تکنیکال «شبندر» چه می گوید؟ بخریم یا نخریم؟

دیروز شبندر کار خود را با صف فروش آغاز کرد و با همان صف فروش نیز به پایان رساند. به لحاظ تکنیکال وضعیت این نماد چگونه است؟
کد خبر: ۱۰۱۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 10 November 2020

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شبندر دیروز کار خود را با صف فروش آغاز کرد و در پایان نیز با همان صف فروش کار خود را به پایان رساند تا با وجود خرید حدودا 25 میلیون برگه سهم توسط حقوقی همچنان صف فروش این نماد پا برجا بماند.

حالا پرسش این است که آیا شبندر به لحاظ تکنیکالی به نقطه مناسبی جهت ورود رسیده است یا اینکه باید منتظر اصلاح قیمتی بیشتر این نماد ماند؟

تحلیل تکنیکال «شبندر» چه می گوید؟

تکنیکال «شبندر» چه می گوید؟ بخریم یا نخریم؟

تصویر شبندر در یک بازه بلند مدت 10 ساله نشان می دهد که قیمت طی تابستان 99 و پاییز 92 به سقف کانال رسیده و پس از آن ریزش کرده است.

تکنیکال «شبندر» چه می گوید؟ بخریم یا نخریم؟

اما شبندر از نمایی نزدیک تر  بیانگر آن است که قیمت به خط میانی کانال بلند مدت خود روی قیمت 2400 تومان با فاصله بسیار کمی از حمایت هندسی خود در 2200 تومان رسیده است. انتظار می رود هر چقدر به محدوده حمایتی 2200 تومان نزدیک تر شویم شانس سهم برای متعادل شدن بیشتر شود. لذا با توجه به این موضوع می توان کف حمایتی 2200 تومان را برای ورود به سهم، با در نظر گرفتن حد ضرر سهم در 1600 تومان، مناسب ارزیابی کرد.

اما برای حصول اطمینان کافی از تغییر روند در سهم باید به انتظار  نشانه های جدی تری در نمودار قیمت، اندیکاتور و یا حجم معاملات نشست که فعلا نشانه خاصی ظهور نکرده است  و دیده نمی شود. در میان مدت ممکن است قیمت شانس رسیدن به سطوح 3000 تومان در نقطه تماس با خط روند نزولی نمودار قیمت را داشته باشد اما قبل از آن باید خط روند نزولی در نمودار RSI شکسته شود.

 

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر