بازدید 10294

مناظره دوم بین ترامپ و بایدن لغو شد

کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد مناظره‌ای که برای روز ۲۴ مهر میان ترامپ و بایدن در شهر میامی برنامه ریزی شده بود، لغو شده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲ 10 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، کمیسیون مناظرات نامزدهاي انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد مناظره‌ای که برای روز پانزدهم اکتبر (۲۴ مهر) میان دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا و نامزد حزب جمهوريخواه و جو بایدن نامزد حزب دموکرات در شهر میامی در ایالت فلوریدا برنامه ریزی شده بود، لغو شده است.

گفتني است؛ پس از اينکه کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری آمريکا صبح پنجشنبه اعلام کرد مناظره بعدی ریاست جمهوری مجازی است و نه حضوری، ترامپ از شرکت در مناظره دوم- برنامه ریزی شده برای میامی در تاریخ ۱۵ اکتبر- خودداری کرد.

ستاد تبلیغاتی بایدن نیز پیشنهاد کرد که مناظره دوم میامی در عوض در ۲۲ اکتبر یعنی زمان سومین و آخرین مناظره برنامه ریزی شده در نشویل برگزار شود. پس از آن، تیم ترامپ نیز به نظر می‌رسید با این پیشنهاد موافقت کرده باشد، اما به شرطی که مناظره آخر در ۲۹ اکتبر، فقط پنج روز قبل از روز انتخابات، برگزار شود که تیم بایدن آن را نپذیرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار