....باید خون گریست......خداییش آخرین باری که از صدا و سیما حرف راست شنیدید کی بوده؟؟؟
چند وقت پیش که دولت حقوق نظامیان و بازنشستگان رو دو برابر کرد به دوستان گفتم دولت خواب خطرناکی دیده و یک تورم ۳۰ درصدی دیگه در انتظار است و این کاهش ارز هم فریبی بیش نیست چرا تمام فعالیتها تعطیل است و مبنایی برای تعیین نرخ وجود ندارد ..
مشکل قیمت مرغ کاخ سفید. امریکا باعث گرانی مرغ می باشد...............
پیشرفت از صف سیب زمینی دولت هاشمی تا صف مرغ دولت روحانی!
الان دیگه همه میدونند که نه مجلس در راس امور هست و نه صدا و سیما در راس اعتماد مردم
اصولگراها آدمای عجیبین اولا روحانی تا جاییکه ما یادمون میاد اصولگرا بود ولی به فرض محال هم که اصلاح طلب باشه این بنده خدا که از اول بنا رو بر مذاکره گذاشته بود خوب بهش اجازه میدادید تا با ترامپ مذاکره کنه تا اینقدر تحریم بر ایران تحمیل نشه که الان یه کیلو مرغ بشه 35 هزار تومان
چین و روسیه در تمام این مدت پشت ایران رو خالی نکردن مطمین باشید جدایی از انها و دوستی با غرب به مراتب برای کشور هزینه ساز تر خواهد بود .
درود
در راس اعتماد مردم....عجب
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی.....
صدا سیما در قعر توحش و دروغگویی رتبه اول رو داره:))))))
لز رییس صدا و سبما بپرسید براساس کدوم نظرسنجی خودتون می گویید و خودتون تایید می کنید افرین
دقیقا در راسش قرار دارید
خیانت سه دسته در طول تاریخ هیجوقت از اذهان ایرانی های واقعی فراموش نمیشه:
اعراب
روسیه
انگلیس
کسی به این اعراب بگه "برادر"،ایرانی نیست.
8 سال بهترین جوون های این کشور با پول و حمایت هنین ها تیکه تیکه شدن و بعدش هم لحظه ای دست از دشمنی با ایرانی برنداشتن.
از اسرائیل انتظاری جز دشمنی نیست و تکلیفش برای همه روشنه
ما ایرانیم،کشوری که در طول تاریخ همیشه یکتاپرست بوده،کشوری که همیشه تنوع ادیان و سلیقه هارو پذیرفت
تابناک تو چی؟تو ایرانی هستی نه؟
پاسخ ها
فارسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
شما فقط یک نژآد پرستی... اما لای دین و یکتاپرستی و مقدسات، قایمش کردی...
کاری که روسای جمهور مستکبر آمریکا با انجیل برای مردمش میکنن... ولی از اون طرف هزارتا جنایت علیه بشریت رو مباح میدونن...
نژاد پرست، کلا بیچاره است
بدون شک در امریکا با بالاترین سطح از دموکراسی مواجه هستیم چرا که مردگان هم قادر به رای دادن هستند ؟؟! ولی تو شهر ۵ میلیونی کرج ۲۷ هزار نفر بیشتر رای نمیدن ؟! میگن تو ۱۴۰۰ عطالله مهاجرانی هم کاتدیدا خواهد شد ؟؟!
خواست ملت ایران،کشوزی مستقل و قدرتمند در تمام زمینه هاست.
خواست ملت ایران،گرایش به غرب و دوری از درگیری و دشمنی با هر کشوری است.
خواست ملت ایران،دوری از چین و روسیه است.
این دو کشور در طول تاریخ به هیچ کشوری لطفی نکردن.
چند ماه است که سعی در گرم کردن تنور انتخابات دارند.برای مردم اصلا مهم نیست که اصلاحطلبان بیایند یا نه.اصولگرا باشد یا نه.مردم فقط میخواهند رنج انها بخاطر منافع عده ای که در قالب شعارهای انقلابی صورت خود را پوشانده اند پایان یابد.مردم از گرانی و کمبود خسته اند.از بیکاری.از ازدواجی که برای طبقه عادی ارزو شد و برای طبقه از ما بهتران است.از اینکه میبینند بهترین فرودگاه کشورشان در مقابل فرودگاههای دبی و قطر و استانبول چقدر حقیر و عقب مانده است احساس شرم میکنند.از اینکه اغازاده ها در اروپا و امریکا و استرالیا و کانادا مشغول ...هستند بیزارند.مردم همه چیز را خیلی خوب میبینند و بهترین قاضی هستند.کاندیدای ریاست جمهوری از هر گروه و دسته که باشد باید قول بدهد مسایل ما را با دنیا حل کند.از دولت در سایه که قدرت پشت پرده دست اوست اجازه ویژه داشته باشد و قولهایی که میدهد با هماهنگی دولت در سایه باشد.در اینصورت مردم حتما رای خواهند داد.قضیه لج و لجبازی که نیست.به هر چیزی این اوضاع اسفناک کشور را بهتر کند چنگ میاندازیم."اختیارات رییس جمهور باید حداقل از اختیارات ائمه جمعه بیشتر باشد و اگر او چیزی از خواست ملت رای دهنده مطرح کرد روز جمعه از تریبون نماز جمعه فلان شهرک وتو نشود."
ممنون که تو این روزا اسباب خنده رو برام فراهم کردید در تایید صحبت جنابعالی اخرین باری که تلویزیون دیدم یادم نیست کی بود .
از نماینده های مجلس هم درخکاست دارم شعری وزین و به جا در ارتباط با قحطی مرغ بسرایند
درود
این قیمتهای نجومی در مغازها و در امد نا چیز ما
یاد وعده های اقای روحانی افتادم که گفته بود انچنان گشایش اقتصادی ایجاد کنم
چه گشایشی که جیب مردم خالی شد ....علی برکت الله...
بله نزدیک انتخابا دلار میارن پایین بعدش دوبار میبرن بالا جماعت اصلاح طلب یه اتوبان نساختید هیچ کاری بلد نیستید جز شانتاز قشنگ قشنگ صحبت کردن خوردن پول ملت و بردن به کاندا
خیلی جالب است ۲۰وسی امشب می گفت که رفع مشکلات معیشتی مردم ربطی به تحریم ندارد و نسخه داخلی دارد ولی با اینکه سرسخترین طرفداران این شعار نزدیک ۷ماه در مجلس هستند هیچ نسخه ای نپیچیده اند و مشکلات معیشتی تا جایی رسیده اند که مرغ و برنج و روغن و‌‌‌...کلا در حال حذف شدن از سفره مردم هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
اخه مرغ چه ربطی به مذاکره داره که روحانی معیشت مردم رو گروگان گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
تابناک سانسور می کند وگرنه ج آبت را در مورد مجلس می دادم که چرا نمی تواند دولت را هدات کند و هر کاری بخواهد می کند
آقایان تکیه زده بر کرسی های مجلس و آقایان جلوس فرموده برپشت میزهای صدارت و وزارت باور کنید فریاد زدن شما بر سر یکدیگر یا به کنایه صحبت کردن هیچ مشکلی از این ملت 80 میلیونی که 70 میلیون آنها زیر خط فقر زندگی می کنند را حل نخواهد کرد. آقایان دست از سر کچل یکدیگر بردارید و به داد ملت برسید مملکت واقعاً در بحران اقتصادی و بهداشتی قرار دارد.
این حرف که صدت و سیما مورد اعتماد مردم است دیگه واقعا ته همه حرفهاست . آخه مگه میشه کسی حتی رئیس آن سازمان باشد و این حرفو بزنه . مردم رو واقعا چی فرض کرده .،
خدایش این ریس صداسیما جوک سال راگفته...حسن ریوندی وماهی صفت وسیدکریم وبقیه برن غاز بچرونن
صحبت های رییس صدا و سیما رو خوندم.باید بگم که"ای مرا خنده میگیرد"
ماشاء الله به این اعتماد به سقف آقای عسکری.
منظور جنتی کوچک اینست که خزانه خالی است و چیزی برای غارت نمانده لذا کاندید شدن برای ریاست جمهوری بهره و ثمری نخواهد داشت به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
مردم روستا های دور هم به صدا و سیما اعتماد ندارند . ما بین مردم هستیم و حرف ما را باور کنید
ایران داره از درون متلاشی میشه ولی این اقایون دنبال چه چیزهایی هستند
خدایا شکر رهبری هستند در غیرراینصورت شیفتگان کدخدا کشور رو دوستی تقدیم میکردن ؟
هر چه مصدق از اعتماد به امریکا منفعت دید روحانی هم خواهد دید ،وقتی امام به امریکا لقب شیطان بزرگ داد باید از شیطان ترسید .
در مورد فرمایشات جناب رییس صدا و سیما همین بس که اگر صدا و سیما در راس اعتماد مردم بود نباید هر خانه چهار دیش ماهواره بالاپشت بومش داشته باشه . هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه . اندکی تفکر . تا کی میخواید از خودتون متشکر باشید
واقعاً حرفی ندارم بگم .. دروغ گویان را به خدا واگذار میکنم
بایدن کابینه خودش رو بست فردا روز عزای دلالهاست بازار تعطیل و سکه و دلار در سقوط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
دلال ها همبشه جشن دارن فعلا بی عرضه ها بسوزن ؟ تو ۸ روز تو بورس ۶۰دزصد سود کردم
اگه صدا و سیمای خوبی داشتیم
و افشا سازی ها را میکرد و دنبال حقایق بود
اینقدر بدبختی و دزدی در ایران نبود
حیف پول بیت المال که خرج صدا و سیما میشه
فقط دروغ
اخبارش فقط اینه که تمام مردم دنیا بدبختن و ما خوشبختیم و تمام دنیا التماس میکنن که ما بیام نجانشان بدیم.
آقای عسگری از خواب خرگوشی بیدار شید. صدا و سیما باخته.
شما ا عملکرد روحانی رو یه مقایسه با احمدی نژاد کنید
بعد فرق یک رییس جمهور مورد حمایت اصلاح طلب و یه اصولگرا رو بفهمید ؟؟!با انکه روحانی ۵۷۰ میلیارد پول برجام هم دستش بود ؟ احمدی نژاد در بعضی زمینه ها به اندازه ۳۰ سال قبل خدمت کرد از مسکن گرفته تا بیمارستان و ورزشگاه
پاسخ ها
آبدارچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
درامد احمدی نژاد از نفت دریک سال برای یک قرن
ایران کفایت میکرد اما جز خرابه ای تحویل دولت بعد نداد البته خرابکاریهای روحانی هم دست کمی از احمدی نژاد نداره
خوش بحالتون آقای امیر آبادی که مرغ در شهر شما 35 تومان است مرغ امروز در شهر ما 41تومان بود یعنی یک عدد مرغ تقریبا صد هزار تومان!
علی عسکری جان بازهم توهم زدی
اقای علی عسکری لطفا در انتخاب پارک خود دقت فرمایید
آقای علی عسکری شما در انتهای اعتماد مردم هم قرار ندارید چه برسد به راس اعتماد مردم
آقای عسکری بله شما چنان در راسش هستید که به قول بوشهری ها بندر دیارن
اقای عسگر اولادرود بر شما و اخبار راست ۲۰۳۰,فقط فکر کنم حالتون خوب نیست یکم هوای باز برای تمدد اعصاب خوبه ،سعی کن یه مقدار خودتو اذیت نکنی کمتر امار سازی کن
شاهکار دیگری از دولت روحانی کمک صد هزار تومانی که قرار بود به محرومین داده بشود قرار است به هنرپیشه ها و تولید کننده های سینما خواننده های درپیت و سلبریتی ها تحت عنوان اصحاب هنر پرداخت بشود بعد میلیونا کارگر از این کمک محروم میشوند
تو یه سایتی خوندم که در قسمت نظرات طرف نوشته بود ننه چرا منو تو اسپانیا نزاییدی یکم فکر کردم دیدم پر بیراه نمیگه
چرا ما اینقدر بدبختیم که نتونیم فقط یک هفته بدون درگیری ذهنی بخابیم هرشب که میخایم بخابیم به این فکر میکنیم که فردا چه گران خواهد شد مرغ سکه طلا گوشت تخم مرغ خیار گوجه....
گاهی این تداعی میگردد که شاید عده ای
با ایجاد این گرانبها وفشار برمردم وقشر عوام برنامه ای برای به آشوب کشاندن ایران دارند ،تا به اهداف خود برسان وگرنه این همه گرانی و آشفتگی پربارتر وانواع گرانبهای هرروزه درارزاق عمومی مردم که دراین دوران بیکاری واسیب های ویروس کرونا هیچ توجیهی نمی تواند داشته باشد .مواظب باشید که عنان جامعه از دست خارج نگردد ،که بدست آوردن این افسار سخت خواهد بود .
آقای عسگری اگر خواب دیدی خیر باشه و صدا و سیما بت بذار تو کوزه و......
مرغ آهنگ جدایی ساز کرد

ناگهان از سفره ام پرواز کرد

از فراقش قلب بشقابم شکست

قاشق و چنگال من در غم نشست

مرغکم رفتی تو از پیشم چرا

کردی از پیش خودت کیشم چرا

من به تو خیلی ارادت داشتم

حشر و نشری با کبابت داشتم

خاطراتت مانده در کنج اجاق

سوخت قلب دیگ تفلون از فراق

ران و بال و سینه ات یادش بخیر

قلب چون آیینه ات یادش بخیر

با سس قرمز چه زیبا می شدی

خوب و دلچسب و دلارا می شدی

ای فدای ژامبون رنگین تو

سوپ های داغ و آن ته چین تو

ناز کم کن پیش ماها هم بیا

لطف کن ،یک شام، اینجا هم بیا

دستمان از گوشت دور است ای نگار

پس تو دیگر اشکمان را در نیار

زندگی بی تو جهنم می شود

سکته ،اسبابش فراهم می شود

ای فدای قُد قُدایت باز گرد

این دل و جانم فدایت باز گرد

بی تو باور کن که مردن بهتر است

از جهان تشریف بردن بهتر است

تازگی از دیگران دل می بری

هرکه بامش بیش ،با او می پری

در نبودِ هیکل زیبای تو

دلخوشم با سنگدان و پای تو

پس چه شد آن بال های خوشگلت

لک زده است این دل برای شنسلت

ذهن یخچالم پُر است از یاد تو

بازگرد ای خوشگل تو دلبرو
ماشالله به این اعتماد به نفس رییس صدا و سیمای میلی.
آقای دولت این صد هزار تومانی که قرار بود به فقرا بدی بده برای نهاده دام تا مردم مجبور نشوند مرغ و شیر را با دو برابر قیمت بخرند بخدا برای آنها به صرفه تر است
آقای عسگری در این روزهای کرونایی که هیچکس حال و حوصله ای نداره ، ازت ممنونیم که خواستی در خنداندن ملت سهمی و نقشی داشته باشی . کاش یک سریال طنز هم از خودتان میساختی . قطع یقین مخاطبانش بیشمار خواهد بود
جان کری به کاخ سفید برگشت آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه شد جک سالیوان مشاور امنیت ملی شد خود بایدن هم رییس جمهور شد
به قرآن 4 سال دوره ترامپ بیهوده بود فقط میخواست اقتصاد ایران رو ویران کنه
رییس محترم صدا و سیما چگونه به این نتیجه رسیده اند که در راس اعتماد مردم قرار دارند. یکی از اشکالات ریشه ای در کشور ما این است که هر اداره و نهادی خودش در مورد خودش قضاوت می کند و آمار می دهد . و طبیعی است که نتیجه شاخص های آماری مثبت و حاکی از موفقیت آن خواهد بود. باید نهاد های مستقل چه دولتی و چه مردمی این کار را بکنند. همه چیز سیاست زده شده است اول نتیجه را تایین می کنند وبعد برای آن فرایند بظاهر علمی و منطقی طراحی می نمایند و این در کشورداری آفت پیشرفت است .چون کارهای غلط را با توجیهاتی، درست جلوه می دهیم وچنان رنگ و لعاب به آن می دهیم که خودمان هم باورمان میشود که کارمان درست بوده است.
مطلب دیگر فوت وفنهای آماری است که اگر جامعه آماری درست انتخاب نشود و اگر پرسش های آماری درست انتخاب نشود نتیجه گمراه کننده خواهد شد .مثلا بفرض اگر متوسط تماشای تلویزیون در یک روز در جهان یک ساعت باشد و در کشور ما به دو ساعت برسد آیا لزوما این نشانه اقبال مردم و جالب بودن برنامه های تلویزیون است یا اینکه بیکاری ذر جامعه زیاده و تفریحات ذیگر وجود ندارد و مردم ممکن است چند ساعت در شبکه های مجازی و چند ساعت در شبکه های ماهواره ای و دو ساعت هم به برنامه های تلویزیون خودمان تماشا بکنند . وآیا در اینصورت میشود گفت که تلویزیون حتما در برنامه های خودش موفق عمل کرده است؟
واقعا حیف ایران بالقوه قوی ،اونم از هر نظر،،،واقعا حیف
برای ریاست جمهوری نه نگاه مسئولانه لازمه نه دیوانگی و شیدایی .همین که مقامی پیدا می کنی و چهار نفر در مقابلت دولا و راست میشوند و معروفیتی و مالی و رفاه ابدی کفایت می کند.منتظر ثبت نام صدها نفری هستیم.
آقای عسکری
شما هم توی مسیر از پنجره ماشینت به اعتماد مردم پی بردی ؟
رییس صدا و سیمای میلی معنی راس رو اشتباه فهمیده.
آقای جنتی...بخداباتوجه به عملکرددولتهای جمهوری اسلامی..روسای حمهوری که تاالان اومدنم درایتی نداشتندوواوضاع مملکت که هرروزبدترازقبلش شده..ضمن اینکه ازمنظرسیاسی بازی هم که همشون دارای یک وصله ناجور شدن..یکی بی بصیرت..یکی فتنه.. .البته ازموشکهای نقطه زن واقتدارش نبایدگذشت... همین آدم هامیان کاندیدمیشن دیگه..
حسن
رئیس دولتی که قادر به مدیریت قیمت مرغ هم نبود
مدیریت یعنی هرکس بر اساس وظایف و اختیبارات خودش عمل کند و نه در هر موضوعی که سررشته ندارد ورود کند و اظهار فضل کند. قیمت هر کالا ممطابق با عرضه و تقاضاست. اگر کالایی کمبود داشته باشد قیمتش بالا خواهد رفت و این مدیریت بازار است و مدیریت فرد نیست.
و بایدن و تیمش هیچ فرقی با ترامپ و تیمش ندارند که هیچ از انها هم بدترند دمکراتها در طول تاریخ زمامداریشان در امریکا همیشه از جمهوریخواهان بدتر عمل کرده اند انها زیر ملتها و دولتها را اب می بندند که هیچنان فرو بریزد که خودش نفهمد از کجا خورده . این سیاست که در مورد کشورهای خاورمیانه و بخصوص کشورهاینفت خیز که دیگر اصلا کاملا با هم هستند منافع بیشماری که تراستهای امریکایی در این کشورها دارد مانع از داشتن سیاستهای متفاوت انها می شود همه شان به خاطر منافعشان با هم در این مورد بخصوص هر اختلافی هم داشته باشند با هم هستند دلتان خوش نباشد مطمئن باشید ترامپ کاری نمی کند که بایدن از ان ناخرسند باشد ! فقط باید حواسمان جمع باشد تا قبل از رفتن تمامی رشته هایش را پنبه کنیم وگرنه باختیم ! اگر امریکا کوچکترین حمله ای بشود بایستی تمامی هواپیماهایش را بلافاصله بر روی زمین بزنیم . شک نکنید . وگرنه لوس خواهد شد ضمن اینکه بایستی قبلش اخطار بدهیم که کشورهای همسایه بخصوص اذربایجان حواسش را جمع کند . چون مسلما این کمک به اذربایجان بایستی در قاموس مافیایی جهان باعث می گردد که اذربایجان بایسی باجش را به اسرائیل بدهد . اسرائیل با اذربایجان روابط بسیار حسنه و نزدیکی دارد . ترکیه هم که مثل همیشه خام شده است مثل همان اول که با داعش موافق بود ! و انهها را از مرز کشورش به عنوان گردشگر وارد سوریه کرد و اسلحه اش هم از اسرادیل امد و ان شد که دیدیم سالها مسلمین عقب افتادند و ابرویشان رفت و یک عده مسلمان یک عده مسلمان دیگر را کشتند ! پس بایستی به هوش بود اگر ترامپ به ایران حمله کند بایدن با ان قطعا مخالفتی ندارد فقط قبلش با هم هماهنگ می کنند !!!!!!
ببین چقدر اعتماد مردم پایینه که تو توی راس اعتمادی
علی عسکری: صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی واقعا این رو باور داره ؟
چی میشه گفت !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رسانه ملی در صدر اعتماد مردم!!!
واقعا و به شدت متعجب شدم از این اظهار نظر رئیس رسانه میلی!
از کی؟ برای کدام مردم و به چه دلیلی؟
کاشکی مردم می تونستند میزان اعتماد خودشون رو به رسانه ملی نشون بدهند!
تابناک جون! راهی هست؟؟؟؟
فکر میکنم آقای عسگری از اعضای دفتر خودشون این آمار دقیق و زیبا رو گرفتن !!!
(صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد)
اقای رئیس
این جمله تکان دهنده شما را باید در تاریخ ثبت کرد تا ایندگان بر مظلومیت این دوره از حال روز ملت با خوان ان هم درس عبرت بگیرند و هم ناله سردهند
تا درباره انان قضاوت نا حقی نکنند
"علی عسکری: صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد" اعتماد به نفس شما رو اگر کویر لوت می داشت می شد جنگل های هیرکانی. همین اطلاعات اشتباه است که برنامه های صدا و سیما روز به روز بی کیفیت تر می شود.
"علی عسکری: صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد" اعتماد به نفس شما رو اگر کویر لوت می داشت می شد جنگل های هیرکانی. همین اطلاعات اشتباه است که برنامه های صدا و سیما روز به روز بی کیفیت تر می شود.
(هرکسی کاندیدای ۱۴۰۰ شود باید به عقلش شک کرد)
چرا باید عقلش شک کرد
مگر
سفره جیب مبارکشان کوتاه میشود
مگر فرندانشان از امکانات بی بهره میشوند
مگر خانواده ودوستان شان بی بهره از محبت های این طرف ان طرف میشوند
مگر بان وجناحی که برای سفره ورود را اماده وپهن کرده ضررمیکن
مگر حضرات شان از رانت و کمک های مستقیم و غیر مستقیم بی بهره میشوند
مگر روزی نگران این هستند که که چرا قیمتها ی
گوشت و مرغ و ماهی و لبنیات و موادبهداشتی و روغن و پوشاک و لوازم خانگی و دارو و بیماستان و دکتر و خودرو و ارز وهزاران مورد دیگر
را متوجه میشوند ویا از نبودشان نگران میشوند
به آقای علی عسگری، ما هم خوشحال می شویم اگر مردم کشورمان به صدا و سیما اعتماد کامل داشته باشند اما یادمان هم می آید که حتی شخص رئیس جمهور از سانسور سخنانش در صدا و سیما انتقاد داشت. بسیاری از حوادث اصلا در صدا و سیما منعکس نمی شود.
اقشار مذهبی و کمیته های تخصص ای که تطبیق آثار نمایشی و ... تلویزیون با احکام شرع را بررسی می کنند هر هفته هزارات تخلف را گزارش می کنند که قاعدتا باید منجر به نارضایتی اقشار مذهبی جامعه شود. (اینها گزارشاتش موجود و برای شما قابل دسترسی است)
در ابعاد تحلیلی با وجود چندین هزار فارغ التحصیل فوق لیسانس و دکتری در رشته های مختلف و موسسات پژوهشی در عرصه های مختلف اجتماعی ، سیاسی، فرهنگ و ... متاسفانه تعداد کارشناسان تلویزیون در عرصه های مختلف از عدد انگشتان دست تجاوز نمی کند. چطور ممکن است اقشار فرهیخته از رسانه ملی رضایت داشته باشند
در سایر عرصه ها هم به همین شکل قابل بحث است.
به ازای هر دقیقه آموزش آشپزی سه دقیقه تبلیغ قابلمه تفلون پخش می کنید. نمی گویم تبلیغ پخش نکنید ولی این تبلیغ را با آموزش مخلوط نکنید.
رءیس صدا و سیما فکر کنم خانوادشم بهش اعتماد نکنن چه برسه به مردم
عسکری جان چقدر خنیدم
کنایه نماینده تهران به گزینه‌های پیشنهادی بایدن برای وزارت خارجه !!!! این نماینده محترم واقعا فکر می کند که امریکا مهره ای دولتش را با توجه به ایران می چیند و به مناسباتش با اروپا و چین و ... و از همه مهمتر مردم امریکا توجه نمی کند ؟!!! بابا ایو الله که اینقدر ایران را مهم می دانید!!!
مرا نیز دیوانه نخوانید که در این دوران حیرانی و کرونایی و گرانی
در این اندیشه ام که شاید به پیشنهاد صدیقی واعظ وطنم
روم به روضه رضوان که خودم مرغ آان چمنم..
صدا سیما باعث گرانی می شوند گوجه در خانه ما 5 هزار ولی صداو سما می گوید کوجا 18 هزارتومان کاسبان از قول سیما گرانی اجناس می کنند
در داستان امروز قیمت مرغ که برخی از مسئولان کمبود تولید جوجه یک روزه را دلیل آن ذکر می کنند ، یک داستان مورد غفلت است و آن دور ریختن و تلف کردن عمدی جوجه های یک روزه در چند ماه گذشته بود که یک نمونه از فیلمش پخش شد و برخی از مسئولان مربوطه، همان وقت، آن را امر عادی و معمولی اعلان نمودند.... الان دلیل آن جنایت بهتر فهمیده می شود... آیا وقت آن نرسیده که مسئولان و عوامل آن جنایت امروز مجازات انقلابی شده ..؟!!
آقای سید افضل موسوسی الان که اداره کشور دست اصلاح طلب ها است شما از روحانی حمایت کردید که رای آورد مملکت را بر باد دادید حالا دنبال اداره کشور در سال 1400 هستید؟ ولله اگر اداره کشور دست قالیباف یا رییسی بود به مرتب بسیار بهتر بود مردم اگاه و روشن هستند دیگه گول شما رو نمی خورند روحانی آیینه مجسم شماست نفس مردم رو گرفتید مردم رو به حال خودشون بذارید لطفا نمک بر زخم مردم نپاشید
آقای جنتی!اتفاقاهرکسی هم که در۱۴۰۰رای بدهدبایدبه عقلش شدیدا شک کرد!
"...صداوسیما در رأس اعتماد مردم قرار دارد..." : همانطور که روزنامه کیهان بهترین روزنامه ایران هست صدا و سیمای میلی هم معتمدترین (خخخخخخ) رسانه هست !!! من تازه فهمیدم مدیریت فقط یک چیز میخواد و اونهم رویی زیاد هست
درست می گوید خصوصاً با مجریهایی محبوب مردم نظیر آقایان حسینی بای، رضوانی و خانم آمنه سادات ذبیح پور و مدیر موفقی چون مدیر شبکه 3 جناب آقای فروغی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی