بازدید 7382

روایت ها از معمای دختر خون آلود آبادانی

کد خبر: ۱۰۱۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵ 24 October 2020

طی دو روز گذشته کلیپی از شهر آبادان در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن دختری جوان با صورت خون آلود روی زمین افتاده و دو زن او را نگه داشته اند که نشان از درگیری بین آنان دارد. همچنین یک نگهبان حراست پالایشگاه در صحنه حاضر است که رفتارش با دختر خون آلود باعث برانگیخته شدن احساسات کاربران شد و حتی برخی کاربران خارج نشین در فضای مجازی نیز به سرعت به آن رنگ و بوی دیگری دادند و در صدد سوء استفاده از آن برآمدند.در این بین روایت های مختلفی از دلایل این درگیری از طرفین دعوا منتشر شده که این ماجرا را تبدیل به معما کرده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ماجرا از آن جا شروع شد که دختری جوان به قصد تسویه حساب شخصی به یکی از منازل واقع در منطقه شرکتی نشین بریم شهر آبادان مراجعه می کند و با اهالی منزل درگیر می شود.در نهایت با کشیده شدن این اختلافات و درگیری ها به بیرون از منزل و تهیه تصاویری از صحنه حادثه‏، خبر به سرعت منتشر و موجب می شود هر چشمی از دیدگاه خود به موضوع نگاه کند تا جایی که به موضوع روز رسانه های بیگانه نیز تبدیل شود.

دختر آبادانی: خانواده طرف مقابل ابتدا به من حمله ور شدند

دختر جوان طرف دعوا مدعی است من برای طرح مسئله شخصی به این خانه مراجعه کردم و از پسر خانواده خواستم پدرش را صدا کند که خانواده طرف مقابل ابتدا به من حمله ور شدند. من به سرعت به سمت خیابان دویدم و جلوی اولین خودرو را گرفتم؛ اما آن ها با فریادهایی که من دزدم خودرو را متوقف کردند و من هم از سوی راننده خودرو و هم از سوی خانواده مذکور مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و با کاتری که به قصد دفاع از خودم به همراه داشتم روی دست پسر خانواده کشیدم.

وی همچنین اشاره می کند که زیر نظر پزشک اعصاب و روان در حال درمان است و لحظه ورود به منزل صاحبخانه به شدت عصبانی بوده است. وی با تکذیب باردار بودن خود از پدر این خانواده تاکید می کند: مردم به شایعات توجه نکنند این موضوع به رسانه های خارجی ارتباطی ندارد و من کارم را قانونی پیگیری خواهم کرد.پدر این دختر نیز در گفت وگوی تصویری اعلام می کند: دخترم داروی اعصاب و روان مصرف می کند و در مطب پزشک مغز و اعصاب پرونده دارد.

ادعاهای اهالی خانه

اما خانواده طرف دعوا ماجرا را این گونه روایت می کنند: این خانم جوان با مراجعه به منزل آن ها ابتدا پسر خانواده را با شیء تیزی مثل تیزبر تهدید و راه را برای ورود به خانه باز کرده است .سپس دختر خانواده را مورد تهدید قرار داده و در این بین طلب پول، طلا و دلار می کرده است. بعد از این که پسر خانواده برای دفاع از خواهر کوچک ترش اقدام می کند با ضربه تیزبر خانم مد نظر از ناحیه دست زخمی و دچار خونریزی می شود.

مادر خانواده با اشاره به این که خانه ما دو در دارد و فرزندانم از در دوم از خانه خارج شدند ،مدعی می شود: دختر مهاجم بعد از کش و قوس فراوان در خانه و جراحت اهالی خانه با شوکر برقی و همچنین تهدید به آتش زدن آن ها با تینر از خانه خارج می شود و سوار اولین خودروی عبوری در خیابان می شود که با سر و صدای خانواده اش مبنی بر این که این خانم سارق است‎،راننده با آنان همکاری می کند و خانم جوان مدنظر را تحویل می دهد.همزمان فرماندار آبادان هم درباره پرونده قضایی نزاع در منطقه بریم می گوید: این موضوع یک اختلاف خانوادگی بوده و هیچ مسئله امنیتی را به دنبال نداشته است.

دستگیری همه حاضران در این درگیری

در همین حال دادستان آبادان از دستگیری یکی از نیروهای حراست پالایشگاه آبادان که در این درگیری برخورد ناشایست و خشن از خود نشان داد خبر می دهد و می گوید :او هم اکنون راهی زندان شده است و بدون شک با وی برخورد قاطع خواهد شد. حمید مرانی پور ادامه می دهد: جرم خانم مهاجم در ایراد جرح عمدی رسیدگی خواهد شد اما با توجه به شدت جراحت هایی که خانم بر سر و صورت داشت برای مداوا تحویل خانواده شده است و برای دو خانم طرف دعوا نیز که از اهالی منزل بودند برای ضرب و جرحِ منجر به جراحات، قرار قانونی صادر شده اما با قرار وثیقه آزاد هستند. دادستان آبادان تاکید کردکه رسانه های معاند و فعالان مغرض فضای مجازی نمی توانند از یک اختلاف خانوادگی علیه امنیت و آرامش روانی جامعه بهره برداری کنند.

مجبور شدیم با استفاده از باتوم خانم را تفتیش بدنی کنیم

در این میان نیروهای حراست همکار خود را که اکنون در زندان به سر می برد بی گناه می دانند و رفتار او را اقدامی برای تفتیش بدنی زن جوان قلمداد می کنند. همچنین به گزارش باشگاه خبرنگاران، کسری نوری مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت هم در این باره گفت: مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان به خاطر رفتار منفور خود بازداشت و برکنار شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر