بازدید 4767

دزد باطری خودرو‌های محله هفت چنار دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۰۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 13 October 2020

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از دستگیری سارق حرفه‌ای باطری خودرو و اعتراف وی به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی زمانیان رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار گفت: ساعت یک بامداد شب گذشته واحد گشت کلانتری ۱۱۱ هفت چنار حین گشت زنی در محله نواب به رفتار‌های فردی که در کنار یک دستگاه خودروی پیکان وانت ایستاده بود و با مشاهده آنان پا به فرار گذاشت ظنین شده و دستور ایست صادر کرد.

وی افزود: متهم بدون اعتنا به هشدار ماموران همچنان به فرار خود ادامه داد و در طول مسیر تعدادی ابزار آلات که در داخل جیبش بود را به بیرون پرتاب کرد.

کلانتر محله هفت چنار با اشاره به اینکه مأموران موفق شدند پس از تعقیب و گریزی متهم را دستگیر کنند، تصریح کرد: در بررسی خودروی وانت پیکان مشخص شد که متهم با تخریب شیشه و بازکردن در خودرو و همچنین کشیدن سیم کاپوت قصد سرقت باطری خودرو را داشته که حضور ماموران در محل مانع از سرقت باطری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهم ۴۷ ساله به کلانتری مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده و تا کنون ۱۱ مرحله روانه زندان شده است.

سرهنگ زمانیان با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به ۳۰ فقره سرقت باطری خودرو پس از رهایی از زندان و فروش آن به ضایعاتی اعتراف کرد، اضافه کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی