بازدید 6568

قتل به خاطر چرای گوسفندان

کد خبر: ۱۰۱۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 08 November 2020

درگیری دو چوپان بر سر محل چرای گوسفندان با قتل یکی از آنها و دستگیری متهم پایان یافت.

به گزارش ایران، محمود خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: روز جمعه گزارشی به پلیس رسید مبنی بر اینکه مرد جوانی با شلیک اسلحه شکاری در یک زمین زراعی به قتل رسیده است. وقتی مأموران پلیس به محل مورد نظر که مزرعه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان خنداب بود رفتند مشخص شد یکی از اهالی روستا را با شلیک اسلحه شکاری مجروح کرده بودند که پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

وی یادآور شد: در تحقیقات پلیس مشخص شد این جوان بر سر محل چرای گوسفندان با جوان دیگری درگیر شده‌اند که طی این درگیری مورد شلیک قرار گرفته و متهم نیز فرارکرده است.

از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از مأموران انتظامی، تحقیقات لازم پلیسی را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند و سرنخ‌هایی از دست داشتن پسر جوانی از اهالی روستای محل درگیری در این قتل به دست آمد که با عملیات سریع مأموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اراک، این فرد در کمتر از ۲ ساعت دستگیر و تحویل پلیس شهرستان خنداب شد. وی در پایان با اشاره به کشف سلاح شکاری از خانه قاتل افزود: متهم پس از معرفی به دستگاه قضایی و تحقیقات تکمیلی از او در حال پیگیری است.‌

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست