بازدید 7719
۱

اعمال جریمه عدم استفاده از ماسک فقط در پایتخت

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: جریمه عدم استفاده از ماسک فقط در پایتخت اعمال می شود و جریمه ها فقط به صورت دستی ثبت می شوند نه با دوربین ها.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 14 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: جریمه عدم استفاده از ماسک فقط در پایتخت اعمال می شود و جریمه ها فقط به صورت دستی ثبت می شوند نه با دوربین ها.

سرهنگ عین الله جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جریمه عدم استفاده از ماسک فقط و فقط در تهران اعمال می‌شود و آن هم فقط برای تاکسی و اتوبوس‌ها لحاظ می‌شود نه وسایل نقلیه شخصی.

وی افزود: همانطور که در خبرهای قبلی گفته شد آن برگ تخلف منتشر شده که مربوط به استان فارس بود جعلی است و با فتوشاپ آن تصویر را ایجاد کردند و اصلاً این موضوع صحت ندارد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: البته تا به امروز هنوز هیچ جریمه ای برای هیچ راننده‌ای در تهران صادر نشده و مواردی هم که دیده شده با تذکر و ارشاد حل شده است.

سرهنگ جهانی گفت: این را هم تاکید کنم که مأموران ما به صورت حضوری و دستی جریمه‌های عدم استفاده از ماسک را اعمال می‌کنند و از دوربین‌های راهور برای این موضوع به هیچ عنوان استفاده نمی‌شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
با این اظهارات دیگه ترس مردم از نزدن ماسک ریخت و وزارت بهداشت هرچه ریسیده بود پنبه شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان