بازدید 8570
۲

فرهاد مجیدی: تاجر نیستم که ارز دولتی بگیرم!

44 سال از خدا عمر گرفته ام و تا به حال در این مدت هیچ کار بازرگانی در زندگی ام انجام نداده ام. حتی شرکتی را هم به اسم خود ثبت نکرده ام که بخواهم از طریق آن دست به این کارها بزنم
کد خبر: ۱۰۱۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 18 November 2020

فرهاد مجیدی که با پایان کارش در استقلال مدتی است در محافل فوتبالی حضور ندارد، دیشب با یک افشاگری دوباره سوژه رسانه ها شد. او که نامش توسط نماینده مجلس به عنوان یکی از دریافت کنندگان ارز دولتی اعلام شد و گفته شده 9 مرتبه از این امتیاز استفاده کرده است، در این باره گفت: واقعا از چیزی که شنیده ام و به من نسبت داده اند، حیرت زده شدم.

 

 

استوری فرهاد مجیدی در واکنش به توییت نماینده مجلس

 


کاپیتان و سرمربی سابق استقلالی ها ادامه داد: من 44 سال از خدا عمر گرفته ام و تا به حال در این مدت هیچ کار بازرگانی در زندگی ام انجام نداده ام. حتی شرکتی را هم به اسم خود ثبت نکرده ام که بخواهم از طریق آن دست به این کارها بزنم. کار من فوتبال است و سررشته ای در امور دیگر ندارم که بخواهم بخاطرش ارز دولتی درخواست کنم. من نمی دانم این مسئله از کجا به من نسبت داده شده و طبق چه شواهد و طبق چه مدرکی گفته اند من درخواست ارز دولتی داشته ام.


مجیدی در ادامه گفت: فردی که این توئیت را منتشر کرده، نماینده مجلس است و با وجود آنکه احترام ایشان واجب است اما من باید از خودم اعاده حیثیت کنم و بر سر این مسئله از ایشان شکایت خواهم کرد. باز هم تأکید میکنم که حتی روحم از این ماجرا خبر ندارد و اصلا نمی دانم این حرف از کجا بیرون آمده است.

 

 

 

 

تصویر احمد امیرآبادی فراهانی که حالا باید جوابگوی اتهامی که به ستاره سابق استقلال زده باشد

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اما اگه به اسمت و به اعتبارت ، برای کسی گرفته باشی ، اونوقت اجازه می دی باهات چی کار کنیم ؟؟؟؟؟
اسم فرهاد و فامیل مجیدی در کشور فراوانه احتمالا تشابه اسمی هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان