بازدید 53137
دو هزار و دویست و شصت و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد رهبر انقلاب از هتک حرمت رئیس جمهور / واکنش دو مشاور روحانی به اظهارات قالیباف / ماجرای بذل و بخشش یک نماینده از جیب مجلس! / روایت رحیم پور ازغدی از ماجرای مشاجره‌ با روحانی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: گزارشی عجیب از علاقه خانواده‌های ایرانی به عروسک به‌ جای فرزند! / هاشمی طبا: مملکت را به دست جبهه پایداری بدهیم، هیچ کاری نمی‌تواند کند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 24 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
انتقاد رهبر انقلاب از هتک حرمت رئیس جمهور

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم اتحاد و انسجام درونی در کشور، به اقدام اخیر برخیها در مواجهه با دولت و شخص رئیس جمهور اشاره کردند و گفتند: اگرچه در میان این برادران، افراد خوبی هم هستند، این کار غلط بود و این موضوع را صریح اعلام می‌کنم. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتقاد را غیر از هتک حرمت دانستند و افزودند: هتک حرمت در میان مردم حرام است و نسبت به مسئولان بیشتر، بخصوص در میان مسئولان بالای کشور.
 
ایشان خاطرنشان کردند: ممکن است انتقاد درستی داشته باشید، انتقاد کنید اشکالی ندارد اما انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است. این گونه رفتارها و هتک حرمت، روش امریکایی‌هاست که در مناظره ها و کارهای مطبوعاتی، خود را در دنیا رسوا کرده‌اند تا جایی که یک شخصیت برجسته سیاسی آنها می گوید، دنیا با هراس و تحقیر به ما نگاه می‌کند. رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: روش ما اسلامی و قرآنی است، یعنی انتقاد بیان می شود اما هتک حرمت انجام نمی گیرد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع بندی این موضوع گفتند: باید حرمت رؤسای سه قوه و مسئولان کشور که در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند، حفظ شود.

کنایه آشنا به نمایندگان تندرو پس از سخنان امروز رهبری

حسام الدین آشنا در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «در سال‌های ۹۲ و ۹۶ که صدای ملت را نشنیدید؛ حداقل در سال ۹۹ سخن رهبری را بشنوید و دست از هتاکی و پرده‌دری و نمایش‌گری بردارید. قوه مجریه را یاری دهید و مشکلات ملی را  از سر راه بردارید. شاید همان‌گونه که به مجلس رسیدید به دولت هم برسید فقط کمی صبر پیشه کنید؛ این آسیاب به نوبت است.»

یک نماینده: ۳.۵ میلیون دانش‌آموز، یا اینترنت ندارند یا گوشی و تبلت

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در حال حاضر ۳.۵ میلیون دانش‌آموز داریم که به اپلیکیشن «شاد» دسترسی ندارند. این ۳.۵ میلیون نفر یا در محلی زندگی می‌کنند که اینترنت وجود ندارد و یا تبلت و گوشی تلفن مورد نیاز را ندارند. محمد وحیدی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در برنامه پرسشگر با موضوع «عدالت آموزشی در تعطیلی مدارس»، در ابتدا به دو موضوع که برخی مردم با وی در میان گذاشته بودند، اشاره کرد و گفت: موضوع اول، بحث تمدید کنکور نظام قدیم است که مطالبه‌ای است که از سوی برخی افراد، مطرح شده و سازمان سنجش اعلام کرده است کنکور را فقط برای نظام جدید طرح خواهد کرد. خواهش ما این است که وزارت علوم و سازمان سنجش، این موضوع را بازنگری کنند تا حق کسی ضایع نشود.نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه از نظریه عدالت آموزشی هنوز فاصله زیاد با نقطه مطلوب داریم، گفت: در پوشش تحصیلی شرایط خوب است، اما در شکاف آموزشی، پوشش خوبی نداریم حتی در فضا، ایجاد کارگاه، فناوری و ایجاد بستر اپلیکیشن شاد هم برابری نیست.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳.۵ میلیون دانش‌آموز داریم که به اپلیکیشن «شاد» دسترسی ندارند. این ۳.۵ میلیون نفر یا در محلی زندگی می‌کنند که اینترنت ندارد و یا تبلت و گوشی تلفن مورد نیاز را ندارند. وحیدی با بیان اینکه مجموعه دولت‌ها در ادوار مختلف پشتیبانی درستی از آموزش و پرورش نداشتند، گفت: سهم آموزش و پرورش در دنیا از تولید ناخالص ملی ۴.۶ درصد است در حالی که در کشور ما کمتر از ۲ درصد است. عددی که در ایران وجود داشته، در ۳۰ سال گذشته به عدد دنیا بسیار نزدیک بوده است، اما افت کردیم. ریشه اش این است که آموزش و پرورش را همیشه هزینه‌بر فرض کردیم؛ یعنی مجموعه دولت‌ها هرجا که بودجه کم داشتند، از بودجه آموزش و پرورش کم کردند.

روایت رحیم پور ازغدی از ماجرای مشاجره‌ با روحانی

حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره مشاجره رخ داده میان خود و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست آبان ۱۳۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیحاتی در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد. متن این توضیحات به این شرح است: «از ماجرای آبان ۹۸ و مشاجره بنده و آقای روحانی در شورای انقلاب فرهنگی پرسیده‌اند. آبان سال گذشته در چنین ایامی، در بلوای بنزین، دوستان شورا از رئیس مجریه توضیح خواستند. ایشان داستان خود را تعریف و ماجرا را خاتمه‌ یافته اعلام‌ کرد. داستان کمی ساختگی و حق ‌به‌ جانب بود. مودبانه اما واضح، اعتراض شد. ترکیب عدم کفایت اینان و فرصت‌‌طلبی آنان، بدترین حادثه پس از انقلاب در نوع خود بود. کرونا هم نبود تا ضعف‌ها را پوشش دهد. این آخرین جلسه حضور بنده در شورا بود. بسیاری دوستان پس از جلسه، تایید فرمودند و البته در جلسه، سکوت. متن آن مذاکرات حتی برای اعضا هم، محرمانه اعلام شد …»
در واکنش به روایت رحیم‌پور ازغدی، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در حساب توییتری خود خطاب به وی نوشت: «ظاهرا در بیان واقعیت بسیار صرفه‌جویی شده ‌است.»

انتقاد هیات رئیسه از اقدام عجیب یک نماینده در اهدای دناپلاس به خیرین مدرسه‌ساز

عضو هیات رئیسه مجلس درباره اقدام اخیر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر بخشیدن دنا پلاس مجلس به خیرین مدرسه ساز توضیحاتی ارائه کرد. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس، در واکنش به خبر اهدای خودرو دنا پلاس مجلس توسط یکی از نمایندگان به خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: خودروی دنا پلاسی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته جزو اموال مجلس شورای اسلامی بوده و سند آن به نام نمایندگان نیست که بخواهند آن را به فرد یا نهادی ببخشند. وی افزود: از آقای کوچکی نژاد تقاضا داریم تا سند خودروی دنا پلاس را منتشر کند تا مشخص شود وی چگونه خودروی مجلس را بذل و بخشش کرده‌اند، البته شاید وی یک دنا پلاس دیگر به نام خود دارد که آن را به مدرسه سازان بخشیده است. حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: هیچ نماینده‌ای حق ندارد خودروی متعلق به مجلس را به غیر واگذار کرده و یا آن را ببخشد. بنده به این نماینده پیشنهاد می‌کنم که خانه یا ماشین خود را برای مدرسه سازی اهدا کند؛ به عنوان مثال مگر می‌شود اتوبوس یا مترو که جز اموال دولت است را به کسی بخشید؟ عضو هیات رئیسه مجلس تأکید کرد: از نمایندگان تقاضا دارم کمی دقت عمل بیشتری به خرج دهند.

دادستان آبادان: پرسنل شرکت نفت در زمینه موضوع دختر آبادانی به دادسرا احضار شدند

دادستان آبادان گفت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر اتفاق افتاده در این شهر، به احضار یکی از پرسنل شرکت نفت و برادرش پیرو بررسی موضوع ضرب و شتم دختر جوان توسط آن‌ها، اقدام کرده است. حمید مرانی‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان در گفت‌وگو با میزان با اشاره به احضار پرسنل شرکت نفت پیرو اتفاق اخیر رخ داده در آبادان، گفت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر اتفاق افتاده در این شهر، به احضار پرسنل شرکت نفت پیرو بررسی صحت و سقم ادعای ضرب و شتم دختر جوان توسط آن‌ها، اقدام کرده است. وی بیان داشت: در حال حاضر یکی از دوربین‌های مداربسته مستقر در محل حادثه برای بازیابی اطلاعات به مراجع ذی‌ربط ارائه شده و به محض وصول اطلاعات مندرج در آن، تحقیقات تکمیلی را ادامه می‌دهیم. دادستان آبادان گفت: در هیچ تاریخی پیش از این شکایتی از جانب آن دختر جوان علیه این پرسنل شرکت نفت در سیستم قضایی درج نشده و تنها در اردیبهشت ماه سال جاری این دختر جوان علیه فردی که دوست این فرد بوده است، شکایتی را دایر بر سرقت اموال در شعبه دوم دادیاری دادستانی آبادان درج کرده بود.

هاشمی طبا: مملکت را به دست جبهه پایداری بدهیم، هیچ کاری نمی تواند کند

هاشمی‌طبا در پاسخ به این که چرا این عده از صحبت روحانی عصبانی شدند، تاکید کرد: اصولگرایان عصبانی هستند. آنها از خودشان هم عصبانی‌اند. از همه عصبانی‌اند چرا ندارد، دلیلی هم نمی‌خواهد. این عده می‌خواهند همه چیز را به نام و نفع خودشان کنند؛ آنها برای خودشان هم هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند. به بیانی دیگر اگر همین الان، مملکت را به دست پایداری بدهیم نمی‌توانند کاری کنند مثل مجلس یازدهم. حدود پنج ماه است که این مجلس در حال کار کردن است اما تاکنون، هیچ کاری نکرده است. قبل از ورود به مجلس ادعا می‌کردند که وضعیت مردم و معیشت را سر و سامان می‌دهیم، حال چه کردند؟ رفتند در مجلس قیرفروشی راه انداختند. او در پایان عنوان کرد: کار عده‌ای، کار سیاسی است و به نوعی منکوب کردن دیگران است. در واقع دغدغه‌شان، پایمال کردن دیگران است نه اینکه به حقیقت دست پیدا کنند.
 
نرخ تولد کاهش یافته و مردم جهان برای مدت طولانی مجرد خواهند ماند

تیم چند رشته‌ای ۹۰ تحقیق را بررسی کرده تا تاثیرات کرونا بر اجتماعات انسانی را در عصر پساکرونا پیش بینی کنند. به گفته این گروه نابرابری جنسیتی و محافظه کاری اجتماعی به دلیل قرنطینه کرونایی افزایش خواهد یافت. بر این اساس ازدواج و بچه دار شدن در برخی کشور‌ها به بعد موکول شده که نتیجه مستقیم آن کاهش جمعیت می‌شود. همه گیری به یک آزمایش اجتماعی بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده و نتایج آن هنوز به پایان نرسیده است.

پول بدهید تا شکار کنید

خبرآنلاین نوشت: صدور مجوز ۲۰هزار دلاری برای شکار برخی گونه‌ها؛ این سیاست چند سال اخیر سازمان حفاظت از محیط‌ زیست برای کاهش شکار غیرمجاز در کشور است؛ سیاستی که البته که از ابتدا با انتقاد‌های شدیدی روبه رو شد. اسماعیل کهرم، مشاور سابق سازمان محیط زیست، بوم‌شناس و فعال محیط زیست در این رابطه به خبرآنلاین می‌گوید: «مشاورین آقای کلانتری افرادی علاقه‌مند به شکار هستند و به همین دلیل چنین تصمیماتی گرفته می‌شود. این‌ها گفتند، کل و بز و قوچ و میش آب زیاد می‌خورند. به همین دلیل باید شکار شوند، این چه نوع منطقی است؟ قبلا وقتی صدای تیر در مناطق حفاظت شده می‌آمد، همه نگران شکار غیرمجاز می‌شدند، الان شکارچی می‌گوید جواز دارد. آقای کلانتری باید رئیس کمیته شکار می‌شدند.»

تخم‌مرغ دو برابر قیمت درب مرغداری به دست مصرف‌کننده می‌رسد

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار در واکنش به فروش تخم مرغ با نرخ‌های بالا در خرده فروشی‌ها بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که تخم مرغ حدود دو برابر نرخ درب مرغداری به دست مصرف کننده می‌رسد که دستگاه‌های نظارتی در این خصوص باید پاسخگو باشند و این موضوع ارتباطی به مرغدار ندارد. به گفته او، با وجود ثبت نام نهاده در سامانه بازارگاه، اما خبری از عرضه نیست که با ادامه این روند مرغدار قادر به تولید نخواهد بود. /باشگاه خبرنگاران

اف‌ای‌تی‌اف ایران را در فهرست سیاه نگه داشت

گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، در مجمع عمومی خود تصمیم گرفت تا ایران و کره شمالی را در فهرست سیاه نگاه دارد و محدودیت‌های سخت‌تری بر کشور‌هایی که در زمینه پولشویی و تامین تروریسم همکاری نمی‌کنند، اعمال کند. رئیس FATF: با توجه به اینکه وضعیت این دو کشور تغییر نکرده در فهرست سیاه می‌مانند. همچنین کشور‌هایی نظیر کره شمالی و شبکه‌شان در دور زدن تحریم‌ها زیرک‌تر شده‌اند؛ از این رو مقامات باید نیز زیرک‌تر شوند. /فارس

نقش احمدی نژاد در گرفتاری‌های امروز کشور از زبان یک اصلاح طلب

حسین کاشفی گفت: در دوره آقای احمدی‌نژاد یکدست شدن نه تنها سودی نداشت، بلکه فلاکت و گرفتاری امروز ریشه در همان روز‌ها دارد که مجلس هفتم با دولت نهم هماهنگی کاملی داشت. مردم برای حل مشکلات نمی‌توانند روی مجلسی حساب کنند که نماینده‌اش فقط به دلیل یک اظهارنظر، برای رئیس‌جمهوری کشور حکم اعدام طلب می‌کند. /اعتمادآنلاین

گزارشی عجیب از علاقه خانواده‌های ایرانی به عروسک به‌ جای فرزند!

خبرگزاری رویترز در گزارشی به علاقه برخی از خانواده‌های ایرانی به عروسک‌های کودکانه واقع گرایانه پرداخته است. برای برخی از خانواده‌ها در ایران احتمال داشتن فرزندان بیشتر بار اقتصادی یا عاطفی زیادی را تحمیل می‌کند، اما آن‌ها به داشتن فرزند علاقه مند هستند بنابراین عروسک‌های کودکانه را گزینه‌ای مناسب به جای نوزاد زنده کرده اند. بسیاری از مشتریان عروسک‌های نوزادی کسانی هستند که فرزندشان از داشتن برادر یا خواهر محروم است و خواهان یک خواهر و برادر هستند تا از تنهایی رهایی یابند. /فرارو
 
سلحشوری: رئیس جمهور آینده یک اصولگراست
 
پروانه سلحشوری نماینده سابق مجلس گفت به نظر بنده، ریاست جمهوری هم به اصولگرایان می‌رسد تا دیگر بهانه‌ای برای مشکلات کشور نداشته باشند. جریان اصولگرا باید متوجه باشد که مشکلات کشور فقط تقصیر دولت آقای روحانی نیست. همه ارکان کشور باید با یکدیگر همکاری و وحدت داشته باشند. اگر ارکان مختلف با هم مقاب و روبه‌رو شوند، کشور دچار چالش و حواشی می‌شود.وی افزود: اگر در شرایط اقتصادی مردم گشایشی ایجاد نشود، مردم در انتخابات سال آینده حضورشان مانند انتخابات مجلس خواهد بود. اصلاح‌طلبان هم در این شرایط شانس پیروزی در انتخابات با مشارکت کم مردم نخواهد داشت. اصولگرایان هم همیشه پایگاه رای ثابتی دارند که با همان میزان مشارکت می‌توانند در انتخابات پیروز شوند.
 
واکنش دو مشاور روحانی به اظهارات قالیباف
 
در پی اظهارات توئیتری قالیباف درباره تصمیمات اقتصادی مجلس برای کشور دو مشاور سابق و فعلی حسن روحانی به این اظهارات واکنش نشان دادند. محمدباقر قالیباف روز گذشته در توئیتی نوشته بود: «در جلسه با پنج عضو اقتصادی دولت و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی، چهار تصمیم مهم و عملیاتی برای کاهش ناکارآمدی‌های اقتصادی اتخاذ شد: ‌اول- تشکیل سندیکای صادرکنندگان خوشنام برای استفاده از ظرفیت اعتباری و تسهیل فعالیت بازرگانی آنها. دوم- تشکیل اتاق تهاتری مرکزی کالا با کالا در وزارت صمت برای نظارت دقیق بر اجرای مستقیم عملیات واردات در برابر صادرات بدون نیاز به تبادل ارز و صرفا برای کالاهای ضروری و مواد اولیۀ تولید. ‌سوم- تشکیل پنجره واحد صادرات نفت در برابر واردات کالاهای اساسی که در دولت مسوولیت مستقیم آن با وزارت نفت است. ‌چهارم- تامین کسری بودجه دولت از طرق کم هزینه مانند انتشار اوراق دولتی و بازارگردانی آن از سوی بانک مرکزی در قالب عملیات بازار باز» توئیتی که با واکنش دو مشاور سابق فعلی حسن روحانی مواجه شد.
 
حسن ابوطالبی، مشاور سابق رئیس جمهور با بازنشر توئیت قالیباف در واکنش به آنچه بیان شده بود، نوشت: «شگفتی‌ها در حال رشد است: در اثر چالش مجلس ‌انقلابی با دولت، نهاد دولت، کارچندانی با مجلس ندارد. مجلس چون تعداد قوانین را فراوان می‌داند، کاری با قانون‌نویسی ندارد و دنبال اداره‌ کردن وزارتخانه‌ها است. نظارت_میدانی و جلسات کاری با وزرا زیر تیغ استیضاح برقرار است؛... امنیت کامل درحکمرانیِ خوب جاری است!» حسام الدین آشنا مشاور رسانه‌ای روحانی نیز خطاب به قالیباف نوشت: «اشتباه نفهمید؛ وزرا در قبال مجلس پاسخگو هستند و نه رئیس مجلس. رئیس مجلس هم به وزرا مأموریت نمی‌دهد. وزرا به دعوت نمایندگان در کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها، جلسات علنی و عیر علنی حضور پیدا می‌کنند تا نمایندگان محترم را با واقعیات غیر شعاری کشور آشناتر کنند و به سوالات آنان پاسخ دهند.»
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۱۲
هم عضو ان پی تی هستم هم برجام نظارت میکننن نه بمب اتم داریم نه موشک قاره پیما 39 بند اف ای تی اف هم اجرا کردیم ولی اخرش باز لیست سیاه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
اوخی
ناز باشی یه هفت هشتا کشورم میخواین محو کنید از رو نقشه که چیزی نی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
مدینه فاضله تو که بیشتر می خواهند محو کنند
خطاب به المان
نادر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
ازبس شما خوبین ازتون سو استفاده میکنن اخی نازی..مرگ برهمه دنیا
سیدحسنی3نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
امشب تهدید زلزله زیاده لطفا هشیار باشید
لذا زلزلت الارض زلزالها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
فقط مشکل تون مخالفت با اشغالگری اسرائیله
وقتی گاو شیر ده باشی، هم می تونی به داعش کمک نظامی و مالی کنی و هم مخالفان را بیاری کنسولگری قطعه قطعه کنی و هم حق رای از مردم سلب کنی و هم حقوق بشر کیلو چند. خلاصه می تونی کشور را به ملک اجدادی در بیاری
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
حضور افراطی ها به معضلی تبدیل شده
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
جدی می گی؟؟؟؟ پس این همه آتش افروزی در خاورمیانه را چرا حساب نمی کنی؟؟؟
شکارچی آرزوها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
شورای نگهبان نظر خود را راجع به این نمایندگان تایید صلاحیت کرده اعلام کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
رییس جمهور بابت ۵۴ ناسزا به منتقدان باید معذرت خواهی کند
1
اقای ذو النور کسی که اطاعت از رهبری را اوجب واجبات میداند به ایشان دستور صدور حکم اعدام نمیدهد.شما سعی کردید خواسته خودتان را خواست ایشان جلوه دهید و ایشان ناچار از پاسخگویی شدند. اقای ذوالنور انچه عیان است اینکه شما صلاحیت ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس را ندارید.
دیگر ذوالنورها بدانند، همچنان که اقای ظریف گفتند ایشان خود زبان بُرّای نظام هستند و هر گاه نیاز باشد بیتعارف وارد خواهند شد و تذکر با طی مراحل اول در خفا بعدا اشکارا خواهند داد.لطفا کسی برای ایشان تعیین تکلیف و خط مشی نفرماید.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
اگر حقیقتا فرامین رهبری برای ایشان مهم بود و وجدانشان کفایتشان نمی کرد قطعا همان تذکر چهارماه قبل رهبری مبنی بر نهی و ممنوعیت توهین ایشان را کفایت می کرد و مگر نه اینکه عاقل را یک اشارت بس است چه رسد به مدعی پیرو ولایت
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
علاوه بر آن
در لباس پیامبر باشی و هتک حرمت و توهین روا داری و ندانی باید حلالیت طلبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
هتک حرمت آقای رئیس جمهور به دیگران در کجای معادله است؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
از کی تاحالا گفتن اعدام هتک حرمت شده؟!!!!
پس توهین های شخص آقای روحانی چرا در.....!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
مدت 8 ساله داریم انتقاد میکنیم و میگیم انقلاب کردیم که آمریکا رو از کشور بیرون کنیم و رو پای خودمان بایستیم نه اینکه اسم شیطان بزرگ رو که در اول انقلاب روی آمریکا گذاشتیم به کدخدا تغییر دهیم و آب خوردن خودمونو بر اساس توافق و نظر کدخدا قرار دهیم چه شد دلار شد 30 هزار تومان و تخم مرغی که غذای ارزان طبقه محروم بود شد شانه ائی 30 هزار
تومان و بقیه رو هم خودتان حساب کنید باشه از این به بعد گلایه ها و انتقادهای خود رو فقط به خداوند سبحان عرضه میداریم و او از حق ما دفاع کند
نه عدل علی دارید
نه حُسن حسن دارید
نه شور حسین دارید
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
فقط روی سنگ پا دارن
حسام الدین آشنا هم شد نوبت دهنده آسیاب
عجب آرد خوبی هم داره آسیاب ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خیلی پرو هم هستند این دولتی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
حسام الدین آشنا واقعا منفور و مشمئز کننده است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قبول دارم دولتی ها خیل رو دارن و در مقابل اصول گرا ها و پایداری ها و یه عده دیگه خدایش مشتند از نمونه خروار
مملکت خوابیده منتظر انتخابات آمریکا هستن ببینن کی رییس جمهور میشه عجب کشور گل و بلبلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
وقتی 4 تا آدم سو استفاده گر می شوند کاره مملکت آن وقت کشور را معطل چیزهای دیگر می کنود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
امریکا هیچ غلطی نمتونه بکنه !
هر طور حساب میکنم میبینم حق مردم آلاسکا و جزایر هاوایی نیست که در انتخابات آمریکا شرکت کنن برای اونا چه فرقی میکنه کی رییس جمهور آمریکا بشه ما اینجا گرفتاریم بذارین ما رای بدیم ببینیم چه خاکی میخوایم تو سر خودمون کنیم
پاسخ ها
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
با اختلاف بهترین کامنت بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ای ول خوب گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
رای بی رای
معمای انتخابات آمریکا حل شده است
بایدن برجام بدون مذاکره
ترامپ مذاکره بدون برجام
دیگه این آخرین هفته سخته
این جماعت تندرو با رفتارهای امریکائی همیشه شیفته قدرتند نه تشنه خدمت!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خخخه خدمت شما در بله قربان گویی خدا است که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اگه تند رو ها نبودند الان ایران یا مصر عقب مانده بود یا تجزیه شده بود.
دلمون برای جمله هات
تا ببینیم چی میشه
تنگ میشه عمو ترامپ در عالم سیاست حرف نداشت
هر چند با این جمله خونه یه ملتی رو خراب کردی
2
در موضوع دختر ابادانی چه جنجالهایی توسط رسانه های اپوزیسیون که نشد.از مظلومیت این دختر و اینکه او باردار است و غیره گفتند و گفتند.شکر خدا البته خود دختر زنده بود و دروغها را افشا کرد."هموطنانم در دنیای امروز حقیقت انچیزی نیست که شما میبینید. حقیقت انچیزی است که شما میدانید".در موارد مشابه اینده از قضاوت عجولانه پرهیز کنیم و البته گناه یک هموطن دیگر که مامور حراست بوده و یکی از خود ماست به حساب بیکفایتی مسئولان نگذاریم. در انتقاد از اوضاع که حق مسلم ماست مرزهای انصاف را پشت سر نگذاریم و برای کوبیدن کسی به شایعات دروغ متوسل نشویم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
واقعیت ها چند مدت دیگر مشخص میشه . عجله نکن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
چیزی ندارند مانور بدهند برای خراب کردن کشور روی آوردن به این چیزها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
گناه یک هموطن که مامور حراست بوده و یکی از خود ماست به حساب بیکفایتی مسئولان نگذاریم!! .خب اونوقت بفرمایید چرا باید گناه اون مامور آمریکایی که از مردم آمریکا بود و روی گردن جورج فلوید نشسته بود رو به پای دولت آمریکا گذاشت و برایش در ایران مراسم عزا گرفت؟؟ خ
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اون مامور حراست باید به اشد مجازات برسه، اول پای کثیفشو گذاشت رو سینه خانمه بعدشم که دیدین! ندیدین؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
یادت رفته صدا و سیما و بقیه برای جرج فلوید پورن استار آمریکایی چه کردند؟ این بانو هموطن ما بوده یعنی نباید ماجرایش مطرح می شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
چیزی ندارند مانور دهند؟؟ یعنی الان وضعیت مملکت خیلی نرماله و هیچ گونه مشکلی ما نداریم
مبادله کالا به کالا رو یادمه که توی تاریخ خوندیم، مال زمانی که هنوز سکه ضرب نشده بود.
گویا ماحصل جلسات امروز مجلس و وزرای ماست. پس الان دیگه باید مشکلات اقتصادی حل شده باشه یا لااقل یه بهبود نسبی پیدا کنه.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
توی تهاتر و کالا به کالا بازنده اونی که مجبور برنده اونی که اینه می دونه البته اونای که میخوان زنده بمون و باشند اونها هم خوب می دونند چه کار کنند
جناب قالیباف مردم به وضع موجود معترضند اما حتما تشخیص تفاوت تلاش برای تصدی بر قدرت را به جای خدمت را دارند!! شما به همان مجلس راضی باش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اینقدر این جماعت غرب زده و برجامی کار نمیکنند که وقتی یکی کار میکنه فکر میکنند نیت خاصی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
به حسن اعتراضی نیست لابد
بزارید داشت باقر هم به جورایی مزه ریاست جمهوری رو بچشه ، دوست داره خو
چرا نمی خواهید عضو fatf شوید واین همه تحریم ونکبت رابه جان ما می خرید؟ به خدا به پیر به پیغمبر من یکی راضی نیستم پولم را به آنها بدهید.
تابناک جان تورا به شرفت قسم منتشر کن تا مردم نظر بدهند .خ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
عزیزم عضو هستید و فقط 2 بند آن را اجرا نمی کنیم و همان دو بند هم راه تنفس مراوده کشور با خارج است که اجرا کنیم دیگر به سختی مبادله می شود درضمن تحریم ها هم 20 درصد در اقتصاد ایران اثر گذار است
یکی از ضعیف ترین عملکردها در حوزه ی اقتصادی و امنیتی و مسکن و شهرسازی، کار و رفاه اجتماعی و.... در این دولت رقم خورده است.
نرخ بی سابقه ی تورم، کاهش بی سابقه ی ارزش پول ملی، سیاست های بیمار بورسی، افزایش قیمت بی سابقه مسکن و خودرو و خوابیدن برخی صنایع و....
مشکلات بی سابقه در حوزه مسکن برای مردم و......
حوادثی مشابه آبان ماه ۹۸، حمله داعش به قلب مجلس شورای اسلامی در قلب پایتخت و بسیاری موارد دیگر حاصل عملکرد امنیتی این دولت بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
دقیقا
خدا همه را هدایت کنه، خصوصا مسئولان را بیشتر
هم در دولت های اصلاح طلب و هم اصولگرا مردم آسیب های زیادی دیده اند.
ازغدی حرف نزنه خیلی سنکین تری . چون هم به نفع خودت هست هم بنفع مررم . چون عبرت تاریخی زمانی ارزش بیان دارد که وقایع ان خوب باشد . . سیاستمدار نیستی . زیاد زور نزن . با خواندن تاریخ کسی سیاستمدار نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خوب کاسه کوزتان را به هم ریخته و دستتان را رو می کند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
به نظر من ازغدی پناهیان حداد عادل ... کار سیاسی نکنند برای اخرتشان بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
این جملات در مورد زیبا کلام بیشتر صدق میکنه
مگر جبهه پایداری به جز فحاشی و تهمت کاری بلد است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
منظورت از جبهه پایداری حسن روحانی است که به منتقدین میگفت
بیسواد
بی شناسنامه
برید به جهنم
و هزارتا فحش دیگه؟!!!
حالا کی رفت به جهنم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
و جبهه اصلاحات دروغ و وعده
خوب بنظر آقای ذوالنور به تاریخ پیوست. امیدوارم این تفکرات به تاریخ بپیونند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
رهبر گفت این هایی که به حسن روحانی انتقاد کردن انسان های خوبی هستن اما الان وقتش نیست.
آن پیرمرد آمد
آن پیرمرد با برجام آمد
او خیلی خوب بود
نمیدانم به مجلس انفلابییییییی دل خوش کنم یا به دولت پر تلاااااااش
فقط تکیه م به رهبریه الان
خدایا فرجی کن
اقای روحانی چرا اق ای تی اف را نپذیرفتی تا اینجور تو لیست سیاه نریم که چین هم پولمونو بصورت چوب بستنی بخواد بده؟
اها از اتاق اشاره میکنن ایشون هیچکارست ظاهرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
مجمع تصویب نکرد
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
عزیزم، آقای روحانی که موافق پیوستن به اف ای تی اف بود و همچنان هم هست. شورای نگهبان تأیید نکرد و به مجمع تشخیص رفت و آنجا هم آنقدر مسکوت گذاشته شد تا مهلت قانونی تمام شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
با اف ای تی اف دلار تا صدهزار تومان بالا میرفت
این اصلاح طلب ها خودشان بیش از سی سال مملکت دستشان بود به جز خرابکاری کاری نکردین ان از جمعیت ان از دانشگاه ان از منابع طبیعی و ... حالا از مجلس می خواهین پنج ماهه همه چیز را درست کند انهم با کارشکنی های شما خیلی پررو هستید
پاسخ ها
عماد
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
درست هست مدت چهل سال هست که سیاست ها و قوانینی که تصویب میشود دست اصولگرایان هست . حق با شما هست . برای هر دستگاه دولت مرکزی دولت موازی چینده شده . . یعنی یک طرف دولت منتخب مردم بدون لوازم اجرایی و قدرت سلاح که حرف اول را میزند و دوم قدرت اقلیت غیر انتخابی که سیاست و پول و ثروت و خط مشی و را مشخص میکنند . اگر شما اصولگرایان امروز بر جامعه ایران نبودید و مدینه فاضله شماها اینهمه هزینه رو دست ملت گذاشته اید وضعیت ایران از آلمان که بدتر نبود ؟ در المان نخبگان جایگزین شدند . دانشمندان به جای ارزشیون قرار گرفتند . برای اینکه شماها قواید مملکت داری را بر هم‌زدید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
اصلاح طلبان جاده صاف کن اصولگرایان بودند
در حال حاضر اصولگر یعنی رانت و اصلاح طلب یعنی ورشکسته سیاشی
از جورج فلوید ایرانی خبری نیست ؟ من دارم سریال پس باران تکراری را میبینم‌. اگر ارباب و رعیتی و مالک و خرده مالکی همچنان امروز وجود داشت چی میشد ؟ آیا ملت مثل زندگی صد سال پیش،میداشتند . اگر اصلاحات ارضی نمیشد چه اتفاقی میفتاد در این نظر سنجی مشارکت کنید
جناب ذوالنور از محضر حضرت آقا عذرخواهی کنید.
با این اوضاع رئیس جمهور بعدی فقط با هدف چاپیدن میاد، هیچ آدم عاقلی سکان این دولت ورشکسته را نخواهد پذیرفت، دولت روحانی هم فقط خورده و برده، صد رحمت به دولت احمدی‌نژاد که اگر در حال خوردن و چاپیدن بودند، حداقل بخشی از سهم مردم محفوظ بود!
آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ،!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بله چون همه کارهاش درسته
این اصولگرایان اگرمدیریت تمام دنیا را به آنها بدهند باز هم سیر نمی شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اصلاح طلبان هم همینن
پیش بینی بازار تا پایان سال
دلاز ۴۵ هزار
شاخص ۲میلیون و دویست
خودرو و مسکن رکود تورمی
انس جهانی طلا ۲۵۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بعد از اخراج امریکا از منطقه دلار هزار تومان
بعد از نابودی اسرائیل در 2022 سه بیل دلار بیلی سه ریال
حاجی ذوالنور! با صحبت های امروز رهبری،مجلس رو رها کنید و بروید دنبال همون وعظ و خطابه البته اگر مستمعی داشته باشین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
رهبری گفتند این ها که انتقاد کردند انشسان های بسیار خوبی هستند . فقط الان زمان اتحاد است.
اقای روحانی تو رو به جان عزیزانت حقوق کارمتدان رو هم همسان سازی کرد یه دونه مرغ هورمونی ۶۸ هزار تومان ، شما که دیگه قیمتها رو نمیتوته پایین بیاری حداقل قدرت خرید ملت رو افزایش بده و به دهک های پایین کمک غیرنقدی کالا کن یه عده دارن از گرسنگی تلف میشن
دیدید که حضرت اقا هم قبول دارند روحانی در بوجود امدن این اوضاع مقصر نیستتد ، جماعت افراطی باید توبه کنند ، موازی کاری فاتحه اقتصاد و سیاست رو خوانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اگر روحانی در بوجود آوردن این اوضاع مقصر نیست احتمالا عدم رعایت حجاب از طرف مردم باعث بوجود آمدن این شرایط شده است . تا آدمهایی مثل تو و امثال تو در این مملکت باشند این کشور هرگز به شرایط خوب نخواهد رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
آقا گفتند این دولت مقصر است در شراطی موجود. از خودت حرف در نیار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
دقیقا از کجای حرفاشون اینو فهمیدی؟
دنیای بدون ترامپ واقعا بی معنی است ، او امریکا رو در جهان واقعا یکه تاز کرد ، مردم امریکا با قدرت ترامپ را انتخاب میکنند ،
از نماینده فهیم رشت جناب آقای کوچک زاده متشکرم و از اقدام ایشان بنابر هر دلیلی دفاع می‌کنم. از مردم هم خواهشمندم از این اقدام ایشان دفاع کنند تا در میان این نمایندگان تنها نباشند. از مابقی نماینده های فهیم هم می خواهم تا وقت هست کارهایی شبیه ایشان انجام دهند و از وسایل نقلیه معمولی استفاده کنند تا مردم قبول کنند این نماینگان مردمند نه ارباب مردم.
من نمیدانم جناب آقای ذوالنور بعد از سخنان حضرت آقا چه حالی داشتن. ولی خداوند ایشان را به راه راست هدایت کند. و در جهت امنیت ایران اسلامی گام بردارد و به کسیکه بیست میلیون از مردم شهید پرور این مملکت حاميش هستند و مورد تایید ولی امر مان بوده و هست احترام بگذارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
ادبیات خودش بود یادت نیست نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
آن کسی که لباس پیغمبر بر تن دارد ولی دارد دو قطبی در کشور را ترویج میکند این نماینده عددی به حساب نمی آید در مقابل ایشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ایشان اگر درک درست و حسابی داشت بایست قبل از صحبت های رهبری متوجه می شد. در واقع این افراد با نسنجیدگی به طرف مقابل خود اعتبار بیشتر می دهند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتقاد را غیر از هتک حرمت دانستند و افزودند: هتک حرمت در میان مردم حرام است و نسبت به مسئولان بیشتر، بخصوص در میان مسئولان بالای کشور. ایشان خاطرنشان کردند: ممکن است انتقاد درستی داشته باشید، انتقاد کنید اشکالی ندارد اما انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است اینگونه رفتارها و هتک حرمت، روش امریکایی‌ها است که در مناظره ها و کارهای مطبوعاتی، خود را در دنیا رسوا کرده‌اند تا جایی که یک شخصیت برجسته سیاسی آنها می گوید،
میتوان استباط کرد که آقای ذالنور روش و منش آمریکایی دارد...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
تابناک به من بگو چرا همیشه نظرات منو ممیزی می کنی یا پلام پلوم میکنی یا دشمنی داری نمونه این نظر ناشناس 23.53 من خیلی با احتیاط تر می نویسم
گناه یک هموطن دیگر که مامور حراست بوده و یکی از خود ماست به حساب بیکفایتی مسئولان نگذاریم.
بیشتر دعواهای سیاسی و اقتصادی بخاطر نبودن شفافیت و صداقت است و اگر شفافیت و صداقتی هم وجود داشته باشد تحت تبصره و توریه (مصلحت اندیشی) و سست عنصری و سطحی نگری و مخدوش و سست شده است و لذا ما مردم باید قبل از مطالبات معیشتی و اقتصادی طالب شفافیت و راستگویی مسئولین باشیم و هیچ مسئولی نباید جرات کند تا نسبت به کاری مطمئن نیست وعده دهد که وعده دادن آن هم به نظام ضربه می زند و هم به اعتماد مردم ضربه می زند. اعتماد مردم سرمایه عظیمی است که حلال بسیاری از مشکلات است و ما در جریان جنگ 8 ساله یا دفاع مقدس چیزی که ما را نجات داد اعتماد مردم بود و در شرایط فعلی هم وعده های توخالی مسئولین که یا ناشی از عدم صداقت است و یا تحت شرایط سست عنصری و سطحی نگری است باعث بی اعتمادی مردم و مشکلات فعلی شده است
تابناک جان اگر وقت کردی یک نمودار آماری از نسبت درآمد مردم به هزینه های مردم طی سال های 57 الی 99 بده تا متوجه شویم که قدرت مردم طی سالها چگونه بوده است اینجوری به عملکرد دولت های بیشتر پی می بریم می تونی این آمار را برای کالاهای مختلف و درآمدهای مختلف هم بدهی / علی برکت الله
فقط اونجا که رحیم پور می گه بحث کرونا هم نبود که بعضی کاستی ها رو پوشش بده. یعنی درسته که اجساد کشته ها رو به کرونایی ها نسبت می دادن؟
فحاشی کار اشتباهی است و نشانه ضعف ادمی است قبول ، ولی روزانه که میلیون ها نفر از مردم ایران هتک حرمت میشوند یکی به خاطر چک، یکی به خاطر اجاره خانه، یکی به خاطر .... که همش مربوط به تورم بالا و اقتصاد ضعیف این مملکت است چه کسی پاسخگو است؟
اگر من جای ذوالنور بودم تا آخر دوران نمایندگی با سرافکندگی وارد صحن مجلس می‌شدم، سربزیر می‌نشستم و حرفی نمیزدم.
لطفا من بعد نگویید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و جایگزین آن می شود آمریکا غلطی نمی خواهد بکند
برادر عزیز.اقای گوچکی نزاد بجهت داشتن خودرونیازی به خودروی واگذاری مجلس به نمایندگان نداشت وچون خودرا برادر ارزشی تلقی میکند برای فروش ان بغیر از نامی چون فردخیر نمیتوانست بفروشد ومورد انتقاد مردم قرار میگرفت بنابر روش برای بهره برداری از سود ان فکر خوبی بکاربرد ومیدانست بعد از مدتی خودرو به او وایشان نیز به فردخیر منتقل مینماید ولی همکارش متوجه شده است وزود لو رفت قطعا نظایرش باز هم هستند
کسانی که باعث بدبختی مردم و مملکت شدن بعد از 8ماه اومدن و میخان با 4تا جمله مملکتو درست کنن؟
ما کاری نداریم شما مسئولین می خواهید به هم فحش بدهید یا هتک هیثیت کنید این به خودتان مربوط است ما از شما می خواهیم با دنیا در صلح باشید...
دوستان ما امت پیامبر رحمتیم، روح پیامبر ازاین ادبیات ما می رنجد. دراین دوران سخت خیلی در حق آقای روحانی جفا شد. ایشان دوستداروپیرو خاندان رسول الله هستند و24سال نماینده رهبری درشورای عالی امنیت، رهبرعزیز فرمودند هتاکی وبی حرمتی مال مسئولین امریکایی ست
از ذوالنور اصلا خوشم نمی آید ولی این چه رسمی است که هیچ کس نباید حق انتقاد داشته باشد؟؟؟؟؟؟ !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
احتمالا معنی انتقاد را نمی فهمید. در انتقاد اول محاسن طرف مورد نقد را بر می‌شمرند بعد معایبش را. و در نهایت برای بهبودی وضع موجود پیشنهاد ارایه می‌دهند. اهانت، فحاشی، تقاضای مرگ و اعدام کردن برای شخص دوم کشور توسط کسانی که مدعی دینداری و ملبس به لباس رسول الله هستند به دور از اخلاق، شرع و به فرموده حضرت آقا «حرام و غلط» است.
اقای ذوالنور اگر وجدان داشت نمتوانست تا صبح بخوابد
خوشنام و بدنام در تعریف سندیکا جایی تدارد. رئیس مجلس ما تفاوت سندیکا و باشگاه را نمی داند یا با استفاده از تعبیر سندیکا به جای باشگاه می خواهد مانع توجه به رانتی و احیانا ماسونی بودن تشکیلات موردنظر شود؟!
قالیباف دیگه پا را از حد فراتر گذاشته (شاید هم خیلی عطش رئیس دولت شدن را دارد)، واقعا باورشان شده که در این اوضاع اسفناک میتوانند کاری بکنند !! خوب جناب علامه اگر میشد کاری کرد که هئیت دولت چلاق و یا کودن و یا منتظر دستور جنابعالی نبودن خودشان انجام میدادند. در ثانی برای وزرا هم خوب نیست که به دستور رئیس خود عمل نکنند و به تهدید دیگری خارج از قوه مجریه بخواهند کاری کنند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی