بازدید 42240
دو هزار و دویست و پنجاهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

هشدار محسن رضایی به نسل اول و دوم انقلاب / نایب رییس مجلس: هزینه کرونا در کشور به مرز تحمل‌ناپذیری رسید / اسد: هیچ نیروی ایرانی در خاک ما وجود ندارد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: روسای جمهور سابق نباید تبدیل به اپوزیسیون نظام شوند / درخواست زالی از وزیر بهداشت: تهران یک هفته دیگر تعطیل شود / علم‌الهدی: بسیاری از اوباش با کار فرهنگی بسیجی شدند و جلوی اغتشاشات را گرفتند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 08 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
روسای جمهور سابق نباید تبدیل به اپوزیسیون نظام شوند

خبرآنلاین با بررسی برخی از نشانه‌ها درباره احتمال اخراج محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام گمانه‌زنی کرد. در همین راستا نیز با یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت‌وگو کرده است. آیت الله مجتهدی شبستری که از اعضای فعلی مجمع است می گوید صحبتی درباره اخراج احمدی نژاد مطرح نشده است و تصمیم در این باره در صلاحیت رهبر انقلاب است؛ اما او تاکید دارد شرایط فعلی کشور رفتارهای وحدت شکنانه و پرحاشیه را نمی طلبد. آقای شبستری همچنین گفته‌اند: هم ایشان و هم هر کسی که مطالبی بگوید که بر خلاف وفاق و تخریب نظام را به دنبال داشته باشد صلاح نیست، مخصوصا در این شرایطی که دشمن این توطئه را دارد و در داخل وضع اقتصادی و بهداشتی و بهداری کشور بخاطر کرونا به هم ریخته است،  دلسرد و مأیوس کردن مردم صلاح نیست. در این شرایط خاص، باید مردم را به وفاق و آرامش و همدلی دعوت کرد. البته همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند انتقاد ایرادی ندارد ولی تخریب، یعنی به نوعی صحبت که از باب تخریب دولت و نظام باشد اشکال دارد. در همین مجلس بعضی ها تندروی می کنند و این کار درستی نیست و همین طور افراد دیگر مثل رئیس جمهورهای سابق و رئیس مجلس های سابق و افرادی که به نحوی فعلا در رده نظام نیستند به قول رهبری افرادی که کنار می روند یک اپوزیسیون درست می کنند و این کار درستی نیست. در این شرایط فعلی فقط باید مصالح کشور را در نظر گرفت و نباید هرچیزی که به زبانمان می آید را بگوییم تا دشمن از این اظهار نظرهای عجیب و غریب سوءاستفاده نکند. 

تشكر مقام نظامي آذربایجان از ایران

ژنرال محرم علی اف دستیار رئیس جمهوری آذربایجان در امور نظامی در خصوص موضع کشورمان درباره قره باغ گفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها همسایه نزدیک ما، بلکه یک کشور مسلمان است. ما نباید فراموش کنیم که وقتی نخجوان در جنگ قره باغ تحت محاصره ارمنستان قرار گرفت، طرف ایرانی برای نجات مردم از یک شرایط دشوار، پل نجات را گشود و قدمهای اساسی برداشت؛ ما این را فراموش نکرده‌ایم. وی افزود: امروز نیز از حمایت بالاترین محافل سیاسی ایران از موضع عادلانه آذربایجان قدردانی می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی ما و آزادسازی سرزمین‌های تحت اشغال حمایت کرد.

عضو شورای نگهبان: به کسی نمی گوییم نیا یا بیا

سیامک ره‌پیک، عضو شورای نگهبان: شورای نگهبان چنین کاری نمی‌کند. ممکن است کسی با یکی از اعضای شورا، صلاح و مشورت کند که من بیایم؟ نیایم؟ اوضاع چطور است؟ اگر کسی انفرادی به اعضای شورای نگهبان مراجعه کند و این موارد را سؤال کند، به طور طبیعی باید گفت که ثبت نام یا عدم ثبت نام وی در انتخابات به ما ارتباطی ندارد. اما ممکن است کسی به او توصیه کرده باشد که آقا شما نیا. اما اینکه شورای نگهبان بنشیند تصویب کند که فردی حضور پیدا نکند، چنین چیزی نداریم که به کسی بگوید نیا یا بیا! گاهی بعضی افراد درخواست ملاقات می‌کنند، معلوم است برای چیست، برای همین کارهاست. بنابراین شرکت یا عدم شرکت، نظر اوست نه شورای نگهبان. در این دوره هم چنین چیزی نبوده، مگر به همین شکلی که عرض کردم. یک وقت فردی شما را در خیابان یا یک جلسه‌ای می‌بیند و با شما حرف می‌زند، شما هم که علم غیب ندارید که کسی می‌خواهد برود در انتخابات شرکت کند، با شما یک حرفی می‌زند، بعد می‌گوید من رفتم با عضو شورای نگهبان ملاقات کردم! حالا او را در فروشگاه یا خیابان دیده است، ولی بعد می‌گوید با شورای نگهبان رایزنی کردم! همین امروز صبح می‌خواستم بیایم گفتند یک آقایی تماس گرفته درخواست ملاقات دارد، معلوم است برای چه درخواست ملاقات دارد. کسانی که مراجعه می‌کنند معمولاً می‌خواهند بپرسند که وضعیت‌شان در شورای نگهبان چگونه است، بیایند، نیایند، تأیید می‌شوند یا نمی‌شوند؟!

حمایت استاندار اردبیل از بیانیه امام جمعه و حمایت از آذربایجان

استاندار اردبیل بیانیه صادره از سوی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان درخصوص درگیریها بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان را حکیمانه و بموقع خوانده و از مواضع وی تقدیر و تشکر کرد. اکبر بهنامجو گفت: این بیانیه که بعدا بصورت مشترک با امامان جمعه شمالغرب کشور نیز منتشر شد، تاثیر بسزایی در روشنگری مردم منطقه و جمهوری آذربایجان داشت و پاسخ به بسیاری از سوالات مردم بود. بهنامجو بیان کرد: تاثیر مثبت این بیانیه را ما به وزارت کشور و دولت نیز اعلام کردیم. وی درخصوص معدود افرادی که به این بیانیه اعتراض کرده بودند نیز گفت: برداشت من این است که این افراد شناخت کافی ازمنطقه آذربایجان و اشتراکات دینی، فرهنگی، تاریخی و سیاسی ایران و جمهوری آذربایجان ندارند. وی اظهار کرد: ما خواهان آزادی مناطق اشغالی بدون جنگ و کشتار و دخالت کشورهای فرامنطقه‌ای هستیم.

درخواست زالی از وزیر بهداشت: تهران یک هفته دیگر تعطیل شود

علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران  با توجه به وضعیت بحرانی شیوع کرونا، خواستار تمدید تعطیلی‌ها با هدف مهار کرونا  در پایتخت شد. وی در این نامه از افزایش مراجعه کنندگان سرپایی، بستری شدگان جدید، افزایش بیماران بدحال در بخش‌های ویژه و موارد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا خبر داد و وضعیت تهران را بحرانی و در شرایط قرمز توصیف کرد. زالی با توجه به شرایط دشوار پیش رو به لحاظ گسترش بیماری کووید ۱۹ خواستار تمدید اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی مراکز، اصناف و مشاغل در سطح استان تهران به مدت یک هفته دیگر و تا تاریخ ۲۵ مهر ۹۹ شد.

نایب رییس مجلس: هزینه کرونا در کشور به مرز تحمل‌ناپذیری رسید

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه ویروس کرونا در کشور به مرز تحمل‌ناپذیری رسیده است و مردم باید هشیارانه‌تر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای مازندران که در شهرستان بابلسر برگزار شد، افزود: ویروس کرونا به ما نشان داد که نه تنها مردم ما از تاب آوری بالایی برخوردارند، بلکه در چنین شرایطی کاملا متحد و منسجم عمل می‌کنند که این نشان از قدرت جامعه ما دارد. وی ویروس کرونا را یک بحران چند جانبه توصیف کرد و گفت: در حال حاضر با وجود مسائل و مشکلات سیاسی و اقتصادی ناشی از کرونا و همزمانی آن با تحریم‌های ظالمانه، کشور توانست با این بحران بزرگ رو به رو شده و مقابله کند. نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی پرسنل بیمارستانی را مبارزان اصلی و خط مقدم جنگ با ویروس کرونا دانست و افزود: شرایط کشور شرایطی سخت است و همه قشرهای جامعه از جمله پرسنل بیمارستان تحت فشارند.

علم‌الهدی: بسیاری از اوباش با کار فرهنگی بسیجی شدند و جلوی اغتشاشات را گرفتند

علم‌الهدی مام جمعه مشهد: توانسته‌ایم با وجود طلبه‌های جوان و انقلابی مضامین فرهنگی را بین مردم حاشیه شهر ترویج دهیم و دانش‌آموزان، فعالان و بسیجیان را وارد مساجد کنیم که به همین خاطر مشکلات امنیتی حاشیه شهر با جوانان آن منطقه برطرف شد. با کار فرهنگی می‌شود امنیت را برقرار کرد. وی ادامه داد: بسیاری از جوانانی که به خاطر فقر و محرومیت اوباش محله شده بودند با کار فرهنگی درست و آشنا شدن با حضرت امام حسین(ع)، بسیجی محل شدند که جلو بسیاری از اغتشاشات را گرفتند. بعد از انجام کار فرهنگی آستان قدس رضوی هم وارد میدان عمل شد و امکانات حاشیه شهر را تامین کرد. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: محرومیت زدایی مساله بسیار مهمی است که در مبارزه با جریان قدرت و ثروت ایجاد می‌شود. بعضی از شهرستان‌ها و روستاهای اطراف مشهد منطقه محروم است، جریان قدرت و ثروت زمین‌های مردم را از آنان گرفته و آنان را روز به روز فقیرتر کرده است. محرومیت زدایی امکان پذیر است زیرا خدا راه آن را باز کرده و نباید بگذاریم جریان قدرت و ثروت مانع شود.
 
اصغرزاده: اصلاح طلبان باید صدای بی صدایان جامعه باشند
 
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان باید به مردم ثابت کنند که همچنان در کنار آن‌ها بوده و صدای بی صدایان جامعه همچون کارگران، فقرا، زنان، دانشجویان، معلمان و اقلیت‌ها هستند.ابراهیم اصغرزاده در پنجمین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با دبیران استانی این حزب با بررسی شرایط فعلی کشور و تهدید و فرصت‌های پیش رو اظهار کرد: عملکرد مسئولین و حوادث و مسائل مختلف پیش آمده در چند سال گذشته موجب بروز انباشت مطالبات به حق مردم شده و دست و پنجه نرم کردن ملت با مشکلات و بروز برخی اعتراضات در سطح جامعه، ضرورت اجرای هر چه سریع‌تر اصلاحات اساسی در کشور را برای حاکمیت پر رنگ‌تر کرده است.

دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران دوم خرداد و پیروزی غیر منتظره سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶ را تلنگری جدی و تولدی دوباره برای سیاسیون و مردم دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که هیچ روزنامه مستقل واقعی و حزب سیاسی در کشور وجود نداشت، مردم ایران توانستند با کمترین امکانات و صرفا به امید تغییر و احقاق حقوق خود به شعار‌های سید اصلاحات اعتماد کرده و با اتحادی وصف ناپذیر در راستای آرمان‌های خود گام بردارند و سرنوشت خوبی را برای خود رقم بزنند.وی ابراز عقیده کرد: نتیجه انتخابات دوم خرداد حامل پیامی بود برای حاکمیت و سیاسیون که تا پیش از آن هیچ شناختی از مطالبات جامعه نداشتند و فکر می‌کردند که استراتژی آن‌ها مورد تایید مردم بوده و آن‌ها از شرایط خود راضی هستند و از این رو ضرورت بازنگری در سیاستگذاری‌ها و اصلاحات را امری ضروری و غیر قابل کتمان دانستند.
 
دیدار پرویز فتاح با خاتمی تکذیب شد
 
در پی انتشار خبری مبنی بر دیدار رییس بنیاد مستضعفان با رییس جمهور اسبق کشورمان، جماران اطلاع یافت این خبر کذب است و هیچ دیدار یا تبادل پیغامی میان آن‌ها انجام نشده است.
 
نرگس محمدی از زندان آزاد شد
 
رییس کل دادگستری استان زنجان از آزادی نرگس محمدی خبر داد.به گزارش قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلین صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در این باره، گفت: مجازات این فرد با استفاده از قانون اخیرالتصویب کاهش مجازات حبس، تقلیل یافت و از زندان آزاد شد.وی با بیان اینکه دادگاه در مورد این محکوم اعمال تخفیف کرد و با رافت اسلامی آزاد شد، افزود: نرگس محمدی ده سال مجازات حبس لازم الاجرا داشت که با استفاده از قانون کاهش مجازات حبس و موافقت دادگاه، میزان حبس وی به هشت و نیم سال کاهش پیدا کرد و با پایان محکومیت هشت سال و نیم حبس، شب گذشته از زندان آزاد شد.
 
اسد: هیچ نیروی ایرانی در خاک ما وجود ندارد
 
بشار اسد در ارتباط با حضور نیرو‌های ایرانی در خاک سوریه تأکید کرد: «نیرو‌های ایرانی نداریم این کاملا واضح است. آن‌ها از سوریه حمایت و کارشناس نظامی اعزام می‌کنند و با نیرو‌های ما همکاری دارند؛ در کنار ارتش سوریه حضور دارند».اسد در ادامه گفت: «بگذارید به یک مثال عملی اشاره کنم: حدود یک سال پیش آمریکایی‌ها برای مجاب کردن ایرانی‌ها در خصوص اینکه آن‌ها باید در فاصله هشتاد کیلومتری از مرز با ارتفاعات جولان اشغالی باشند به روس‌ها اطلاع دادند. با آنکه آنجا سرباز ایرانی نبود! با این حال ایرانی‌ها بسیار انعطاف‌پذیر بودند و گفتند: باشد، کادر ایرانی در جنوب آن خط نخواهد بود. آمریکایی‌ها گفتند که اگر بر سر این مسئله توافق کنیم از بخش شرقی اشغال شده سوریه در مرز‌های عرب یا منطقه "التنف" خارج می‌شویم؛ اما چیزی رخ نداد و آن‌ها خارج نشدند». اسد افزود: «مسئله ایران بهانه‌ای برای ادامه اشغال خاک سوریه و حمایت از تروریست‌هاست. آن‌ها از این مسئله به عنوان یک ماسک برای پنهان کردن مقاصد حقیقی‌شان استفاده می‌کنند. تنها راه برای اجرای چیزی‌هایی که آن‌ها می‌گویند این است که سوریه یک کشور بازیچه دست آمریکا شود. این چیزی است که آن‌ها می‌خواهند نه چیز دیگری. بقیه چیزی‌هایی که درباره آن صحبت می‌کنند دروغ و ادعا‌هایی جعلی است بنابراین فکر نمی‌کنم تا زمانی که آن‌ها نخواهند رفتار خود را تغییر دهند، راه حل واقعی در ارتباط با آمریکایی‌ها وجود نخواهد داشت.»
 
قول سردار سلامی به فرمانده عملیات مقابله با کرونا
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام ظرفیت‌های قرارگاه ثارالله تهران در اختیار فرماندهی عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران قرار می‌گیرد.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جلسه مشترک ستاد فرماندهی مقابله با کرونای کلانشهر تهران و ستاد کل فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور هم افزایی بیشتر با حضور فرمانده کل سپاه در محل قرارگاه ثارالله تهران برگزار شد. در این جلسه مشترک که با حضور اعضای شورای فرماندهی ستاد مقابله با کرونای تهران و جمعی از اعضای شورای فرماندهی ستاد کل سپاه پاسداران برگزار شد، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، ضمن تقدیر و قدردانی از عملکرد شایسته وزارت بهداشت و زحمات و جانفشانی‌های کادر بهداشت و درمان که در نبرد با کرونا شبانه روز تلاش کرده و در این راه شهدای عزیز و ارزشمندی را تقدیم کرده‌اند، در جهت رفع برخی مشکلات که امکان برطرف شدن آن‌ها با حمایت سپاه پاسداران وجود دارد اعلام آمادگی کرد.
 
ادعایی درباره انصراف محسن هاشمی از نامزدی در ۱۴۰۰
 
محسن هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی با یکدیگر دیدار انتخاباتی داشتند. در این نشست محسن هاشمی نظر حسن خمینی را درباره حضور در انتخابات ۱۴۰۰ جویا و با نظر منفی مواجه می‌شود. سیدحسن به محسن هاشمی گفته در انتخابات ۱۴۰۰ نامزد نمی‌شود. بنابر این گزارش بعداز این دیدار است که محسن هاشمی به رایزنی‌های انتخاباتی اش سرعت می‌دهد. براساس شنیده‌ها محسن هاشمی نتوانسته نظر موافق نهاد‌های ذی ربط را جلب کند برای همین در آخرین مصاحبه رادیویی اش گفت: علاقه‌ای به این کار ندارم. با وضعیتی که الان هست فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدا شود. شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می‌کند به قول غربی‌ها باید «سوپرمن» باشد.
 
هشدار محسن رضایی به نسل اول و دوم انقلاب
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از نگرانی‌های جدی من این است که در ده سال آینده، نسل اول و دوم حداکثر ده سال وقت دارند که مسئولیت‌ها را به نسل سوم و چهارم بدهند. ترس دارند از انجام اینکار. این ترس ناشی از عدم شناخت جوانان است. نمی‌توانند تشخیص بدهند و از ریسک مسئولیت دادن می‌ترسند. مرحله بعد از تشخیص این است که شایسته پروری کنیم. دولتمردان ما در شایسته پروری و بالا کشیدن استعداد‌ها ضعیف اند.

در جنگ، سه چهارماهه، یک فرمانده گردان را به فرمانده تیپ تبدیل و تربیت می‌کردیم و ترفیع می‌دادیم. البته جنگ را دانشگاه ساختیم وعملیات‌ها را با کالبدشکافی دانشی که روی میز بود فهم آن‌ها را بالا می‌بردیم. این سبک الان در اداره کشور متاسفانه وجود ندارد. در دهه اول انقلاب، کارآمدی مهم بود. قوم و خویش و جناح مهم نبود. در ده سال آینده باید فضا را برای نسل سوم و چهارم باز کنیم و مسئولیت بپذیرند. در خاطرات شهید همدانی هست که با حاج احمد متوسلیان و شهبازی گفتگو کرده. آقای شهبازی به احمد می‌گوید که احمد، شنیدم که برادر محسن به تو گفته است که بیا و یک تیپ درست کن. احمد می‌گوید: بله برادر محسن به من گفته است که یک تیپ درست کن. شهبازی می‌گوید: آخر احمد، ما در مریوان برای چند نفر نیرو که کم داریم، چقدر اذیت می‌شدیم چطور می‌خواهی یک تیپ درست کنی؟ احمد می‌گوید: من همین سوال را از برادر محسن کردم. تیپ موضوع بزرگی است شما چطوری به ما امکانات می‌دهید؟ برادر محسن گفته که شما مطمئن باش. شما برو جلو، ما امکانات و نیرو به تو می‌رسانیم. این دیالوگی است که حسین همدانی در کتاب خاطراتش نقل می‌کند. با این که احمد متوسلیان از فرماندهان شجاع و توانمند ما بوده، یک لحظه در مورد تیپ تردید می‌کند. مدیران باید از جوانان حمایت کنند و استعداد جوانان را به درستی تشخیص دهند و در میدان مسئولیت، دست او را مانند مربی بگیرند و انتقال نسل مدیران را سرعت بدهند.
 
فرمان رهبر انقلاب در مورد مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح

ستادکل نیرو‌های مسلح طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.
 
متن اطلاعیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به این شرح زیر است: «پیرو پذیرش و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان ویروس کرونا در هشت ماه گذشته توسط بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیرو‌های مسلح، پس از صدورفرمان فرمانده معظم کل قوا به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۸۳
متاسفانه در اکثر شهرها همایش شبیه سازی بین الحرمین توسط سپاه برگزار شد ، در شهر ما ازدحام جمعیت وحشتناک بود رعایت پروتکل ها هم بخاطر خودنمایی افراد حداقل بود تا دوشنبه صبر کنید ببینید چه بر سر ملت میاد ، در حالیکه وضعیت بودجه ای بهداشت کشور فاجعه بار است همه باید همکاری لازم رو برای بهبود اوضاع داشته باشیم ،، پول زیادی دارید بدید بع کسانیکه به نون شبشون محتاج اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
فقط کافیه فقط یک نفر ناقل باشه طی ۱۰ روز دقیقا ی۱۰۲۴ نفر مبتلا میشن ،طی ۲۰ روز اماربه یک میلییون نفر خواهد رسید به
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
این حرف ها رو رها کن یه جوک جدید آمده اون رو گوش کن:
اصلاح طلبان باید به مردم ثابت کنند که همچنان در کنار آن‌ها بوده و صدای بی صدایان جامعه همچون کارگران، فقرا، زنان، دانشجویان، معلمان و اقلیت‌ها هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
اصولگرا ها گاهی از ابزار دین استفاده می کنند.
اصلاح طلب های بدون کارنامه الان با بهانه شجریان سعی می کنند مردم را دور خودشان متحد کنند. البته کرونا مانع شده است.
قبلا هم با ابزار دینگریزی خود را مطرح می کردند
اسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
بنام خدا
اعضای هیئت علمی از مرفه ترین و کم کار ترین کارکنان دولت نی باشند و حقوق بلاتر از بیست میلیون در ماه اضافه کنید به آن پایان نامه ها و تدریس در دانشگاه ها و موسسات خصوص اینه در فصول تحصیل حداکثر سه روز در هفته سر کارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
مسیر شمال و مهران را مقایسه کنید
علم‌الهدی: بسیاری از اوباش با کار فرهنگی بسیجی شدند
راست می گه ، من شاهدم ، تتلو با کار فرهنگی چفیه پوش شد
پاسخ ها
قاسم
| France |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
مو مشدیوم هرچی ای علم الهدی مگه درسته مو خودوم از نزدیک دبدومش همش راس مگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
حاجی بر عکس نگفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
برعکس را هم داشتیم
خاوری بسیجی بود و اختلاس ۳ هزار میلیاردی کرد
و رفت قمارخانه لاس وکاس آمریکا!!!!!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
اعتراف بود حرفش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
منظورش بر عکس بوده
کشوری که پرستار و معلم و کارگرش پایین ترین حقوق رو داشته باشند نسلی مربض باید تحویل بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
سانسور کردی ناقلا
مبارک است آقای علم الهدی،
تقبل الله برادران بسیجی!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
یاد شعبان بی مخ افتادم
ونزولا سالی ۶ مرتبه به حقوق کارمنداش اصافه میکنه حالا که شما فقط به نورچشمی های خودتون دو برابر اضافه کردین حداقل هوای این پرستاران مظلوم رو داشته باشید ؟؟ ولله فسم ظلمه یه استاد دانشگاه با ۱۰ ساعت کارهفتگی حداقل ۱۵ بگیره یه پرستار ۴ میلیون ، نوبخت یه کم شرم کن هر چند نمکی که عرضه دفاع از پرسنلش رو نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
استاد دانشگاه نبوده ای. یک استاد 10 ساعت کار نمی کنه هر روز و هر شب کار می کنه تا بتونه به عنوان یک استاد قد علم کنه. در ثانی چرا برای دفاع از پرستار یکی دیگه را خراب می کنی ، از پرستار دفاع کن بگو چرا حقوقش کمه در ثالث، یک استاد با مثلا این حقوق زیاد آیا بعد از بازنشستگیش می تونه بالاخره صاحب خونه و زندگی باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
اکه استاد دانشگاه شب و روز کار میکرد وضعیت سواد ، دانشجو این نبود ، حداقل چند دستاود علمی اساتید رو بگو ، البته راست میگی شب و روز دارن خودشون برای دانشجوهاشون کارچاق کنی میکنند و پایان نامه کپی پیست میکنند ؟؟ود ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
من یک استاد دانشگاه هستم
کمتر از 15 ملیون حقوق می گیرم
نصف دوستان اعضای علمی در گروه ما با بالای 50 سال سن مستاجر هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
چهارده میلیون و نهصد هم میشه کمتر از پانزده میلیون ؟؟ برو استاد یکی دیگه رو رنگ کن ؟؟من که هر استادی که میشناسم حداقل ۳ اپارتمان داره ؟؟ اون هم کمتر از ۱۰ سال خدمت ، تو دیگه واقعا بی عرضه تشریف داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
کدوم استاد دانشگاه؟ درصد زیادی از اساتید دانشگاه حقالتدریس هستن و ساعتی ۱۵.۲۰ تومن میگیرن. درضمن یه معلم یا استاد دانشگاه باید درامد خوبی داشته باشه. لطفا نگاهت به کسی باشه که بدون هیچ سوادی با دلالی یا دزدی داره چندین برابر یه معلم یا استاد پول میزاره جیبش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
به عنوان یک استاد تمام بیسواد عرض می کنم که اگر اساتید بی سوادند (که بعضا هستند)، پس دانشجویان آن ها هم که پرستار شده اند بسیار بی سواد تر هستند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
فقط حقوق لشکری ها و مسلح را دو برابر و سه برابر کردن
و کاملا مشخص است که داستان چیست !!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
اگه جامعه ارزش و حیات داره مال استادهاشه. البته استاد هم
همه جورش هست. اما تو که با اساتید جامعه کل کل می کنی برو خفشون کن تا همه ی جامعه یکدست مثل تو بشن صاحب عقل و شعور و دانش.
عه این برادران که جولو اعتراضات رو میگیرن اونان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
یه چیز تو مایه های شعبون بی مخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
کلاً دانشگاه بی سوادی شده مزخرف شده
جناب علم الهدی! ادمی بهتر از اوباش سراغ نداشتی که بیاد بسیجی بشه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
الان دنبال قاتل هستن شدیدا، و البته اختلاس گر حرفه ای
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
قطعا اون آدمای دیگه نمی‌خوان بسیجی بشن حتی با کلی مزایا
کلا کشور رو به خاک سیاه نشوندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
منظورت جناح اصلاح طلب هست دیگه
با کاندیدای نقابدارشان روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
برو عمو در خونه خودتون اصلاحطلب اصولگرا بازی کن
مردم دیگه برا این حرفا تره هم خورد نمیکنن
پیگیر همون تمریناتت باش
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
اصولگرا و اصلاح طلب نداره که فرمون جای دیگس
بدون شک اگه کرونا نبود شاهد بزرگترین تشیع جنازه بودیم ، البته مردم قدرشناش مشهد با حفظ پروتکل ها بهداشتی خسرو اواز ایران رو تنها نخواهند گذاشت ، کنار ارامگاه فرودسی اوج خوش سلیقگی مرحوم بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
یاد آن خواننده ناشناس انداختی که بدون شناخت رفتند بیشترین تشییع را برگزار کرد میدونی یعنی چی؟ یعنی دنیا پرستی یعنی رنگ باختن شرافت یعنی سقوط جامعه
علی
| France |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
فردا همه راههای منتهی به ارامگاه فردوسی رو میبندن که مردم اذیت نشن علم الهدی جان دستور میده
حالا باید به این ها چی باید بگیم ؟؟ اقای علن الهدی سخن نگویی بهتر هست ؟؟ چرا داری با ابروی نظام و رهبری بازی میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
عمو جون واقعیتو داره میگه اما امثال تو هنوز تو فاز بخصوصی گیر کرده اید
ناشناس
| Spain |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
همیشه که الکی حرف نمی زنه یکدفعه هم که شده آقای علم‌الهدی حرف حساب زده
چرا نگرانی نسل‌های بعدی شماها در کانادا ادامه میدن بدبخت ایرانیان
گیریم امریکاییها خواستند سوریه را بازیچه و ملعبه خویش کنند.شما چرا در اینراه به انها کمک کردی جناب اقای اسد؟
بهترین کمک اینه کرونایاب ها رو دراختیارشون بزارید
اقای روحانی دوره ریاست جمهوری شما ۸ ماه دیگه تموم میشه ، به هر حال باید دولت رو تحویل جماعت افراطی پایداری بدهید ، چه بهتر که همین فردا بدون هیچ هزینه ای استعفا داده و مجلس طرح ریاست جمهور پارلمانی رو پیاده کنه ، و جناب قالیباف رو رییس جمهور کنه تا ملت زودتر حلاوت و شیرینی خدمت انقلابیون رو درک کنند ، مجلسشون که دلار رو به ۳۵ هزار میرسونه ببینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
نه تو رو خدا نگو!
با این همه خدمت این دولت!
با اینهمه برنامه های در حال پیشرفت!
با این همه برنامه هایی که مونده برای دولت بعد. نباید دولت را رها کند.
الان شما برام میگی که غیر از برجام و ارتباط با غرب گدام برنامه برای اقتصاد و فرهنگ مردم داشتن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
یعنی رو که نیست!
حالا دلار رو مجلس گرون کرده؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
جو روانی مجلس بیشترین تاثیر رو بازار گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
دوستانی که دنبال دستاورد دولت هستتد
پنچ سال ثبات اقتصادی ۹۲تا ۹۷
تورم تک رقمی که در تاریخ بی سابقه بود
رشد اقتصادی ۶دزصدی
رایگان کردن خدمات بیمارستانی که واقعا یک طرح بزرگ بود
ارامش روحی مردم و دور کردن سایه جنگ از کشور
سرازیر شدن شرکتهای خارحی برای سرمایه گذاری حتی شرکتهای امریکای مک
قراردهای بزرگ هواپیمایی
ازاد شدن منابع بزرگ ارزی که خرج ۸ سال جنگ در سوریه و لبنان شد
احیف که افراطیوت اجازه ندادن برجام ۲ و ۳ اجرایی بشه و فاتحه همه چیز رو خوندند . حالا فهمی دید گلابی های برحام باز هم نصیب دوستان اصولگرا شد
۱
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
آخه مشنگ وزارت صمت هم مال مجلسه ظرف دو سال قیمت ماشین رو کرده 10 برابر ؟ برو خودتو رنگ کن بچه جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
عیب از دولت و مجلس نیست ساختاری است هر دو دولت با هر شعاری باشد هیچ کاره است حتی مجلس هم هیچ کاره است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
خرید هواپیما رو نگو که خیلی شاهکار بود
خدايي اعلم الهدي يكبار هم كه شده بي پرده صحبت كرد
پاسخ ها
علیرضا
| Netherlands |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
آره خداییش این یه مورد رو راست گفت منم شاهدم
شعبان بی مخ ها؟
علم‌الهدی: بسیاری از اوباش با کار فرهنگی بسیجی شدند و جلوی اغتشاشات را گرفتند...!!!!!!


از اول هم معلوم بود این به اصطلاح مبارزه با اوباش برای یارگیری است !!!!!
بابا تو که با این حرفت ابروی همه بسیجیها را بردی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
واقعیته داداش
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
آبرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناک نمیخوای تیتر بزنی دوباره تحریم شدیم همون که وعده داده بودی احتمالش هست به وقوع پیوست!۱۸تا بانک دیگه تحریم شد
خدایا شکر حداقل حضرت اقا به فکر نجات ملت از کرونا هستند ،
حمایت از کشور آذربایجان صرفا برای خشنودی آذری زبان های ایرانی یک خطای بزرگی است، این ارمنستان بود که پناه ایران در دوران تحریم بوده و هست، کشور آذربایجان حیاط خلوت اسرائیلی ها شده، پهپاد های خودش رو از اسرائیل وارد کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
این را هم بگو که اگر بر اساس کشور گشایی باشد و مزموم همین اذربایجان جز خاک ایران بودو مشخص نیست در سیاست خارجه ایران اینقدر بی در پیکر سراغ نداریم
آقای علم الهدی، مثلا خواستی از بسیج تعریف کنی یا منظور دیگه ای داشتی. .
ما خودمان می دانستیم اقای علم الهدی
پاسخ ها
علیرضا
| Netherlands |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
عالی گفتی همه چیز رو سالهاست ملت ایران فهمیدن
اقایانی که از نسل سوم میترسند شما ببینید افراد باسوادی هم بودند که در انقلاب و جنگ سواد و روش نظامی را بلد بودند کارهایی بسیار بزرگ و مثبت را هم در جبهه های جنگ و بعداز جنگ انجام دادند خدااجر شان بدهد ولی خیلی ها بودند که پستها را نگذاشتند ازشان گرفته شود واکنون میبینید که وضع اسفبار کشور به کجا رسیده کشوری که اینهمه معدن و نفت و گاز دارد ما دارای بزرگترین معدن مس روباز خاورمیانه هستیم و میدانهای بزرگ نفتی و گازی و معادن طلا و .... ولی با چنین بودجه کلان یعنی بودجه ای نزدیک به بی نهایت ولی با این افرادی که مثلا نسل اول و دوم انقلاب (باز تکرار میکنم که افراد بسیار مثبت و باسواد و متدین و متعهد به حقوق مردم ) ببینید بعداز گذشت 40سال بفکر معیشتی دادن به مردم افتادیم اگر معنی و مفهوم کلمه معیشتی را باز کنید متوجه میشوید یعنی چه اگر 10سال قبل اکثر این پستها را گرفته بودند به افراد تحصیل کرده امروزی داده بودند و رابطه و ضابطه ای کار نمیکردند و سفارشی نبود اکنون اقایان 20درصد جمعیت 85میلیونی ایران از سیری نمی ترکیدند و دیوانه این ثروت را هرجور توانسته اند مال خود کردند دیوانه این ثروت نمیشدند و 80 درصد هم شبها در تاریکی شبها داخل سطلهای اشغالی نمیگشتند تا جلوی شکم و دزدی و فحشا و قتل و هزاران پیامد بد را بگیرند ایا این بود نتیجه مدیریت اقایانی که خیال میکنند پستها مادام العمر مال خودشان هست و بقیه با مدراک بالای علمی مثلا دستفروشی کنند یا بخاطر ابرویشان شغلهای کاذب دیگر را کار کنند طرف استاندار هست بازنشسته شرکت ملی مس ایران و بعداز بازنشستگی استاندار چندین استان کشور شده اقا یان یا یک نفر نظامی بگذارند استاندار جند استان ایران یا بعضی از کسانی از یک شغلهایی داشتند حال مدیریت بزرگترین موسسات ایران یا بنیادهای بزرگ را اداره میکند طبق چه حساب و کتابی ایا پزشک عمومی میتواند کاردکتر متخصص قلب را انجام بدهد یا یک مهندس مستواند مثلا مهندس عمران میشود وارد جبهه جنگ شود و 200نیرو را برای جنگیدن بهش داد نه هر تخصصی در حیطه کار خودش یا یک بقال را ببرند داخل اطاق عمل و بگویند این سوزن و نخ بخیه هست این مواد بیهوشی و این داروی فلان و فلان هست و این چند نفر مریضهستند شما شروع کن خدا کمکت میکند هر کدامش هم مردند تقصیر شما نیست دیگر عمرش به اخر رسیده نه نمیشود هرکس شغل خودش شغلی که سواد انرا دارد کار کند میشود پایه های نظام قرص و محکم استوار باشند و به این وضع موجود نرسد
فقط پراید ۲۵ میلیونی بشه ۱۵۰ میلیون واقعا دلار مفت هست ؟؟ این خودروسازان هیولای به تمام معنا هستند تو کشور افغانستان کمری ۲۰۱۸ به قیمت ۹۰ میلیون تومان ، حالا ایرانی برای پراید باید ۱۵۰ میلیون بده ، چطوری ایرانی ؟؟ نمیایی افغانستان کارکنی هر افغانی شده ۳۸۰ تومان؟؟ یادتون هست کیسه کبسه افغانی رو با یک بسته پول ایرانی عوض میکردن ، حالا برعکس شده ؟؟؟ این امریکا هر جا پا میگذاره اونجا رو نابود میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درمسولان نسل اول انقلاب چیزی بعنوان بازنشستگی معناندارد ماشیفتگان خدمتیم نه قدرت جوان بربرای خودش فکری کند ماحالا حالا هستیم
اختلاف ایران با کشورهای عربی و غربی هیچ وقت حل نمیشود . این اختلاف مربوط به اکثریت ملت ایران نیست . یعنی در کدام انتخابات مردم به کاندیدی رای دادند که گفته باشد ثروت ما ایرانیان باید بین دول دوست عربی خرج شود . آیا شما تا حالا در کاندید های سال های گذشته دیدید ؟ بنابراین این شعار و ذایقه سیاسی فقط به طبع سیاسی قشر اقلیت جامعه سازگاری دارد و انها هستند که برای اکثریت مردم کسب تکلیف میکنند . یکی از این مشکلات از صد مشکل جامعه این هست فکری بحال قدرت مردم نداشتند . و فکری نکردند . فقط بصورت صوری نمایشی از دمکراسی را طی یک هفته انتخابات شور و شوقی ایجاد میکنند و سپس مردم کاره ای نیستند .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
فقط پولی که براشون خرج میشه نیست،این تحریم ها همش به خاطر کمک به این هاست.
یعنی نه تنها پولمون رو میگیرن بلکه جلوی درآمدمون رو هم گرفتن.
بله. مردم به صورت کاملا متحد پروتوکلها را نقص کرده و لار سفر بسته اند
اگه دولت بجای چاپ بدون پشتوانه پول مثل یونان طرح ریاضت اقتصادی رو اجرا میکرد و افزایش حقوق رو منتفی میکرد و حتی حقوقهای بالا را به نصف کاهش میداد بدون شک کشور دچار چنین اوضاع بحرانی نمیشد ؟ حالا هم باید هر چه سریعتر با افزایش سود بانکی و احیا سود کوتاه مدت روزشمار نقدینگی رو به سمت بانک ها هدایت کرد ، چرا که اگه دیر بجنبید زودتر از انکه فکرش رو کنید دلار ۵۰ هزار تومانی رو رویت میکنید ؟؟ برایریک مدت مشخص سود بانکی رو متناسب با تورم کنید تا نقدینگی رو بتوتید فریز کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
درست میگید.تنها راهش همینه.البته که سود بانکی هم یجور خلق پول جدیده ولی چاره همینه درکوتاه مدت و با نرخ بیشتر از تورم
بابا ول کنیو اصلاح طلبان عوام فریب دنبال چی هستین باز مردم خواهشا گول اینها نخورید همشون سروته یه کرباسند اینها. مردم دهریم له میشیم قط حرف حرف حرف
جانشین پروری حتما انجام میشه
کلا آقا زاده هاشونو از بچگی دارن پرورش میدن
باور کنید این آمار بالای مرگ و میر و ابتلا مال دهه محرمه نه مسافرت رفتن
دوست عزیز کا یونان را مثال زدی .یونان با دنیا در گیر نیست دنبال محو کشوری نیست .دنبال حسینیه سازی تو کاخ سفید نیست .درنتیجه تحریم نیست .انجا نطر اکثریت مردم محترم است انتقاد هست احزاب هستند .قیاس درستی نیست .ایران رد با یونان دقت بفر مایید
بهترین کاری که میشودبرای نجات ایران درمقطع فعلی کرداینست که به نظرم مردم توجه تام کرده ورفراندم برگذارشود
علنی گفت از اوباش برای سرکوب مردم استفاده کردند . مرسی
ازدی نرگس محمدی را تبریک گفته به امید روزی که همه در بندان سیاسی و محصورین آزاد شوند. محسن رضایی محترم وقتی جامعه آزاد باشد همه چیز برای نسل های بعد درست خواهد شد. فراموش نکنینم ترتیب شعار های انقلاب : استقلال آزادی جمهوری اسلامی ...
بزرگترین دروغ سال، اصلاح طلبان صدای اقلیت!!!
بالاخره علم الهدی راستشو گفت.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار