بازدید 31801

اظهارات عضو مجلس خبرگان درباره زوایای غیبی شهر قم

یک عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با اشاره به اینکه مهاجرت حضرت محمد(ص) از مکه به مدینه و همچنین هجرت حضرت معصومه به قم یک زوایای ظاهری و یک جنبه‌های پنهانی و غیبی دارد، گفت: شهر قم و ورود حضرت به این شهر و رحلت حضرت در این شهر یک زوایای پنهان غیبی دارد که باید انسان‌ها به این اخبار غیبی ایمان بیاورند.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 14 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ میرباقری افزود: پذیرفتن اخبار و حقایق غیبی مدار زندگی انسان را متحول می‌کند چراکه شهر قم دارای یک حریم خاصی است و طبق اخبار غیبی مقرر بوده اتفاقات خاصی در این شهر و منطقه روی دهد. طبق روایت اگر کسی به زیارت حضرت معصومه سلام‌الله علیها برود وارد بهشت خواهد شد.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی یادآور شد: زمانی که سرآغاز و مبدأ تحولات عظیم و تشکیل یک امت تاریخی بر مبنای هجرت رسول خدا باشد الآن هم می‌توان گفت هجرت حضرت معصومه سلام‌الله علیها با یک مأموریت ویژه سرآغاز یک تحول تاریخی برای شکل گرفتن یک حرم و حرمی برای اتفاقات غیبی بوده است.

وی افزود: شخصیت بانوی کرامت به حدی باعظمت است که می‌توانند تمام شیعیان را تطهیر و وارد بهشت نمایند و با مقام شفاعتی که دارند صفات رذیله را از شیعیان پاک کنند و این جایگاه و مقام را خداوند به حضرت معصومه سلام‌الله علیها داده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرباقری تأکید کرد: حضرت معصومه سلام‌الله علیها با جایگاه و مقام و منزلتی که دارند می‌توانند از همین دنیا از شیعیان دستگیری نمانید و اقداماتی انجام بدهند که در به سرانجام رساندن کل جامعه شیعه در دنیا مؤثر است و اقدامات حضرت به‌نوعی مسیر بهشت را هموار می‌کند و این دستگیری همواره تا ورود به بهشت استمرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: همان‌طور که سفره هدایت رسول خدا از دنیا پهن می‌شود همان‌طور نیز شفاعت و دستگیری حضرت معصومه سلام‌الله علیها و مراحل هدایت از همین دنیا آغاز خواهد شد و شهر قم و هجرت حضرت به این شهر حریم غیبی دارد و تصرفات غیبی حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز برای تشکیل و هدایت یک جامعه شیعی در شهر قم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر