بازدید 19881
۷
گزارش تابناک اقتصادی از بازار ارز؛

قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه ۲۸ مهرماه ۹۹/ ادامه عقب نشینی دلار در فردوسی

صرافی های مجاز امروز نیز در ادامه روند کاهشی ساعات پایانی روز گذشته، نرخ فروش دلار را با کاهش رونمایی کردند. روندی که تحت تاثیر حضور پرقدرت بازارساز و افزایش عرضه در بازار است.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 19 October 2020

قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه ۲۸ مهرماه ۹۹/ ادامه عقب نشینی دلار در میدان فردوسی

صرافی های مجاز امروز نیز در ادامه روند کاهشی ساعات پایانی روز گذشته، نرخ فروش دلار را با کاهش رونمایی کردند. روندی که تحت تاثیر حضور پرقدرت بازارساز و افزایش عرضه در بازار است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در لحظه انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا در معاملات امروز (دوشنبه بیست و هشتم مهرماه 99) به قیمت 29450 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 31700 تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود که نسبت به بیشترین نرخ روز گذشته، 300 تومان ارزان تر می باشد.

همچنین دیگر ارز پرطرفدار بازار یعنی یورو به قیمت 34850 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 37100 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز یکشنبه، 300 تومان کاهش نرخ دارد.

مشاهدات میدانی از محدوده میدان فردوسی تهران حکایت از حضور بیشتر فروشندگان ارز نسبت به روزهای قبل دارد. به نظر می رسد معامله‌گرانی که قبلا در قیمت‌های پایین‌تر اقدام به خرید ارز کرده اند، حالا به فکر فروش و کسب سود هستند، زیرا به اعتقاد این گروه، فضای بازار این روزها تحت تاثیر اخبار سیاسی قرار دارد و هر لحظه ممکن است با شوک غیراقتصادی، ریزش دلار را نظاره گر باشند. 

از نرخ رسمی ارز چه خبر؟

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۳ ارز افزایش و ۱۲ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه بیست و هشتم مهرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۵۶ ریال افزایش به قیمت ۵۴ هزار و ۳۰۲ ریال و هر یورو نیز با افت ۴۲ ریالی، ۴۹ هزار و ۱۶۸ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۸۶۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۴۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۸۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۰۷ ریال، روپیه هند ۵۷۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۲۱۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۸۵۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۸۳۶ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۸۴۴ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۸۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و  ۵۴۰ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۳۱۱ ریال، روبل روسیه ۵۴۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۷۶۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۳۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۳۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۲۸۰ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۵۹۳ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۷۵۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۶۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۴۸۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۲۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۷۶۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹هزار و ۷۹۲ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۵۳  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۳۰۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۴۱۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۶۵ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تابی داد بزن دلار امد پایین
کجا امد پایین
زمانی ما میگم دلار پایین امده باید زیر ده تومن بشه
تابی کحا بودی وقتی دلار پرواز می کرد از کسی صدایی نشنیدیم
هر روز بالا میرفت تا رسید ۳۲
حالا که یکم پایین امد همه صداشون در امد
متاسفم
دلار داره نفس تازه میکنه برای حرکت بعدی
خیلی ارزان شد. نکنید ملت آمریکا بیچاره شدند.
چرا صراف به ازای هر دلار 2 هزار تومن باید سود کنه؟
یه زمان نه چنداد دور خود دلار به زور دو تومن میشد
وقتی از کلماتی مثل سقوط ازاد ، عقب نشینی و ... برای تیتر خبرهای مربوط به دلار استفاده میکنید ، در حالی که درصد کوچکی از یک صعود بزرگ را پوشش میدهد اون هم موقتی و برای یک دو روز ، نمکی ست بر زخم سر بازکرده و عمیق همه ما
خجالت نمی کشید ؟ تیتر می کند عقب نشینی دلار در فردوسی ، دلار 32 هزار تومان شده 300 تومان کاهش پیدا می کنه بوق و کرنا می کنید تا کی عوام فریبی
لطفا با آب وتاب تیتر نزندید و بیشتر از این مردم را عصبانی نکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل