بازدید 67003
دو هزار و دویست و پنجاه و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حاشیه جدید احمدی نژاد در راه است / باهنر: ناطق نوری برای نامزدی ۱۴۰۰ قانع نشد / واکنش به یک ادعای جنجالی درباره خانواده رئیس جمهوری / نماینده مجلس: موافق ارسال پیامک‌های کشف حجاب هستم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش زنگنه به احتمال کاندیداتوری در انتخابات / اصلاح‌طلبان دنبال براندازی نیستند / چطور به مقامات تراز اول کشور نسبت جاسوسی می‌دهید؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ 13 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نماینده مجلس: موافق ارسال پیامک‌های کشف حجاب هستم

احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی: پیامک‌های کشف حجاب قطعا یک نوع برخورد بازدارنده برای آن کسانی است که منطق دارند. برخی افراد بی‌اطلاع هستند و برخی به دلیل مسائل جزیی چنین حرکاتی را انجام می‌دهند که افراد منطقی هستند و وقتی شما تذکر بدهید، می‌پذیرند. اما برخی مواقع عده‌ای هستند که بیمارند و عقده‌های درونی دارند و لجاجت می‌کنند که البته قانون راه و چاره برخورد با این افراد را مشخص کرده است. برخی مواقع عده‌ای بیمار هستند و عقده‌های درونی دارند و لجاجت می‌کنند که البته قانون راه و چاره برخورد با این افراد را مشخص کرده است. اما در مجموع من با این پیامک‌ها موافق هستم و اعتقاد دارم یک راه بسیار خوب و مسالمت آمیز امر به معروف است.
 
نماینده مجلس: دلیل افزایش سرطان در خانم‌ها کاهش باروری است

روزنامه آرمان ملی نوشت: فاطمه محمدبیگی نامی آشناست؛ نماینده مجلسی که اظهاراتش حاشیه‌ساز است و ابایی از واکنش‌ها ندارد. محمدبیگی پس از ورود به مجلس یازدهم، با ده هزار دنبال‌کننده اینستاگرامی و نزدیک به ۶ هزار دنبال‌کننده در توئیتر، حضورش را به شکلی قوی در فضای‌ مجازی شروع کرده است.او در این چند ماه با اظهارنظر‌هایی خاص، به‌تدریج توجه رسانه‌ها و کاربران فضای‌ مجازی را هم به سوی خود برگردانده است تا از دیگر نظر‌های او هم مطلع شوند.او دلیل افزایش سرطان خانم‌ها را کاهش باروری آنان دانسته و از برنامه پنتاگون برای واردات جمعیت از هند و بنگلادش به ایران حرف زده است؛ حرف‌هایی که تا حدی اصل مساله کاهش رشد جمعیت را به محاق برده است و به‌عنوان یک سوژه بامزه در رسانه‌ها دست‌به‌دست می‌شود.
 
اصابت موشک جنگ قره باغ به ۱۲۰ کیلومتری تبریز 

عصر سه شنبه یک فروند خمپاره به زمین‌های زراعی اطراف روستای آغللی هریس که در ۱۲۰ کیلومتری تبریز قرار دارد، برخورد کرد. خوشبختانه این خمپاره عمل نکرد و خسارتی نداشت.
 
باهنر: ناطق نوری برای نامزدی ۱۴۰۰ قانع نشد

محمدرضا باهنر در گفت‌وگویی در پاسخ به این که «در هر دوره از انتخابات، شاهدیم برخی از کنشگران در هر دو جریان سیاسی خواهان حضور ناطق نوری در انتخابات هستند، به نظر شما این احتمال می‌رود در این دوره، او از حاشیه وارد متن عرصه سیاسی شود و حتی اگر نامزد نشد محوریت سازوکار اعتدال گرایان را بپذیرد؟» گفت: خیلی بعید بدانم. ما جلساتی با آقای ناطق تحت عنوان جلسات هیات رئیسه مجالس چهارم و پنجم داریم و اخیراً هم این جلسه برگزار شده بود، ما تلاش کردیم که او فعال شود اما قاطعانه می‌گوید احساس تکلیف نمی‌کنم. به همین جهت در حوزه علمیه خود مشغول به فعالیت است و اراده‌ای برای ورود به فعالیت‌های سیاسی ندارد؛ از این روی، تمایلی برای نقش آفرینی در صحنه سیاسی چه به عنوان یک کاندیدای انتخابات و چه به عنوان کارگردان صحنه سیاسی ندارد.

واکنش ربیعی به نامه بودجه ای قالیباف به روحانی

علی ربیعی درباره نامه قالیباف به روحانی درباره اصلاح ساختار بودجه نیز گفت: نامه آقای قالیباف درباره اصلاح ساختار بودجه تا ساعت ۱۱ صبح امروز به دفتر رئیس‌جمهور نرسیده است. اینکه قبل رسیدن نامه به دفتر، در رسانه‌ها مطرح می‌شود نمی‌دانم برای چیست. شاید نامه بیاید و ما هم پاسخ بدهیم و اصلا نیاز نباشد که ذهن افکار عمومی را درگیر کرد.

دستور رئیس قوه قضائیه برای برخورد با متخلفین گرداندن اراذل و اوباش

علی نادری، مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه در توئیتی نوشت: آنچنان که کسب اطلاع کردم در ماجرای اوباش گردانی اخیر، آیت الله رئیسی از همان لحظات اولیه اطلاع، به دادستان تهران دستور داد در خصوص مصادیق تعدی از قانون و نقض حقوق شهروندی، با متخلفین اعم از بازپرس و یا مامورین برخورد شود. او در توئیت دیگری نوشت: رئیس قوه قضاییه ضمن تاکید بر برخورد قاطع و بی امان با اراذل و اوباش، حکم به تشهیر را صرفا در صلاحیت دادگاه و آن هم در چارچوب قوانین و مقرارت می‌داند که تعرض به متهم ولو اوباش را قطعا از مصادیق تشهیر مجاز نمی‌داند.

پدرِ دانش‌آموز ۱۱ ساله بوشهری: مدرسه گوشی یا تبلتی به ما نداد

سید عادل، پدر کودک دیری که خودکشی کرده می‌گوید: «محمد تکلیف‌های مدرسه‌اش را با همان گوشی انجام می‌داد که خودم برایش خریده بودم اما مدتی پیش خراب شد. یک گوشی جدید می‌خواست. می‌گفت نمی‌تواند تکالیفش را انجام دهد و از من گوشی خواست. قول دادم در اولین فرصت آن را برایش بخرم. مدرسه هم اعلام کرده بود که به دانش‌آموزان تبلت می‌دهیم ولی ما هیچ گوشی و تبلتی از مدرسه دریافت نکردیم. اگر چه محمد هر روز درخواست خرید گوشی نو و تبلت داشت اما هنوز نمی‌دانیم انگیزه محمد از خودکشی چه بوده است.»

واکنش ساترا به خبر مجوز نگرفتن برنامه جدید عادل فردوسی‌پور

علی سعد سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در این باره در توییتر نوشت: «درباره خبری که روز گذشته یک رسانه خبری منتشر کرده بود چند نکته را برای ایجاد شفافیت عرض می کنم: ۱.رویکرد ساترا حمایت از رسانه های صوت و تصویر ایرانی و محتوای بومی بر روی آنهاست. تعداد ۱۵۰ مجوز صادره در دو سال اخیر، موجب شده طیف متنوعی از رسانه ها به طور قانونی مشغول به فعالیت باشند. ۲.در اولین جلسه شورای موافقت کلی انتشار که ۹ مهر برگزار شد، به هر سه درخواست برنامه های ارائه شده از سوی رسانه های صوت و تصویر، پروانه انتشار اعطا شد. مجوز به برنامه های همرفیق، واسخندیش و دیرین دیرین که پیش بینی می شود اقبال مخاطبان را به خود جلب کنند، در این جلسه تصمیم گیری شد. ۳. شرط طرح برنامه‌ها در شورای موافقت کلی انتشار، عدم وجود موانع حقوقی، قضایی و امنیتی است که در مورد برنامه ۹۹ که به درخواست فیلیمو و کافه بازار مطرح شده بود، به دلیل عدم دریافت مکتوب استعلام مراجع مسئول، عملا موضوع قابل طرح و بررسی توسط شورای مذکور نبود. ۴. حیطه مسئولیتی ساترا فقط تصمیمات رسانه‌ای است. لذا در صورت وجود ملاحظات استعلامی، دعاوی حقوقی و یا پرونده‌های قضایی، ساترا امکان بررسی تقاضاهای رسیده را نخواهد داشت. ۵. اصل پایه‌ای حرکت ساترا، حمایت از رسانه‌ها و محتوای داخلی در کنار شفافیت و قاعده‌مندی تصمیمات است. ساترا در حیطه مسئولیتی خود، به اعلان شفاف دلایل تصمیمات، متعهد است.»

انتقاد تند مسیح مهاجری از امام جمعه تهران

مهاجری نوشت: از یک روحانی صاحب تریبون نقل شده که اخیراً گفته است: «علت پیدایش کرونا گناهان مردم است و همین کروناست که مانع توفیق رفتن به زیارت اربعین شده است.»این، عادت بسیار زشتی است که اجازه نمی‌دهند دیواری از دیوار مردم کوتاه‌تر پیدا ‌شود، هر مسئول و مدیری ناتوانی و ناکارآمدی خود را به گردن مردم می‌اندازد. کرونا را نتیجه گناه مردم می‌دانند، موج دوم کرونا را به گردن بی‌توجهی مردم به خانه ماندن می‌اندازند، موج سوم را به گردن ماسک می‌اندازند و در این میان کوتاهی‌های خودشان را که درباره سفرها، تجمعات، وضعیت نابسامان سفرهای هوائی، قطارها، مترو، اتوبوس‌ها، پاساژها، پارک‌ها، تورها هرگز تصمیمی نمی‌گیرند و نظارت‌ها بر اجرای شیوه‌نامه‌های تصویب شده خودشان در حد صفر است، به روی مبارک نمی‌آورند! مشکلات زندگی و بی‌توفیقی در سفر زیارتی اربعین را به گردن کرونا می‌اندازند و کرونا را هم به پای مردم می‌نویسند تا نالایقی و عملکردهای نادرست خودشان را توجیه کنند!

کنایه معنادار حسام الدین آشنا به قالیباف

حسام الدین آشنا، در توئیتی در واکنش به سفرهای محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، واکنش نشان داد و نوشت: تقلید از ترامپ نشانه شجاعت نیست.
 
احتمال ریزش شدید قیمت خودروها

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت:اکنون به هیچ عنوان خرید خودرو عاقلانه نیست و به خریداران توصیه می‌شود فکر خرید را از سر خود بیرون کنند.بازار قفل بوده و رکود کامل بر آن حاکم است، آنچه از قیمت‌ها شنیده می‌شود فقط روی کاغذ است و مشتریان نیز فقط قیمت می‌پرسند.قیمت خودروهای داخلی فقط در فضای مجازی داغ است و قیمت خارجی‌ها نیز به طور مشابه فقط روی کاغذ و بسیار بالا از سوی فروشندگان بیان می‌شود.بازار خودرو، شرایط طبیعی ندارد، پیش‌بینی‌ می‌کنم در هفته‌های آینده با ریزش شدید قیمت خودروها مواجه خواهیم شد./ایرنا

واکنش به یک ادعای جنجالی درباره خانواده رئیس جمهوری

روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد، دختر حسن روحانی هیچگاه عضو هیأت علمی این دانشگاه نبوده و مطلقاً به عنوان حق‌التدریس نیز در این دانشگاه حضور نداشته و رشته تحصیلی وی نسبت و قرابتی با رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی ندارد.علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس در گفت‌وگویی مدعی شد که ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساختمان دانشکده‌ای که‌ «دختر حسن روحانی» قرار بود در آن عضو هیأت علمی شود، از اعتبارات کرونا تخصیص یافته است. او گفته بود این اعتبارات «ظرف ۴۸ ساعت» و «بدون رعایت سلسله مراتب اداری» به دانشگاه شهید بهشتی تخصیص پیدا کرده است./ ایران

چطور به مقامات تراز اول کشور نسبت جاسوسی می‌دهید؟

اکبر ترکان، مشاور عالی سابق رئیس‌جمهوری: هیچ‌گاه ندیدم که به این صورت بی‌مهابا به رئیس‌جمهور توهین شود و نسبت‌های ناروا به او بدهند. در حال حاضر برخی به گستاخی، نسبت‌های بسیار بد نظیر جاسوسی به مقامات تراز اول کشور و انقلاب می‌دهند و مقام‌های امنیتی هم در این مورد، اقدامی نمی‌کنند و این رفتارها را مشاهده می‌کنند. این جریانات که چنین اهانت‌هایی را می‌کنند، سالم نیستند. به افرادی که بابت اهانت به رئیس‌جمهور ته دلشان شاد می‌شود، توصیه می‌کنم به خودشان بیایند چراکه همین بساط روزی گریبان آنها را هم خواهد گرفت./برنا

متجاوز به دختران دانشجو در برابر اتهام افساد فی‌الارض

متجاوز سریالی دختران دانشجو که پس از کشاندن طعمه‌هایش به خانه‌اش و خوراندن نوشیدنی مسموم به آن‌ها تجاوز می‌کرد به اتهام افساد فی‌الارض محاکمه خواهد شد. پرونده این مرد که کیوان. الف نام دارد هم‌اکنون در شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی تهران زیر نظر بازپرس روح‌الله رضاپورگتابی، تحت رسیدگی است و تاکنون حدود ۳۰ دختر جوان که از سوی وی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند از او شکایت کرده‌اند. ۱۰ نفر از این دختران در مواجهه حضوری با متهم او را شناسایی کرده و نزد بازپرس پرونده توضیح داده‌اند که چطور متهم با فریب و ریختن طرح دوستی آن‌ها را به خانه‌اش کشانده و پس از خوراندن نوشیدنی مسموم، به آن‌ها تجاوز کرده است. /همشهری

گروهی از اصلاح‌طلبان حال و حوصله مقابله با تندروها را ندارند

صادق جوادی‌حصار، عضو حزب اعتماد ملی گفت‌: انتخابات مجلس یازدهم با رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان و تلاش برای یکدست کردن مجلس، تقریباً تتمه‌های امید مشارکت فعال را از جریان اصلاحات گرفت. یک عده‌ای می‌گویند، نباید تابع شرایط و جو قرار بگیریم و اجازه دهیم که نیرو یا جریانی از جنس جریان احمدی‌نژاد دوباره بیاید و کشور و دستاوردهایی را که طی این سال‌ها در حوزه مناسبات بین‌الملل و داخلی کسب کرده‌، از بین ببرد. دولت احمدی‌نژاد، دولتی ناکارآمد و هزینه‌ساز بود احمدی‌نژاد با وجود همه امکاناتی که آن روزها در اختیار کشور بود، اموال کشور را مخدوش کرد. گروهی از اصلاح‌طلبان حال و حوصله یا انگیزه‌ای برای مقابله با این جریان تندرو ندارند، تا جایی که ممکن است با این افراد مدارا کنند. شرایط کشور بسیار خطیر است و هر کاری که لازم است باید انجام دهیم تا از بازگشت کشور به دوران احمدی‌نژاد جلوگیری کنیم./اعتمادآنلاین

اصلاح‌طلبان دنبال براندازی نیستند

محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: هیچ یک از سران اصلاحات باوری به براندازی و ساقط کردن نظام ندارند، حتی آنهایی که اعتقاد به این دارند که اصلاحی امکان پذیر نیست. تلنگرهایی که آقای موسوی خوئینی ها می زنند، تلنگر به این است که باید شرایط آن انتخاباتی که نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی برای بخش جمهوریت و تقویت جمهوریت پیش بینی کرده به وجود آید. فعال انتخابات نبودن غیر از تحریم کردن انتخابات است. بعید است آیت الله موسوی خوئینی ها رهبری سیاسی یک جریان را به عهده بگیرند و در آن جریان فعال شوند، من چنین احتمالی نمی دهم. سخن گفتن از یک کاندیدای واحد هنوز زود است و فعلا نمی توان کاندیداهای اصلاح طلب را غربالگری کرد. باید به مقدمات انتخابات بیشتر فکر شود. اگر شرایط انتخاب کردن و انتخاب شدن نباشد، ما قطعا انتخابات را تحریم نخواهیم کرد ولی امکان فعال شدن و شورآفرینی هم نخواهیم داشت.

مشایی کجاست؟

آن‌طور که برخی اصولگرایان می‌گویند احمدی‌نژاد معتقد بوده او، بقایی و مشایی یک روح در سه بدن هستند اما چرا مدت‌هاست احمدی‌نژاد نامی از مشایی نمی‌آورد یا تلاش برای آزادی او نمی‌کند؟ آیا مشایی در مرخصی است یا روابطش با محمود تیره و تار شده که نامه‌ای با محوریت آزادی او منتشر نمی‌شود؟ اصولگرایان هم ترجیح می‌دهند اشاره‌ای به مشایی نداشته باشند، تنها جهان نیوز چند روز پیش نوشت: «شنیده شده که اتاق محل اقامت آقای اسفندیار رحیم‌مشایی معاون و مشاور رئیس‌جمهور سابق در زندان اوین را به آقای‌ محمدعلی‌نجفی داده‌اند./ آرمان ملی
 
نظر علم‌الهدی درباره دوچرخه سواری و حقوق زنان

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر روز گذشته در جلسه تشکل‌های دانشجویی در آمفی‌تئاتر رودکی دانشگاه فردوسی نسبت به سوال یکی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی بیان کرد: باید واقع‌گرا باشیم، تبعیض جنسیتی را خدا قرار داده است و در قرآن آمده و هیچ کس نگفته حقوق زن کمتر از مرد است بلکه یک بینش این است که تبعیض در جنسیت است که در اسلام دارای حقوق مشترک‌اند، ولی تکالیف فرق می‌کند، نقش و تکالیف متفاوتی دارند، نوع و جنس حقوق یکی نیست.وی با بیان اینکه مسأله دوچرخه سواری این است که ما به سوی حذف مسأله می‌رویم و باید یک راه درست کنیم، تاکید کرد: یک عده پافشاری و یک عده حذف می‌کنند، ولی ما نمی‌گوییم دوچرخه سواری زن نباشد، ما کمک کردیم یک پیست موتورسواری خواهران در شهر به وجود آید. نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: دوچرخه سواری برای زن حرام است و تمام مراجع دوچرخه‌سواری در ملا عام را حرام کردند و اگر در دانشگاهی تربیت‌بدنی دانشگاه به این نتیجه رسید، یک پیست دوچرخه‌سواری راه بیندازند که به شهردار مشهد نیز گفتم که فضایی در پارک‌ها ایجاد شود که خانم‌ها دوچرخه‌سواری کنند و در ملا عام این کار را نکنند. آیت‌الله علم‌الهدی در خاتمه با اشاره به مسأله دوچرخه سواری بیان کرد: اصل مسأله باید حذف نشود و با اصلاح مسأله رو به رو شویم.
 
حاشیه جدید احمدی نژاد در راه است
 
آخرین ساعت شامگاه یکشنبه بود که پایگاه خبری نزدیک به رئیس دولت نهم و دهم به عنوان ارگان رسانه‌ای احمدی‌نژاد و نزدیکان او، تیزری کوتاه از یک گفت وگوی ویدیویی از محمود احمدی‌نژاد درباره حوادث بحث‌انگیز انتخابات ریاست‌جمهوری دهم در سال ۸۸ منتشر کرد. در تیزر کوتاه این گفت‌وگو آمده که متن کامل این گفتگو «به زودی» منتشر خواهد شد، کسی که روبه‌روی احمدی‌نژاد نشسته بود، علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای و از جمله نزدیک‌ترین یاران احمدی نژاد بود. آنچه البته از این گفت‌وگو منتشر شده، چند جمله به نسبت نامفهوم و بخش‌هایی جسته گریخته از یک گفت‌وگوی طولانی است که طبیعتا امکان اظهارنظر دقیق درباره آن را حتی بیش از دیگر اظهارات مطبوعاتی احمدی‌نژاد دشوار و بلکه عملا ناممکن می‌کند.
 
واکنش زنگنه به احتمال کاندیداتوری در انتخابات: دیگر هرگز وارد کار دولتی نمی‌شوم
 
وزیر نفت در مورد احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: من این دوره تمام شود، ان‌شالله هرگز وارد کار دولتی نمی شوم.«بیژن زنگنه» امروز (سه شنبه) در حاشیه در مراسم اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران کرونایی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشحالم که امروز وزارت نفت به رغم مشکلات مالی توانست در اجرای مسئولیت های اجتماعی خودد۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور را یه مناطق نفتخیز اهدا کند، ادامه داد: ما همیشه خودمان را در کنار مردم احساس می کنیم. وی افزود: اکنون نیز تمام تلاش خود را برای تولید نفت گاز و مواد پتروشیمی و همچنین حفاظت از جان کارکنان و مردم انجام داده ایم. زنگنه تاکید کرد: تلاش کرده ایم سوخت مردم به موقع تامین شده و مواد اولیه تامین شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۰۷
انتشار یافته: ۶۶
زن فراوان است و حالی نیست مارا ؟؟؟؟؟
با این تورم و امواج پارازیتی و وایفا ها همه عقیم شدند ؟؟
با چهل سال سن احساس مردی نمیکنم ؟؟
پاسخ ها
حکیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
زن زندگی فراوان نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
مگه می‌خوای سیب‌زمینی بخری که اینطوری میگی زن زیاد است

تا وقتی ما نسبت به جنس دیگر اینطور فکر میکنیم چطور میتونیم معترض به وضع موجود باشیم؟
علم االهدی: تحریک، عوامل تحریک، جلوگیری از تحریک....
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
آقای مسیح مهاجری از سال 1360 که در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول بیان افکارت هستی تا کی خسته نشدی
تنها راه نجات اقتصاد افزایش سود بانکی روز شمار ۲۰ دزصد و بلند مدت متناسب با تورم ، در غیر اینصورت دلاز ۴۰ هزار تومانی که فرابورس پیش بینی کرده بود محقق خواهد شد ، بخصوص در نیمه دوم سال که تقاضای دو برابری ارزی برای شرکتها برای تسویه حساب مواجه هستیم .
بزودی شاهد سوپرایز بزرگ محمود خواهید بود بطوری که اصولگریان از شرم نتوانتد سر بلند کنند ؟؟
مملکت و مردم و کار و زندگی مردم داره نابود میشه همه چی داره منقرض میشه وصعیت خیلی خطرناکه فقط تو دو حالت مرگ و زندگی داریم دست و پا میزنیم رییس جنهور برای دخترش از جیب ملت خرج کرده پول کادر درمانو ندادن علم الهدی داره درمورد دوچرخه سواری بانوان حرف میزنه از نامزدای ریاست جمهوری حرف میزنن........ واقعا متاسفم
خجالت بکشین بسه دیگه ایرانو و مردمشو نابود کردین یه کاری یه برنامه ای واقعا شرم آوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
اگر مشکلت تو اقتصادی است با انجام کارهایی که روح و روان جوانان جامعه خطر بیفتد که باعث سقوط خانواده ها خواهد شد آن وقت مشکلت دو تا می شود حالا برو خجالت بکش
جناب آقای باهنر ارادت
یکبار دنبال یک رئیس جمهور بودی ، اتفاقا اون هم رای آورد . بعد اومدی گفتی اشتباه کردم . به نظر من باز هم داری به بیراهه میروی
روابط عمومی شهید بهشتی به ادرس زیر رجوع کنه
احتمالا اشتباهی اسم مریم روحانی نوشته شده!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نخود
جناب علم الهدی اعتقاد دارند که کار کردن بیرون خانه و نان آوری مهمتر و با ارزش تر از خانه داری و فرزند آوری و فرزند پروری است ؟؟
پس چطور انتظاردارند زنها در خانه بمانند و همسر و مادر شوند و به قول ایشان نقش کم اهمیت تر و کم ارزشتر را بپذیرند
؟؟
با این استدلال عاقلانه تر این نیست که کار بی ارزش مادری و همسری را رها کنند و به کار بیرون از خانه و استقلال مالی بپردازند ؟؟
بنابراین لطفا شاکی نباشید که دختران تن به ازدواج و فرزند آوری نمی دهند و ازدواج سفید که فرزندی در آن نیست افزایش یافته و دختران به بهانه تحصیل و اشتغال ازدواج نمی کنند
خود کرده را تدبیر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
وقتی در تقلید غلط از تفکر غربی زن ها را می آوردن به بیرون باید این روزها را هم می دیدن
ناشناس
| Romania |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
22:10
شما برو در مورد طالبان در افغانستان نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
اگر تفکر غربی علط بود که الان باید با دود پیام میفرستادی حالا تفکر شرقیت جه گلی به سر ما زده جز بدبختی؟ تفکر غرب و شرق نداره ساندیسی فکر کن نقد کن درست بود کار میکنه اپولو میره ماه نبود کار نمیکنه برا شما هم که کار نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
طبیعت خدا اینجوری است و ربطی به طالبان ندارد در ضمن خطاب به ساندیسی تفکر غربی است که رخنه کردم به همه جا و داریم نسل های بی حیا و خیانت کار را می بینیم
خدا به خیر کند
وقتی میگویند ریزش قیمت خودرو در راهه یعنی خودرو بازهم گران خواهد شد
سعدی فرمود:

ره کاروان شیرمردان زنند / ولی جامه مردم اینان کنند

سپید و سیه پاره بر دوخته / به سالوس و پنهان زر اندوخته

زهی جو فروشان گندم نمای / جهانگرد شبکوک خرمن گدای
من با جناب علم الهدی موافقم
کار بیرون از خانه دو برابر مادری و همسری ارزش دارد
بنابراین بهتره کار بی ارزش یعنی فرزند آوری و فرزند پروری را بدهید زنان هند و بنگلادش انجام دهند و دختران را آزاد بگذارید تا کار مهم و با ارزش و نان آور داشته باشند و در عوض حقوق انسانی زنان با مردان برابر باشد
سال دیگه ۱۳ آبان ۴ مناسبت داریم
روز دانش آموز تبعید امام تسخیر لانه جاسوسی و سرنگونی ترامپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
حا حا حا .. چقد تو باحالی نمک
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
بعد سرنگونی ترامپ چی میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
اینا خدای شانسن
آقای علم الهدی مگه از مردم رای و پست و مقام داره که در باره زندگی مردم و دوچرخه سواری نظر می ده؟ در ضمن دوچرخه سورای بانوان فکر نمی کنم کلا به آقای علم الهدی هیچ ربط حخقیق و حقوقی داشته باشد.
منهای بازار سرمایه که جنس دیگری است سایر بازارها باهم بالا و پایین میروند الان دلیلی برای کاهش قیمت خودرو دیده نمیشود
برای انتخابات 96 دنبال بنر روحانی رفتم و حتی حاضر شدم بابتش هزینه هم بدم و برای نصبش بالای تیر برق رفتم حالا از رای خودم پشیمونم .رئیس جمهوری که نمیتونه در برابر تهمت ها از خودش دفاع کنه چطور می‌تونه از مردم دفاع کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
تا وقتی فکر کردن یاد نگیری همیشه پشیمان خواهی بود
داداش من مسبب این اوضاع روحانی نیست
من از روحانی دل خوشی ندارم ولی مسبب از بین رفتن برجام و این همه دشمن تراشی و جنگ و تحاصم با دنیا و فساد عالم گیر اصولگرا و اصلاح طلب و پارتی بازی و رانتخواری هر دو جناح نشسته بر سر سفره انقلاب روحانی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
روحانی چوپ و برادر و فرزتد و داماد و پدر دامادش رو میخوره ؟؟ رانت خواری زبان انسان رو در برابر دفاع از ملت کوتاه میکنه بطوری که جرات استعفا هم نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
ابتدای زندگیت هستی و حالا مونده تجربه کسب کنی
وقتی پسر وزیر کشور شده هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی چرا دختر شیخ حسن نشه!!!! کلا مملکت شده یک جنازه که ریختن سرش دارن غارت می کنند
اقای بیغش که در صندلی مجلس نشسته ای فعلا که از دید اکثر مردم افراد بیمار و دارای عقده های درونی کسانی هستند که بجای اینکه مشکلات مردم را در مناسبی که دارند،حل کنند،به جهت نادانی و ناتوانی از پستی که دارن با صحبت های عجیب و غریب عمق کینه خودشون رو به مردم کشورشون ابراز میکنند
بنظر میرسد امثال آقای ترکان کلاً از مرحله پرت هستند.
حالبه پرستاران و کادر بهداشت دارند تو خط مقدم نابود میشن حقوق اساتید و کارکنان و صدا ‌سیما و خانواده شهدا و نورچشمی ها دو برابر میشه ؟؟؟؟
نماینده ی مجلسی که از طرح داغون پیامک کشف حجاب دفاع می کنه را کی فرستاده مجلس !
کل دنیا حتی عربستان حجاب اختباری دارند و سرمایه و بودجه مملکت و اعصاب و روان مردم را به خاطر روسری زنان به فنا نمی دهند
اونها مسلمان نیستند ؟؟
خدا و پیامبر و قران متفاوت دارند ؟؟
موضوع حجاب یک لجبازی سیاسی است
کی گفته سختگیرانه ترین تعبیر و تفسیر از دین را در ایران مستقر کنید ؟؟
خیلی جالبه تا دیروز همه خودکشی رو تکذیب میکردن.
جناب بیغش زیر سایه شما و همفکرانتان یک ملت عقده های درونی دارند
مجلس , نماز جمعه , مسئول و غیر مسئول فقط درباره حجاب می گویند و لا غیر , این اقایون و خانمها سواد دیگری ندارند و حرفی دیگر برای گفتن ندارند ؟
ایران در سراشیبی سقوط هست و داره از درون متلاشی میشه , مسئولان به فکر خود هستند و بهترین گزینه ادامه تحریم است . بیچاره ایران و ایرانی . سر مردم را با جنگ و دشمن سرگرم کردند
جناب ناآشنا
روش تخریب دیگران برای توجیه بی عملی دوستان به کارتان نمی آید
ناطق نوری برای انتخاب ۱۴۰۰ قانع نشد .....نه دا اش قامع شد . منتها نه از آن قانعی که اصولگرایان در سیاست ها اتخاذ میکنند . ناطق نمیخواهد در قدرت صوری و تدارکاتچی شرکت کند که مسولیت دارد اما اختیار کار و سیاست گذاریهای که اطگز طریق رای به رییس جمهور محول شده را انجام دهد . رییس جمهور ی که با رای اکثریت بر قدرت میرسد آیا جایز هست از قشر اقلیت که محبوبیت سیاسی هم ندارند اطاعت کند ؟ رییس جمهوری که قدرت مثل ترامپ ندارد چه بدرد میخورد . من به رییس جمهوری رای میدهم که شجاعت داشته باشد و حرف مردم را اجرا کند من نماینده ای را رای میدهم که حرف مردم را گوش کند خلاصه ناطق نمیخواهد در روز دیگر و دنیای دیگر پاسخ اعمالی را بدهد که خودش انجام نداده است
خدایا از دست مثلا نماینده این ملت آدم می خاد سرشو بکوب به دیوار یکی نییت به این بگه مشکل مملکت کشف حجاب در داخل خودرو نبست اگه راست میگی به فکر دریوزگی افتادن ملت باش که تن فروشی و فساد بعلت فقر بیداد می کند
دوست عزیز همه چیز به علم الهدی ربط داره
هیچ منطقی در حجاب اجباری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
به گفته جناب بیغش من و شما که اینطور فکر می کنیم عقده روانی داریم و ایشان که به فکر اجرای قانونی است که در هیچ جای دنیا نیست از سلامت روان برخورداره !
اگر امکان داشته باشد به غارتگران و چپاولگران کبیر هم پیامک ارسال نمائید که دیگر کافیست.
ما در عصری هستیم که همه چیز وارانه شده است. در زمان قدیم زنان بزرگان و ثروتمندان خانه دار و زنان فرودست در بیرون از خانه مشغول کار بودند و مردان به خاطر عزت و احترامی که به زنان داشتند اجازه کار بیرون از خانه را عار و قبیح می دانستند ولی در عصر ما زنان دوست دارند در بیرون از خانه ولو در حد تایپ نامه را انجام دهند و نهایتا کسی که دارای تحصیلات دانشگاهی است می خواهد وارد کار اداری شود که آنهم در حد یک هماهنگی و جمع آوری آمار ساده و سرو کله زدن با مردان است و اگر یک زن خانه دار اهل علم و دانش باشد براحتی می تواند با یک برنامه ریزی مناسب هم مطالعات علمی و تحقیقاتی داشته باشد و هم با نوشتن کتاب خدمت علمی کند و هم در زمینه های ورزشی پیشرفت کند و هم با استفاده از ظرفیت های آنلاین فعالیت های اقتصادی کند. زمانه به ما فهماند که به همان اندازه که زنان وارد کارهای خارج از خانه شدند مشکلات هم به همان اندازه بیشتر شد. هرچند که این موضوع قابل قبول بسیاری از افراد نیست ولی واقعیتی است که قابل انکار نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
فقط کار بیرون از خانه و نان اوری ارزش داره
مابقی کارها بی ارزشه
زنان باید از خانه خارج شوند و نقش های مردانه بپذیرند تا بتوانند حقوق برابر با مردان مطالبه کنند و انسان کامل محسوب شوند
با مادری و همسری کسی برای آنها به عنوان انسان کامل ارزشی قائل نخواهد بود
قرنهاست این موضوع ثابت شده
اگر غیر این بود الان حقوق انسانی زن نصف مرد نبود
خاموش! لطفاً خاموش!
یک سوال این خانم محمد بیگی که خواهان فرزند آوری خانمها برای جلوگیری از سرطان هستند خودشان چند بار فرزند آوری داشته اند
ادعای زنگه جالبه؛ از اول انقلاب یا وزیر بوده یا همتراز ان بوده؛ حالا دیگه نمیخواد کار دولتی بکند؟ هر وزارتخانه ای رفته انرا تبدیل به تشریفات محور و هزینه کن سنگین کرده؛ و کار و فعالیت و ماموریت اصلی انها را درب و داغون و تشریفات محور کرد و ادعا هم میکند بازنشسته ای که هشت سال قبل از بازنشستگی بدر امد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
درست نیست خدماتش رو در نظر نگیریم...
شعار کرونا راشکست میدهیم برعکس شد
احساس میکنم کاملا شکست خوردیم
من امروز یک دل سیر به ماسک روحانی خندیدم ویک شکم سیر به حال خودم وکشورم گریه کردم
واقعا وقتی رییس کمیته مبارزه با کرونا اینجوری باشه دیگه از بقیه چه توقعی است
واکنش زنگنه به احتمال کاندیداتوری در انتخابات: دیگر هرگز وارد کار دولتی نمی‌شوم


آقای زنگنه،در اغلب دولت ها بودید.خواهشاً در دولت آینده هم باشید.
آقای مشاور به نظر آشنا فعلا سوتی ماسک خنده دار روحانی رو جمعش کن بعدا بیا در مورد قالیباف نظر بده
یک متخصص دیگر زنان و زایمان در مجلس . بعلاوه فوق تحصص سرطان !
بعد ار انتخابات آمریک اگه باید بشه برجام احیا حکاهد شد و در نتیجه سقوط همه قیمتا نه فقط خودرو
اما اگه ترامپ پیروز بشه یه پارادوکسی شکل میگیره که پدر جد هیچ دلالی نمیتونه حلش کنه و همه دلالای دلار و سکه و خودرو و ملک در دام میافتن
اون وقت تنها راه حل تصمیم درباره مذاکره در بالاترین سطح نظامه و این باعث سقوط قیمتا میشه
من موندم مگر قحط الرجاله که ما به چنیین آدمهایی مثل نماینده ابهر رای میدیم که حتی با آبروی حضرت اباالفضل هم با حرفهای صدمن یه غازشون بازی میکنند
یعنی چی که من بیمه ابالفضلم وماسک نمیزنم
همه ما نوکر وبیمه حضرت اباالفضلیم پس باید مثل نماینده ابهر ماسک نزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
اگر رای داده بودیم که او الان در مجلس نبود!!!! رای ندادیم که این شد
واکنش زنگنه به احتمال کاندیداتوری در انتخابات: دیگر هرگز وارد کار دولتی نمی‌شوم

تو رو خدا بیا دوباره وارد شو و به بدبخت کردن مردم ادامه بده پیر فرتوت بی دقدقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
اولا دغدغه
دوما وای بر تو حرف مفت زن
هر آدم عاقلی میفهمه که وقتی قیمتا به اوج خودش رسیده باید بفروشه بعد یه عده دلال سکه و دلار و خودرو مث ‌بز ایستادن دارن نگاه میکنن خوب خونه خراب وقتی سه هفته مونده به انتخابات آمریکا قیمت پراید شده ۱۵۰ بفروش بره تو تو خواب همچین قیمتی رو میدیدی؟ بده ۱۴۰ ۱۳۰ بعدا سقوط میکنه ۷۰ هم نمیتونی بفروشی
باید دید هدف از ارسال نامه چی بوده؟
کاری که برای مردم انجام ندادن حالا اگه هدف هوچی گری بوده خب شاید اصلا نامه ای در کار نباشه
رسانه ای کردن که حق مردم ضایع نشه و هر دو طرف رو مردم بشناسند
اصولگرایان از سال ۵۷ تا حالا در داخل کشور و بیرون از مرزها برای ترویج گفتمان حجاب اجباری نزدیک به ۲۰ هزار تریلیون تومان هزینه کردند . یعنی برای ترویج فرهنگ حجاب اجباری با این هزینه ادمهای که هر روز در رسانه ها از روسری و چادر تبلیغ میکنند فقط کافیست بمردم بگویند دو روز حجاب اختیاری هست چه اتفاقی میفتد ؟
جالبه فقط یه نفر درمورد دروغ روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی نظر داده
همیشه گند یه عده تو مملکت زیر سیبیلی و با بزرگ کردن اخبار دیگه نادیده گرفته میشه
زنگنه عمرا کار دولتی را ول کند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار