بازدید 20691

قتل جوان لنگرودی روی تخت بیمارستان پیروز لاهیجان

جوان لنگرودی در یک نزاع دسته‌جمعی در منطقه لیالستان با ضربه چاقو مجروح و برای مداوا به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل شد اما ضاربان با حمله به بیمارستان فرد مجروح را روی تخت به قتل رساندند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 23 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از برنا، سرهنگ قاسم جانعلی‌پور فرمانده انتظامی لاهیجان در شرق گیلان ضمن تایید قتل جوان ۲۶ ساله در درگیری در این شهرستان گفت: عاملان نزاع و قتل این جوان دستگیر شدند. مأموران انتظامی پاسگاه لیالستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری دسته‌جمعی در یک کافه مطلع و بلافاصله در محل درگیری حاضر شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از حضور در محل دو جوان ۲۶ ساله و از عاملان درگیری را دستگیر کردند، افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران انتظامی مشخص شد چند جوان که حالت عادی نداشتند به علت خیره شدن به همدیگر درگیر شده‌اند. در این میان یک جوان ۲۶ ساله اهل شهرستان لنگرود با ضربات چاقو مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی تخصصی از پلیس شهرستان برای دستگیری دیگر عاملان درگیری تشکیل شد، گفت: ساعاتی پس از درگیری، ضاربان با مراجعه به بیمارستان دوباره فرد مقتول را مورد ضرب و جرح قرار دادند و متواری شدند.

سرهنگ جانعلی‌پور ادامه داد: پس از اقدام‌های فنی کارآگاهان آگاهی شهرستان در کمتر از ۱۲ ساعت، متهمان اصلی پرونده که چهار جوان ۲۳ تا ۲۷ ساله بودند در شهرستان آستانه اشرفیه دستگیر شدند.

این حادثه یکم آذر در لاهیجان رخ داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۲
مردم رو دیوونه کردین. مگه ما همچین ادم هایی بودیم؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
پیشرفتها همه در یک دهه صورت میگیره. اینکه در این زمینه نه تنها پیشرفت نداشته ایم بلکه پسرفت هم داشته ایم یعنی هیچ برنامه جامعی ندارد.
چرا شمالی ها اینقدر دعوای دست جمعی میکنند؟بسیار هم غریب کش هستند و اگر غریبه ببیند بسیار برخورد خشنی دارند.
علت عدم بازدارندگی مقررات و عدم ممنوعیت حمل سلاح سرد میتواند باشد. و صد البته مشکلات فرهنگی.قتل بخاطر خیره شدن؟؟؟؟؟
چرا این اوباش انسان نما را جمع نمی کنند اعدام کمترین مجازات برای این جانیان است اینها خطر واقعی برای اجتماع هستند که باید از متن جامعه زدوده شوند
بسیارجای تاسف است، آیاآن بیمارستان مامورمسلح نداشت، پس اوچه میکرد؟؟.
کجای کارمان ایراد دارد که اراذل واوباش تا این حد جسور وگستاخ شده وبیمار زخمی را روی تخت بیمارستان به قتل میرسانند . مگر بیمارستان حراست ندارد در موقع هجوم کسی به 110 زنگ نزده .هرچه در فیلمهای هالیودی دیده ایم دارد بصورت واقعی در میاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
مقصر اين سلبريتي هاي امثال عليخاني و غيره هستند
ما ایرانیها کی اینقدر وحشی شدیم...
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
هر کی
شرم آوره واقعاً، عوامل انتظامی ایران چقدر به بازداشت هاشون افتخار می کنن در حالیکه زمینه های جرم و جنایت در جامعه رو باید ریشه کن بکنن.
پدرو مادرانیکه وقتی بچه شون بدنیا میاد ازشون میپرسند پسره یا دختر با یه افتخاری میگن: پسرررررررررررررر!
یادشون باشه پسر تربیت میخواد . این هنر نیست یه موجودی را بدنیا بیارید و همینجوری ولشون میکنید در اجتماع بشه بلای جان دیگران.
به جوانان مهارت کنترل خشم و مدیریت استرس آموزش دهید. پیشگیری بهتر از درمان است.
وقتی فساد اخلاقی توسط یکعده مثلا توسط تهرانی ها در شمال گسترش می یابد، باید منتظر اینگونه اعمال بود.
به علت خیره شدن به همدیگر......
کجای دنیا اینجوریه؟
نیروی انتظامی پاسخ دهد که آیا کشور در هرج و مرج است یا تحت کنترل قانون که در داخل بیمارستان حمله کنند و یکی را بکشند!!
عوضش امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
انتقادی داری مثل آدم بیا بنویس
خدا روشکر مثل امریکا اسلحه ازاد نیست وگرنه همه همدیگرو میکشتند خیابان ها پر اجساد ابکش شده میشد. اگر درست فکر کنید امریکا با ان همه اسلحه و جمعیت امنیتش خیلی از ما بالاتره
نظرات منتشر شده رو كه مطالعه ميكني ماشالله همه جوري حرف زدند كه اين احساس به آدم دست ميده كه نكنه اين دوستان از خارج از كشور كامنت گذاشتند.اول اينكه بايد ببيني اون مقتول چه كاري كرده كه قاتل يا قاتلين از خونش گذشت نكردن.نمي خوام تائيد بكنم كه كار درستي كرده ولي اول علت رو بايد ديد چي بوده بعد يكطرفه رفت به قاضي.دوم اينكه دوستان بالا و همه ما ايرانيها هنر كنترل خشم رو نداريم و مطمئنم كه هر كدام از دوستان بالا و يا هر كس ديگه اي از ماها اگر تو اون موقعيت قرار مي گرفتيم چه عكس العملي انجام ميداديم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
محسن اقای عزیز کسی نگفته که مقتول بیگناهه چیزی که در نظر اکثر کاربران به درستی مورد توجه قرار گرفته اینکه یک مجروح زخمی در بیمارستان ازادانه وبدون مانعی جدی مورد هجوم واقع میشه وکشته میشه. .
بیشتر در شمال صورت می گیرد حمله به بیمارستان حمله به افراد بیمارستان مگر چطور ادمهای هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی