بازدید 42047
دو هزار و دویست و شصت و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد یک اصولگرا از اهانت به روحانی / ماموریت جدید برای لاریجانی / هاشمی طبا: تصمیم به مذاکره شود، ذوالنوری زودتر از بقیه با آمریکایی‌ها دست می‎‌دهد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دفاع علی مطهری از چرخاندن اراذل و مجرمان در خیابان / بازداشت چهار دلال بزرگ ارز در فضای مجازی / صداوسیما: محکومیت رئیس سابق هلال احمر به دوازده سال حبس تایید شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 21 October 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

 اصابت ۷۱ راکت جنگ قره باغ به خدا آفرین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: امروز ۷۱ گلوله راکت طرف های درگیر در جنگ قره باغ به شهرستان مرزی خداآفرین در حاشیه جنوبی ارس برخورد کرد. علیار راستگو روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این راکت ها به چند روستای شهرستان خداآفرین از قبیل اوزان و آلوجه اصابت کرده است. وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی نداشته است. معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: از ابتدای جنگ قره باغ تا به امروز در مجموع ۶۸ گلوله راکت طرف های درگیر جنگ قهر باغ به مناطق مرزی کشورمان برخورد کرده بود، اما تنها امروز ۷۱ گلوله راکت اصابت کرد. وی ادامه داد: اقدامات قانونی از سوی نیروهای مرزبانی کشورمان انجام شده و به طرفین درگیر در جنگ قره باغ تذکر جدی برای جلوگیری از وقوع این قبیل اتفاقات داده شده است. شهرستان مرزی ۳۵ هزار نفری خداآفرین در ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز در امتداد خط جنگ قره باغ واقع شده است.

 معاون سیاسی وزیر کشور: ادعای نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار ثابت نشده است

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور: معین الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی ادعایی مبنی بر تن فروشی و خودکشی یک‌زن بدلیل عدم توانایی تامین آب آشامیدنی برای فرزندانش، کرده بود که این موضوع جدی از سوی مسئولان و نهادهای مرتبط بررسی شده و تاکنون چنین ادعایی اثبات نشده است./ایرنا

دفاع علی مطهری از چرخاندن اراذل و مجرمان در خیابان

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره دهم به مناسبت هفته نیروی انتظامی یادداشتی را با عنوان «نیروی انتظامی و اقتدار» در روزنامه شرق منتشر کرد. در این مطلب آمده است؛ در هفته نیروی انتظامی بجاست که یک ارزیابی اجمالی از عملکرد این نیرو داشته باشیم. از کاستی‌های نیروی انتظامی و پلیس ما این است که اقتدار کافی ندارد. رفتار پلیس در کشور‌های غربی خصوصا آمریکا بسیار خشن است. روشن است که آن رفتار مورد تأیید ما نیست. اما دقت و ریزبینی در رفتار پلیس خودمان هم نشان می‌دهد که این رفتار نیز ایده‌آل و پذیرفته نیست. عرض اندام‌ها و عربده‌کشی‌های لات‌ها و اراذل همیشه وقتی است که احساس می‌کنند، پلیس اقتدار لازم را ندارد. شاید نوع رفتار قوه قضائیه هم در ظهور این پدیده مؤثر باشد. لاتی که احساس می‌کند بعد از ارتکاب یک جنایت به راحتی از زندان آزاد می‌شود طبعاً جری و سرکش می‌شود و نفس‌کش می‌طلبد. اقدام اخیر نیروی انتظامی مبنی بر خیابان‌گردانی اراذل مجرم آثار خوبی داشت؛ گرچه کتک زدن ضمنی آن قانونی نبود، زیرا مجازات آن‌ها همان است که دادگاه تعیین کرده است نه بیشتر.

بازداشت ۴ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از بازداشت چهار دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: دستگیری اعضای این باند تأثیر فاحشی بر کاهش تقاضای معاملات فردایی و ریزش محسوس قیمت طلا و سکه داشته است. سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر بازداشت چهار دلال ارزی در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در رصد‌های اطلاعاتی در فضای مجازی، مشخص شد که چهار نفر از کاربران فضای مجازی با فعالیت‌های ارزی در فضای مجازی نقش عمده‌ای در تعیین قیمت و گرانی‌ها و نوسانات قیمت ارز دارند که شناسایی و بازداشت آن‌ها در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، این گروه‌ها با تأسیس اتاق‌هایی در فضای مجازی در حوزه معاملات فردایی و کاغذی طلای آب شده و نرخ‌دهی بازار فعالیت دارند.

صداوسیما: محکومیت رئیس سابق هلال احمر به دوازده سال حبس تایید شد

باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما از قول یک منبع آگاه از تأیید حکم دوازده سال حبس برای علی اصغر پیوندی رئیس سابق جمعیت هلال احمر خبر داد. این منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رسیدگی به پرونده پیوندی به پایان رسیده است و با اتمام رسیدگی به جرایم و تخلفات، نامبرده به دوازده سال حبس تعزیری، رد مال و پرداخت حدود ۱۴۰ هزار یورو و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

کنایه جمهوری اسلامی به نمایندگان انقلابی دناپلاس سوار

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز نوشت: منازعات داخلی، که این روز‌ها بار دیگر اوج گرفته، نه مردم را خوشحال می‌کند و نه برای کسی سود دارد. ادامه این درگیری‌های لفظی و رسانه‌ای، غیر از اینکه مردم را ناامید و بی‌اعتماد کند، نتیجه دیگری ندارد. افرادی که با تفکر بشدت افراطی، شعار‌های به خیال خودشان مردم‌پسند می‌دهند و می‌گویند انقلابی هستیم و می‌خواهیم مردمی عمل کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم، قبل از آنکه شماره صندلی‌های خود را در مجلس به ذهن بسپارند، اصول انقلابی و مردمی‌بودن را از یاد بردند. آن‌ها با گرفتن دناپلاس ۶۵۰ میلیون تومانی، کمک هزینه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی، شروع سفر‌های خانوادگی و فامیلی و دریافت حقوق‌ها و مزایای آنچنانی، صف خود را از مردم جدا و انقلاب را جور دیگری معنا کردند. این‌ها را مردم می‌بینند و می‌فهمند و برای تک تک این فعل‌ها و ترک‌ها حساب باز می‌کنند. به‌هیچ‌وجه راضی نیستیم مجلس شورای اسلامی لطمه ببیند؛ چه یازدهم، چه دهم یا دوازدهم. این نهاد، یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و لطمه دیدن آن به معنای لطمه دیدن اصل نظام است. به همان اندازه که حفاظت از اصل نظام واجب است، حفاظت از اندام‌های آن، ازجمله مجلس شورای اسلامی، هم واجب است. در این واقعیت نیز نمی‌توان ذره‌ای تردید داشت که وظیفه حفاظت از ارکان نظام بیش از همه بر عهده متولیان خود آن ارکان است؛ بنابراین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیش از دیگران باید برای حفاظت از اعتبار این رکن نظام احساس مسئولیت کنند و با موضعگیری‌های غیراصولی و خط و نشان کشیدن‌ها علیه این و آن، اعتبار مجلس را خدشه‌دار نکنند. مجلس شورای اسلامی برای اِعمال نظارت بر دستگاه‌های اجرائی و قضائی و سایر اندام‌های نظام، اهرم‌های کارآمدی را در اختیار دارد که اگر درست عمل کند، می‌تواند با بکار گرفتن آن‌ها بسیاری از کژی‌ها را راست و بسیاری از ضعف‌ها را برطرف کند.

واکنش تلویحی روحانی به طرح استیضاحش

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت با اشاره به برخی حاشیه‌های اخیر اظهار کرد: ما امروز باید وظیفه خود را رفع مشکلات مردم بدانیم و همه از ما انتظار دارند به عنوان دولت در میدان باشیم. ما باید ریال و ارز و کالا و خدمات را تامین کنیم و می‌گوییم دولت در صحنه است و قوای دیگر هم باید به آن کمک کنند که می‌کنند و همکاری‌ها باید بیشتر شود. وی افزود: در این اوضاع ممکن است مواردی پیش بیاید که فرد، جناح، حزب یا رسانه‌ای حرفی بزند و حاشیه ایجاد کند که باید از آن بگذریم و وارد حاشیه نشویم. مردم و رسانه‌ها هم به برخی از نکات حاشیه‌ای توجه نکنند. ما نماینده مردم هستیم و مردم پای صندوق آمده و به ما رای داده اند. حتی وزرا هم با واسطه مردم که توسط رئیس جمهور و مجلس انتخاب می‌شوند منتخب مردم هستند و همه ما باید خادم مردم باشیم. روحانی با بیان این که مردم می‌دانند ما در مشکلات هستیم یادآور شد: ما دو دست بیشتر نداریم که با یک دست با تحریم و با یک دست با کرونا مبارزه می‌کنیم؛ بنابراین نباید به جنجال‌ها و حاشیه‌ها اعتنا کنیم. مردم هم شرایط را به خوبی می‌دانند.
 
انتقاد یک اصولگرا از اهانت به روحانی
 
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه باید به رسالت خود عمل و با رفتار‌های غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرشرعی است برخورد کند. جواد آرین‌منش در مورد تهدید و اهانت به رییس جمهور اظهار کرد: اهانت و توهین از سوی همه افراد قبیح و زشت است، اما از جانب روحانیت قبیح‌تر و زشت‌تر است. ما در یک جامعه اسلامی در یک نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و مجلسی داریم که عنوان مجلس شورای اسلامی را یدک می‌کشد و کسانی که مدعی حاکمیت اخلاق و دین هستند. وی ادامه داد: استفاده از عبارت‌های زشت، توهین‌آمیز و تحقیرآمیز برای افراد عادی هم زشت است چه رسد برای کسی که در قانون اساسی ما به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و عالی‌ترین مقام کشور پس از رهبری تعریف شده است.این فعال سیاسی اصول‌گرا تصریح کرد: به لحاظ قانونی، قانون ویژه‌ای داریم که با اهانت‌کنندگان به مقامات برخورد می‌کند و از آن جلوگیری می‌کند که در این مقامات رهبری و رییس‌جمهور تعریف شده‌اند. آرین‌منش افزود: به عقیده من اگر قوه قضائیه می‌خواهد وظایف خود را به درستی انجام دهد، نظم برقرار شود و اهانت در کشور نهادینه نشود باید به رسالت خود عمل کند و با این گونه رفتار‌هایی که غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرشرعی است برخورد کند.
 
ماموریت جدید برای لاریجانی
 
علی لاریجانی در این ماه‌های پایانی دولت به پاستور می‌رود، البته برای انجام یک مأموریت، نه به‌ عنوان یک رکن در دولت؛ مأموریتی که پیش‌تر رهبری هم به او سپرده بود. در شرایطی که شنیده‌ها حاکی از آن است که سند همکاری 25ساله ایران و چین دچار دست‌انداز شده، محمود واعظی گفته است از لاریجانی درخواست کردیم کار خود را در خصوص پیگیری سند همکاری ایران و چین ادامه دهد، او هم پذیرفت. البته گویا این درخواست مربوط به بعد از پایان دوره کاری او در مجلس بوده اما اکنون عملی شده است. به نظر می‌رسد، حضور لاریجانی در ماجرای این سند با توجه به سمت مشاور رهبری بودن او بتواند دغدغه چینی‌ها را درباره اعتبار و آتیه این سند برطرف کند، چون در این صورت چین آن را سندی حاکمیتی تلقی خواهد کرد که حتی با رفتن و آمدن این یا آن دولت هم برقرار خواهد بود. رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در ادامه گفته که آقای لاریجانی از زمانی که رئیس مجلس بود و در سفری که به چین داشت، موضوع سند ۲۵‌ساله را دنبال می‌کرد. رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین درباره تجهیز دفتری در پاستور برای لاریجانی به‌ منظور پیگیری و اجرای سند همکاری ایران و چین، اظهار بی‌اطلاعی کرد.پس از سفر رئیس‌جمهور چین به ایران و توافق بر سر تنظیم یک سند همکاری میان دو کشور، علی لاریجانی به همراه چند نفر از وزرای دولت و برخی رؤسای کمیسیون‌های مجلس به چین سفر کرد و رایزنی‌هایی را برای نحوه تدوین و اجرائی‌سازی توافق ۲۵‌ساله با مقامات چینی انجام داد.
 
وقتی هاشمی رفسنجانی با احمدی نژاد همسفر شد
 
در خاطرات روز سی ام مهر سال هاشمی رفسنجانی آمده است که احمدی نژاد با هاشمی در سفر به دشت مغان همسفر بوده است.در خاطرات سال ۷۵ هاشمی رفسنجانی آمده است:به پادگان شهر که محل نشستن هلی‌کوپترهاست، رفتیم و به سوی دشت مغان پرواز کردیم. در مسیر، توضیحات خوبی توسط آقای محمود احمدی‌نژاد، استاندار، دریافت می‌کردم. در کشت و صنعت مغان، کارخانه تولید شیرخشک صنعتی و کره و خامه را افتتاح کردیم. پیش از انقلاب، ماشین‌ها وارد شده و به خاطر کمی شیر، تاکنون راه نیفتاده بوده است. ظرفیت ۱۸۰ تُن شیر در سه شیفت دارد. در مراسمی توضیحات مهندس علی‌اصغر خامنوی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان را شنیدیم. مشکلات شرکت حل شده و به سود دهی رسیده؛ واحد بسیاربزرگ و کم‌نظیری است. من هم صحبت دلگرم‌کننده‌ای نمودم
 
هاشمی طبا: تصمیم به مذاکره شود ذوالنوری زودتر از بقیه با آمریکایی‌ها دست می‎‌دهد
 
مصطفی هاشمی سیاستمدار اصلاح طلب می‌گوید: اگر نظام تصمیم به مذاکره بگیرد همین آقای ذوالنوری زودتر از بقیه با آمریکایی‌ها دست می‎‌دهد.حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با نگارش یک توئیت جنجال ساز شد؛ پس از این توئیت جنجالی بسیاری از چهره‌های سیاسی به این رفتار نماینده مردم قم در مجلس واکنش نشان دادند. در همین رابطه، مصطفی هاشمی طبا معاون دولت اصلاحات با اشاره به اهمیت ارتباط ایران با کشور‌های دنیا اظهار کرد: سیاست خارجی توسط مقام معظم رهبری تصمیم گیری می‌شود. اگر نظام تصمیم به مذاکره بگیرد، همین آقای ذوالنوری زودتر از بقیه با آمریکایی‌ها دست می‎‌دهد. فکر نکنیم برخی‌ها خیلی انقلابی هستند، خیر این طور نیست. می‌گویند شاعری وام گرفت، شعرش آرام گرفت. هاشمی طبا با بیان اینکه پیروزی بایدن موقعیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را در انتخابات ریاست جمهوری تغییر نمی‌دهد، تأکید کرد: بعید می‌دانم مردم خیلی در انتخابات مشارکت کنند، چون الان کاندیدای درست و حسابی نداریم. کاندیدایی که مردم از او خوششان بیاید در صحنه نمی‌بینند مگر اینکه فردین {سیاسی} بیاید، یعنی کسی که شهرت طلب است.
 
«حسن رعیت» آزاد شد؟
 
یک منبع آگاه به سایت دیده بان ایران اعلام کرد که «حسن میر کاظمی» مشهور به حسن رعیت با تودیع وثیقه آزاد شده است.تیرماه گذشته بود که غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌ها، در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده حسن رعیت دستیار بابک زنجانی گفت: تحقیقات مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و مراحل پایانی دادسرایی در حال نهایی شدن است. سخنگوی قوه قضائیه البته این موضوع را هم اضافه کرد که با توجه به بازداشت این فرد تاکید شده است که در رسیدگی به پرونده این فرد تسریع شود.
 
پاسخ روحانی به نامه وزیر بهداشت
 
رئیس جمهور در پی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راه‌های موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری، تصریح کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره‌ای نیست. در پی نوشت حسن روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت آمده است: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره‌ای نیست.دوستان دولت از دکتر نوبخت، دکتر همتی تا دکتر رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام‌های مفید و موثری انجام داده اند. همان طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی سابقه ضد بشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم. هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روز‌های پنجشنبه مطرح کنید، ان شاءالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می‌بوسم.
 
رحیم‌پور ازغدی هم توئیتری شد
 
تنها صفحه رسمی آقای حسن رحیم‌پور ازغدی در توییتر که با نظارت وی به روز می‌شود، آغاز به کار کرد. متن دفتر نشر آثار آقای رحیم پور ازغدی به شرح زیر است: «بسمه تعالی
از آنجا که علی رغم اطلاع رسانی و تکذیب های پیاپی ما در مورد سخنانی که بدروغ از آقای رحیم پور ازغدی در فضای مجازی ، نقل و منتشر می شود، توئیتهای جعلی و... همچنان ادامه دارد ، چاره ای جز راه اندازی صفحه رسمی در توییتر نداریم . بنابراین به اطلاع می رساند نخستین و تنها صفحه ای که با اطلاع ایشان ، منتشر میگردد از امروز با طرح دو پرسش در متن ذیل و بااین آدرس آغاز به کار کرده است : https://twitter.com/rahimpourazqadi
تا این لحظه، همه توییت‌هایی که در فضای مجازی به‌نام حسن رحیم‌پور (ازغدی) منتشر شده‌، تقلبی و جعلی بوده و این نخستین توییت تنها صفحه رسمی در توییتر است.
با طرح دو پرسش، آغاز کنیم:
۱. چرا توییتر، ممنوع و فیلتر است و همزمان مقامات رسمی کشور توییت می‌کنند؟ این عیب قانون است یا قانون‌شکنی در حاکمیت یا هر دو؟ کسی می‌داند؟
۲. ورود ما به توییتر چه توجیهی دارد؟ اولا فعالیت ده‌ها صفحه تقلبی به این نام که برخی کاملا مشکوک و مخربند، سپس توصیه پلیس محترم فتاست که در پاسخ به درخواست ما برای مسدودسازی صفحات فیک و تقلبی به‌نام رحیم‌پور در توییتر، اینستاگرام و فیسبوک و... می‌گویند در حریم خصوصی آنان! وارد نمی‌شوند و راه‌حل شما‌، فعال‌سازی صفحه رسمی در توییتر و اینستاگرام و... است. کسی می‌داند چرا صفحات فیک به‌نام کسی در عرصه عمومی، حریم خصوصی کسان دیگری است؟!
سی مهر ۱۳۹۹
دفتر نشر آثار رحیم پور (ازغدی)
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۸
هاشمی طبا درست می گوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
همانطور که در غائله صدنفره چهارراه کالج زودتر از همه با سفیر انگلیس دست داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
... حالا دست که خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
هاشـــــمی طبــــا همون نیست که در انتخابات ریاســــت جمــــهوری از آرا باطــــــله شکست خورد؟؟؟
مریم*
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
تا کرونا هست مذاکره کنید بره .....تا مجبور به دست دادن نشوید ! آدم که به دشمنش دست نمیده بعدشم سالگردش رو بگیرید لالای لالای لالای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
بله درست می گوید. به نحوی تفسیر میکند که رابطه با آمریکا را اوجب واجبات جا بزند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
همین هاشمی طبا میگفت قرار نیست همه خونه ماشین زن بگیرن یادت رفته اینا همه چی برای خودشون میخوان
رحیم شاکری فرد
| Mauritius |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
کاش از هاشمی طبا گفته شود حنای شما دیگر رنگی ندارد ، شما خیلی وقت پیش باید بازنشسته می شدید و جای خود را به یک نیروی فعال و جوان مید ادید ، بس کنید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
مذاکره باقاتلین شهیدسلیمانی؟!
هیهات من الذله
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
نه همونی بود که به طرفداراش گفت من به روحانی رای میدم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
مریم خانم گل گفتی این تا حالا به ذهن من نرسیده بود 50 درصدمشکل با امریکا همین دست دادن بود این هم که به میمنت کرونا حل شد
آقای تابناک لطفا شما بفرمائید ما هم می توانیم توئیتر داشته باشیم یا نه، یا مال از ما بهترون هستش، اگه غیرقانونی و استفاده از توئیتر جرمه که باید برا همه باشه نه برای طبقه خاصی،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
ازغدی اصولا باید می پرسید اصلا چرا باید توئیتر فیلتر شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
خدا کند ، توییتر اکانت تمام مسولان را ببندد
کمی دلمان خنک شود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
ایشان برای کی تویت می کنه؟؟؟
****
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
یکی نیست بگه چرا در کشوری که تمام حسابهاش با دلاره از گوجه تا خونه و ماشین و لوازم خونه همه بادلار تولید میشه پس چرا حقوق به ریاله خدا وکیلی برده داری نیست ...؟؟؟؟!!!!!
امروز تو خبرها بود که ظریف تو سفر آخرش به چین رفته به نوعی التماس کرده که قرارداد 25 ساله رو ببنده و چین گفته تا بعد از انتخابات آمریکا کاری نمیکنه.
ایران 40 سال نیست که تشکیل شده.
ایران هزاران سال هست که موجودیت پایدار داشته.
ایران دوران آزمون و خطا رو پشت سر گذاشته.
ایرانی غرور و شرف داره.
ایرانی تن به هر خفتی نمیده.
ایرانی...
اگر خودتون روتون نمیشه بگین اشتباه کردین این تصمیم رو از طریق رفراندوم به مردم واگذار کنید و خواست ملت رو اجرا کنین.
ایران نیاز به چین نداره.
با آمریکا صلح کنید و مانند تمام کشورهای دنیا روابط عادی و به دور از سلطه ی کشور خارجی با تمام کشورها برقرار کنید.
هر تصمیمی باید به تایید و انتخاب مردم باشه.
بیشر مشکلات مرزی و جنگ های منطقه به خاطر بی لیاقتی قاجار در حفظ سرزمین های ایران بود.
از روسیه و چین دوری کنید.
میگم "کنید" چون من به عنوان شهروند ایرانی "مالک" این کشورم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
اینقدر تناقضات داشتی که فقط یک نمونه آن این است که می گویی با چین قرارداد بسته نشود ولی به جای بروید با آمریکا که حتی چشمانت را از 40 سال دشمنی آنها با ما را بستی و برویم مذاکره کنیم که حق و حقوق کشور را واگذار کنیم که یک دانشجوی سیاسی می داند آخرش دنبال جنگ و تجزیه ایران است برسد
ببر بنگال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
طولانی بود اما تا آخر خوندمش و خوشم اومد
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
ای گل گفتی.بسیار زیبا و منطقی و حرف بسیاری از مردم ایران. عجیب از تابناک که این نظر تو را منتشر کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
ماله کش اعظم
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
چین با همسایه های ما قرارداد تجاری داره و تا زمانی که بین ما و همسایه ها تنش و بی ثباتی هست محال است با ایران قرارداد ببندد همین رو هم به ظریف گفتن
قرارداد کجا بود
ظریف دست خالی برگشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
معلومه چی گفتی؟!
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
برای شروع خوبه ولی خیلی باید مطالعه داشته باشی پسرم. مخصوصا تاریخ معاصر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
آفرین هموطن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
من معتقدم امریکا زور گو کمی نژآد پرست جاه طلب دموکراسی نیم بند دارد و.... ولی اگر قرار باشد یکی تو دنیا حرف اخر رو بزنه امریکا از هرکسی این لیاقت رو بیشتر داره ..نه گه شک دارین اشکال نداره قدرت بدن به ژاپنی ها نه چینی ها نه به ال سعود نه افقانی ها ننن نیجریه یادم رفت بوکو خرام نه المانها چی انگلیسی ها نظرتون با ترک ها چیه روس ها از قلم افتاد....با من موافقین یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
یادت رفته که پنجه آمریکا به خون جوانان وطن آلوده است؟
دولت بخاطر اوضاع وانفسایی که شاهدش هستیم باید محاکمه بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
کدوم یکی پیدا یا پنهان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
آنهایی که برای دولت سنگ اندازی کردند باید پاسخگو باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
بزرگترین سنگ انداز خود دولت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
چرابیخودی ازروحانی دفاع میکنید؟ درمقابل دستاوردهای بزرگ احمدی نژادمثل مسکن مهر وسهام عدالت شمافقط یک کارمثبت این اقارانامببرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
بابک زنجانی کجایی؟؟؟
معاونش که با وثیقه آزاد شد!؟
دکتر پیوندی ۱۲ سال گرفت!؟
نسرین ستوده منتقل شد!؟
و چه بگویم که منتشر گردد ؟
لاریجانی به تاریخ پیوست

رای بی رای

تحریم انتخابات تنها ماموریت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
شما قبل از کامنت هرشبت در تحریم انتخابات اول دم خروست را پنهان کن اصولگرایی که نفعت در رای ندادن ملت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
اصولگرا و اصلاح طلب فرقی با هم ندارند
رای بی رای
فرزاد
| Canada |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
...!!! باز هم جابجایی مهره سوخته تا کی
این دوستان شما هستند که دوست دارند همیشه مذاکره کنند آن هم مذاکره برای دادن نوامیس کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مذاکره برای نوامیس کشور؟
این چیزا تو مغز چجور جانورایی پیدا میشه تابناکم چاپ میکنه
مثلا میرن مذاکره کنن چی میگن؟
آدمی تو؟
امریکا اصلا ایرانی راه نمیده یه اشاره کنه کل ایران مثل اقازاده های شما جم میکنن میرن اونجا از شر شما راحت بشن اونوقت دنبال نوامیسه ماست؟ چی هستی تو؟ کجا بزرگ شدی؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
دادن نوامیس کشور؟برو دبی استانبول تا ببینی خیلی وقته گلم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
تومواظب باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
کسی که نمی داند و نمی خواهد بفهمد گل گرفتن دانش کشور که خروجی نداشته باشد آن هم به خاطر اخم یک کشور دیگر که خودش بدترین ان را دارد همان نوامیس کشور محسوب می شود همانگونه که میخوانستید دیگر نوامیس کشور که صنعت نظامی بود را هم بدهید برود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
تابناک نامحترم ایشون با بدترین شکل توهین کرد ولی با همان کلمه خودش جوابش را دادم را سانسور می کنی
خجالت بکش و مشخص است تو هم مانند همون دولتی ها هستی که توهین به همه می کنی ولی وقتی جواب توهین به خودتان داده می شود بلوا می کنید تغییر روال بده و اینقدر هم اصلاح طلب نباش و مانند قبل شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
زمانی که می خواستند به مردم ایران شناسنامه بدهند عده ای شبیه ایشون مخالف بودند و می گفتند انگلیس می خواد اسم زن و دختر ما را یاد بگیره و نوامیس ما را بدزده !

برای رای دادن زنها هم همین بود
...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
اقای ناشناس 21.48 باید جملتو این جور به پایان می برید الان سال چند؟...
این گروه همان های هستند که می گویند امریکا می خواد نفت مارا چپاول کنه حرف 100 قبل شازده او الان می خواد ما او نو نفروشم دنیا عوض شد از سر جات پا شو چند قدم بیا جلو
همسایه یاری کنین
روحانی این یکسال رو هم بگذرونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
مشکل اصلی جای دیگری است
آن ها دنا سوار می شوند شما چی؟ ماشین چند میلیاردی شاسی بلند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
از جیب مردم نباشد
بنز سوار شوند
متاسفانه فقط اسمشان نمایندگان مردم است و بس
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
مهم کسی دناپلاس سوار می شه که در یک فرپلی حتی کار ادراه کار را هم به اون ها نمی دن فقط 30 نفر توانمند هستندباقیه در حد حقوق اداره کارند
خجالت آور است که در مقابل این خمپاره ها هیچ عکس العمل واقعی نشان نمی دهید و ظاهرا این خموشی هم از دولت......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مشکل روسیه هست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
خویشتنداری بهتر از جواب دادن است. شاید نقشه ای باشد که بخواهند عمداً پای ایران را به این جنگ بکشانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
وقتی ایران برود در این مناطق کی می تواند عرض اندام کند علیه ایران و جلوی ما را بگیرد؟
باور نمی کردم روزی شما هم درباره حریم حضوضی حرف یزنید. جالب بود
با ماموریت جدید روحانی به لاریجانی برای مذاکره و نهایی کردن قرارداد ۲۵ساله با چین
یقینا علی لاریجانی رییس جمهور آینده خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
صدبار بِه از جلیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
ان شا الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
هیهات من الذله
هاشمی طبا جون شما برو به همفکرای خودت برس که نرن با بایدن و کاملا و برو بکس عکس خویش انداز بگیرن و آبروریزی کنن. ذوالنور خیلی ترسوندتون ولی نترسید وگرنه همون زمان سوال از رئیس چمهور کارش ساخته شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
خویش انداز حلال فقط با سفیر انگلیس گلم
:)
کاش حیای روحانی با بی حیایی ( احندی نزاد ) اصولگرایان ترکیب میشد نوقت ذالنورها نای نفس کشیدن نداشتند
میترسیم بایدن رای بیاورد ولی دولت نگذارد کالاها ارزان بشود یعنی خود روحانی نقش ترامپ را برای ما ایفا کند
1
جناب مطهری قسمتی از فرمایش شما صحیح است.نیروی انتظامی با زحمت و مخاطرات زیاد اقدام به دستگیری مجرم اوباش میکند و ان مجرم فردای دستگیری با یک قرار وثیقه ازاد میشود.در چنین حالتی مجرم گستاخ تر و نیروی انتظامی برای برخورد با او بی انگیزه تر میشود.اما گرداندن انها واقعا دردی دوا نمیکند.پیشنهاد بنده اینست که چون اکثر این اراذل وضع مالی خوب و منزل و اتومبیل و... دارند ؛ بابت جرایمشان، با مصادره اموالشان، جریمه نقدی سنگین بخاطر اسیبهای روحی و روانی بنفع اسیب دیدگان اخذ شود تصور میکنم موثر تر از چرخاندن انها در سطح شهر خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
نیروی انتظامی بیشتر درگیر روسری زنان و دوچرخه سواری انها ست
این وسطها شاید اگر جایی گزارش شد به ارادل و اوباش هم می پردازد
وگرنه زورگیران و دزدان و معتادان دزد رها هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
به جاش معاون بابک زنجانی با وثیقه !!آزاد شد
و خود بابک زنجانی کجایی؟
قبل از کنابه به نمایندگان بهتر است به این فکر کنید که چه به سر مملکت آورده اید (شما و همفکراتون که راسش می شود روحانی!!) که یک ماشین داخلی مثل دنا پلاس شده است نماد اشرافی گری!! پس اون وزیر پورش سوار چیه؟؟ فضایی؟؟ حححح
2
جناب رحیم پور ازغدی:
۱شما هم جزو مسئولان هستید و قانونگذاران فیلتر توییتر بعضا پای سخنرانیهای شما مینشینند.چرا از مردم میپرسید؟؟؟ از انها بپرسید!!!
۲توییتر شبکه ای امریکایی است و چون کاربران با فیلتر شکن وارد ان میشوند پیگیری اکانتهای فیک بسیار مشکل است.لذا شاید اینگونه بشما پاسخ دادند تا شما ناراحت نشوید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
چقدر تو پرتی دارد می گوید اگر غیر قانونی است مسئولان برای چی در آن جولان می دهند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
ظاهرا از کل قوانین کشور فقط قانون حجاب لازم الاجراست
روحانی افزود ما دو دست بیشتر نداریم که با یک دست با تحریم و با یک دست با کرونا مبارزه می‌کنیم

کرونا که الان ۸ ماه اومده با اون دست دیگه ات قبلا چی کار میکردی؟ جدا سوال برام پیش اومده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
سنگ اندازی دوستان اصولگرا را پاسخ می داد
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
وا مگه نمیدونی خب کلید رو با چی گرفته بود تو این مدت با پا ؟ خب کلید تو اون یکی
! دستش بوده

الانم که کووید ۱۹ اومده لابد کلید رو تو ماسکش میذاره
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
معلومه دیگه مگسهای مزاحم رو دور میکرد گلم
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مگه شما جماعت افراطی احازه کار کردن به کسی میدین
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
بلد نبودی قرار داد ببندی بلد بودی اینطوری نمی بستی همه چی بدی بره هیچی نگیری کی اینطوری قرار داد مبینده دیگه موشک بدی فردا یکی از کشورها خاک ایران به توبره بکشه تو میخوای چیکارکنی تو که میری امریکا
دکتر میرحسین موسوی، اقتصاددان و استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا :
۸۰ درصد مشکلات اقتصادی کشور ربطی به تحریم ندارد/ ربط دادن مشکلات اقتصادی کشور به کاخ سفید خیلی زشت بود
این حرف خیلی زشت است که عالی ترین مقام اجرایی کشور مشکلات اقتصادی را به کاخ سفید ربط داد، این یعنی به سخره گرفتن تحلیل‌‎های اقتصادی !
کم‌کاری‌های خودشان را به بیرون ربط می‌دهند!
وقتی دولت با سیاست‌‎هایش ارزش پول ملی را پایین بیاورد، مردم به دولت بی اعتماد می‌شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
کدوم دانشگاه؟؟؟افرین جدی نگیر
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
هر دکتری دکتر نیست رفیق
اونم دکتر اقتصاد دانی که حرمت شکست
روحانی کم کم داره نقش ماسک رو بازی میکنه
ماسک قدرت که اصولگراها به صورت میزنن
الان هر اصولگرا یه ماسک روحانی به صورت زده که ما نشناسیمش ولی خوب ما میشناسیم و این صحنه سیاست ایران رو به یک نمایش کمدی تبدیل کرده
ده ها نفر با ماسک روحانی روی صحنه
۱- اینکه چرا توئیتر فیلتر است؟ شما که متولی فرهنگ کشور هستید سالهاست از این راه ارتذاق میکنید تا بحال متوجه نشدید؟! پس اینهمه تحلیل ها و آسیب شناسی ها و نسخه های شما برای مردم بر اساس کدام فهم از فرهنگ جامعه بوده؟
۲- اگه خدای ناکرده به اسم شما سایت فروش مشروب تقلیی دایر شود شما برای رفع ابهام سایت فروش مشروب اصیل میزنید؟
این سوالات شما بیشتر شبیه سفسطه و مغلطه برای دور زدن قانون و ‌خود را فراتر از قانون جلوه دادن هست
کاش صادق بودید نیازی به اینکارها نبود
پاسخ ها
سیدرضا
| United States of America |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
احسنت. پاسخ مناسبی دادید
3
خدمت معاون سیاسی وزارت کشور هم باید عرض کنم فرضا هم این مورد خاص صحت نداشته باشد موارد مشابه بسیاری در زیر پوست شهر در جریان است. وقتی خط فقری که خودتان تعیین کرده اید ده میلیون باشد،و درامد اکثریت مردم بعضا به زور به ۳ میلیون میرسد و بسیاری همانرا هم اقساط پرداخت میکنند،از خود سوال کرده اید که زندگی مردم از چه راهی و چگونه میگذرد؟
تا بدانجا رسید دانش من
که بدانم همی که نادانم
دانشمندان بعد از قرن ها دو عضو جدید را در سر انسان کشف کردند آنها متوجه دو غده در محل تلاقی حفره های بینی و حنجره شدند این اولین بار بعد از ۳۰۰ سال است که آنها اعضا جدیدی را در بدن انسان پیدا میکنند
بعد ما در ایران داریم درباره قیمت پراید بحث میکنیم بیهوده ترین بحث دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
نه اشتباه می کند
ما درگیر بحران نگهداشتن روسری روی سر زنان هستیم و مبارزه با دوچرخه سواری آنها
وگرنه صحبت در خصوص پراید خیلی متمدنانه تر از صحبت و اقدام در مورد موضوعی است که حتی در عربستان هم بحران نیست
Oخدایا این بنده خدا رو تو صداوسیما نمی تونستیم تحمل کنیم که از این به بعد تو تویتر هم باید تحملش کنبم. اعوذ بالله من قضا السو
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
اتفاقا خیلی خوب شد تو صدا و سیما متکلم وحده بود مردم شنونده.الان دیگه جواب حرفهایی که میزنه تو توییتر میگیره و میفهمه اندر خم کدوم کوچه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
کسانی که با صحبت های ایشون در توئیتر موافق باشند مردم فهیم ایران هستند
وکسانی که مخالف باشند البانی نشینان مزدور و وطن فروش دست نشانده امریکا و اسرائیل و عربستان ملغون هستند !
می دونی که !
امکان نداره مردم ایران با نظرات این حضرات مخالف باشند
بازم نفهمیدی چی گفتی
روش نزولی کردن بازار ارز به کمک دوستان دلال همتی
۱_ چمدانهای پر دلار
۲_ اجیر کردن چند سایت
۳_ اجیر کردن ۱۰۰نفر و روانه کردن انها به صورت هماهنگ تو بازار
دیروز سرمایه خیلیها نابود شد و زالو صفتان طلاهای مردم رو مفت از جنگشون رها کردن ؟؟
جناب ذالنوری از جلسه شما سفیر انگلیس این روباه پیر چه خبر ؟؟
افزایش روزانه ۳هزار میلیارد به نقدینگی یک کشور و چاپ بدون پشتوانه پول ، اقتصاد هر کشوری رو نابود میکنه ، این ربطی به ترامپ و بایدن نداره ؟؟ نگاهی به سوریه جنگ زده کنید تورم ۶ درصدی ان گویا خیلی از واقعیت هاست ؟؟! تو این اوضاع دولت حقوق نورچشمی ها رو دوبرابر ، بازنشتگان لشکری تا ۸۰ درصد اضافه کرد حالا با چه منطقی ؟ فقط چاپ بدون پشتوانه پول ، حال تحریم ها رو هم در نظر بگیرید ؟؟ واقعا همتی همین حالا با حراج ارز داره مدیریت میکنه وگر اقتصاد دستوری نبود شک نکید سال ۹۷ دلار ۵۰ هزار رو رد میکرد به هر حال یکسال هم بورس به کمک بازار امد
آقای هاشمی طبا: شما که دست دادین، البته خیلی ارزون. حالا بذار آقای ذوالنور هم امتحان کنن. مگر چششون شوره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
نه اتفاقا ما دوست داریم فقط یه دست بده نه دو دست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
دست دادن عیبی نداره....ننگ وعیب دادن خاک واب مملکته
جناب همتی این ۱۵۰ میلیون دلاری که چوب حراج زدی میدادی وسایل پزشکی و کیت و انسولین قلمی وارد کشور میکردن ، اقتصاد دستوری همه چیز رو نابود میکنه ؟ از پارسال سانتافه۰ ۱۵ میلیونی ۲ میلیارد شده میدونی با دلار ۷۰ هزار تومانی دارن خودرو به ملت میفردشند ؟ پراید ۲۷ میلیونی رو ۱۵۰ میلیون ؟؟!! تا پایان سال روزهای سختی در پیش است باید عقلانی رفتار کنیم فقط جام عقلانیت چاره کار است ؟؟ کار از اجیر کردن چند نفر برای گول زدن مردم گذشته .
مذاکره سر چی موشک های دو هزار کیلیومتری یا چی چیزی مونده بدید بره اصلا فکر میکنید
لعنت بر من و هفتاد کس قبل من و بعد من اگر رای دهم و بگذارم یک نفر از خانواده ام هم رای دهند . رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
شک نکن صحته رو طوری طراحی میکنند که اولین نفری باشی که زنبیل به دست تو صف رای باشی ؟؟تا وقتی معلمین کشور بخاطر یک نهار رو یک روز اضافه کار و یه تشویقی سر وکله هم رو میشکنتد انتخابات رو هم با شکوه برگزار میکنتد ؟؟ به هر حال فقر است دیگه ؟
هرسندی را با روسها ،یا چینی ها امضا ومبادله نماید ،اگر مخالف استقلال ملی وحاکمیت مردم وایجاد هرنوع فشار اقتصادی واجتماعی وفرهنگی وسیاسی ووابستگی نماید ،چه امروزوچه فردا وپس فرداها از نظر مردم ایران که زیر بار سلطه هیچ قدرتی حاضر به زندگی نیستند بکل مردود می باشد وملت کوچکترین تعهدی در قبال انها نخواهد داشت .
رای بی رای
رای بی رای
جناب همتی حباب منفی ۵۰۹ هزار تومانی طلای کشور تو جیب کی میره ؟؟؟؟؟ چرا سکه حباب ۲ میلیونی و ابشده با چنین حباب منفی روبروست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
همون کسانیکه ۱۵۰ میلیون دلار پول بی زبان۳۳هزاری رو به قیمت ۲۷هزار تومان با جوسازی به جیب زدند
کاش ذوالنور و هم طیفش زودتر پیدا میشدند. شاید ما زودتر خوشبخت میشدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
عمراً به ذوالنور و طیف رأی نخواهیم داد.
کشور رو به چین و روس فروختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
فعلا راه نفس کشیدن ما چین و روسیه است خواهشاً کاری نکنید این دو روزنه هم بسته بشه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
نسیه هم فروختند !
جالبه ترامپ دنبال اینه که ایران کشوری اباد و ازاد تو منطقه باشه ولی مسیولین با لجاجت خواهان اعدام روحانی هستتد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
افراطیون از صلح برای کشور براشفته میشوند هر کی گفت چرا ؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
بعد از برجام بازهم به حرف امریکا اعتماد داری؟
جناب شریعت مداری حالا فهمیدید گروهک افراطی پایداری جرات استیضاح روحانی رو ندارن ؟؟ نه روحانی بنی صدر است ، نه سال ۵۹ ، نه رییس مجلس هاشمی ؟؟؟ قالی باف اول باید پاسخگوی امللک نجومی باشه ؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خلایق هر چه لایق. پس بچشید گلابی های برجام رو.
جنگ برای افراطیون حکم زندگی و صلح حکم مرگ است ، فقط باجنگ میشه راحت بر کشور و منابع خداددی ان تسلط داشت نمیبینی هر روز دنبال فیلتر تلگرام و تویتر و.. هستتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
ننگ ومرگ بر جنگ طلبان
مردم شدند میلیارد های بی بضاعت که توان خرید سیب زمینی و نون ندارند.
عملکرد اقتصادی دولت تا به امروز فاجعه بار بوده است و متاسفانه کسانی که به عنوان نماینده ی مردم باید عملکرد تیم اقتصادی دولت را به ایشان گوشزد کنند و در برابر مردمی که گرفتار حداقل های معیشتی و حتی سقف بالای سرشان هستند، پاسخگو کنند.
متاسفانه نه تنها اقدامی انجام نمی دهند بلکه با مواضع و حرف های تند، زمینه ای را فراهم می کنند که حتی نمایندگان سابق هم نگران رئیس جمهور شوند. و دولت هم نه تنها خود را در مقام پاسخگویی نمی بیند بلکه به این تصور رسیده که عملکرد تیم اقتصادی او از آلمان هم بهتر بوده است.
نمایندگان محترم اگر دغدغه معیشت مردم را دارند به جای این تندروی ها و مواضع اینچنینی، باید از ابزارهای خود استفاده کنند تا وزیر موظف به پاسخگویی باشد اگر به جز تحریم ها سو مدیریت در وضعیت اقتصادی مردم تاثیر گذاشته، کلی ابزار برای پاسخگو کردن تیم اقتصادی دولت دارند در این وضعیت دولت حتی اعتنایی به نمایندگان حتی برای حضور در مجلس نمی کند تا چه رسد که پاسخگوی عملکردشان در مقابل مردم باشند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
چه میشه کرد با دولتی که در مقابل فهمیدن و کار کردن مقاومت می کند
مجلسی که وظایف و ابزارهای خود را نمی شناسد، دنبال فراکسیون سیر و عدس است ولی طی همین هفته سیر و عدس را هم نتوانسته کنترل کند، مجلسی که تناقض های رفتاری آن آنقدر زیاد است که برای فیلتر اینستاگرام در توییتری که فیلتر است، توئیت می کند و در شبکه ای که خودش مردم را از حضور در آن منع کرده است، با همان مردم به گفتگو می نشیند، مجلسی که ابزارهای خود را نمی شناسد و فقط با تندروی و مواضعی که تیتر یک رسانه های غربی می شود، قصد پاسخگو کردن دولت در برابر مردم را دارد، واقعا هم شرایطش به شکلی است که نه تنها در مقام پاسخگویی به آن دیده نشود بلکه حتی از حضور در آن جا اجتناب شود.
همسوترین مجلس با این دولت وزیر کارش را استیضاح کرد اما برای این فجایع اقتصادی ، به جای پاسخگو کردن تیم اقتصادی دولت، فقط فریاد می زنند. هرچقدر هم گلویشان را پاره کنند، آنها عملکرد اقتصادی خود را بهتر از آلمان می بینند و بیچاره مردم
متاسفانه نرخ ارز دوباره رکورد خواهد شکست و به تبع آن نرخ خودرو، مسکن، سکه و.... نیز به همین شکل.
این وضعیت فاجعه بار در طول دولت های مختلف بی سابقه بوده اما دولت فک میکنه عملکردش از آلمان بهتر بوده.
امیدوارم برای رسیدگی واقعی به مشکلات و حداقل های اولیه معیشتی مردم ، دولت زودتر از این افکار خارج شود
متاسفانه نرخ ارز دوباره رکورد خواهد شکست و به تبع آن نرخ خودرو، مسکن، سکه و.... نیز به همین شکل.
این وضعیت فاجعه بار در طول دولت های مختلف بی سابقه بوده اما دولت فک میکنه عملکردش از آلمان بهتر بوده.
امیدوارم برای رسیدگی واقعی به مشکلات و حداقل های اولیه معیشتی مردم ، دولت زودتر از این افکار خارج شود
آقای روحانی ملت خدمت گذاری را که بچه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااای آنها زیر پرچم آمریکاه و انگلیس ... کلاً زیر پرچم اروپا و غرب هستنن را نمی خواهند و حتی خدمت هم بکنی که نکردی برای مردم کشوری که جوانان آنها در هشت سال دفاع مقدس زیر مهمات اهدایی آنها به شهادت رسیدن !!!!!!!!!!!!! یادت نیست زیر مواد شیمیایی آنها سوختن و ساختن را قبول ندارند. آقای روحانی خدایی یک روز بیا تو قاب تلوزیون به مردم بگو کجایی جبهه و جنگ بودی . چند روز اسلحه بدست زیر گرمای بالای 50 درجه خوزستان خدمت کردی .آهااااااااااااااااااااااااای شلمچه ، مجنون ، فاو ، بوستان تو بیا بگو ، اروند تو بیا بگو شهدای ما چه کردن و کجا بودن ، امثال شیخ حسن کجاااااااااااااااااا بودن.
چقدر شما اصول گراها و اصلاح طلبا خوبید
هی از خودتون اتقاد میکنید
مرسی از این همه آزادی بیان و آزادی اجتماعی که شما ها برامون به ارمغان آوردید
مرسی از این همه ثبات اقتصادی
راستی
آمریکا در چه حاله هنوزم تو بدبختی دارن دست و پا میزنن و منزوی شدن
آخه به ما گفتن نفرینش کنیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
شما هم که اماده گول خوردنی همیشه
کافیه مورگان خانم تشریف بیارند ایران چنان جناب ذوالنور غرق سلفی گرفتن خواهند شد که از خود بیخود میشون. ایشان که به اصطلاح نماینده هستند هدفی جز خودنمایی دارن؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
کافر همه را به کیش خود پندارد
لاریجانی و باهنر فقط دنبال پست اند
چهار دلال ارز بازداشت شده آیا آقای همتی هم جزو بازداشتیها هست یاخیر ؟
ایران بالاخره با آمریکا سرمیزمیشینه این خط این نشان امابا...
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه
آقای هاشمی طبا!البته الان حق انتخاب داریدولی بعدازانتخابات امریکاچاره ای جزمذاکره نداریدوآنموقع اصلاح طلب واصولگرامسابقه خواهیدگذاشت!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
چرا؟
دمت گرم گل گفتی" شاعری وام گرفت شعرش آرام گرفت" این حرفت خیلییییی معنی داره.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
کافر همه را به کیش خود پندارد
این گلهای خندان فکر کنم کرونا گرفته پرت وپلا میگه
کافر همه را کیش خویش پندارد
به مطلپ را به هاشمی تبا برسانید
روحانی:
ما دو دست بیشتر نداریم که با یک دست با تحریم و با یک دست با کرونا مبارزه می‌کنیم؛

یه دست هم میخوای با 5+1 دست بدی مذاکره کنی کم میاری که!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی