بازدید 52098
دو هزار و دویست و پنجاه و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ماجرای هدایایی که مرحوم هاشمی برای استاد شجریان فرستاد / مطالبه جالب یک اصولگرا از ضرغامی / سلیمی‌نمین: طرح نام میرسلیم و آخوندی برای ۱۴۰۰ محض شوخی است

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: خداحافظی نماینده رهبر انقلاب در سوریه با مردم این کشور / اظهارنظر عضو کارگزاران درباره اسامی مطرح برای انتخابات ۱۴۰۰ / اسامی کاندیدا‌های انتخاباتی از ابتدای زمستان قطعی می‌شود / افشاگری محمود صادقی درباره پرونده تایید صلاحیت‌ها و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 14 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
افشاگری محمود‌ صادقی درباره پرونده تایید صلاحیت ها

محمود صادقی نماینده سابق مجلس: به واسطه احمد توکلی با طائب برای بازداشت‌ها هماهنگ کردیم. شورای نگهبان در مظان اتهام فساد است. نقوی حسینی (نماینده پیشین ورامین) عنوان کرده که به ایشان مراجعه کرده‌اند برای تایید صلاحیت باید پول پرداخت کند. موسوی بیوکی (نماینده سابق یزد) هم چنین موضوعی را تایید می‌کند و به ایشان مراجعه شده است. موارد مستند متعدد از شهرستان‌های مختلف، نظیر سنندج، آذربایجان، لرستان، استان تهران و شهر‌هایی مثل نیشابور در این ماجرا وجود دارد. در این دوره به واسطه احمد توکلی با طائب (رئیس اطلاعات سپاه) هماهنگ کردیم و با دستور طائب و هماهنگی حفاظت اطلاعات شورای نگهبان ورود لازم صورت گرفته و در نمونه هتل هویزه در حالی که متخلفین در حال رد و بدل کردن چک بودند، دستگیری صورت گرفت. از بعضی از این افراد، عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی وجود دارد/امتداد
 
آیا پلاسمای مردم ایران قاچاق می‌شود؟

ریاحی، عضو اتاق بازرگانی تهران: بر خلاف بسیاری از حوزه‌ها، در بخش دارو و به طور خاص در حوزه پلاسما، اساسا امکان مخفی کاری و سودجویی شخصی وجود ندارد. در گام نخست پلاسمای دریافت شده، برای مدت سه ماه باقی می‌ماند و آزمایش‌های لازم برای سنجش میزان سلامت آن انجام می‌شود و اگر بعد از سه ماه سلامت پلاسما تایید شد، برای پالایش به خارج از کشور ارسال می‌شود. در این فرایند امکان جابه‌جایی و مخفی کاری نیست. تقریبا برای درمان هر بیمار کرونایی، به پلاسمای پنج فرد درمان شده نیاز است، اما متاسفانه هنوز در ایران تعداد بسیار محدودی پلاسما داده‌اند. /ایسنا
 
تاخت و تاز قیمت‌ها در بازار

بررسی‌ قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد در یک هفته گذشته با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شده‌اند.قیمت پژو۲۰۶ تیپ در یک هفته گذشته با افزایش ۱۱ میلیون تومانی روبه‌رو شده است، به طوری که از ۲۳۰ میلیون تومان به ۲۴۱ میلیون تومان افزایش یافته است. قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز نیز در یک هفته گذشته یک میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت ۲۲۹ میلیون تومان به فروش می‌رود. پژو۴۰۵ بنزینی نیز افزایش ۱۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است./خبرآنلاین
 
اسامی کاندیدا‌های انتخاباتی از ابتدای زمستان قطعی می‌شود

حسین نجابت، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با خبرآنلاین و در پاسخ به این پرسش که اخیرا اسامی متعددی از جمله آقای «ولایتی» برای کاندیداتوری از جناح اصولگرا در سال ۱۴۰۰ مطرح می‌شود؛ آیا می‌توان ایشان را به عنوان یکی از گزینه‌های جدی دانست؟ اظهار کرد: همواره در ابتدای پاییز سال منتهی به انتخابات برخی اسامی به عنوان ریاست جمهوری مطرح می‌شوند که بیشتر آن‌ها در حد گمانه‌زنی هستند و نمی‌توان به ایشان به صورت جدی نگاه کرد. وی افزود: برخی از کاندیدا‌های انتخاباتی احتمالی از سوی هواداران ایشان مطرح می‌شوند و برخی دیگر خودشان اقدام به اعلام کاندیداتوری می‌کنند که مورد دوم کار درستی نیست. نجابت با ارائه یک پیش بینی گفت: به نظر باید تا ابتدای فصل زمستان صبر کنیم تا جناح‌های سیاسی کاندیدا‌های احتمالی خود را به مردم معرفی کنند.
 
سلیمی‌نمین: طرح نام میرسلیم و آخوندی برای ۱۴۰۰ محض شوخی است

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: طرح کاندیداتوری برخی افراد در انتخابات ریاست جمهوری محض خنده و برخی نیز محض گریه است مثل آقایان میرسلیم و آخوندی. درباره برخی اسامی باید تأمل کرد و افرادی را نیز باید جدی گرفت، چون باید به عنوان یک شخصیت موثر در یک جریان ارزیابی شوند. وی افزود: مشاهده می کنیم برخی با فرصت طلبی خود را در سطح کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می کنند تا سطح حضور خودشان را در جامعه بالا ببرند. معتقدم اگر هزینه مادی چنین فرصت طلبی هایی بالا برود، این افراد هیچ گاه وارد صحنه انتخابات نمی شوند. سلیمی نمین با بیان اینکه برخی افراد عملکرد خودشان را در حوزه اجرا نشان دادند و دل مردم از آنها خون است، گفت: آقای روحانی از عدم تحرک آقای آخوندی انتقاد کرد چون معتقد بود آقای آخوندی در حوزه مسکن کوتاهی کرد و کار موثری صورت نداد. حالا تصمیم چنین کسانی برای کاندیداتوری در انتخابات به معنی آن است که برای فهم مردم هیچ ارزشی قائل نیستند و به قدرت هایی بیرون از قاعده جامعه دل بسته اند تا از این طریق توفیقی به دست بیاورند.

مطالبه جالب یک اصولگرا از ضرغامی
 
دبیرکل حزب سبز گفت: ضرغامى کابینه خود را برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به مردم معرفى کند تا ببینیم چه مقدار قابلیت دفاع کردن دارد.حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعلام آمادگى عزت‌الله ضرغامی برای شرکت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: اینکه می‌گویند آقاى ضرغامى نفر سوم لیست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ١٤٠٠ است، به نظر من ناشیانه‌ترین اظهار نظر سیاسی است.او ادامه داد: قرار نیست که انتخابات ریاست جمهوری یک‌طرفه باشد و تنها اصولگرایان وارد این عرصه شوند، همچنین احزاب و تشکل‌های سیاسی باید در خصوص نامزدهای انتخاباتی به اجماع برسند، زیرا با تعدد نامزدهای انتخاباتی روبرو هستیم.

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: به نظر می‌آید که این اظهار نظرهاى سیاسى اعتبار چندانى ندارد و لازم است که احزاب سیاسى، نامزدها را در درون خودشان گزینش و بعد به مردم معرفى کنند. فعال سیاسى اصولگرا یادآور شد: ممکن است هر فردى براى پذیرش مسئولیت، جنبه‌های خوبی داشته باشد؛ اما ریاست جمهوری مساله بسیار مهم و اصولى است و باید خود فرد کارآمدى لازم را داشته باشد. کنعانى مقدم بیان کرد: بهتر است که آقاى ضرغامى قبل از اعلام آمادگى خودش براى انتخابات، کابینه خود را معرفى کند تا ببینیم چه مقدار قابلیت دفاع کردن و سپس رای دادن دارد.

پاسخ واعظ آشتیانی به منتقدان سفرهای استانی قالیباف
 
واعظ آشتیانی گفت: اصلا فرض کنیم که آقای قالیباف نگاه انتخاباتی دارد. از این که بالاتر نداریم. با آن نگاه هم که سفر برود، هدف دیدن مشکلات و تلاش برای رفع آن است. کجای این بد است؟ واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با «فردا» انتقادات و هجمه‌ها به سفر‌های استانی رئیس مجلس را ناشی از نگاهی غیرمنصفانه دانست و گفت: «متاسفانه قیاسی بین عملکرد آقای قالیباف با عملکرد روسای قبلی مجلس صورت می‌گیرد و انتقادات نیز ناشی از همین است». وی در تشریح ضرورت اینگونه سفر‌ها و بازدید‌ها گفت: «مجلس محل قانون گذاری است. وقتی هم که قانون را تصویب کرده و به قوه مجریه می‌دهد باید به اجرای آن هم نظارت داشته باشد تا اگر نقصی در قانون وجود دارد، اصلاح شود و یا اگر ایرادی در کار مدیران اجرایی است، تذکر داده شود.» این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه «لازم است منصفانه به موضوع نگاه کنیم» گفت: «متاسفانه آلودگی سیاسی در کشور ما را به یک بیراهه می‌رود و به هر عملی با دید منفی می‌نگریم. اینکه آقای قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری باشد یا نه چه فرقی در اصل موضوع دارد. او وظیفه دارد که از ابزار نظارتی خود در مجلس استفاده کند».
 
آخرین وضعیت مشایی و بقایی از زبان وکیلشان
 
وکیل مدافع حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در مصاحبه ای در خصوص آخرین وضعیت مشایی و بقایی جزئیاتی را بیان کرد. مهران عبدالله پور وکیل حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی با اشاره به وضعیت موکلان خود گفت: آقای بقایی در بیمارسان تحت معالجه هستند. وی در خصوص وضعیت پرونده حمید بقایی اظهار داشت: ما معتقدیم ایشان بی گناه است و از طریق اعاده دادرسی پیگیر احقاق حق هستیم. عبدالله پور با اشاره به وضعیت اسفندیار رحیم مشایی دیگر موکل خود گفت: آقای مشایی هم در بیرون از زندان تحت معالجه هستند و پیگیر اعاده دادرسی و محکومیت ایشان نیز هستیم. وکیل مدافع حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در خصوص مدت محکومیت موکلین خود گفت: در خصوص آقای بقایی ۱۵ سال حبس قابل اجراست و آقای مشایی هم به ۶ سال و نیم حبس محکوم شدند که از اسفند ۹۶ نیز شروع به اجرا شده و تا به الان نیز ادامه دارد.

اظهارنظر عضو کارگزاران درباره اسامی مطرح شده برای انتخابات ۱۴۰۰
 
عضو حزب کارگزاران سازندگی در این باره که آیا اشخاصی چون سورنا ستاری، محسن هاشمی و علی لاریجانی از کاندیداهای احتمالی کارگزاران هستند یا خیر، گفت: اینها اصلا درست نیست و ما اصلا در جلسات کمیته سیاسی حزب به مرحله گفت و گو درباره افراد نرسیده ایم. «فرزانه ترکان»، چهره سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب کارگزاران سازندگی، درباره نقش بزرگان اصلاح‌طلب در انسجام بخشی به اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ به ویژه در شرایط انفعال اصلاح‌طلبان و فعال شدن اصولگرایان به برنا گفت: تجربه قبلی انتخابات نشان داده که اصلاح‌طلبان بسیار آسان تر از اصولگرایان می‌توانند به اتفاق نظر و اجماع برسند. این موضوع در انتخابات قبلی از قبیل تهیه لیست و ائتلاف بین جریانات اصلاح‌طلب اتفاق افتاد و تجربه شده است. اما شرایط کشور و مشکلاتی که در حال حاضر احزاب اصلاح‌طلب با آن مواجه هستند، مانع از ایجاد یک تصمیم جدی برای شرکت در انتخابات می‌شود تا بتوانند به مردم اطمینان دهند که توان تغییر دارند.

او افزود: مشکل ما برای حضور در انتخابات، بحث ایجاد اتحاد قوی بین اصلاح‌طلبان نیست، چراکه این اتحاد در حال حاضر به صورت نسبی فراهم است و در زمان نزدیک به انتخابات نیز می‌تواند قوی تر هم شود؛ در واقع بحث اصلی ما این است که اصلاح‌طلبان ابتدا باید فکر کنند که تا چه اندازه می‌توانند در شرایط و زندگی مردم اعم از اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار باشند.این عضو حزب کارگزاران ادامه داد: بنابراین اگر تاثیری که اصلاح‌طلبان می‌توانند داشته باشند در حد یک رئیس‌ جمهور باشد که اختیارات کافی برای تصمیم‌گیری‌های اساسی برای کشور را ندارد، نمی‌توانند اعتماد مردم را جذب کنند و از آنها بخواهند که پای صندوق‌های رأی بیایند.

خداحافظی نماینده رهبر انقلاب در سوریه با مردم این کشور
 
در پی موافقت رهبر انقلاب، آیت الله طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب (س) با مردم سوریه خداحافظی می‌کند. آیت الله طباطبایی از ابتدای سال ۱۳۹۵ به عنوان نماینده رهبر انقلاب در سوریه منصوب شده بود که ارتباط عمیق با عموم مردم این کشور، حضور در جمع رزمندگان مدافع حرم، ارتباط با علما و روحانیون منطقه و همچنین تولیت مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها و اقامه نماز جمعه حرم مطهر آن حضرت، از جمله فعالیت‌های ایشان بوده است.آیت الله طباطبایی در نمازجمعه این هفته حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها با مردم سوریه خداحافظی و هفته آینده نماینده جدید مقام معظم رهبری در سوریه حضرت حجت الاسلام و المسلمین صفار هرندی معرفی و ایراد خطبه می‌کنند.
 
هدایایی که آیت‌الله هاشمی برای استاد شجریان فرستاد
 
غلامعلی رجایی مشاور مرحوم آیت الله هاشمی با بیان اینکه زمانی که آقای شجریان بیمار شد، آیت‌الله هاشمی من را با یک کتاب و دو انگشتر و دست‌خطی به عیادت ایشان فرستاد، گفت: البته نتوانستم با ایشان ملاقات کنم، چون در قرنطینه بودند، اما با خواهر آقای شجریان دیدار و هدیه‌ها را تقدیم کردم. بعدتر که در مورد بازخورد این عیادت پرس‌وجو کردم، شنیدم ایشان بسیار خوشحال شده که آقای هاشمی به یادشان بوده است. دو انگشتر هم که نگین آن سنگ قبر امام حسین (ع) بود، به آقای شجریان و همسرشان هدیه کردیم و یک کتاب روزنوشت آیت‌الله هاشمی را که خودشان امضا کردند و نوشتند تقدیم به «هنرمند متعهد».
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۹۹
ای کسانیکه که اینجا نظرات و آرای خود را منتشر می کنید زحمت بیهوده می کشید ووقت واعصاب وانرژی خود را بیخود وبی جهت هدر می دهید .نظرات شما برای مسؤولین بی ارزش است و اگر غیر از این بود وضعیت این نبود.این سایت هم مانند سایر سایت های  فقط جهت سرگرمی و تبلیغ است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
خودمون میدونیم
سربسر ساندیسیا میزاریم یکم فکر نکنن همه سرشون زیر برفه
صدا و سیما که یه مخالف رو راه نمیده اینجا لااقل میبینن چیزایی که تو پایگاه یادشون دادن چقدر منطق پشتشه
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
اینکه نظر من و شما برای مسئولین هیچ ارزشی ندارد و سایتها اکثرا نمایشی هستند رو قبول دارم.
اما باز خدا پدر تابناک رو بیامرزه . با اینکه اکثر نظرات رو ویرایش و یا سانسور میکنه اما بازم از خیلی سایتها بهتره.

مثلا سایت . . . خیلی گزینشی و سلیقه ای نظرات رو منتشر میکنه و این یجورایی توهین به شعور مخاطب هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
دلار شده ۳۲۰۰۰ تومان و سکه ۱۶٫۵ میلیون پراید شده ۱۷۰ میلیون ! پژو ۲۰۶ تیپ ۵ شده ۳۱۰ میلیون مسکن هم که سربه فلک کشیده قیمت مایحتاج زندگی مردم روزانه درحال افزایشه ارزش سرمایه مردم دربورس هم هرروز تحلیل میره خوب دیگه چه اتفاقی باید بیافته که به غیرت مسوولین بخصوص مسوولین اقتصادی بربخوره وازمردم بخاطر ناتوانی در اداره کشور عذرخواهی کنند و استعفابدن ؟؟؟؟!!!!!
آخوندی با تعطیل کردن مسکن مهر بزرگترین جنایت و خیانت را درحق مردم و بزرگترین خدمت و حمایت را از مافیای مسکن کرد! ایشان مستحق محاکمه و اعدام است نه ریاست جمهوری!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
خیلی باید شخصی نامرد باشه که به طرفداری از آخوندی به این کامنت منفی بده . یعنی آخر نامردهای عالمه
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
مسکن مهر پروژه ساخت خانه های بی کفیت با هزینه زیاد از جیب مردم بود. وسط بیابان خانه ساختند بعد هزینه تامین جاده و برق و بیمارستان و مدرسه و ... هزار مسئله دیگرش از جیب مردم بود. حاصل کار هم خانه هایی بود که تا بیست سال بعد همه تبدیل به حلبی آباد، مرکز آدم های خلافکار، مهاجران غیر قانونی و هزاران مشکل و مسئله خواهد بود. مسکن مهر سنگی بود که احمدی نژاد به ته چاه ویل انداخت. عاقلانه ترین کار رها کردنش ته همان چاه هست.
یعنی هنوز فکر میکنید عاقلان رای میدن به ادامه این وضعیت
رقت انگیز اقتصادی که برای مردم درست کرده اید !؟!؟؟!

یکبار برای همیشه میگوییم

انتخابات خداحافظ

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
آفرین حتما هم رای ندید و هم تبلیغ کنید امثال شما رای ندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
هشت سال مملکتو بدبخت کردید نبایدم رای بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
هدف سفر ها اگر انتخاباتی باشد پس برای دیدن مشکلات مردم نیست . برای دیده شدن خودشان است . رای بی رای
واعظ آشتیانی گفت: اصلا فرض کنیم که آقای قالیباف نگاه انتخاباتی دارد. از این که بالاتر نداریم. با آن نگاه هم که سفر برود، هدف دیدن مشکلات و تلاش برای رفع آن است. کجای این بد است؟) خودش هم نمی فهمه چی میگه بالاخره هدفش اینه یا اون ؟!ضمن اینکه نیت مهم است و عمل را تحت الشعاع قرار میدهد
خدایی دیگه هر خاطره ای از استاد شجریان نگید. ما از خاطره گویی های تاریخی خاطره خوبی نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
کسی که همسرش را طلاق بدهد و با خواهر عروسش که سی سال از خودش کوچکتر است ازدواج کند از نظر
اصلاح طلبان چه حکمی دارد
بستگی دارد مقبول جناح آنها باشد یا نه اگر مقبول باشد کار بسیار خوبی کرده و حریم خصوصی اش به کسی ربطی ندارد ولی اگر از باند آنها نباشد او را با غوغاسالاری له میکنند
آیا میدانید شجریان باجناق پسرش هست؟
زندگی خصوصی او به تو چه مربوط ؟
خبر خوش روحانی برای یکشنبه اینده مشخص شد
تحریم های تسلیحاتی رفع مبشود از این به بعد
صبحانه کیک زدر
نهار چاشنی موشک همراه با گوگرد
شام نارنجک خامه ای
با صحبت های امروز همتی کاملا تا دلار رو ۷۰ هزار تومانی تحویل ندیدی ول کن معامله نیستید ؟؟ به هر حال به گفته حاج حسین خدایا شکر کنید که دیگه داعش نمیاد ما رو سلاخی کننه ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
نمی فهمی دیگه
فروش تسلیحات ارز به مملکت می آورد
و این یعنی وابستگی کمتر به نفت
فکر کنبعد. حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ناشناس 21:51
آخه فروش سلاح به کی؟
سلاح ما رو کی میخره؟
به جز گروه های مسلح منطقه؟ اونام که پولی نمیدن
کاش یکم فقط فکر کنی بعد حرف بزنی
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ناشناس 21:51 کسی که نمی فهمه تویی!!! توی این شرایط کی میخواد از ایران اسلحه بخره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ناشناس ۲۱:۵۱



گیرم که فروختی، چی گیر مردم میاد؟؟؟!!!

700 میلیارد دلار فقط پول نفت احمدی نژاد کجای زندگی مردم اومد که چندر غاز فروش سلاح برای مردم آورده داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
۲۱:۵۱
شما که میفهمید بگوئید
وقتی از اف ای تی اف خارج شدند چگونه مبادلات بانکی با کشور های دیگر داشته باشند؟ وقتی بانک ها تحریم است چگونه؟؟ به کدام کشور سلاح بفروشیم؟ روسیه و چین که خود صادر کننده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
کی میاد از ایران اسلحه بخره بجز سوریه و یمن و حزب الله و البته ونزوئلا ؟ اونا هم میدونن که پول نمیدن بخاطر اون میخرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
هیچ کس از ترس آمریکا با ما معامله نمی کنه و اگر این کار را بکنه پولش را نمی تونیم بگیریم
کیفیت و تکنولوژی اسلحه های ما هم قابل رقابت با مشابه خارجی نیست
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
فروش اسلحه نداریم مجانی و هدیه می فرستن......شما نمی فهمید
حداقل ۵۰۰ نفر روزانه مرگ و میر کرونایی داریم ، اوضاع به شدت بحرانی هست ؟؟ به هر حال جناب تشنه ریاست جمهوری قالی باف وقتی کرونا رو مسخره میکنه از مردم عادی چه انتظار ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
ترامپ آینده ایران!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
جناب قالیباف ، ایکاش در سفر به سیستان حداقل هزار جفت دمپایی لاستیکی ارزان!!!؟
برای کودکان پابرهنه نجیب و دوست داشتنی سیستانی
هدیه از بودجه سفرتان هدیه میکردید
خودتان و تیم همراهتان ماسک زده بودید
و با کودکان پابرهنه و لاغر و نحیف بلوچ که ماسک و حتی دمپایی نداشتند
فقط حرف زدید و فیلم و عکس و رپرتاژ تبلیغاتی تهیه کردید !!؟
همان کسی که شجریان رو ممنوع الفعالیت کرد فردوسی پور رو هم ممنوع التصویر کرده است ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
تو این کشور کسی نباید محبوب باشه، البته یه عده میخان یه عده رو زورکی محبوب کنن که نمیشه
چقدر اسم و فامیلی ضرغامی هر شب از تابناک تکرار میشود . تابناک . با ضرغامی نسبتی داری . تا زمانی که اداره کشور با احتساب تجارب کشورهای پیشرفته دمراسی واقعیز. اقتصاد غیر دولتی و قوه قضاییه مستقل و مجلس مستقل نداشته باشیم و همچنان اصولگرایان میخواهند با گفتمان کتب هزار سال پیش،کشور را اداره کنند . همیشه این مسایل نه اینکه حل خواهد شد بلکه شرایط بدتر هم میشود بدتر از این معنی که طول موشک کشور ۵۰ متر میشود ولی مردم امنیت شغلی و جانی و مالی در خیابان ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ضرغامی دزفولی است رضایی مسجد سلیمانی این دو شهر هم در شمال خوزستان واقع هستند
وقتی استان کوچکی مثل خراسان جنوبی امروز ۱۰۰ کرونایی داشته خودتون بدونید اوضاع چطوره ؟؟
جناب روحانی تا دلار رو ۷۰ هزار تومان نکنی بی خیال ریاست جمهوری نیستی ؟! بابا ول کن بده دست قالیباف تا مردم طعم شیرین ریاست جمهور انقلابی رو هم بچشند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
مگه تاحالا ضد انقلاب بودن روسای جمهور؟
کدومشون بی تاثیر بودن تو تاریخ انقلاب؟
هاشمی؟ خاتمی؟ احمدی نژاد؟ روحانی؟
همه اینا تو انقلاب نقش اساسی داشتن از اولش به جز محمود که فقط از دیوار بالا رفت 13 ابان
جناب همتی کشورعراق و کره جنوبی که بدون اجازه امریکا جرات نفس کشیدن ندارن زیرا عراق میدونه کوچکترین تخلفی انجام بده دینار عراق رو با خاک یکسان میکنه ، کره هم کاملا در کنترل امریکاست ، حتی چین و روسیه هم شک نکن از یکشنبه کوچکترین مبادله ای نظامی با کشور نخواهند کرد فقط باید جام عقلانیت رو نوشید ،
تا بوده، چنین بوده و حق با خیام است که سرود:

جامی است که عقل آفرین میزندش صد بوسه ز مهر بر جبین میزندش

این کوزه‌گر دهر چنین جام لطیف می‌سازد و باز بر زمین میزندش
واعظ آشتیانی گفت که فرض کنید قالیباف در دیدار مناطق کشور برای تبلیغ انتخاباتی میرود . خوب برود چه اشکاالی دارد ؟ من نمیدونم واعظی آشتیانی چند کلاس سواد سیاسی دارد . وقتی حزب الاهها با جناح اصولگرا رقیب حزبی خود را حتی با شناسنامه حزبی با اندکی تفاوت اای سیاسی در حوزه اقتصادی و حقوقی را تحمل نمیکنند . چطور با وجود شورای نگهبان رقبای حزبی اصولگرایان همگام با قالیباف در شهرها تبلیغات انتخاباتی و متینگ دایر کنند . چون کلا در ایران از بعد از انقلاب قرار بر این نبود که احزابی دوم و سومی وجود داشته باشد مگر مبانی و ایدولوژی نظام را بپذیرد و پیشوند یا پسوند اسلامی داشته باشند . و مطلب اخر اینکه وقتی سند ریاست جمهوری قالیباف از هم اکنون با رای و تلاش،اقلیت نوشته شده . اصلاح طلبان با کمی تفاوت در اندیشه ها کلا در انتخابات شرکت نکنند هم به نفع خودشان هست و هم به ملت اکثریت احترام‌میگذارند . ( اصلاح طلبان اول تفاوت ها و اندیشه های خود را با اصولگرایان مسخص کنند و دوم برادری خود با ملت را معلوم کنند . . تابناک زحمت بکش خودت پاسخ بده اینقدر انتخاب انتخابات نگو . لنتخابات مربوط به دولی هست که دمکراتبک هستند . باز پرسش میکنم آیا کشور در بست بعد از رای و انتخابات به شعارهای انتخاباتی مردم عمل میکند یا نه دوباره تفسیر مجدد میکند . اگر در تابناک اعلام بی طرفی وجود دارد به سوال پایلنی دو بار تکرار کردم پاسخ دهد . لطفا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
شعار انتخاباتی از آن کاندیداست نه مردم
سوالت از اساس اشتباه
خودت یکبار متنت را بخوان
به شخصه حلال نمیکنم یک ریال از جیب من خرج سوریه لبنان و یمن و عراق بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
من از طرف من حلال است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
من نیز حلال حلال کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
منم حلال کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
منم شیری رو که خوردی حلالت نمیکنم
احسان
| Netherlands |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
اگر هزینه در اون کشور هایی که گفتی نبود امروز باید هزینه ی تجزیه ایران بزرگ و عزیزون را میدادیم نه تنها حلاله بلکه مدیون مردمان اون کشور ها هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ناشناسانی که حلال کردند . مبارکتان من نیز حلال نمیکنم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
من حلال نمی کنم
به منفی و مثبت ها هم نگاه کنید
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
من هم حلال نمیکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
مسخره است
که ۱۰۴ نفر مثبت دادند
و ۱۴ نفر منفی
ولی دو کامنت زیر این نظر منتشر شده
که هر دو منفی است !!!!؟
عدالت از نوع اصولگرایی !!؟
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
من هم حلال نمی کنم
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
منم اگر یک ریال از جیبم را خرج شجریان کرده باشند حلال نمی کنم
طرح شکایت میرسلیم علیه قالیباف که محض شوخی نبود چی شد؟
هر هر هر
شوخی شوخی به اینجا رسیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
میر سلیم ظاهرا با گرفتن یک کارت زرد اخطار ، به همراه یک
قول پاداش حسابی !!؟
سکوت کرد
و به بحث ، بدون هزینه حجاب وارد شد !!!؟
درهم امارات به یک ارز قدرتمند تبدیل شده ، درهمی که روزی یک دهم پول کشورمون ارزش ندلشت داره به ۱۰ هزار تومان میرسه و ما ملت گرسنه باید دنبال اشکنه خوری باشیم ؟؟ جناب علم الهدی دیگه اشکنه خوری هم شده ارزو خبر دارید ؟؟خدای نکرده این تورم دور کمر شما رو که کم نکرده ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
اشکنه کلی هزینه دست کردنشه..تخم مرع داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
با جناب علم اهدی فقط در مورد روسری زنان و دوچرخه سواری زنان و کنسرت صحبت کنید چون مابقی امورات به ایشون مربوط نیست
دبیر کل حزب سبز گفت ( خدایا حزب سبز دیگه چیه . واقعا تفکرات این حزب کلا چی هست . آیا این حزب اساسنامه اش مثلا جلوگیری از قطع درختان یا مثلا جلو گیری از تخریب محیط زیست هست یا نه . منو یاد حزب سبز آلمان میندازه . چون پسوند اسلامی نداره . ..‌‌‌‌!!!!!!! حزب سبز ‌ حزب سرخ . حزب آبی . .‌.‌.
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
نکته جالبی بود، من هم اسم این حزب رو برای اولین بار می‌شنوم. فکر کنم درک این‌ها از حزب از رنگ سبز، مقابله
با رنگ بنفس روحانی است. رنگ سبز به لحاظ کنش‌های زیست‌محیطی جهانی و البته بعد از جنبش سال ۸۸ رنگ محترمی است که هر کسی شایسته‌ی استفاده از اون نیست.
احسان
| Netherlands |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
جنبش سبز یا فتنه ی سبز؟
در دنیای باقی از استاد شجریان پرسش،اولی که دارند این هست . آیا دروغ گفتی ......آیا از بیت المال چیزی برداشتی . آیا مردم از تو راضی بودند . آیا حرفی یا سخنی را که باید بجا میگفتی انجام دادی . اگر مردم راضی بودند پس خدا هم از تو راضی هست . غیبت کردی یا نه ............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ها!!؟؟؟ چی می گی؟؟؟!!‌ خوبی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
فقط انسانیت و حق گویی و انسان دوستی می ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ایشان همکار و معاون نکیر و منکر تشریف دارند
درود بر بر روح تمام انسانهای مهربان و قدر دان هنر و هترمند....درود بر روح انسانهای مسئدلیت پذیر و باهوش که میدانند کی و کجا چکاری انجام دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
مثل ضرغامي
امروز بی بی سی فارسی در خبر منع آمد و شد در چند شهر ایران به جای تعطیل به مناسبت وفات پیامبر نوشته بود تعطیل به مناسبت اربعین مخاطبین نزدیک به یکصد کامنت گذاشته بودن و یادآوری کرده بودن شنبه وفات پیامبره نه اربعین تصحیح کنین!بی بی سی فارسی تبدیل به پاتوق افراد مذهبی و اصولگرا شده
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
خداییش با این کیفیت خبرگزاری های داخلی مثل فارس و صدا و سیما مردم همه بی بی سی رو هم باید چک کنند. خبرگزاری فارس ۹۹/۹۹ درصد نقطه نظرات منتشر شده اش نقطه نظرات موافق هستند و مخاطب هم تنها می تونه اونها رو لایک کنه! یعنی توهین امیزترین نوع مخاطب داری! شاید باور نکنید سری بزنید فارس می بینید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
والا من که اصلا تاریخ عربی رو اصلا نگاه نمی کنم
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
بی بی سی بر خلاف اسمش که متعلق به انگلستان است بیشتر نظرات کارکنان ایرانی خود را بازتاب می دهد.
مسلما پلاسمای مردم ایران قاچاق میشود،خون آشامی در این کشور عادی شده است!
پ
و
ل
ن
د
ا
ر
ی
م
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
کی گفت عمودی بنویسی بهتره ؟؟؟
چند هفته دیگه یه بیمه نامه ۲۰۰ ساله از آمریکا میگیریم
هیچ وقت بدون نقشه برنامه و سازماندهی به جنگ کسی که نقشه برنامه و سازماندهی داره نرین
و تمام واقعیتای دور و بر شما نقشه برنامه و سازماندهی دارن
وقتی عدالت سیاسی . قضایی . اقتصادی دست یافتنی نیست . چرا اصولگرایان اینقدر پافشاری میکنند که اگر ما در قدرت باشیم ثروت را بصورت عادلانه بین‌مردم تقسیم میکنیم . واقعا تز حکومت داری اصکلگرایان چون کیلومترها با الگوهای علمی در نوزه اقتصاد و پزشکی و در حوزه دمکراسی تفاوت وجود دارد . پس چگونه میخواهند به عدالتی برسند که در ان طناب دار هست . برای رفع مسکلات سیاسی و اقتصادی طناب دار ..............شما برو کتب سیاسی و اقتصادی را باز کن ببین ایا طناب دار را نقاشی کردند . ؟ از اصولگرایان افراطی و از اصلاح طلبان ماستمال خسته ایم .. قرار بود نابسامانی و ناهنجاریها در جامعه نباشد اما طولی نکشید که بزهکاریهای اجتماعی از خیابانها رفت به منازل . وقتی به ملیس مراجعه میکنیم‌میگویند دادگاه ادله میخواد . شهود میخواد . نمیشود وارد حریم خانه شد .........دلیلش این هست که بزهکاریهای اجتماعی حتی موتد مخدر زیر زمینی شده . . بنام منزل مسکونی هر غلطی را میکنند . پلیس هم حق دخالت ندارد . مقصر کیست . اصولگرایان . اصلاح طلبان
متاسفانه انتخابات در ایران معنی ندارد وتغییری در وضعیت این مملکت ایجاد نمی کند
رای بی رای
دولت منع آمد و شد به شهرهای بزرگ رو برقرار میکنه ولی خودش با سیاستای رانتی یه طبقه اشرافی رو شکل داده که از تعطیلات برای تفریح و خوشگذرانی استفاده میکنن و راهی باغا و ویلاهای خودشون میشن و عامل گسترش کرونا
در تمام ایران همینه
بعضی وقتا گروهی از اینا که برای تفریح و مهمونی به ملک و املاک میرن کلا کرونا مبگیرن ولی هیچ اهمیتی براشون نداره! حتی این رو هم یه تفریح به حساب میارن
حالا معنی فساد تا مغز استخون اشرافیگری رو که در فیلما میدیدیم باور میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
تو کدوم آقازاده ای؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
دوستي داشتم مي گفت من دريك كشور بي فرهنگ غربي يه خونه كنارساحل رودخانه خريدم به من گفتند چون خونه كنارساحل رودخانه است وشما هميشه ازچشم اندا زرودخانه استفاده خواهيد كرد ماليات ان رابايد بپردازيد ولي دركشور ما طرف رفته چشمه اي كه جزومنابع طبيعي است حصاردورش كشيده ومي گه اين ازان من است وديگران حق استفاده ازان راندارند حالامسلمان ماييم يااونا
هرگونه حرکتی از سوی جریان وصولگرا مشروع و برای آن توجیه وجود دارد. رفتار آقای قالیباف همانند احمدی نماد در دور دوم و سوء استفاده از ظرفیت بیت المال است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
میرزای شیرازی کی بودی توووو
اگه این شوخی ها نباشه که دل مردم وانمیشه
فقط حضرات یه وقتی جدی نگیرند که بعدا ... اره !!!
ضرغامی = احمدی نماد
اصولگراها به چه امیدی به آینده نگاه میکنن فعلا همه چیز به رابطه با آمریکا ربط داره آمریکا و اروپا هم که اصلا و ابدا اینا رو قبول ‌ندارن دولت بایدن عمرا با یه دولت اصولگرا در ایران کار نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
چرا آمریکا در چشمان شما انقدر بزرگه چرا علاج مشکلات کشور را در داخل کشور نمی بینید چرا خدا در نظر شما کوچکه؟
ضرغامی اینو گفت ضرغامی کاندید میشه ضرغامی ضرغامی حالا بگید این ضرغامی داماد کیه یا کی دامادشه چون خاصیت دیگه ای نداره یا مثل اون ژن شبکه است
چی فکر میکردیم چی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
فکر نکردین که حسن شد
آقای واعظی اولا که در این شرایط کرونا سفر رفتن آن هم از نوع استانی وبیمارستان کرونایی به هیچ وجه درست نمیباشد
ثانیا این مسولان چرا فقط موقع انتخابات یاد مردم فقیر ومستضعف می افتند
ثالثا ایشان نماینده مردم نیستند نماینده همان به قول خودشان 4 درصدی هستند که به ایشان رای دادند
رابعا ایشان به عنوان یک نظامی انجام کار سیاسی برایشان مورد اشکال است
خامسا......
کجا قالیباف درد مردم را درک می کند ؟ کسی که هنوز بر طبل جنگ می کوبد و دشمن دشمن می کند . امسال رای بی رای همان تهران بایستند و مهندسی انتخابات کنند و اسم مردم را دیگه نیاورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
بهتر
بابا مردم دیگه شما قبول ندارن. بس کنید رای چی دلتون خوشه
ااقای قالیباف تمام حرکاتش الان برای ریاست جمهوری است اگر راست میگوید درد مردم محروم را دادد در همین پست رئیس مجلس بماند وبه مردم خدمت کند
مجلس انقلابیتونو دیدیم...رئیس جمهور انقلابیتونم میبینیم
ما برای سرنوشت کشور رای خواهیم داد ودرست انتخاب خواهیم کرد اگر رهی ندهید به جایتان رای خواهند داد اگر هم بد انتخاب کنی جواب بد خواهی دید
خداحافظ انتخابات. دیگه کم آوردیم. خدا کنه با رای ندادن متوجه بشن که از کاین وضعیت به وجود آمده خسته شده ایم.
ایت الله خاطره!هنوزهم بعدازسالها خاطرات جدیدازایشان بیرون میاد!
واقعا اگر بفایی بیمار هست انشا الله شفا پیدا کنه. ولی واقعا من نمی تونم بفهمم کسی که بیمار هست. چه توانی داره که یک نفره به دفتر روزنامه حمله کنه و اونجا رو تخریب کنه
آقای هاشمی این کاره نبود و فقط به مملکت و مردم ضربه زد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل