بازدید 25772
سوتی‌های بی‌پایان آقاجواد، این‌بار آقاکریم

خیابانی حیاکن، مخاطب رو رهاکن

میلاد اعظمی
کد خبر: ۱۰۱۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 22 November 2020

اسطوره گاف و سوتی در فوتبال ایران سال‌هاست به سوهان اعصاب هواداران فوتبال تبدیل شده است.

سال هاست که از جواد خیابانی فقط یک اسم و یک سایه مانده! سال هاست که وقتی گفته می‌شود گزارشگر فلان بازی خیابانی است، اغلب مردم یک واکنش دارند ؛ "اه"

اقای خیابانی! آخرین باری که یک گزارش بی‌نقص و استاندارد و بدون گاف انجام دادی را یادت هست؟ چرا همه در کار پیشرفت می کنند یا بهروز می شوند اما شما همچنان به پسرفت و عقب ماندن اصرار داری؟

آقا جواد شما سال هاست که نان گزارش بازی معروف ایران و استرالیا را می‌خوری اما در پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت در مورد آن بازی تاریخی، اشتباه تاریخی می‌کنی! جایی که در خلال گزارش بازی دیشب گفتید: امروز اول آذر و سالگرد بازی ایران و استرالیا در تهران است که یک - یک شد. بازی که هری کیول و خداداد گل زدند.

بعد که دوربین کریم باقری را نشان داد، خیابانی با اشاره دوباره به اول آذر و بازی ایران و استرالیا گفت که کریم باقری ستاره آن بازی بود!!

لابد در توجیه کمبود اطلاعات و خطای واضح تان خواهی گفت: منظور مجموع دو بازی بوده یا هر توجیه و بهانه دیگری که از شما سابقه و سراغ داریم. نکته اینجاست که باقری به خاطر محرومیت اصلا در بازی رفت ایران و استرالیا حضور نداشت اما اقا جواد برای اینکه چیزی گفته باشد که با تصویر سازگار شود، تاریخ را به سادگی و با بی‌دقتی محض جعل می کند!

اشتباه می‌کند چون قرار نیست برای گاف هایش به جایی جواب بدهد یا چیزی را در جایگاهش از دست بدهد.

آقای خیابانی! شما هنوز در سطح بیست و دو سال پیش سیر میکنی و در حرفه ات هیچ پیشرفتی نکردی فقط به این دلیل که در این نسل پیشتازی و بزرگ همه محسوب می‌شوی. بقیه اما موظف اند که با رقبا بجنگند و پیشرفت کنند.

شما حتی زحمت همان گوگل سرچ سرهنگ علیفر را هم به وجود مبارک نمی‌دهید وجود دارد و یا روزنامه ای که پیمان یوسفی دستش می‌گیرد را هم نمی‌خری. بعید است قبل از هر بازی که قرار است گزارش کنید، نیمساعت صرف مطالعه و جمع آوری اطلاعات کنید و در میانه گزارش هر چه به ذهن برسد، مستقیم روی آنتن پخش می کنید و شما و روسای پرادعای‌تان هیچ احترامی برای مخاطب دانای امروز قائل نیستید.

در دنیای شما هنوز جام باشگاه های آسیا درحال برگزاری است و خبری از لیگ قهرمانان آسیا نیست. هنوز عموم مردم بی‌سواد هستند و شما میتوانی هر اطلاعات دروغ و ناقصی را به خورد آنها بدهید.

آقای خیابانی دوره خطا و گاف روی آنتن زنده دادن گذشته و فضای مجازی شما را سوژه و دستاویز خنده و مضحکه کرده است. به این اعتراضات مدرن، نخند و آنها را پشت گوش نینداز.

 اقای خیابانی دوران گریه کردن روی آنتن زنده و پاچه‌خواری و پول درآوردن تمام شده، بهتر است برای گذران زندگی فکر دیگری بکنید و دست از سر کچل مردمی که به شنیدن گزارش های پرعیب‌تان محکوم هستند، بردارید. مگر خودتان کنار بکشید چرا که عزم اصلاح و احترام به مخاطب نزد روسای تان دیده نمی‌شود.

از گزارش خداحافظی کنید و جا را به جوان ترها بدهید. مطمئن باشید چهره تان در طول سالها انحصار در قاب شبکه سه، آنقدر معروف شده که با اجرای مراسم و برنامه‌های سازمانی و خصوصی، هفت پشت‌تان هم تامین خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۱
]چقدر بیکارید شماهاااا
یه ذره بخندیم هم بد نیست
مگه سوتی دادن چشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
دکتر خیابانی. ایشان اخیرا مدرک دکترای خود را از دانشگاه آزاد دریافت کرده اند.
یاشار از سلماس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
متن خیلی بی ادبانه بود
آقای خیابانی صدا وگزارش ذلنشینی دارند و ما خاطرات شیرین زیادی با ایشان داریم هرچند اشتباهاتی در گزارش داشته باشند ولی دلیل بر این نوشتار پر از کینه و حسد نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
یکی از سوتی های گزارش دیشبش این بود که دایما میگفت بازی تحت تاثیر شرایط جغرافیایی! قرار گرفته (منظورش شرایط آب وهوایی وبارن گی شدیدبود)
خیابانی ادم بااخلاق وعاطفیه ولی انصافا بدرد گزارشگری نمیخوره شایدسالها پیش گزارش هاش جذابیتی داشت ولی الان واقعا جذابیتی نداره وبهتره تاقبل از بدترشدن اوضاع خودش کناره گیری کنه
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
منفی زدم بهت
خیابانی بنظرم روح پاکی داره سوتی هم بده مردم اکثرا دوسش دارن
فوتبال بنظرم هرچقدر هم جذاب باشه صدای گزارشگر خیلی مهمه تا تماشای فوتبال بهت بچسبه
صدای خیابانی دلچسبه
با سلام.
به نظر من گزارشهای جناب آقای علیفر و افاضات ایشان در مورد دفاع خطی و ادعاهی بیش از حد ایشان و قبول نداشتن مربیانی مانند گواردیولا و مورینیو به مراتب غیر قابل تحملتر از گزارشهای آقای خیابانی است.
تابناک عزیز این چه طرز تهیه گزارش هست ، سراسر توهین و بی احترامی به کسی که مورد احترام خیلیا هست ، این جور صحبت کردن خارج از فرهنگ و اخلاق ست ، اونم سر موضوعات جزیی و بی ارزش
پاسخ ها
معلول انقلاب
| Sweden |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
حضرت والا مقام اجل معلق صدا و سیمای میلی مان جناب علیفر دو دهه است سرهنگ مانده اند و ترفیع درجه نگرفته اند؟ایشان وقتی گزارش می کنند یک چکش و چماق هم در دست دارند تا هر دقیقه بر سر مخاطب بکوبند و عشق کنند! آقای خیابانی هم هنوز خیابانی که به منبع اطلاعاتشان ختم می شود را آسفالت نکرده اند و چاله و چوله هایش هم بیشتر شده اند!
در سازمانی که عادل نیست وجود امثال این آقا جای تعجب و اشکال ندارد.
خیابانی عشق منه
خیابانی بماند دوستش داریم
خیابانی عشق منه
خیابانی بماند دوستش داریم
خیلی متن بی ادبانه ای ود متاسفم برای رسانه ی شما
با سلام . درست است که آقای خیابانی اشتباهاتی دارد و باید تجدید نظر شود ولی متن شما هم خیلی غیر محترمانه ، غیر منصفانه و توهین آمیز است . به هر حال انسان برای خودشان شخصیتی دارند .
آقا میلاد که این مطلب را نوشتی
اول خیابانی محبوب ماست
اصلا هم سوهان روح نیست
شما هم بهتره تراوشات مغز خودت را به اسم مردم قالب نکنی خوشت نمیاد موقع گزارش صدا تلویزیون را ببند
اما از طرف مردم حرف نزن
خیابانی دوستت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
خیلی درست و خوب تابناک این نویسنده بی ادب و نا بلد رابفرستید سر کاری که بلد است ازشلقم نویسنده در می آید از ایشان نه خیلی کوچه بازاری نوشته است
خیابانی ابزار دست کسانی هست که چشم دیدن مردم را ندارن
دوست دارن هر لحظه این ملت تقاص پس بده
تابناک تو هم حسابی بیکاری به چیها گیر میدی. خودت هم کم پاچه خواری نمیکنی و حتی جرات نداری کوچکترین انتقادی به دولت در این شرایط بد کرونایی و اقتصادی بکنی. تابناک یه سوزن هم به خودت بزن. خیلی ایراد داری از جمله تبلیغات مزخرفی که دورتا دور صفحه ات رو گرفته و سانسورهایی که میکنی. تو برو خود را باش. جواد خیابانی قطعا جزء بهترینهاست و مردم دوستش دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
هم از کامنت خوشم اومد و هم از اینکه تابناک انتشارش دادی. دم دوتاتون گرم.
بنده یک پرسپولیسی هستم و اتفاقا با توجه به تمایلات رنگی اقای خیابانی خیلی موافق گزارشهای ایشان روی بازیهای پرسپولیس نیستم ولی این مطالب و انتقادات بسیار بی رحمانه و آبرو بر است. همه ما انسان هستیم و قطعا نواقصی داریم و کامل نیستیم. این نوع هجمه به شخصیت یک انسان نه اخلاقی نه شرعی نه عرفی و نه در هیچ قاموس دیگری نمیگنجد واقعا برای نویسنده متاسفم
کاری به سوتی های پر شمار این بزرگوار ندارم.
ولی خداییش کدوم مجری الان گزارش استاندارد می کند؟ سیانکی، علیفر و ...
تنها چیزی که بهش توجهی نمیشه مخاطبه.
الان مردم باید 15 روز تو خونه بمونن ولی صدا و سیما هیچ برنامه جالبی برای پخش ندارن...
هر گزارشگری واسه نوعی فوتبال خوبه:
مثلا اگه فوتبال در کلاس جهانی و خیلی سریع و دیدنی باشه باید بدهند به فردوسی پور.
اگه تیم های گواردیولا با مورینیو مسابقه دارن فقط و فقط باید سرهنگ گزارش کنه!
فوتبال درهم و برهم و هرکی به هرکی فقط و فقط در تخصص استاد خیابانی است. (یه کم بخندیم بده؟)
با سلام،
همه مواردی که فرمودید درست ولی به نظرم بیشتر متن به توهین می خورد تا اصلاح و یا حتی اطلاع رسانی که وظیفه اصلیتون هست .
متشکر
با سلام،
نمیدانم چرا شما از خیابانی اینهمه بد میگویید. خیابانی یکی از وطن پرست ترین گزارشگرها در بین دیگران است. اگر گزارشهای اور ا در مقابل تیمهای عربی ببینید عرق ملی خیابانی را درک میکنید که با چه شور و هیجانی از تیمهای ایرانی دفاع و گزارش تهیه میکند. اگر خیابانی اینگونه بدست خودمان تخریب شود پس دیگر چه گزارشگری برای ما میماند. خواهشمند است هیچوقت اینگونه نفرات را تخریب نکنید و کمی هم از امتیازات مثبت و گزارشهای برجسته ایشان بگویید.
تابناک مرموز معلوم نیست دنبال چی هستی
خجالت بکش با این تیترت
دمخور اصلاح طلب شدن....!!!
واقعا که این اقای خیابانی با گزارشهاش همه رو از خودش منزجر کرده. بابا برو بشین خونت انقدر اعصاب تماشاگرا رو خورد نکن.
آقای خیابانی درست گفت!
بازی رفت ایران و استرالیا در تهران با نتیجه مساوی 1-1 با گلهای هری کیول و خداد عزیری به اتمام رسید.
احتمالا نویسنده این مطلب اشاره به بازی برگشت ایران و استرالیا در ملبورن دارد
اخلاق حکم می کند بابت این اشتباه از آقای خیابانی عذرخواخی شود
یعنی اگر روزی قرار باشد که گافها را بگیرند و شما هم به عنوان یک رسانه آزاد پخش کنید هر روز در رسانه شما پر است از گاف، آیا شما دست از سر کچل این مردم بر می دارید که آقای خیابانی بردارد، آیا مسئولین ما دست از سر مردم ما بر می دارند که شما رسانه ایها دائم در حال تطهیر هم تیمی های خود هستید یا نه
واقعا این همه مشکلات در مملکت در بخش ورزش و ... توسط رسانه شما دیده نمیشه که هر روز به گاف این و آن گیر می دی. بابا شما اگه از این دست گزارشها هم ننویسید آب از آب تکان میخوره
قربونت
موافقم..خیابانی تمام شده است.
اختلاس که نکرده.... اصلاً فوتبال چیه که این همه بهش گیر میدید
من علاقمند فوتبال یا حامی این آقا نیستم ولی نوشته شما هم نفرت انگیز بود. مواظب باش این کینه خفه ات نکنه!!
کی اینو نوشته...چه دل خونی داشته....
بی خیال بابا . اشتباه کرده دنیا رو که بهم نریخته ! اینقدر تند رفتی برای بنده خدا . از رییساش ناراحتی سر اون خالی می کنی . نسخه زندگی هم براش می پیچی ! الان این انتقاده یا تخریب !
اتفاقا ما خیلی دوستش داریم
خصوصا با حماسه ملبورن
آن نخبه (فردوسی پور) را براحتی حذف و این ...را پر و بال می دهند. واقعا چرا؟ لجبازی با مردم یا گوش به فرمان مطلق می خواهند؟
شما بهتره یه احترام هم برای کسانی قائل بشید که نوع گزارش و صدای ایشون دوست دارن .بله ایشون اشتباه داره ولی هستند کسانی که این گزارش دوست دارند و شما بعنوان تابناک نباید انقدر به شخص تندی کنید و بتازید به ایشون
این طرف خطاب به یه پیش کسوت نیس!
لحن مقاله زننده است. لطفا تصحیح کنین.
چنین مقالاتی باید به فرزندان ما اموزش احترام به نسل های قبل بده..............!
همه مسئولین و همچنین خود ما بدلیل عدم دانش کافی هر روز در رسانه ها و گفتگوهای عادی سوتی می دهیم و به کسی پاسخگو نیستیم و قباهت دروغ درجامعه از بین رفته پس چرا شما فقط به خیابانی گیر دادید اگر قرار به اصلاح باشد اول باید از مسئولین رده بالا باید شروع کنیم که برای هر گافی که می دهند میلیارد تومان به کشور ضرر می زنند.
در این که خیابانی واقعا بد گزارش میکند شکی نیست. بنده هم مثل خیلی ها از گزارش هایش بسیار ناراضی ام. اما لحن نوشتار شما اثبات کننده غرض ورزی‌های نگارنده هست. بدون شک از منظر جامعه فردی مثل علیفر بدترین است. هنوز هم اونایی که از توو فضای مجازی معروف شدن و اومدن توو تلویزیون و گزارش گر شدن و حال همه رو با گزارش و عربده کشیدن هاشون بهم میزنن بدترین اند. اگر میخواهی حرف دل مردم رو بزنی به ترتیب از بدترین شروع کن. نه از مظلومترین.
اما اگر غرض ورزانه خبر میگذارید پس تایید مردم را یدک نکشید
ضمنا خبرگزاری محل فحش و توهین نیست جناب نگارنده
حاجی اینو هرکی نوشته چقد دلش پربوده از جواد سوتی
میلاد جان زیاد حرث حرص حرس هرص هرس هرث نخور
حالا چی شده دوستان لنگی اینقدر ناراحتند و عصبی؟؟؟ اگه تمجید الکی از تیم محبوب و یا وزیر مربوطه میکرد حتما برای شما خیلی خوب بود...
بااااع.
این خبر بود چی بود.
خجالت بکش تابناک و این عصبانی معلوم است برای چی هست ولی تموم شد آن باند بازی
بیخیال، تو هم دیگه خیلی شورش کردی.
آقای میلاد اعظمی (نویسنده نسبتا محترم) که به راحتی به همه تهمت میزنی و اگر یک درصد گریه ایشان خالصانه باشد باید چند صباحی دیگر نزد خداوند پاسخ بدهی.
شما خودتان چه گلی به سر مردم این مملک زدید. اگر ایشان اشتباهی نیز در گزارش بکند و مثلا از کریم به عنوان ستاره بازی رفت یاد کنه چه دردی به جامعه اضافه میشه؟ مرد حسابی ایشان بسیار هم خوب گزارش می کنند و لازم نیست شما به جای مردم از کلمه اه استفاده کنید. از تابناک هم بعید است چنین متن توهین آمیزی را منتشر می کند!!!
من به شخصه( به جای مردم تصمیم نمیگیرم) از چنین متنی حالم بهم خورد. خجالت خوب چیزیه
تابناک لطفا به جهت احقاق حق آقای خیابانی و بی طرفی متن را منتشر کن.
آقای تابناک. به نظرم یک ذره حیا و تقوی در نوشتن هم خوبه. چطور به خودتون اجازه میدین با این بی پروایی به افراد توهین بکنین. مثل اینکه بی احترامی به قصد جمع کردن مخاطب عادتتون شده.
عالی بود دمت گرم هر چی گفتی لایک داشت
الان سایت خبریه اینجا لابد
خجالتم خوب چیزیه
این دیگه چه خبریه
تابناک سایت اطلاع رسانیه یا صفحه شخصی ؟؟
صدای دلنشین جواد خیابانی و عشق و علاقش به ایران هرگز از یاد نمیره
شماهم برید به فکر سوتی ها و اشتباهات تایپی خودتون باشید
اگر جواد خیابانی خدای سوتی باشد و اشتباهات پی در پی داشته باشد این متن شایسته نکوهش جواد خیابانی نیست از رسانه تابناک درخواست می شود بازبینی مجددی در نگارش این متن انتقادی داشته باشد و در شان این خبرگزاری نیست
تابناک متن بسیار بی ادبانه ای منتشر کردی. من اگر جای خیابانی بودم قطعا ازت شکایت میکردم. این چه وضع نقد و انتقاد است؟
درود به شرف حواد خیابانی وننگ به شماها مرغ شد 35000
متن مزخرفی بود از یک نویسنده بی نزاکت که آداب نقد بلد نیست. مردک تو با سیاستمداران هم جرات داری این طوری برخورد کنی؟!
خیلی متن بی ادبانه ای بود چند سالته آقای نویسنده. یادت رفته از زلزله کرمانشاه و زحمات خیابانی ؟ هیچ کس کامل نیست.
واقعا این نوشته بی شرمانه بود هرکه بوده باید از خودش خجالت بکشد به این مرد نازنین این همه توهین کرده نویسنده خودش را معرفی کند
سلام. متأسفم برای نویسنده این مقاله. آقای خیابانی یکی از محبوبترین گزارشگرهای ایران است. یک جورهایی نوستالوژی این مملکت تو سال های اخیر محسوب میشه. من اگر جای تابناک بودم یک متن عذرخواهی تهیه میکردم و تو سایت منتشر میکردم. شما برو غلط های املایی و نگارشی متعددی که تو خبرهاتون و نوشته هاتون مینویسید سر و سامان بدید بعد به کسی گیر بدبد که تو اجرای زنده ممکنه برخی اشتباهات داشته باشه. خدا رو شکر بر خلاف آقای خیابانی برای شما امکان فشار کردن دکمه undo وجود دارد.
متنی سراسر از توهین و به دور از شان یک رسانه. خجالت بکشید. خیابانی گله.
خیابانی حیا کن یقه ی میلاد اعظمی رو رهاکن
چطور شد حالا خیابانی بد شد
حالا اونقدرها هم بد نیست. کلا آدم دوست داشتنی هست این خیابانی. شما چقدر ازش کینه دارید؟ متن خوبی ننوشتید.
لمپنیسم چال میدانیسم حقارت و عقده در نوشته موج می زد ظارا در تابناک کمبود نویسنده است ک تراوشات ذهنی بیماران ب جای مقاله ب مخاطب غالب می شود
نویسنده مقاله از حد انصاف خارج شده. آقای میلاد اعظمی اونی که باید فکری به حال پریشان خویش بکنه ابتدا شما هستی. انقدر حرص نخور برادر عمرت کم میشه.
جناب میلاد اعظمی چطور شخص خودت رو مساوی مردم دونستی؟ این عارضه که شما دچارش هستی بهش میکن دیکتاتور درون.
چیشد که فک کردی نظر شخصیت جالبه!! واسه خودت نگهش دار. آقای خیابانی زمانیکه گزارش میکرد شما کجا بودی؟! شایدم داشتی مشقای مدرسه رو مینوشتی. پسرم تو اینقدر ترسو و چاپلوس هستی که جسارت نداری از افراد بلند پایه انتقاد بنویسی و با توهین به افراد ضعیفتر( از نظر جایگاه) قصد داری پشت خودت رو ببندی. نه جوون، مسیر اشتباهی رو بهت نشون دادن. شما هنوز باید خیلی چیزا یاد بگیری. راستی متاسفانه مرز بین توهین و انتقاد رک رو هم اصلا نمیدونی.
از تابناک بعیده این جور مقالات
خیابانی کسی است که با جوسازیهای منافقانه تو اخراخ کیروش با مافیای فوتبال همرا شد با ان گریه کردنهای مسخره بچه گانه اش. خیابانی میشه گفت یه مقدار کم داره
مگر با وجود مدیر نالایقی مثل مدیر شبکه 3 بیش از این باید توقع داشت
از هر كسي و هر چيزي كه بدمان بيايد پس بايد برود. ما هم از خيلي چيزها بدمان مي آيد پس جمع كنيد و برويد و رسانه را به اهلش واگذار كنيد.
دوست مقاله نویس تابناکی عزیز
بازی رفت ایران استرالیا 1-1 بوده هیچ گاف و اشتباهی هم حداقل توی این 1 مورد نبوده حالا واقعا شما از چی ناراحتی؟!؟
متن قشنگی بود.
جواد بر خلاف عادل پاچه خوار است و بس
الان کدوم گزارشگر درست گزارش میکنه؟ شاید سوتی هم بده ولی متن شما توهین آمیز بود
اقای خیابانی از نظر تن صدا به نظر من بهترین گزارشگر ایران هستند، واقعا صدای جذابی دارند تو‌گزارش. هیجان میدن به بازی. موقعیت های گل نصفه نیمه تیم ها رو حتی جوری با هیجان گزارش میکنند که بیننده تلویزیونی لذت میبره. نه مثل خیلی گزارشگر هایی که با صد جور زد و بند اومدن دارن بازی گزارش میکنن. خوابش میبره ادم پای گزارش هاشون.
اشتباهات اقای خیابانی و بقیه گزارش گرها هم داشتن.
متن که نوشته شده ظاهرا کسی بوده که درگیری شخصی داره با اقای خیابانی و به اسم مردم و از طرف مردم داره حرف میزنه.
با سلام و ادب و احترام
نویسنده محترم . من خیلی منتظر این مطلب بودم . و فکر میکردم در ایران عزیز هیچکس نیست این مطالب را به ایشان بگوید . مدیر شبکه 3 . برادر گرامی من هر موقع گزارشگر ایشان هستند در آرامش صدای تلویزون را کلا کم میکنم و راحت فوتبال را نگاه میکنم . ایشان اصلا گزارش بازی را نمیدهند . و من فکر میکنم کلا بازیکنان آن بازی را نمیشناسند . بازی در جریان است و ایشان صحبت های خودشان را میکنند و وقتی مورد خاصی پیش می آید . یه چیزی میگوید . لطفا به ایشان بفرمایید اول اطلاعات عمومی خود را به روز نمایید و دوم گزارش فوتبال را انجام دهید و بجای داور و سرمربی تصمیم نگیرید و اطلاعات غلط به مردم ندهید . تمامی خطاهای ایشان بنظر بنده بر عهده مدیر محترم شبکه 3 و اصلی و تمامی دست اندر کاران می باشد .
در عجبم مدیریت تابناک چطوری در دام طرفگیری افتاده ، متاسفانه در کل ، ما استاد از بین بردن بزرگان هستیم ، خودتان می گویید دکتر خیابانی ، من خیلی فوتبالی نیستم ،به جز تیم ملی طرفدار هیچ تیمی نیستم ، آقای خیابانی گزارشگر خوبی هم هست ، خوتان ازمایش کنید یک گزارش یک صفحه ای که برایتان اماده کرده اند گزارش کنید ببینید چند تا تپق می زنید
مطلب بسیار توهین آمیزی بود، اصلا در شأن تابناک نبود
آی گفتی سایید مارو
گزارشهای کاملا مقرضانه و بی منطق و بدون هیچگونه جذابت
هر زمان خیابانی گزارش میکنه من صدای تلویزیون رو کاملا میبندم
اصلا این آقای میلاد اعظمی چیکاره هستن که به جای ملت صحبت میکنن هر گزارشگر فوتبال را عده ای دوست دارند و عده ای هم دوست ندارند , هر گزارشگر هم نقاط قوت داره و هم نقاط ضعف
متن کاملا بی ادبانه و توهین آمیز بود و نشانه کم سوادی و بی فرهنگی نویسنده
متاسفم برای خودم و تمامی عزیزانی که مجبورند گزارش این مرد رو سالها تحمل کنند. گزارش اون همیشه در روح و روان انسان تاثیر منفی میگذاره. باز جای تاسف برای مسئولین صدا و سیما هدفها در گزارش یک فوتبال هم سیاسی است
نکنه میخوای مردم تورو بشناسن با این گزارش کینه توزانه عشقی که مردم به خیابانی دارند با این فرمایشات جنابعالی کم نمیشود برو اقا میلاد یاد ندادن به شما با ابروی مردم بازی نکنی
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی