بازدید 4781

دستگیری یک فرد مسلح در شیراز

کد خبر: ۱۰۱۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 08 November 2020

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد فرد مسلحی که در یکی از پارکهای شیراز موجب ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، توسط عوامل پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فرج شجاعی گفت: به دنبال اعلام گزارشی مبنی بر رویت یک فرد مشکوک در "پارک قوری" شیراز، بلافاصله ماموران پلیس از کلانتری "قدمگاه" به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، شجاعی گفت: مأموران انتظامی اعزامی، یک فرد مسلح به کلت کمری را مشاهده کرده و ضمن دعوت وی به آرامش، از او می‌خواهند که سلاحش را به پلیس تحویل دهد.

شجاعی اضافه کرد: در همین اثنا، متهم بدون توجه به صحبت‌های ماموران پلیس، ضمن شلیک به سمت ماموران و همچنین شلیک هوایی، سوار یک پراید عبوری شده و تلاش می‌کند که با وادار کردن راننده خودرو، از محل متواری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ادامه داد: ماموران پلیس، ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله، لاستیک‌های خودروی پراید را هدف قرار داده و مانع از فرار متهم می‌شوند و در نهایت او را دستگیر می‌کنند.

شجاعی با بیان اینکه در بازرسی متهم یک قبضه کلت کمری و یک دستگاه دوربین از وی کشف شده است، گفت: براساس گزارش ماموران اعزامی، متهم هنگام تیراندازی حالت روانی مناسبی نداشته است اما تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی