بازدید 11798
۷

کشف اختلاس بانکی در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف اختلاس بانکی در یکی از شهرستان‌های مرکزی استان و شناسایی و دستگیری متهم به ارزش ۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 10 October 2020
کشف اختلاس بانکی در مازندران
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع اختلاس در یکی از شعب بانک‌ها در یکی از شهرستان‌های مرکزی استان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات فنی دریافتند، یکی از کارکنان بانک با سواستفاده از جایگاه شغلی به صورت غیرقانونی از حساب چند مشتری همان بانک اقدام به برداشت غیرمجاز وجه کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهارکرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد، اما با ارائه شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشود و به جرم خود اقرار کرد.

میرزایی با اشاره به اینکه برابر بررسی‌ها و نظر کارشناسان، ارزش ریالی اختلاس ۵ میلیارد و۸۷۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این ارتباط متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: برابر دستورات قضائی اقدامات قانونی برای استرداد و انتقال وجوه برداشت شده به حساب مشتریان بانک در دست اقدام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
شهرستان‌های مرکزی استان
مگر استان چند تا مرکز داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کشور رو اختلاس و فساد برداشته. خدایا خودت به داد کشور و مردم برس .
عجب اختلاس بزرگی ۵۰۰ ملیون تومان جوجه دزددبودن اقایون ملیاردها دلار دزدی میکنن
خاک بر سرت اینهم شد اختلاس ، تو که گیر می افتادی لااقل آبروی بی آبروهای قبلی را نمیبردی؟؟!!
آقا در بیمه تامین اجتماعی هم از این مسایل هست با سند و مدرک ثابت کردم ولی حراست گفت این مساله به ما مربوط نمی شوذ به قسمت بازرسی اعلام کنید. به آنها اعلام کردم و آنها گفتند بله حق باشماست ولی شما باید بروید دیوان عالی کشور شکایت کنید تا مورد رسیدگی قرار گیرد. یعنی آنقدر خرج و هزینه و زمان باید بگذارم بعد می گویند متشکریم و خداحافظ.
شوخی میکنی!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه اینها از آثار افزایش تورم و عدم افزایش مناسب حقوق کارکنان بانک ها و کاهش قدرت خرید این قشر پر استرس جامعه است.
و صد افسوس که در این مملکت هرچه کارت سنگین تر باشد بیشتر مورد بی مهری قرار می گیری مثل همین کارمندهای بانک ها و پرستارها...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها