بازدید 26865
۴
احتمالا هفته آینده انجام می شود

امضای قرارداد انتقال مشروط بشار رسن به القطر؟

تفاوت دستمزد او در قطر با آنچه در پرسپولیس می‌گیرد نجومی است اما این عراقی در پرسپولیس ساخته شد و می‌داند که به این تیم و پیراهن و هوادارانش مدیون است
کد خبر: ۱۰۰۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 19 October 2020

باشگاه پرسپولیس به صراحت مخالفت خود را با جدایی بشار رسن اعلام کرده است اما تمایل دارد بعد از فینال لیگ قهرمانان و پنجره زمستانی مجوز خروج هافبک عراقی را صادر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی رسول پناه چند بار در مصاحبه های خود اعلام کرده راضی به جدایی بشار نیست و این موضوع را در جلساتی که با این بازیکن عراقی داشته، به خود او هم اعلام کرده است اما بشار به شدت روی پول این قرارداد جدید حساب باز کرده تا به زندگی اش سروسامان دهد. تفاوت دستمزد او در قطر با آنچه در پرسپولیس می‌گیرد نجومی است اما این عراقی در پرسپولیس ساخته شد و می‌داند که به این تیم و پیراهن و هوادارانش مدیون است.

امضای قرارداد انتقال مشروط بشار رسن به القطر؟

در این میان باشگاه قطری هم متوجه مخالفت باشگاه پرسپولیس شده است. باشگاه القطر که بازیکنان خارجی خود را جذب کرده به دنبال آن است تا بشار را به عنوان سهمیه آسیایی جذب کند و حالا پس از مخالفت باشگاه پرسپولیس با این انتقال، آن ها به دنبال این هستند تا پس از گفتگو با سرمربی خود، او را راضی کنند تا نیم فصل برای جذب بازیکن آسیایی صبر کند. اما موضوع این است که رسول پناه با انتقال بشار در نیم فصل هم مخالف است. 

رسول پناه که با پرداخت بدهی برانکو و عملکرد خوبی که در جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی داشته توانسته تا حد زیادی از فشار خارج شود، قصد ندارد یک بار دیگر با انتقال بشار خودش را در تیررس انتقادات قرار دهد.

از این رو او تاکید کرده به رغم درآمد خوبی که از انتقال بشار نصیب باشگاه پرسپولیس می شود اما بشار را در نیم فصل هم به القطر و دیگر باشگاه های خارجی نمی فروشد.

گفتنی است بشار قرار است پس از مرخصی 10 روزه خود به تهران برگشته و در تمرینات پرسپولیس حاضر شود و اگر نتواند موافقت حضورش در لیگ ستارگان برای نیم فصل را نگیرد، رابطه اش با باشگاه شکرآب خواهد شد. در این میان برخی می گویند اگر طرف قطری پول بیشتری بابت خرید بازیکن قرمزها به حساب این باشگاه بریزد، با خروج بشار موافقت خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بشاررسن چه دینی به پرسپولیس داره؟؟؟ دستمزد گرفته و خوب هم بازی کرده بگذارید بنده خدا بدون دردسر بره به زندگیش برسه چرا می خواهید همیشه کارها رو با فرجام بد به پایان برسانید؟؟ خوبه این بازیکنی که برای تیم همه تلاشش را کرده با ناراحتی جدا بشه؟؟؟ کمی هم معرفت داشته باشید.
باشگاه پول بیشنربگیره اجازه بده بره معامله بردبرددیگه
با سلام
ما هم از جدایی این بازیکن خوب و فوق العاده که حالا در ترکیب جاافتاده ناراحت میشیم ولی وقتی بازیکن دلش با تیم نیست خدا رو خوش نمیاد که اذیت بشه
بذارید بره، زحمتشو کشیده، به قول دوستمون، وقتی دلش با تیم نباشه، کارایی یک بازیکن معمولی رو هم نداره ، با این کار، هم درآمد حاصل میشه ، هم یک جوان باانگیزه ایرانی میتونه جایگزین بشه و امیدوار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر