بازدید 7382

آزارگر ۲ کودک فال‌فروش در انتظار محاکمه

کد خبر: ۱۰۱۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 21 November 2020

پسر جوان که به اتهام انتشار فیلمی از دو کودک فال فروش در یکی از خیابان‌های تهران دستگیر شده، با صدور قرار مجرمیت بزودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

به گزارش ایران، چند روز قبل فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن مرد جوانی داخل خودرو نشسته و با دوستانش برای تمسخر و سرگرمی دو کودک فال فروش را وادار به حرکات ناشایست می‌کند. پس از انتشار این فیلم و واکنش‌های زیادی که در فضای مجازی به دنبال داشت، پلیس فتا این فرد را شناسایی و دستگیر کرد.

این مرد جوان به دستور روح‌الله رضاپور گتابی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امنیت تهران بازداشت شد. وی در بازجویی‌ها گفت: سوار بر خودروام در حال عبور از خیابان بودم که دو کودک فال فروش را دیدم. دوستانم که داخل خودرو بودند، گفتند این دو کودک را اذیت کنیم و من هم که تحت تأثیر حرف‌هایشان قرار گرفته بودم، با آنها همراه شدم. این کار را از روی تفریح و سرگرمی انجام دادم و انگیزه دیگری نداشتیم.

انتشار فیلم

متهم درباره علت انتشار فیلم در فضای مجازی گفت: وقتی فیلم را در استوری صفحه اینستاگرامم منتشر کردم، فقط می‌خواستم دوستانم آن فیلم را ببینند. اما وقتی فیلم منتشر شد، تازه متوجه اشتباهم شدم و سریع آن را پاک کردم. الان هم از کاری که کرده‌ام، پشیمانم.

متهم به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امنیت به اتهام کودک‌آزاری و انتشار تصاویر مستهجن به زندان اوین منتقل شد. با صدور قرار جلب به دادرسی از سوی بازپرس پرونده، «س.خ» بزودی در دادگاه پای میز محاکمه خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار