بازدید 71824
دو هزار و دویست و پنجاه و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

ضرغامی: روحانی سلام و علیک نمی‌کند / رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نهم بازداشت شد / ادعای نماینده مجلس درباره روابط فامیلی در دولت

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توئیت بعیدی‌نژاد درباره مذاکرات مسکو و توافق باکو و ایروان / گاف عجیب روزنامه سعودی درباره نرگس محمدی / پنتاگون برای واردات جمعیت ایران برنامه ریزی کرده است! و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 10 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مطالبه نماینده اصولگرا از کاندیدا‌های ۱۴۰۰
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ارائه‌ی برنامه مدون از سوی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری آینده برای اداره کشور و خصوصا اصلاحات اقتصادی تاکید کرد. مجتبی رضاخواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من معتقد هستم نوع مدیریت و حکمرانی کشور نیاز به یک اصلاح و تغییر جدی دارد، دلیلش این است که دو رییس جمهور جدی با تحریم‌های نفتی درگیر شدند و این نشان می‌دهد، وقتی رویکرد و استراتژی‌های مختلف برای حل مشکل تحریم نفتی موثر واقع نشده باید بپذیریم که کاهش درآمد‌های نفتی یک واقعیت است؛ لذا رییس جمهور بعدی برای مدلی برای حکمرانی کشور داشته باشد که با دوره‌های گذشته متفاوت باشد. این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید این واقعیت را بپذیریم که در فروش نفت دچار مشکل هستیم و اقتصاد کشور باید بدون اتکا به نفت بچرخد. چالش آینده ما این نیست که آیا می‌توانیم از طریق بهبود سیاست خارجی تحریم را حل کنیم یا نه بلکه چالش اصلی این است که بپذیریم با تحریم‌های ظالمانه مواجهیم و ببینیم با چه رویکردی می‌توان اقتصاد کشور را در مسیر توسعه و رشد قرار داد.رضاخواه اصلاح ساختار اقتصادی کشور را رویکرد اصلی در انتخابات ۱۴۰۰ عنوان و خاطرنشان کرد: این امر نیازمند ارائه یک مدل است؛ کسی که می‌خواهد وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود، باید بگوید که چه‌طور می‌خواهد اقتصاد کشور را اداره کند.
 
ورود کمیسیون عمران به پرونده افزایش قیمت بلیت هواپیما

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به افزایش ۱۵۵ درصدی قیمت بلیت پرواز‌های داخلی: ورود این کمیسیون به پرونده افزایش چشمگیر قیمت بلیت هواپیما. نرخ‌نامه جدید حمل و نقل هوایی متناسب با هزینه‌های مصرفی ایرلاین‌ها نیست. قطعا این اقدام به هیچ وجه پذیرفته نیست، زیرا مردم توان پرداخت چنین هزینه‌هایی برای خرید بلیط هواپیما را ندارند. /ایرنا

تجارت ۵.۷ میلیارد دلاری ایران در شهریور

کارنامه تجارت خارجی کشور در شهریور ماه امسال با حدود ۱۱ میلیون تن به ۵ میلیارد و ۷۶۷ میلیون دلار رسید که صادرات در این ماه نسبت به مرداد از لحاظ ارزش بیش از ۲۴ درصد رشد داشته است. چین با دو میلیون ۲۶۷ هزار تن و ارزش ۶۶۹ میلیون دلار مقصد نخست، عراق با یک میلیون و ۴۱۵ هزار تن و به ارزش ۵۶۵ میلیون دلار، امارات با یک میلیون و ۲۱۵ هزار تن و به ارزش ۳۷۹ میلیون دلار، افغانستان با ۷۰۴ هزار تن و به ارزش ۲۳۲ میلیون دلار و ترکیه با ۳۸۰ هزار تن و ارزش ۲۱۸ میلیون دلار به ترتیب مقاصد اصلی صادرات کالای ایرانی در شهریور ماه بودند. /تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟

عباسعلی کدخدایی در نشست خبری با اهالی رسانه گفت: هیچ گونه ورودی به قرارداد ایران و چین نداشتیم و تا زمانی که مجلس مصوبه‌ای در این زمینه به ما ارائه نکند، ما بررسی نخواهیم داشت. قانون موجود ما شرایطی را برای حضور افراد در انتخابات ذکر کرده است و مجلس هم دنبال آن است که این شرایط را از کیفی به کمی تبدیل کند و ممکن است این شرایط بیشتر تبیین شود، اما شرایطی اضافه نمی‌شود. وی درباره تحریم‌های بانکی ایران گفت: ما ظرفیت‌های حقوقی برای احقاق حق ایران داریم و دولت و وزارت خارجه هم در این زمینه فعالند. ثبت نام زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری بلامانع است و بحث‌های دیگر آن هم باید به تدریج حل شود. تا سال ۱۴۰۱ در شورای نگهبان حضور دارم و اگر قصد حضور در انتخابات را داشته باشم، باید کناره‌گیری کنم. همچنین اگر قصد حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را داشته باشم زمان ثبت‌نام معلوم می‌شود و اگر ثبت‌نام نکنم نیز همه چیز مشخص می‌شود.

علت غیب شدن سهمیه بنزین از کارت سوخت چیست؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: اگر فرایند سوخت‌گیری با استفاده از کارت سوخت شخصی انجام شود به هیچ عنوان از سهمیه افراد کسر نخواهد شد. میزان کاهش، بسته به پیمایشی که توسط دستگاه صورت می‌گیرد، متفاوت است، اما ممکن است گاهی به علت استفاده نادرست از کارت یک یا دو لیتر میزان سهمیه کاهش یابد. اگر افراد متوجه کاهش سهمیه بیش از چهار لیتر در کارت‌های سوخت خود شدند، می‌توانند این مساله را از طریق سامانه ۰۹۶۲۷ پیگیری کنند. /ایسنا

زیباکلام: سرنوشت تختی برای شجریان تکرار شد

‌صادق زیبا کلام در روزنامه شرق نوشت: چه چیزی تختی را سمبل و اسوه کرد؟ تشک کشتی، مدال المپیک ملبورن، ایستادن روی سکوی قهرمانی وزن هفتم جهان؟ شاید؛ شاید این‌ها تختی را تختی کرد، اما حقیقت آن است که حبیبی، صنعتکاران، سوخته‌سرایی و خیلی کشتی‌گیران دیگر به‌مراتب از تختی بیشتر مدال گرفتند. پرسشی که درباره محمدرضا شجریان هم می‌توان تکرار کرد؛ آیا آواز، موسیقی و هنر شجریان، آن جایگاه را که پنجشنبه و جمعه از مقابل بیمارستان جم تا بهشت‌زهرا و آرامگاه فردوسی بزرگ دیدیم برایش به وجود آورد؟

صلاح‌طلبان از مردم عذرخواهی می‌کنند اما...

محسن رهامی با بیان اینکه باید بررسی کنیم تا چه میزان دولت روحانی و اصلاح طلبان و تا چه میزان اصولگرایان در ایجاد این مشکلات سهم داشته اند، گفت: ما اصلاح طلبان باید مسئولیت حمایت از دولت روحانی را بپذیریم و به میزان سهم مجلس دهم و دولت روحانی در ایجاد مشکلات، از مردم عذرخواهی کنیم، ولی تمام مشکلات مربوط به دولت و اصلاح طلبان نیست. اگر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت لوایح FATF را می‌پذیرفت، سیاست خارجی هماهنگ با دولت بود و به سفارت عربستان حمله نمی‌شد، شدت مشکلات تا این حد نمی‌شد. /ایسنا

ترامپ، محبوب اصولگرایان تندرو است

شرق نوشت: اصولگرایان معتدل از آمدن بایدن استقبال خواهند کرد، چون می‌دانند با پیروزی بایدن از وضعیت استثنایی کشور کاسته خواهد شد و چون حضور مردم در این انتخابات مانند رقابت‌های گذشته چشمگیر نخواهد بود، اصلاح‌طلبان شکست خورده و اصولگرایان معتدل به هر تقدیر در شرایط مناسبی به قدرت خواهند رسید. پس برای آنان پیروی بایدن مفید به فایده است. اما دیگر اصولگرایان، از پیروزی ترامپ استقبال می‌کنند. زیرا اوضاع به سمتی می‌رود که احتمال پیروزی‌شان دوچندان خواهد شد. با پیروزی ترامپ مردم ناامید به کار هرکس نیاید به کار آنان می‌آید، اما پیروزی بایدن کار آنان را دشوار می‌کند. انتخابات آمریکا بیش از آنکه برای اصلاح‌طلبان اهمیت داشته باشد، برای اصولگرایان اهمیت دارد. آنان خود را در موقعیت دوسر برد می‌بینند، چون به این باور رسیده‌اند یا انتظار دارند مردم به دلایل گوناگون در انتخابات شرکت نکنند. حضور نیافتن مردم مترادف پیروزی قطعی اصولگرایان است.

پنتاگون برای واردات جمعیت ایران برنامه ریزی کرده است!

فاطمه محمدبیگی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس: هیچ خانواده‌ای را نمی‌بینیم که صاحب فرزند شود، اما وضعیت اقتصادی‌اش بدتر شود. اگر از این فرصت طلایی پنج شش ساله استفاده نکنیم طوری سیاه‌چاله جامعه را خواهد بلعید که طبق پیش‌بینی پنتاگون، ایران مجبور خواهد شد از هند، پاکستان، فیلیپین و بنگلادش جمعیت وارد کند. سال ۹۶ وقتی آقای روحانی در سازمان ملل حضور پیدا کرد از این که جمعیت ایران کاهش پیدا کرده ابراز نگرانی کرد، اما طرف آمریکایی به رئیس‌جمهور اعلام کرد که نگران نباشید ما برای شما برنامه‌ریزی کرده‌ایم شما از فیلیپین و بنگلادش جمعیت وارد کنید.

گاف عجیب روزنامه سعودی درباره نرگس محمدی
 
روزنامه "مکه" برای پوشش خبر آزادی نرگس محمدی، زندانی امنیتی تصویری از نرگس محمدی، بازیگر سریال ستایش را منتشر کرده است!

توئیت بعیدی‌نژاد درباره مذاکرات مسکو و توافق باکو و ایروان
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن توافق باکو و ایروان برای برقراری آتش بس را اقدامی صحیح در جهت رفع تنش و ایجاد آرامش در منطقه خواند و گفت: آتش بس باعث حفظ جان انسان‌های بیگناه می‌شود.حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (شنبه) در پی مذاکرات مسکو درباره مناقشه قره‌باغ در توئیتی نوشت: بعد از ده ساعت مذاکره، جمهوری آذربایجان و ارمنستان موافقت کردند که از امروز شنبه آتش بس را آغاز کنند تا به مجروحان رسیدگی شود و اسیران دو ‌طرف مبادله شوند. بعد از این مرحله قرار است دو طرف به گفت‌وگو پیرامون محتوای اختلافات خود بپردازند.وی در توئیتی دیگر افزود: جمهوری اسلامی ایران این تصمیم صحیح را اقدامی در جهت رفع تنش و ایجاد آرامش در منطقه می‌داند و از آن استقبال کرده است.بعیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: آتش بس باعث حفظ جان انسان‌های بیگناه شده و این فرصت را به طرفین می‌دهد که گفت‌وگوهای خود برای حل بحران را براساس اصول مسلم حقوق بین‌الملل ادامه دهند.
 
«سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه بعد از نشست سه‌جانبه روز جمعه در مسکو که ۱۰ ساعت به طول انجامید، با قرائت بیانیه مشترک این نشست گفت بر اساس توافق طرفین، آتش‌بس در قره‌باغ از ۱۲ ظهر امروز (شنبه) دهم اکتبر آغاز می‌شود.محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز امروز (شنبه) در توئیتی ضمن استقبال از برقراری آتش بس در ناگورنو -قره باغ نوشت: ایران از توقف خصومت‌ها در منطقه ناگورنو-قره باغ به عنوان قدمی در راستای صلح استقبال می‌کند. ما از همسایگان خود، جمهوری آذربایجان و ارمنستان، می خواهیم که بر اساس احترام به حقوق بین الملل و تمامیت ارضی، در گفتگوهای جدی مشارکت کنند.وی افزود: از تلاش‌های سازنده همسایه مان، کشور روسیه، نیز قدردانی می‌کنیم.لازم به ذکر است، با گذشت دو ساعت از آغاز اجرای توافق آتش‌بس، مقام‌های دو کشور جمهوری ارمنستان و آذربایجان یکدیگر را به حملات به قلمروهایشان متهم کردند.
 
ادعای نماینده مجلس درباره روابط فامیلی در دولت
 
نماینده مجلس اعلام کرد که صد میلیارد تومانی برای ساختمان دانشکده‌ای که‌ «دختر حسن روحانی» قرار بود در آن عضو هیات علمی شود، از اعتبارات کرونا تخصیص یافته است. علیرضا نظری با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و رنج و زحمت اقشار ضعیف جامعه، گفت: رانت خواری در روز روشن آنهم از کیسه ملت درحال رخ دادن است و به نظر می‌رسد، امروز برخی پول‌های کلان، بی‌حساب و کتاب جابجا می‌شود.نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری عضویت پر سر و صدای فرزند حسن روحانی در هیات علمی دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه شهید بهشتی گفت: متاسفانه گزارش‌های خوبی از روابط و نسبت‌های فامیلی در دولت به گوش نمی‌رسد و پیگیری‌های بنده در این مدت کوتاه نمایندگی حکایت از مسئله‌ای پر ابهام در دانشکده مذکور دارد.نظری افزود: در حالیکه ۷ سال از فعالیت دولت آقای روحانی و تیم همراهشان می‌گذرد، با نهایت تاسف همچنان می‌بینیم که پروژه‌های فراوانی در اقصی نقاط کشور به دلیل کمبود اعتبار تخصیصی بر زمین مانده و اهتمامی نیز برای تکمیل این طرح‌های عمرانی وجود ندارد اما در کمال ناباوری وقتی پای نزدیکان آقای روحانی در میان باشد با چشم برهم زدنی اعتبارات کلان به سمت سوژه مورد نظر سرازیر می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نهم بازداشت شد
 
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی طی اظهارنظری اعلام کرد که یکی از اعضای قبلی کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان دستگیر شده که پیگیری‌ها ما حکایت از این دارد که فرد بازداشتی محمدعلی پورمختار است.پژمان‌فر در این اظهارنظر در پاسخ به این که «از روسای کمیسیون های اصل ۹۰ کسی بوده که خودش دچار خطا و فساد شود؟»، گفت: اینها را باید دستگاه‌های امنیتی پاسخ دهند ولی یکی از افرادی را داریم که چند روز قبل شنیدم، ایشان دستگیر شدند و کارهای اینچنینی را انجام می‌دهند.پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که فرد مورد اشاره پژمان‌‌فر، محمدعلی پورمختار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان در مجلس نهم است که مدتی است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شده است.پورمختار برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم هم ثبت‌نام کرده بود که از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد.
 
ضرغامی: روحانی سلام و علیک نمی‌کند

عزت الله ضرغامی در پاسخ به سوالی پیرامون نوع درگیری‌ها با رئیس جمهور در جلسات با بیان اینکه روحانی سلام و علیک نمی‌کند، گفت: حضرت آقا وقتی وارد جلسات می‌شوند، پروتکلشان این است که اول با یکی دو نفر از بزرگان آن جلسه سلام و علیک می‌کنند و سپس از نفر اول شروع می‌کنند و یک دور کامل چشم در چشم طوری که همه منتظر هستند که نوبتشان برسد، سلام و علیک می‌کنند و حتی به برخی واکنش جدی‌تری دارند.وی با تاکید بر اینکه آقای روحانی اصولا سلام و علیک نمی‌کنند، ولی اواخر بهتر شده است، تصریح کرد: ایشان عصبانی که می‌شود، سرش را پایین می‌اندازد، سرخ و ناراحت می‌شود و بعد بد و بیراه می‌گوید و تمام می‌شود و دعوای ایشان با آقای رحیم‌پور هم همین طور بود.

وی افزود: بگو مگو‌های آقای رحیم‌پور با روحانی، چون به جا‌های باریک‌تری کشید، ایشان تشریف نیاوردند و البته آن‌ها هم از ایشان دعوت نکردند. مناقشه آقای روحانی و رحیم پور سر بحث چگونگی اعلام نرخ ۳۰۰۰ تومانی بنزین بود. آقای روحانی اظهارنظری کرد و آقای رحیم‌پور متعرض آن و آقای روحانی عصبانی شد و به همین دلیل آقای رحیم‌پور هم که در این حوزه تبحر دارند، قصه به جا‌های باریک کشیده و کل جلسه تعطیل شد.رئیس اسبق صداوسیما تاکید کرد: اگر روسای جمهور به شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یک فرصت نگاه کنند خیلی برایشان مفید است و می‌تواند به کشور کمک کند، ولی معمولاً روسای جمهور به عنوان یک مانع نگاه می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۹۵
چقدر بدبخت وعلیل وذلیل هستند کسانی
که فکر می کنند
با حذف صدا وتصویر
می توانند عشق به هنرمندی را از دل ها هم حذف کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
آدم های کوچیک،کوچیک فکر میکنن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
چقدر بدبختند کسانی که می خواهند ناکارامدی و اشتباهات خود را با اسم فردی که قرار بود سرمایه ملی باشد بپوشانند.
سرمایه اگر ملی است نباید میلی و جناحی شود.
چه فرقی است بین رسانه میلی و شجریان میلی که تطهیر کننده دولت باشد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
فکر کنم موقع تقسیم عقل ته دیگش بهت رسیده ، گوزن را به شقیقه ربط میدی ! خودتو نشون متخصص بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
ملاک حال امروز افراد است و نه بت ساختن از گذشته او
ناشناس
| Romania |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
فقط مونده عباسعلی رئیس جمهور بشه...خخخ
ناشناس
| - |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
مشکل مشکل عشق به هنرمند نیست مشکل این است که هنرمند درجایگاهش نداند چه بگوید چه وقت بگوید و به که بگوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
چه فرقی است بین رسانه میلی و شجریان میلی که تطهیر کننده دولت باشد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
کجا هستند نمایندگانی که به تصویب FATF رای نداده اند و مردم را در این باتلاق گرفتار کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
دلار وارد کانال ۳۱ شد الان ۳۱۲۰۰ تومان
سکه دراستانه ورودبه کانال ۱۶ میلیون الان ۱۵۷۰۰
اقای همتی هنوزهم معتقدید ارزوبرجوانان برای دیدن دلار ۲۰ هزارتومانی عیب نیست؟!!!!!!
علی برکت الله !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
سلام مطمئنا مثل استاد شجریان بعید است تکرار شود.
ولی خود استاد نامه زدن که صدای من پخش نشود و خودشون مردم را محروم کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
یکشنبه ۲۰مهرساعت ۱۳
بسلامتی ومبارکی ومیمنت
دلار وارد کانال ۳۲۰۰۰ تومان شد !!!
سکه هم واردکانال ۱۶ میلیون شد ( دراین لحظه ۱۶۲۰۰)
علی برکت الله !!!
اگر روزنامه سعودی بجای عکس نرگس محمدی ،عکس من را هم می گذاشت در اصل موضوع فرقی نمی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
احسنت. مهم اینکه که یک جاسوس پس از گذراندن مدت محکومیتش آزاد شد حتی زودتر . در حالی که در همین عربستان محکومین سیاسی _ نه امنیتی _ با ساتور تکه تکه می شوند و مجامع بین المللی خم به ابرو نمی آورند
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
ناشناس ۲۳:۳۴ واقعا که چرت گفتی و تهمت ناروا به سعودی ها زدی. ضمنا حتی یکسال زندان هم حق نرگس محمدی نبود چون تهمت جاسوسی از اساس دروغ بود ، بنابراین تبدیل ده سال حبس به هشت سال، هیچ لطفی در حق این بانوی شجاع و با شرف نبوده است
شما شک نکن که اگر او واقعا جاسوس بود، صد در صد اعدامش میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
از کی تا حالا مخالفت با حکم اعدام جاسوسی حساب میشود؟خداوند انشاالله کمی هم درک به جنابعالی مرحمت نماید
تابناک اجبار داری هر چرندی که نماینده مجلس مانند ای خانم بگه پخش کنی؟ اخه مرغ پخته خندش میگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
تابناک با ابن کارها، کم کم داره به یک سایت طنز و کمدی تبدیل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
مردم درتامین حتی نان خالی خانواده مشکل دارند انوقت این خانم مثلآ نماینده سناریو تخیلی تعریف میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
ایشان همان خانم اندروید هستند ؟
ناشناس
| Italy |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
تابناک تازگی ها متن نظرات را ویرایش و سپس منتشر میکند.تابناک تو هم آره؟سانسور؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
واقعیت تلخه .اتفاقا..خودت الان چند سالته که باید چند تا بچه داشته باشی؟
هیچ وقت یک خواننده اسطوره نمی شود و تختی هم اگر اسطوره شد به خاطر منش قهرمانی در خود ورزش و غیر ورزش بود
ضمن آدرس غلط نده جناب زیباکلام چون آدم معروفی هست و افراد زیادی می روند و در بیمارستان جمع شدن هم به خاطر این بود که رسانه ها در طول این چند ماه زیاد به
ایشون پرداخته بودن و معلوم است که چه اتفاقی می افتد
و در آخر ظاهرا در سال 95 مصاحبه کرده بود و تا حدودی به اشتباهش می گوید البته غیر مستقیم و حتی دوستان نزدیکش هم گفتند از روی لجبازی رفته بود در آن سال ها علیه کشور حرف زد
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
یعنی مجبورت کرده بودند چیزی بنویسی.!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه ، یک کم برو کتاب بخون البته کتاب درست و یک کم سطح سوادتو ببر بالا ! از ساندیسخوری چیزی گیرت نمیاد ، ضمنن ساندیس هم رو به پایان است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
شجریان سرمایه ملی است
باید هم بماند
نباید ازار تطهیر یک جناح و دولت ناکارآمد بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
از ساندیس خوری زده شدی که هر شب از ساندیس بد می گویی؟
در ضمن سرمایه ملی هیچ وقت وارد بازی های سیاسی نمی شود
ناشناس
| Romania |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
حالا اگر نوحه خوان بود به زور ده نفر آدم برای مراسمش جمع می کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
شجریان بهترین هنرمند در پنجاه سال اخیر بود هنرمند دوران انحطاط بود در دوره ای کار میکرد که عرصه هنر از نوابغ خالی بود و هنر مانند بند بازی اطفال یه سرش به دست مهران مدیری و سر دیگر به دست تتلو نامی و این استاد بزرگ باید در این شرایط هم از این طناب سقوط نکند هم راه به جایی ببره در حقیقت در این جای عجیب شجریان میخواست یه آدم حسابی باشه و بود منتها خوب هم کار خودش رو با شجریان کردند و هنوز هم داریم میبینیم به صدا و سیما نگاه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
حتما صدا و سیمای شما خیلی بهش پرداخته بود!
بلد نیستی حرف بزنی حد اقل مثل من کم بنویس!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
ولی شما اسطوره میشی. اسطوره تحلیل
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
خجالت بکش که اینطوری داری به شخصیت اون مرحوم و میلیونها طرفدارش توهین می کنی
آقای روحانی خودش نمی‌خواهد کار کند و از کسانی هم که کار می کنند خرده می گیرد که چرا کار می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
جناب آقای روحانی دوست شما آقای نوبخت کرونا گرفتند چطور است کلا دولت را تعطیل کنی تا کرونا نگیری
ناشناس
| Italy |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
#من بلد نیستم
مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد اما اصلا موقعیت دوسر بردی برای اصولگرایان وجود نخواهد داشت. میبینید درمسابقه فوتبال ظاهرا یک تیم بازی آخر رو میبره اما چون از قبل بازی رفت رو باخته از گروهش حذف میشه یا چون امتیاز کافی نداره به جدول دسته دوم سقوط میکنه. در انتخابات چه اصلاح طلب و چه اصولگرا از قبل بازی رفت رو بسیار سنگین بین مردم بازنده شده اند. بازی آخر رو خواه ببرند یا ببازند سقوط خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
مردم ایران را نمی توانی از 8 ماه قبل پیش بینی کنی!
صبر کن تا ببینی!
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
من که فکر میکنم همون ۵ در صد که به نمایندگان مجلس رای دادند، در انتخابات ۱۴۰۰ هم شرکت می کنند. شاید هم کمتر
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بحث انتخابات ریاست جمهوری برای همیشه با کزینه دیگر برای همیشه کنسل کنید که جز درد سر وفشار به مردموهزینه ساز بودن
خانم محمد بیگی لطفاً خزعبلات نفرمایید! خسته نشدین از این همه پرت و پلا گفتن؟ نرو رو‌اعصاب مردم.
خخخه آن سال هایی که به قول خودتان تمام دنیا علیه شما بود دلار 3/5 برابر و پراید هم 2 برابر و خانه هم 2 برابر افزایش یافت وقتی تحریم شدین آن هم زمانی که در لیست سیاه fatfبودین
ولی الان که حمایت اروپا جون دارید و یا تحریم سازمان ملل را هم ندارید دلار 8 برابر پراید 6 برابر خانه هم 8 برابر
حالا بروخودت را گول بزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
حالا ساندیس خوره یا هرچی
حرف حق زده چرا بهش منفی دادین ها؟مگه غیر از اینه؟
از نظر ادب، همین که اقای روحانی عبارت هایی شبیه دیاثت فرهنگی و فاحشه سیاسی نمی گویند جای شکرش باقی است.
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
روحانی نمی گوید ... عمل می کند !
زیبا کلام جون
برای یک فرد عادی چند صد نفر می روند ولی نمی خواهی برای یک فرد معروف جمعیتی هزار الی سه هزار نفر بروند؟
چند کلمه هم از مادر عروس، فاطمه محمد بیگی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
وقتیکه داماد بنگلادشی ۲۰ سال دیگه اومد از فامیلتون خواستگاری کرد، میفهمی امروز چی گفته ! خواهی دید
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
فاطمه خانوم! ساکت شو لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
احتمالا برای دلخوشی امثال ایشان می خواهند به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ازشان ثبت نام کنند. ضمنا بنگلادشی هم انسان است و مسلمان و ما برتری نسبت به آنها نداریم
آقای ضرغامی شما هم سلام بهش نده عکس ها و نامه هایش را پاره کن.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
انگار بچه مدرسه ای هستن !
آقا اجازه این به من سلام نمیکنه
دروغ میگه آقا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
خخخخخخخخخخ
ایول
ناشناس
| Italy |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
خوب آقای ضرغامی اگر سلام کرد و کرونا گرفت این مردم چه گلی سر گلدان کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
از نشانه های تکبر سلام نکردن است
وقتی دولت ازعمد دارد کاری می کند که کشور ضعیف شود یکی از آنها همین جمعیت است
بارها گفتیم نگذارید نا اهلان در کشور مسوولیت بگیرند همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
مشکل اینجاست که بااهلان اصلا فرصت حضور پیدا نمیکنند در عرصه سیاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
با آرزوی شفای عاجل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
زیاد کردن جمعیت جزء وظایف دولت است؟ اگر این طور است آنهای را که کم بچه دارند شلاق بزند و آنهایی را که بچه ندارند زندان یا اگر خواستید اعدام کنید
دلار تا قبل از انتخاب ترامپ بین ۳۵ تا ۴۰ در نوسان خواهد بود ،
درصورت انتخاب بایدن بین ۲۵ تا ۳۰ در نوسان خواهد بود
درصورت انتخاب ترامپ ۵۰ هزار تومان خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
باعث خنده ما شدی عزیزم
چون انتخابات آمریکا روی طلا و نفت و دلار خود آمریکا اثر می گذارد و نه ریال ما و هر کس این چیزها را به تو گفته بدون می خواهند خودشان را پشت این چیزها قائم کنند تا راحت کارشان را بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
ببین و تماشا کن
ناشناس
| Romania |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
آفرین به ابن پیش بینی عابی
۲۳:۳۳
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
22500 بعد انتخابات تومان
س.ا.ا.س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بعد از انتخابات امریکا 30 درصد ریزش دلار داریم. زنده باشی
قشنگ تو برره هستیم، این از نماینده مجلس، اون از دولت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
گل گفتی ! باز برره سرزمینش خنده به لب مردم می اورد ، ولی در سرزمین منو شما گریه و گرانی و زجر و شیون و بدبختی ! پس مسئولان یک سور زدند نه صد سور به برره !
به زور می خواهید اسطوره درست کنید؟
آقای زیبا کلام چیزی در چنته ندارید روی به این چیزهای خاله زنکی آورده اید؟
تختی شیفته ائمه اطهار بود و روی خوشی با غرب نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
واسه چی پس خودکشی کرد !؟
ناشناس
| Poland |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
ربنای شجریان بی خدا را در فکر خدا میبرد ! فرق دارد با کسیکه گناه خودکشی مرتکب میشود ! معلوم است عشق تختی به خداوند سطحی بوده
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
شما که ماشاالله هم شیفته ائمه اطهار هستید و هم دربست نوکر شرق. ببینم فقط روی خوش با غرب داشتن، اشکال شرعی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
""واسه چی پس خودکشی کرد !؟
واقعا هنوز نمیفهمی که تختی خودکشی نکرد؟
اقای .مجتبی رضاخواه، خودت فهمیدی که چی گفتی ؟ اگر فهمیدی پس میدانی که مشکل کجاست اگر نفهمیدی لطفا مصاحبه نکن یعنی حرف مفت نزن
رسانه های دشمن دارند تبلیغ می کنند که عکس شجریان روی ماشین بگذارند
سردار شهیدمان کجا و اواز خوان کجا وای چقدر پرت هستند این ها البته برخی محدود می کنند ولی زیاد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
شعور میخواد که تو نداری!!!
علیرضا
| Netherlands |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
برای چند لحظه هم که شده ساندیست را زمین بگذار وفکر کن
س.ا.اس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
هر دو در جایگاه خوبان بودند.قبول کردن یکی به منزله مردودی دیگری نیست. این تفکر باید از افکار فارسیان پاک شود.
ما که به روحانی رای دادیم اشتباه کردیم
شما هم که از روحانی حمایت کردید اشتباه کردید
بیایید همه به درگاه خدا توبه کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
نمی توانم ...... نمی توانم ...............
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
من که هرگز به روحانی رای ندادم، ضمن اینکه از اصولگراها بیشتر متنفر هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
اونایی که بهش رای دادن فقط اشتباه کردن اما اونایی که بعد از آبان ۹۸ ازش حمایت کردن بالاتر از اشتباه بود
ناشناس
| Italy |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
توبه اگر نصوح باشد خوب است البته
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
ناشناس
| Canada |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
اتفاقا من به روحانی رای دادم و هیچ پشیمون نیستم، شما اولا باید ببینی ما بین چه کسانی به روحانی رای دادیم و ثانیا اینکه اختیاراتی که ایشون دارند در چه سطح و میزانی است. البته اگر بفرمایید عافیت اندیشی و عاقبت طلبی می کنند والا می بایست دست از کار کشیده ‌‌استعفا بدهند،
یک کلام، رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
مگه تو قرارگاه رجبی هم رای میدادین؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
جناب آقای ۲۳:۰۳
ضمن عرض سلام و احوالپرسی، مگر آن ۹۵ در صدی که در انتخابات اسفند پارسال شرکت نکردند، همه از قرارگاه فرار کرده بودند؟!! ضمنا قرارگاه رجوی، نه رجبی
علیرضا
| Netherlands |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
با رای ندادنمان به اینها نشان خواهیم داد که بی احترامی به مردم هزینه خواهد داشت
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
مجید جان رجبی نه رجوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
اون رجبی نیست رجویه. اینقدر ساندیس تاریخ گذشته نخور تو قرارگاه سایبری
امروز روحیه مازوخیستیم افزایش پیدا کرد رفتم صدا و سیما رو دیدم خدا شاهده حیرت کردم
یکی از شبکه ها داشت آهنگ شاد شمالی پخش میکرد زدم یه شبکه دیگه داشت آهنگ محلی خراسانی پخش میکرد که اون هم شاد به حساب میاد به قرآن زدم شبکه شما داشت یه آهنگ از مازیار خواننده زمان شاه پخش میکرد اون هم دهه ِآخر ماه صفر که یه دهه پرترافیک از لحاظ وفات امامان و پیامبر
دشمنی شما با شجریان تا چه حده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
به همان اندازه که با مردم دشمن هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
بعی
د نیست فردا شب برنامه سعید شنبه زاده رو پخش کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
از کی تا حالا برای خواننده باید عزا گرفت؟
دیگر اینقدر نفرت پراکنی نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
خود شجریان مگه نگفته بود تلوزیون حق نداره نه اهنگ و نه تصویر منو پخش کنه. خب رسانه ملی هم به حرفش کرده.
برای اینکه بدونیم ساختارها روی آدما چه تاثیری میذارن به سرنوشت مدیران صدا و سیما نگاه کنین همه شون بعد از پایان مدیریت تبدیل به منتقد شدن
محمد هاشمی لاریجانی ضرغامی و رستگار
یعنی وقتی کار میکردن خودشون نبودن
فامیلها همه دور هم هستند فقط ما مردم غریبه ایم
مملکت گل و بلبل با محصول سیب و گلابی که میگن ایرانه
آقای رحیم پور در بحث بنزین چه تبحری دارند!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
همانقدر که قالیباف در ریاست مجلس تبحر دارد !! آخه کدام مدیر در این مملکت گل و بلبل دارای سواد و تخصص است؟
به خانم محمد بیگی که فرموده اند: هیچ خانواده‌ای را نمی‌بینیم که صاحب فرزند شود، اما وضعیت اقتصادی‌اش بدتر شود.
خانم محمد بیگی خانواده هایی که شما می بینید با صد تا بچه هم وضع اقتصادیشان بد نمی شود. شما که جمع و تفریق بلدید هزینه های پوشک، شیرخشک، لباس، مکلمل ها، معاینات نوبه ای پزشکان، اسباب بازی و ... را جمع کنید و با درآمد یک خانوار کارگری تطبیق دهید. واقعا وضعشان بدتر نمی شود یا اینکه از خوراک و پوشاک و تفریح خودشان می زنند خرج بچه را به صورت حداقلی بدهند.
حالا اگر بخواهند برای بچه ماهی یک کتاب مناسب کودک بخرند که دیگر واویلا عملا باید سر بگذارند و بمیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
سواره از پیاده خبر نداره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بخاطر هزینه بچه مقطوع النسل میشن ملت غیور؟!!اینها اصلا اعتقادی به رزق و روزی ندارند.
دلار وارد کانال ۳۱ شد الان ۳۱۲۰۰ تومان
سکه دراستانه ورودبه کانال ۱۶ میلیون الان ۱۵۷۰۰
اقای همتی هنوزهم معتقدید ارزوبرجوانان برای دیدن دلار ۲۰ هزارتومانی عیب نیست؟!!!!!!
علی برکت الله !!!!
ترکیه،کشوری که علنی تشویق به ادامه ی جنگ بین آذربایجان و ارمنستان میکنه...
قومیت گرایی ای که در ترکیه دیده میشه فقط در کشورهای جهان سوم دیده میشه.
آمریکا و در اروپا فرانسه،به عنوان دو کشوری که خارجی بسیار زیاد دارن و تبعیض قائل نمیشن نمونه ی دو کشور متمدن هستن.کانادا،آلمان،انگلیس و...هم نمونه های موفق دیگه هستن.
کشوری که براساس قونیت گرایی عمل میکنه خطرناکه...هر نوع تعصبی خطرناکه...کور میکنه...صدام رو دیدیم...عرب عرب میکرد...به ایران تحت عنوان قادسیه حمله کرد...
ایران باید حواسش به اردوغان و تحرکات ترکیه باشه...ترکیه شبیه یک نیروی اجاره ای برای شرق و غرب داره عمل میکنه...
شخصا حاضر به دادن خون برای هیج چیزی جز تمانیت و حفظ وطن نیستم.این رو احمق هایی که در داخل به قومیت گرایی این اردوغان ملحق میشن بدونن.
از روی امثال من باید رد بشید برای اهداف شومتون...
پاسخ ها
یوسف اکبری از همدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
والا اینی که ما تو ایران می بینیم آریایی آریایی کردن شما هاست شمایی که حتی به ما تورک ها ،ترک هم نمی گویید می گویید ترک زبان یا به اعراب جنوب می فرمایید عرب زبان شما ها ادعای تمئن 2500ساله دارید و می خواهید امپراطوری هخامنشی رو احیا کنید و در این کشور فقط و فقط فارس ها رو قبول دارید عزت زیاد
ناشناس
| Canada |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
هر چی هست اردوغان از این استر عرب منطقه بهتره
بعد هم ما باید با همه دوست باشیم ‌کار مملکت و‌مردم خودمون رو‌پیش ببریم
همین جاستین تورودو از ترامپ حالش بهم می خوره ولی برای خاطر مردمش چیزی نمیگه و سعی می کنه جواب‌هاش سیاسی باشه مواد غذایی مردم از امریکا میاد ترامپ اراده کنه جاستین و کانادا رو به زحمت اساسی میندازه!
شیوای بلخی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
حالا کجا هستی از روی تو رد بشن .در مسیر باشی
تشیع جنازه خوبه از روی عشق باشه ، بدون شک اگه اجازه میدادند و شرایط مهیادبود یکی از بزرگتزین حماسه های تاریخ رقم میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
ترسیدند رکورد زده بشه ! بدون اتوبوس و ساندیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
حماسه خخخخخه
حالت خوبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
خب میرفتین. مکه کسی جلوی شما رو گرفته بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
سر مرتضی پاشایی مرحوم بیشتر از اینا اومده بودن
خدایش چند نفر سنتی گوش می دن الان همه جوونا یا پاپ گوش میدن یا رپ
خوبه با خودمون صادق باشیم
ناشناس
| Italy |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بی جهت دفاع مسخره از این استاد نکنید و بیشتر از این اجر زحماتش را ضایع نفرمایید.
خب چرا میزان تغییر در سهمیه کارت کاهشی است؟ اگه خوبه یکی دو لیتر اضافه بشه در اثر استفاده نادرست!!!
جالب است آقای رحیم پور در اعلام ترخ بنزین تبحر دارند
آقای همه فن حریف
ترامپ، محبوب اصولگرایان تندرو است
اين جمله كاملا" درست است.
بقاي تندروها در وجود جنگ و مجادله و كش و قوس با دنياست و ترامپ تاجر مسلك هم اين شرايط را براي تندروها فراهم كرده است.
ادعای نماینده مجلس درباره روابط فامیلی در دولت:
اين روند از زمان دولت خاتمي شروع و در دولت دست كج احمدي نژاد به اوج خود رسيد و در دولت روحاني نيز تكميل شد.

نتيجه: دولت ما موروثي شده نه جمهوري !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
اتفاقا احمدی نژاد دست کج نبود و الا گوش فلکو پر میکردین. پس حرف مفت نزن
ناشناس
| Poland |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
ویرانگر بود ! با اون پلی که هفتصد هشتصد میلیارد دلار بود میشد تمام مملکتو دبی کرد
معلوم نشد کجا رفت ؟ کی برد کی خورد ؟ !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
اون هفتصد هشتصد میلیارد دلاری که تو می گی هم (از وجود احدی نژاد بود که آمد توی کشور و سرمایه گذاری شد.
.رحیم پو ر عددی نیست که بخاد با روحانی کل کل کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
درود بر روحانی و همفکرانش که ایران به گشایش واقعی رسوندن
یک کم کمتر بهش بد و بیراه بگین که حال و حوصله سلام علیک داشته باشه. تندرو ها خوب می دانند که مشکلات جاری ربطی به روحانی ندارد ولی مدام او را انتقاد می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
چطور تا قبلش همه مشکلات با رئس جمهور احمدی نژاد بود
وقتی به روحانی رسید مشکلات به رئس جمهور ربطی نداره
ناشناس
| Canada |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
آقای ۲۳:۳۰ رییس جمهور کاره ای نیست حتی در نوع احمدی نژادش. اتفاقا خود احمدی نژاد هم اواخر این رو فهمید. اعتراضاتی هم که می کرد درست بود عده ای دیگر در جایی دیگر برای رییس دولت برنامه ریزی می کنند. تفاوت اش اینه که احمدی نژاد جنم و جسارت گفتن اش رو داشت منتهی روحانی عاقبت اندیشی می کنه برای رفتن به مجمع تشخیص بعد از ریاست جمهوری ترجیح میده سکوت کنه و این اصلا خوب نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
پس به عمه تو ربط دارد
اقای ضرغامی ، شما یکی از مدیران صادق کشور بودید و هستید و نظر شما را به اخلاق حرفه ای امریکا در سال 1947 امریکا جلب میکنم که یکی از بندهای مرام نامه اخلاق حرفه این ای است که در مواری که در تخصص ما نیست نباید وارد ان بشوید . حال یا توجه به تخصص اقای رحیم چور ازغندی در علوم انسانی چه لزومی در ورود ایشان به قیمت بنزین است ؟ ایا اگر ایشان در مقوله بنزین 300 تومانی وارد نمیشدند و کار را به کارشناس وا گذار میکردند ایشان را بی مسئولیتی میپنداشتند ؟ مشکل همگانی در کشور ایران این است که همه خود را متخصص در همه امور میدانیم . چرا یک متخصص علوم انسانی در خصوص اقتصاد خرد و کلان نظر میدهد ؟ الجواب . برای ینکه خود را عالم تر از همه میدانیم و توهم عالم بودن داریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
اتفاقا بحثی مثل قیمت بنزین جنبه های اجتماعی گسترده هم داره که لازمه یک جامعه شناس یا متخصص علوم انسانی توش نظر بده ، خوبه نتیجه این یفکر صرفا اقتصادی رو تو آشوب های بعد اون داستان دیدید بعد هنوز عبرت نمی گیرید
متاسفانه ما در کشور چیزی به نامه سلسه مراتب در مسئولیت ها نداریم و گویی قبلاً در کشور از مسئول خالی و الان باید نسل سوم و چهارم وارد مسئولیت ها شوند و این موضوع باعث شده است که نظام اداری ما بر اساس سلیقه و رفاقت بازی باشد در حالی که در مسئولیت ها فرد باید به مرور زمان سلسله مراتب را طی کند و اصطلاحاً خاک مجموعه را بخورد تا قوام و پایداری در سیستم اداری وجود داشته باشد. و تمام این نوسانات و بی تدبیری ها در کشور حاصل بی قوامی در سیستم اداری است
امروز هموطنی نوشته بود من یه خونه ۷۰ متری دارم و با توجه به افزایش قیمت مسکن الان یه میلیاردر به حساب میام اما من میلیاردر الان چند ماهه که گوشت نخوردم اینم یکی از اون مناسبات غیر عقلانی مسئولان بر زندگی مزدم ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
انرژی هسته ای حق مسلم ماست
مملکتی که با دلار ۷ تومان و پنج ریال اداره شد
با دلار ۳۱ هزار تومان هم اداره میشه
کشور به معنای رایج کلمه نیست
یه جنبه متافیزیکی و ماورا طبیعی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
منظورت اینه که برای اداره کشور امداد غیبی میشه؟
روش شناخت یک مسئول خوب و بد چیست؟ خیلی افراد می گویند تخصص و تعهد ولی من می گویم مسئول خوب کسی است که با شفافیت مشکل نداشته باشد و دنبال پنهان کاری نباشد و همانطور که دروغ کلید همه بدی ها است شفافیت هم کلید همه توانایی ها و خوبی ها است چون کسی که شفافیت دارد نمی تواند حقوق بیت المال و زیرمجموعه خود را به نفع خود و دوستانش ضایع کند و اگر این کار را کرد آنوقت عدم تعهد خود را علنی کرده است و بهانه را برای لغو مسئولیتش فراهم کرده است و همانطور که مگس روی چیزهای کثیف می نشیند مسئول بد هم در فضای غیر شفاف سوء استفاده و اختلاس می کند و همه می دانند که مسئولان نالایق با پنهانکاری رفیق و از شفافیت می هراسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
چون تخصص ندارند نمی تواند وظایف شان را درست انجام دهند وقتی کار خراب شد پنهان می کنند تا آبرویشان نرود ولی حقیقت هیچگاه پنهان نمی ماند
تابناک اگر وجود داشتی یک تیتر خبری برای مراسم استاد شجریان می زدی به ایرانیان بی احترامی کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
حرفهای خاله زنکی ضرغامی مهمتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
در بین سایتای داخلی هیچ سایتی مثل تابناک به درگذشت استاد شجریان اهمیت نداد البته شاید معیار شما سایتای خارجی مثل بی بی سی هست کار اونا که ارزش نداره اونا که ایرانی نیستن
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
حتما ترسیده که تیتر درست و حسابی برای شجریان بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
، این نطر شما کاملا بی انصافی است نه حالا که استاد فوت کردند بلکه طی چند سال گذشته اگر خواننده تابناک بودی متوجه می شدی که از تمام رسانه های دیگر نسبت به استاد شجریان موضع درست تری داشته و همیشه اخبار ایشان را کار می کرده.
کافی است به آرشیو ماه رمضان نگاه کنی همیشه ربنای ایشان را کار کرده و ....
باید انصاف داشت
تابناک در مورد استاد شجریان از همه بیشتر وجئد داشته
ما در کشور چیزی به نام رانت نداریم و به جای رانت باید بگوییم زرنگی و همه مردم ایران هم از یک مسئول رانت خوار بیشتر از مسئول صالح استقبال می کنند اگر باور ندارید به شهرستان ها مراجعه کنید و ببینید که هر نماینده مجلسی که بتواند به نفع شهرش از بیت المال بیشتر بیرون بکشد ولو به رانت و پارتی بازی و حق خوری شهرهای محروم باشد محبوب تر و تودل برو تر است و همواره منفعت منطقه ای ارجع تر از منافع کشور است حتی اگر به زیاندهی شرکت های دولتی بزرگ منجر شود. تا وقتی چنین تفکری حاکم است کشور باید هم بدقواره و بالای شهر و پایین شهر هم باید متفاوت باشد
دولت بسیار بزرگ و فربه و جلسه ایی شده ، باید ریاست جمهوری را برداشت و نخست وزیری را بازسازی کرد و سیستم پارلمانی را جایگزین کرد. الان حتی سازمانهای نظارتی هم قادر به کنترل این دولت نیستند و در هزار توی سیستم اداری هر فرایندی گم می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
چه فرقی می کند؟ نخست وزیر هم همین وزارات خانه ها و مدیران و اقوام سفارش شده و غیر را حفظ خواهد کرد.
ترامپ محبوب هیچکس نیست جز دو گروه دلال و ساده لوحانی که فکر میکنن مثل سوپرمن اومده اونا رو نجات بده
ترامپ همونقدر اشتباه بود که روحانی
هیچکدوم هیچ طبقه درست و حسابی اجتماع رو نمایندگی نمیکنن و بالاخره دارن تبدیل به آدمای منفرد و تنهایی میشن فقط ضرری که این دو نفر به ایران زدن غیر قابل جبران
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
حرف حسابی بخصوص ساده لوحانی که گفتی احسنت
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
جورج بوش چی؟؟ سوپرمن نبود؟؟!!؟؟
ماشالله بچه ها شماها سرید کارتان درسته متوجه حرف من هستید .
من از دلار 30 هزار تومان حرص نمی خورم و مطمئن هستم که خیلی از افراد از این وضعیت بلوا و بشو بدشان هم نمی آید و بهانه خوبی برای سوء استفاده هم دارند ولی از این حرص می خورم که آقای همتی می آید و می گوید اگر ما اقدام نمی کردیم دلار بالاتر می رفت و آقای روحانی هم همه چیز را گردن تحریم ها می اندازد در حالی که در زمان جنگ که نمی توانستیم سیم خاردار وارد کنیم چنین مشکلی نداشتیم در آنروز چین و روسیه و بسیاری از کشورها با آمریکا یکی بودند و مثل الان در تخاصم با آمریکا نبودند و از این حرص می خورم که آقایان خود را طرفدار محرومین می دانند در حالی که افراد محروم و ضعیفی که نه در بازار سکه هستند و نه در بازار دلار هستند و نه از بورس باخبرند و چندرغازی که برای روز گرفتاری در بانک گذاشته اند به باد هوا رفته است.
اردوغان با دعوت قطر نیروهای خود را به خلیج فارس آورده و از واژه جعلی خلیج هم استفاده کرده .!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
نگو تو رو خدا ... آخه ساندیسی ها خیلی از ترکیه و قطر می
ترسند و هر کاری قطر انجام بده، باید مورد تایید قرار بگیره
شجریان بی شک یک اسطوره است نه صرفا به خاطر صرفا آوازخوانی بلکه مجموعه ای از عوامل شخصیتی، هنری، حرفه ای ،تاریخی و اجتماعی که در ایشان جمع شده بود و در آینده مقام ایشان بیش از پیش شناخته خواهد شد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
شجریان یک رئیس اخنه موسیقی بود که از پست و مقامش در زمان خوش بی سرو صدا بهره کافی را برد و یکی از بهترین بهره های او برند سازی برای خودش و منافعش بود.
آرمین فراهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
دقیقاً
کسی که سر پیری با یه دختر که همسن دختر سوم خودشه ازدواج میکنه و با پسر خودش باجناق میشه واقعا یه اسطوره هست
صرغامی گفت . روحانی باما سلام و علیک نمیکند . اتفاقا کاری خوبی میکند . وقتی تمام وعده های انتخاباتی ایشلن را با افراد و شوراهای انتصابی بی اثر کردید ودر بیشتر جللسات شماها و اژغدی به حای حل مشکلات مردم شهری و روستایی به روحانی میگویید چرا در مورد حجاب اجباری بحث نمیکنیم . واقعا خودت را جای این دولت بی تفنگ بدار . اتفاقا اگر دولت روحانی با تفنگ بود با زور و قنداق تفنگ شما را از جلسات بیرون میکرد . چون نگاه سیاسی شماها فقط به سوی موی سر زنان و ارایش دست و صورت انها هست . دم روحانی گرم . تنها براش یک راه مانده . تحویل نگرفتن کسانی که هنوز بعد از چهل سل بالاتر از قانون میخواهند عمل کنند
آقای نماینده خمین اینقدر گیر نده یک سفره ای پهن شده بخورید باهم
مردم معمولی هم فدای سرتان مثلا این روزها اگر پول هم داشته باشی روغن نباتی گیرت نمیاد
اصلاح طلبان باید باطر عملکرد خود از ملت عذر خواهی کنند ......( سوال . مگر سیاست ها را اصلاح طلبان معلوم‌میکنند ؟ اصلاح طلبان الان به اقلیت برخوردا و یا فرودست جواب بدهند که با کله تو س صندوق انتخابات رفتند . یا نه به ان قشر اکثریت فهیم و جامعه که تنها سلاح سیاسی انها فقط رای بود ؟ هر وقت دولت اصلاحات توانست اصولگرایان پرمدعا و کم سواد و بیسواد جامعه را طی مدت ۴ سال از صنایع و قدرت بیرون کنند کشور گلستان میشود و نیازی هم به عر خواهی نیست ..حرف و نصیحت اکثریت مردم را در انتخابات به گل نشاندید . حالا هم با شعار مقاومت و تحریم یگویید مردم وطیف دارند همکاری و همیاری کنند . من سختی بکشم که چی شود ؟ مگر قرار هست من کپر نشین برام خانه مجانیرو برق مجانی اجرا شود ؟ چرا مقامات ایران مثل دول اروپایی با دوچرخه سر کار نمیروند .؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
اتفاقی که امروز می افتد ماحصل کار و فکر و فرهنگ و اخلاق هزاران ساله این کشور است. نه دیروز و امروز. حرص نخور هموطن.
د.
در طول ۵۰ سال تا حالا برای سه نفر اندکی گریه کردم . فوت پدرم . رفسنجانی و شجریان . دیگر برای هیچی گریه نکردم ت
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
خدا همه رفتگان شما را مورد رحمت قرار دهد.
فرصتی شد برای مردمی که گاه و بیگاه گول میخورند هم اشک بریزید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
خداوند بیامرزدشون و شما رو هم شفا بده
در کل شجریان مرد و از دست شما راحت شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
کل محصول عمر شجریان روخانی تعدادی شعر و حافظ و سعدی و مولوی بصورت ناله بیشتر بوده است؟؟
بفکر زنگی و چونگی فرار از عوارض دلار 300000 هزار ریالی باشید!
من موندم اگه عباسعلی کاندید بشه شورای نگهبان اون رو تایید مبکنه اگر تایید کنه یعنی رجل سیاسی واگر رجل سیاسی باشه تو کدوم حزبه که مطمئنا اصولگرایان
پس چطور میشه باور کرد در در ادوار گذشته ایشان بدون جانبداری سیاسی در تایید صلاحیت داوطلبان نقش داشته
تو رییس جمهورام محمود وحسن رو کم بود فقط عباسعلی رو کم داشتیم
تابی چرا اردوغان به بهانه مبارزه با تروریست ها به خود حق می دهد وارد خاک عراق و سوریه شود و بخشی از آنها را اشغال و بخشی را هر روز بمباران کند ولی اکنون تروریست های بسیاری را در نوار مرزی ایران مستقر کرده اتفاقا تروریست هایی که دشمن درجه ۱ایران هستند؟چرا مسئولین کشور خصوصا وزارت خارجه در این مورد سکوت کرده؟
احتمالا اردوغان برای نا امن کردن قسمتی از مناطق مرزی ایران برنامه دارد.دقیقا مانند مرزهای شرقی در حال ایجاد گروهی مسلح در مناطق امن مرزی ایران هستند.مخصوصا اینکه در این مناطق صهیونیست ها حضور گسترده دارند
عزت جون سلام
راستش دیدم سلام کردن واسه عزت جون عقده شده گفتم از همین تریپون تابناک عزیز (که تبلیغاتش کم باد) خدمتشان سلام عرض کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
سلام من به تو یار قدیمی
عزت جون اینم سلام من به تو
آب که سربالا بره قورباغه هم ابوعطا می خونه. هر کی رسید احساس تکلیف می‌کنه و می‌خواد نماینده مجلس بشه و رییس جمهور!!!!
یه زمانی علی معلم دامغانی در یه برنامه صدا و سیما میگفت
ما داغ برنامه گلها رو رو دل خیلیا گذاشتیم
مظلومیت هنرمندی مثل شجریان زندگی با چنین افرادی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
صبر کن ببینیم برای تشییع جنازه این اقا چه کسانی میرن
اول حضرت اقا را با دیگران مقایسه نکنید. هیچ کس حضرت آقا نمی شود.
دوم آقای رحیم پور از همه چیز سر در میاره به همه حوزه ها مسلط است و نظریه پرداز قهاریست. این را ما خیلی قبلها پی بردیم.
باسلام این باند فامیل بازی در صدا وسیما بفور فراوان هست و شده وخواهد شد .
خانم محمدبیگی نفرمودیداگرازهندوپاکستان وفیلیپین وبنگلادژانسان واردکنیم خوب است یاخیرچون هرچه فکرمیکنیم سطح زندگی رفاه وآرامش مردم درکشورهائی که فرمودیدبدون آنکه داری ثروتهای خدادادی چون نفت وگازوامثالهم داشته باشندبمراتب بهترازماست واعتبارپاسپورتشان هم دردنیا بیشتروقکرنکنیم نمایندگان مجلسشان کم بیاورندوارای انتخابی نمایندگانشان ازارای نمایندگان محترم ماهمچنین حالاچه عیبی داردبجای محصولات بنجل ازچین آدم واردکنیم بخصوص ازکشورهائی که قرمودید
کسانی که کرونا را شوخی گرفتند در بین ما نیستند
و کسانی که کرونا را دست کم بگیرند متاسفانه در بین ما نخواهند بود قبرستان ها را آباد نکنید
دوستان عزیز با هر ابزاری و شکلی که می توانید هر روز تعداد زیادی را آگاه کنید
علاوه بر رعایت اصول بهداشتی (ماسک زدن و شستن دست و ....) که همه می دانید و لازم به گفتن نیست قشر عام( کل مردم جز مسئولین) کشور باید سیستم ایمنی را با خوردن تخم مرغ آب پز (به غیر از بیماران فشار خون ، افراد چاق، و بیماران قلبی که می توانند سفیده تخم مرغ بخورند )تقویت کنند و همچنین با خوردن اسفناج وعدسی و عدس برنج و ماش پلو و...
به دلیل اثبات تاثیر قرص ویتامین D پنجاه هزار هر ماه یک قرص ویتامین D بخورید و قرص جوشان ویتامین C بعد از نهار یک عدد بخورید و هر روز ۱۲ لیوان آب بخورید هر ساعت یک لیوان
بهترین ها برای کرونا vitamin d و vitamin c هستند و قرص زینک با مشورت تلفنی با پزشک برای افراد مختلف توصیه می شود
همه باید ایثار کنیم با هر چیزی که می توانیم باقلم خود با زبان خود با پول خود با وقت خود و ....تا
به لطف خدا کرونا ریشه کن شود
اگر برادری خودمان را نسبت به هم اثبات کنیم همه باهم جشن نابودی کرونا را خواهیم گرفت
روی سخنم با تک تک مردم دلسوز و ایثارگر و مهربان کشور بود، مسئولین در کاخ خود بنشینید کاری به مردم نداشته باشید و غذای خودتان را بخورید اگر دست مردم را نمی گیرید سنگ جلوی پای آنها نیدازید
ما رابه خیر مسئولین امید نیست لطفا شر نرسانید
با نزدیک شدن به انتخابات، مجلس جوان و اتقلابی فعالتر شده و از خود قوانین و سخنان عجیبتری صادر خواهد کرد تا دوباره مردم از ترس "اینا" برن به "اونا" رای بدن
١٣٩٩/٠٧/١٩
٢٣:٣٤

استفاده از وصله "جاسوس" نسبت به هر شخصيتي كه با او مخالفيم، و يا توانايي رسيدگي به نيازهايش را نداريم، را به سادگي استفاده ميكنيم. نيازي به علامت تعجب ندارد به دليل اينكه هر روز در اين جامعه مچ "جاسوس" ميگيريم. يك روز خانم محمدي، يك روز ديگر خانم ستوده "وكيل دادگستري"، و و و.

اگر توانايي مچ گرفتن "جاسوس" در مملكت ما وجود داشت، فرد يا افرادي كه اسرار هسته اي ما را در اختيار بيگانگان قرار دادند در اصل جاسوس بودند.

مچ گرفتن "جاسوس" يك حرفه است و نياز به علم و فنون دارد.
خانم محمد بیگی من بخاطر تورم و مشکلات اقتصادی قادر به ازدواج نیستم. لطف کنید 4 تا زن و 4 تا آپارتمان با یک شغل با درآمد مکفی به من بدید، قول میدم 20 - 30 تا بچه تحویلتون بدم :))))
درود و رحمت بیکران بر روح پر فتوح استاد شجریان
ماکه نفهمیدیم طرف امریکایی!که قراره ازفیلیپین جمعیت بیاره کیه واین خبرراشماازکجاتون درآوردیدولی عقل سلیم میگه دراین شرایط بداقتصادی واجتماعی بچه درست کردن اشتباهه وملت هم این عقل سلیم راداراست
این روزهاهمه کاندیداهاچون میدونن ملت اهل رای دادن نیستن موندن چه طوری تبلیغ کنن کم مونده داپسمش درست کنن!
توي اين مملكت اگه امام جماعت فلان مسجد روستاي مرحوم بشه فوي از تلويزيون و راديو و راسنه هزاران پيام تسليت گفته ميشه ولي اگه يك نخبه مثل ميرزا خاني شجريان و.. فوت كنه كمتر پوشش خبري داده مييشه . تقصير يك نخبه چيه كه ما نمي تونيم استعدادش را مديريت كنيم و ميره خارج مثل مريم ميرزاخاني
به مصاحبه 88 اش با امریکایی های مستکبر گوش کردی ولی به مصاحبه اش با روزنامه ایران اشاره ای نمیکنی به این میگویند التقاطی فکر کردن ینی از هر نظر و و کسی که به دردت میخورد چیزهایی برداری و بقیه را دور بریزی
1 - روابط فامیلی همیشه بوده و هست و آقای نماینده اگر بررسی کند این مساله در فامیل آنها هم وجود دارد.
2 - اگر خیلی نگران فرزند آوری هستید خانواده ها را از نظر مالی تامین کنید تا بچه دار شوند . نگرانی شما در این مورد کارساز نیست.
خوب ضرغامی عزیز این خصلت اکثر شماها هست؟؟!!! ولی ایشان حتما" Hello را به همه میگویند !! خوب مثل بعضی ها سلام علیکم بلد نیستند ضمنا" ایشان رئیس جمهور هستند و رئیس جمهور که نباید سلام بدهد؟؟!! این از ادب بدور است به طبقه پائین سلام بدهند؟؟!! پس زیاد جدی نگیر پیشنهاد من این است که لازم است به همه ما بخصوص به بزرگان درس ادب و اینکه وقتی وارد یک جا می شویم اول سلام علیکم یاد داده شود.
فقط مانده ایم مملکت دست کیست هر روز گرانی یبشتر میشه ولی کسی نه خبر داره و نه جوابگو ست می گویند آمریکاست ولی شعار شما اینه که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند لطفا " یه فکری به حال این مردم بکنید
فاطمه شما وضع اقتصاد وبهداشت مرد رو درست کنین خودبخود جمعیت جوان میشه.توی جنوب کشور ما آب گل و شل میخوریم.بیا خوزستان نشونت بدیم آب خوردنمون رو
شک نکنید اردوغان گماشته غرب است تا ملی گرائی داخلی را که باعث پیشرفت ترکیه شده بود با اسلام گرائی دروغین و هرج و مرج در خاورمیانه عوض کنند و در نهایت هم ترکیه را عقب بیندازند و هم خاورمیانه را
"زیباکلام: سرنوشت تختی برای شجریان تکرار شد"

باید از همسر اول شجریان راجع به ایشان پرسید تا از آقای زیبا گلام
آقای زیبا کلام اشتباه نکنید تختی در دل توده های مردم جا داشت اما شجریان بازیچه بود مقایسه غلط نکنید
عزت این حرفا رو بی خیال، خبر تازه از پلنگا ملنگا چی داری?
آقاي روحاني روحيه اشرافي گري دارد اگر سلام عليك كرد تعجب كند اصولا اشراف از دماغ فيل افتاده اند
صدا و سیمای میلی. آبروی خودش را با سیاسی کاری، باندبازی، و فامیل بازی به حراج گذاشته
عباسعلی عباسعلی تو نور چشم مائی!! کدخدایی کدخدایی خدا کند بیایی!
اینم شعار دولت عباسعلی خان کدخدایی که فی الحال ساختم!!
یه عده به روحانی رای دادند با این کلک که مردم دارن از گرسنگی میمیرن الان که دلار 10 برابر شد هم همان عده در قصرشان به ریش مردم می‌خندند خدا هم تا خودتان را درست نکنید به شما کمک نخواهد کرد وقتی به جای خدا به کدخدا اعتماد کردید حالا حالا ها باید از ترامپ التماس کنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار