بازدید 5636
۱

مرسدس ۶ خودروی برقی جدید تولید می‌کند

شرکت خودروسازی مرسدس آلمان از برنامه‌های خود برای تولید شش اتومبیل برقی جدید در سال‌های آینده خبر داده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 08 October 2020


به گزارش  تابناک به نقل از انگجت، یکی از لوکس‌ترین این خودروها ای کیو اس نام دارد که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. این خودرو با یک بار شارژ قادر به پیمودن مسیری ۷۰۰ کیلومتری است.

خودروی دیگر از این مجموعه‌ ای کیو اس تجاری است. این خودروی سدان احتمالاً تا قبل از سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد. این خودرو از جمله خودروهای برقی گران قیمت مرسدس خواهند بود.

مرسدس تولید خودروی برقی ارزان قیمت تری به نام ای کیو ای را نیز در دستور کار قرار داده که معادل برقی خودروی شاسی بلند جی ال ای کامپکت خواهد بود و احتمالاً تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرد. خودروی برقی ای کیو بی نیز که از نظر امکانات و ویژگی‌ها مشابه با خودروی شاسی بلند جی ال بی است در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

قیمت دیگر مدل‌های خودروهای برقی جدید مرسدس طی ماه‌های آینده اعلام خواهد شد. با توجه به ممنوعیت فروش خودروهای مصرف کننده سوخت‌های فسیلی در آمریکا و اروپا ظرف ۱۰ تا ۲۰ سال آینده پیش بینی می‌شود مرسدس تنوع خودروهای برقی تولید خود را باز هم افزایش دهد.

منبع: مهر
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عوضش تابوت سازهای ما،اگه روشون میشد صندلی و فرمون و چهار تا از وسایل ضروری تابوتاشونو،بر می‌داشتند و به عنوان آپشن به مشتری های همیشه در صحنه،ارائه می دادن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان