بازدید 109845
۳ ساعت مانده به نبرد حیثیتی نیمه نهایی لیگ قهرمان آسیا، ای‌اف‌سی کار خودش را کرد

با لابی کثیف سعودی؛ آل‌کثیر ۶ ماه محروم شد!

عیسی آل کثیر، گلزنی اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سه ساعت مانده به جدال حیثیتی مقابل نماینده عربستان سعودی در حکمی عجیب و باورنکردنی، برای یک شادی گل به مدت ۶ ماه محروم شد. این در حالی ‌است که آل کثیر در زمان حضور در نفت آبادان هم در لیگ داخلی این شادی را انجام می‌داد!
کد خبر: ۱۰۰۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 03 October 2020

کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس را به دلیل واهی و عجیب ۶ ماه محروم کرد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا، عیسی آل کثیر را برای ۶ ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرد. این اتفاق مشابه محرومیت مهدی طارمی در آستانه بازی حساس چهار سال پیش مقابل الهلال عربستان است.

شادی گل عیسی آل کثیر در دیدار برابر پاختاکور جنجالی شد و کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازیکن را نقره داغ کرد. ای اف سی حتی فرصت دفاع نیز به این بازیکن و مدیران باشگاه پرسپولیس نداد و بناگاه و بدون هیچ گونه اطلاع قبلی دست به صدور یک حکم بی پایه زد تا در بازی امروز، نماینده ایران را خلع سلاح کند.

طبق اعلام کمیته اخلاق، آل کثیر ۶ ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد و محرومیت او از اکنون قابل اجراست. چنین اتفاقی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در این مرحله بی سابقه بوده است.

کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهاجم پرسپولیس را همچنین ۱۰ هزار دلار جریمه کرد. این محرومیت سنگین و بی سابقه در حالی صادر شده است که مهاجم ارزنده و جنوبی پرسپولیس، بارها در لیگ برتر ایران نیز پس از گلزنی برای تیم صنعت نفت آبادان، این شادی گل را انجام می داد و هیچ گونه منظور سیاسی یا توهین اجتماعی در کار او نبود.

با لابی کثیف سعودی؛ آل‌کثیر ۶ماه محروم شد!

این حکم عجیب و بدون بررسی، یکی از برگه‌های سیاه تاریخ کنفدراسیون فوتبال آسیاست که در نفوذ اعراب و شیوخ خلیج فارس غوطه ور و بارها حق فوتبال ایران در آن تضییع شده است.

متاسفانه مهدی تاج، که با استفاده از سهمیه ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا، صاحب کرسی نایب رییسی شده نیز هیچ گونه حرکت موثری در این زمینه ها نمی کند و نمی شود روی مذاکرات او حساب خاصی باز کرد.

طبق ماده ۵۸.۱ AFC چنانچه بازیکنی رفتارهایی که خلاف کرامت انسانی باشد یا رنگ و نژاد را به تمسخر گیرد با محرومیت مواجه می شود و شادی گل مهاجم پرسپولیس هم چنین رفتاری تلقی می شود و به همین دلیل هم با محرومیت سنگین روبه رو شد.

شک و تردیدی نیست که این رای شتابزده و بی اساس، تنها با فشار شدید شاهزاده های متمول و پرنفوذ عربستان سعودی بر نهاد و تشکیلات فوتبال آسیا صادر شده و به هیچ عنوان نمی توان، این حکم را یک تصمیم عادی و عقلانی دانست.

سکوت فدراسیون بی رییس ایران در کنار دم فروبستن ۹ ایرانی صاحب کرسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند درس های تازه ای به فوتبال مظلوم ایران بدهد. 

در این میان گفته می‌شود استارت این ماجرا با جوسازی و شیطنت کانال های هواداری استقلال زده شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدا چنین توجهی به موضوع تنگ کردن چشم در شادی پس از گل و معانی آن نداشته است! 

آل کثیر این شادی گل را برای برادر زاده اش میکاییل انجام می دهد که چشم هایی شبیه ساکنین شرق آسیا دارد و اصلا منظوری نژادپرستانه نداشته است. پرسپولیس این مدارک را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده اما بسیار بعید است این حکم ناعادلانه قبل از بازی سرنوشت ساز نیمه نهایی لغو شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۵۶
نه داداش الکی جو نده اگه لابی بود الهلال از ادامه مسابقات حذف نمی شد . حرکت تحریک آمیز انجام داده و این تو قانون فیفا هست قبلا هم یه بازیکنی تو لیگ اروپا همچی کاری کرده بود و محرومش کردن... تازه ایران نیست که به قومیت ها توهین بشه و کاری نکنن .. اگه قانون ایران درست اجرا بشه این تیم پیروزی کلا باید چندین بار محروم و از لیگ برتر اخراج می شد
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
استدلالشون اینه چون قبلا هم این کار رو میکرده پس اینبار هم اشکال نداره. نه عزیزم آسیا دیگه ایران نیست که وزارت تمام قد پشت تیمتون باشه این حرکت زشت و نژادپرستانه است چه توی پرسپلیس انجام بده چه توی فولاد و یا هرجای دیگه
ناشناس
| France |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
نژادپرستی در هر شکلش محکوم هست ، فرقی نمیکنه ایرانی یا غیر ایرانی باشه ، این شادی نژادپرستانه هم درسته به ضرر تیم عزیز هستش ولی خب کار ناشایست و غیر اخلاقی بود و حقش هست که علاوه بر کنفدراسیون خود تیم هم این بازیکن رو مجازات کنه
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
محرومیت صحیح بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
دوستان عزیز اولا درود بر غیرت تابناک که از حق دفاع کرد. ثانیا مراقب باشید همان آل سعود بیشرف که این بازی کثیف را همیشه در مقابل ایران میکند با لشگر سایبری اش در عکاظ که همه مسلط به زبان فارسی هستند مشغول اختلاف اندازی هوشمندانه بین ایرانی ها اعم از پرسپولیسی و استقلالی هستند. یادتان باشد کفش ایرانی جماعت در حلق شیوخ بدبخت و توسری خور منطقه. نابودشان میکنیم. شک نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مثل روز روشنه که ای اف سی با این تصمیم شوک آور خواسته به نوعی به عربستان که یکی از نمایندگانش رو به خاطر کرونا
در مسابقات از دست داده کمک کنه تا نماینده دیگرش شانس بیشتری داشته باشه. حدف تیم الهلال با 13 بازیکن کرونایی اجتناب ناپدیر بوده و طبق قوانین فیفا باید از دور مسابقات کنار می رفت.
ولی محرومیت آل کثیر آن هم 3 ساعت قبل از مسابقه در حالی که شائبه ای هم از حرکت او برای تیم پاختاکور پیش نیامده کاملا غیر منطقی و جهتدار به نفع عربستان بوده است.
این قضیه را رسانه های سعودی به خوبی می دانند و در عجبم که چطور بعضی از به اصطلاح هموطنان خودشان را به نافهمی می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
متاسفانه تو ایران این حرکات عادیه ولی باید بدونیم که در دنیا چنین حرکاتی پسندیده نیست از داخل نیز باید جریمه در نظر گرفته بشه که اینگونه به فوتبال ایران ضرر نزنه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
حمایت شما از تروریسم کم بود حالا حمایت از نژادپرستی هم اضافه کردین
آخه این همه خوبی را از کجا به ارث به بردین!!!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مرگ بر آل سعود و وطن فروشان
حق گوی واقعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
خطاب به مهران عزیز و تمام کسانی که این محرومیت رو حق میدونند و لابی کثیف سعودی نمیدونند:
1- چنین حکمی سابقه نداشته یعنی چی به نظرتون؟
2- از نگاه شما ابراز محبت به یک نفر، یعنی نژادپرستی؟ یعنی شک دارین که منظور از این حرکت ابراز علاقه هست؟ یعنی باور دارین عیسی آل کثیر داره تمسخر میکنه جنوب شرقی آسیایی ها رو کلا در طول زندگیش؟ آخه چرا؟ فکر کردین و این حرفا رو میزنین؟
3- در بدترین حالت فکر کنین این حرکت شائبه داره و مشکوک هست، 3 ساعت مونده بدون اطلاع قبلی حکم میدین؟ شما که ای اف سی و اروپا رو یکی میکنی، بگید ببینم کدوم محرومیت اینجوری 3 ساعت قبل بازی یهویی بدون اطلاع و مقدمه اعلام میشه؟ بدون توضیح خواستن یا هیچ حرفی؟
دوستان یا در خواب بسیار عمیقی تشریف دارید یا کلا برف بازی خیلی دوس دارید و سر کردن در زیر برف!
یعنی تنفر از تیم رقیبتون تا این حد بی انصافی و بی منطقی در وجود شما شعله ور کرده؟
والا من پرسپولیسی ام ولی غصه خوردم از حذف استقلال هنوزم ناراحتم.
شاید شوخی به نظر بیاد ولی حتی ان جاها هم باید پشت هم باشیم. خیلی ما ایرانی ها تو این روزای سخت به کمک هم نیاز داریم. خدا میدونه قبلا چشم نداشتم استقلالی ها رو ببینم ولی الان قلبم براشون میتپه. تمام این بحثا که هواداری تیم های باشگاهی رو از فوتبال ملی باید جدا کرد، همه کشکه! این چه حرفیه؟ اصلا من میگم وقتی انقدر دنیا آلوده است که فوتبال رو سیاسی کردند و چنین کارهای وقیحانه ای انجام میدن، خود فوتبال باید تولید اتحاد کنه چون شرایط این روزگار پیچیدست. لعنت بر فوتبالی که من رو از هم وطن استقلالیم متنفر کنه.
ناشناس
| Denmark |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مرد گنده میمردی مثل آدم توپو میرفتی میکاشای بازیتو میکردی؟ اون از اون لباس در آوردن اینم از این. اسم خودتو گذاشتی حرفه ای
یه مشت قلیونی و چش تنگ کن و بو داور دلوا کن هر سال میرن اونجا یه گند جدید بالا میارن مردم بدبختو درگیر میکنن
اتفاقا این تشون از بی عرضگی‌و بی قانونی فدراسیون ایرانه که هنوز یه نفر نیست اینا رو توجیه کنه قبل رفتن. حالا بگذریم که تو لیگ باید قانونو رعایت کنن
ناشناس
| - |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
آنقدر دشمن خودی و طرفدار خارجی و خود کم بین در داخل مملکت داریم که نیازی به دشمن نیست
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
من زمانی که این حرکت رو دیدم شاخ در آوردم که این چه حرکت توهین آمیزی است... بعد از برد هم خواستم انعکاس آن را در همین تابناک ببینم در صورتی که انگار هیچکس متوجه این حرکت زشت نبود... حتی اگر محروم هم نمی شد این حرکت زشت آبروی ایرانیها را می برد....هرچند بعد فهمیدم ایشان این حرکت عجیب را در داخل انجام می دادند و شاید غرض دیگری داشتند و در این صورت باید تخفیفی در مجازاتش داده شود... در آنصورت نیز می توان اسم آنرا بدسلیقگی ناشی گری و عدم توجیه توسط مسیولین دانست
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
چطوری اسدقلالی ؟ دق نکنی یه وخ ... چقدر کثیفید شما آخه
یه سری هم به صفحه ی اف ای سیرک بزن خودت رو برای اربابهای سعودی شیرین کن
مرد مومن مسجد ندیده خود پاختاکوریا اعتراض نکردن توداری به سعودی جماعت پاس گل میدی واقعا نمیدونی از شادیهای بعد از گل آل کثیر تو تیمهای قبلیش هم همین حرکت بوده
نامردها درست چندساعت قبل از حساس ترین بازی سرپرسپولیس رابریدند
زور بردن این تیم رانداشتند به چه روشهای کثیفی برای حذف کردنش متوسل شدند
امیدوارم این نامردی تمام عیارباعث بشه که بچه ها همدل تر ومتحدتر بسن و النقر را حذف کنند
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
خدا کشتی آنجا که خواهد برد / اگر ناخدا ، جامه بر تن درد
لعنت بر آل سقوط!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
چقدر خوش باور هستید که سریع به ال سعود و همه کس لعنت می فرستید. از لحاظ نویسنده خوب چه اشکالی داره قبلا توهین کرده الان هم عادی شده براش. تو هم لعنت بفرست.
ناشناس
| - |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
از اینکه به ارباب بعضی ها مرگ میگی خجالت بکش !
آن قدر ما بد بختیم که همیشه ظلم را باید تحمل کنیم.
شرم به نیرنگ های کثیف شما سعودیها
شک نکنید که بدون ال کثیر هم شکستنان میدیم
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آل کثیر خودش عرب هستش
سه سال پیش هم دم بازی با الهلال طارمی رو محروم کرد پرسپولیس 4 خورد از الهلالی که دور مقدماتی دوبار باهاش مساوی کرده بود
نامردهای بی وجدان
جواب این نامردی کثیفتان را در زمین میدهیم
آقای فردوسی پور هنوز میگی ورزش سیاسی نیست مانند رفیقت حسن روحانی و بقیه غربزده ها. ذلت بس نیست؟!!
پاسخ ها
- مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
خدا وکیلی اگر خودت فهمیده باشی چی می گی !!!!! چی رو به چی وصل کردی !!!!. مرگ بر رفیقت آل سعود و وایکینگها که به برج پتروناس اندونزی حمله کردند!!!!!
نژاد پرستی تو ذاتتون هست در حالی که مخلوطی از نژادها هستیم تاریخ بخوانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اینا خوبن نازن هلوند، بقیه بدند
حرف الکی نزنین لطفا
بازیکنتون چند میلیارد پول از بیت المال میگیره، شعور نداره که این کار توهین به چشم بادومی ها تلقی میشه
شمام که کلا توهم توطئه دارین و میخواین کم کاریتون رو تو تربیت بازیکنا با لسن حرفای بی اساس توجیه کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
از کی تا حالا ازبکها چشم بادومی شدن!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اصلا این کارش چه معنی میده. چرا همچین حرکتی کرد . که چی بشه. می خواد کسی رو تحقیر کنه؟ مگه کسیما رو تحقیر کرده بود که بخواد جوابش روب ده؟ اگر هم این کار رو کرده بودند ، نباید با روش نادرست جواب داد. ما مت بافرهنگ چند هزار ساله ایم مثلا.
پس نمایندگان مادر فدراسیون فوتبال اسیا چه میکنند؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اختلاس
ننویسید کار کثیف عربها، بنویسید بی سیاستی و بکم ظرفیتی خودمون
ای بابا !
من پرسپولیسی نیستم ولی بدون آل کثیر هم عربها را می بریم.
این کار توسط لابی کثیف سعودی و خودفروخته های وطنی انجام شد!!!
بدون ال کثیر هم شکستتان میدیم نامردهای بزدل
پاسخ ها
فاطیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
ارررره... ال کثیر شاید خیلی خوب خودشو با پرسپولیس مچ کرده باشه ولی ما قبل از داشتن اون هم همیشه قهرمان بودیم و هستیم:)
وقتی برنامه این است که سرویس های جاسوسی منطقه فقط نامیدی به ملت ایران پمپاژکنند و جلوی هرگونه خوشحالی از ملت ایران گرفته شود
ورزش کثیف کاملا سیاسی
پرونده سازی برای افراد جهت منکوب وبایکوت کردنشان از شیوه های فاشیستی است .چه در حوزه کاری ،چه ورزش .چه سیاسی وچه رسانه ئی .
اینهاهمه نتیجه ضعف ما در ای اف سی هست
بیشتر اشتباه بزرگ بازیکن بود که بستر این تحریم 6 ماهه را فراهم کرد!!!!
خودمان را باید سرزنش کنیم که فرصت و زمینه اینکار را فراهم کردیم !!!
با لابی کثیف سعودی؛ آل‌کثیر ۶ماه محروم شد!
اقا سالهاست كه زورمون نميرسه قبول كنيد از ماجراي منا تا گيت فرودگا عربستان تا تجاوز به ناموس و تجاوز به او پسر بچه و تمام بازيهاي انجام شده تا به حال با عربستان و بازي نكردنش توي ايرانو ديگه چي بگم فقط بايد گفت خاك تو سر ما ايراني ها كه به چشم تمام دنيا خار شديم حال پيدا كنيد پرتقال فروش رو .
خوشحال تر از سعودی ها ، استقلالی های وطن فروشن
شکستتون میدیم ...
امیدوارم خبرنگاران و مسئولین پرسپولیس پی این پرونده رو بگیرن به نظرم از توش برخی از زد و بندهای پشت پرده ای اف سی میزنه بیرون، این پرونده را نه به چشم یک اشتباه از طرف ای اف سی بلکه به چشم یک تبانی ببینند شبیه به اتفاقی که برای فیفا افتاد و برخی از مقاماتش دستگیر شدن، حداقل موضوع باید رسانه ای بشه و تا جای که ممکنه اسناد مرتبط با اون عمومی بشه.
پای شاهزاده های سعودی در میان هست. اینجا حتما پول درشتی جابجا شده باید ردشو زد!!!
ملت شریف ایران به برخی از کامنت ها در همین قسمت توجه کنید که از آلبانی و عکاظ سعودیست! هدف از این ورزش سیاسی این است که مردم ایران نباید هرگز خوشحال باشند. و مسئولین منفعل و ... . ورزش امنیتی و سیاسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
خودت المانی
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
شرلوک جان، به این می گن وی پی ان
بنده نه استقلالی هستم و نه پرسپولیسی و نه کلا فوتبالی هستم. ولی به مسئولین محترم عرض میکنم اینقدر نگید برادرانشان من به عنوان یک ایرانی می خواهم سر به تن چنین برادری نباشه
تبریک به وطن فروشان داخلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
تسلیت به فاشیستهای داخلی
توهین جوابش اینه چرا ناراحتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
کذوم توهین؟ شکایتی کردن ازبکها؟ اونا از داوری ناراضی بودن.
در اعتراض به ورزش سیاسی مخصوصا فوتبال تحت گروگان شیوخ نجس منطقه پرسپولیس نباید بازی کند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
من به شیوخ .... منطقه کار ندارم که قطعا دشمن هستن ولی نژادپرست هم نجس هست !
بدون تعصب قضاوت کنید این رای کاملا درسته این حرکت شاید در داخل بی معنی باشه اما در سطح بین الملل توهین به نژاد شرقی هست
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
در داخلم با معنی هست ، منتها نژادپرستی تو ایران طبیعی شده ، در حالی که در کل کاری خلاف اخلاق هست ، دقت کنید کلماتی مثل سیه چرده ، یا چشم بادامی ،چقدر راحت تو صدا و سیما هم بیان میشه در حالی که بشدت کلمات نژادپرستانه ای هستن و وقتی توی اروپا به ایرانی ها کله سیاه میگن ما دادمون در میاد اروپایی های نژاد پرست
جدی ...اونم بازی ازبکستان!
کمیته اخلاق ای اف سی کوربودند عکسهای شادی مشابه ال کثیر در سالهای قبل راببینند؟ واقعابرای فدراسیون خودمان متاسفم که نتونستند جلوی چنین اجحافی رابگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
داداش فحش دزدی نژادپرستی تو ایران عادیه نه تو دنیا
آن شاءالله امشب با یک بازی خوب تیم آل کثیف تروریست را نابود می کنیم .
برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی
که در نظام طبیعت ضعیف پامال است
ایول
شرم برسعودیهای ترسو ونامرد
تقصیر صدا سیما و و.............. ایتها بود که زیاد ال کثیر تو بوق کردند و روش مانور دادند که بی اثر در این حنک هم نبوده
قطریهای لنجن ، عربستانی ها کثیف
فقط خون پاکهای عاریایی ناز و هلو هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
عقده ای سواد یاد بگیر کل منطقه مال اریایی هاست پسش مبگیریم ناراحتی برو بیرون
ناشناس
| France |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
باش تا پس بگیری ، نقدا نون شبمون در بیاد از گشنگی نمیریم ، گرفتن منطقه پیش کش ، فعلا که خلیج فارس و کیش و اینا رو هم فروختیم باشه تا بیان زیر پای تو رو هم وقتی فروختن میفهمی
تابناک چی شد؟؟؟ تا پیروزی جونت یه بازیکنش محروم شد جوش اوردی؟؟؟؟؟ اینکاری که AFC به نا حق با پیروزی کرد 6و7 ساله سلطلنی فر و دارو دستش با استقلال میکنن هیچکس صداش در نمیاد... چرا پیروزی با پنجره بسته 6 تا بازیکن جدید می بره آسیا بعد استقلال نتونست حتی داریوش شجاعیان استفاده کنه؟؟؟؟؟ 7 سال استقلال یه روز خوش ندیده یک بار جوش نیوردی تابنااااک...
ان شاءالله بکمک خدا و همت بچه ها جواب محکمی به این کثافتکاریها میدهیم
نمایندگان ما در ای اف سی بایداستعفا بدن
چه ربطی داره بازیکن تو این سطح باید یاد بگیره که حواسش به حرکاتش باشه
اگه اینطوری پس الهلال هم حتما با لابی ما حذف شد
دیگ وقتی تلوزیون خودمون نشون نمیده ای اف سی هم اینجوری میکنه دیگ
فوتبال آسیا توسط امارات و سعودی و قطر خیلی امنیتی و سیاسی شده. به نظرم حالا که سیاسی است پرسپولیس بازی نکنه و بازی برگشت هم یک موشک مثلا از یمن بخوره وسط استادیم. دیگه لازمه
فکر کنم کنفدراسیون آسیا برداشت نژاد پرستانه کرده از حرکت دست و چشم بازیکن پرسپولیس، مطمئنا منظوری نداشته، ولی بهرحال بهتره بازیکنان توجیه بشن که بهانه ندهند برای این محرومیت ها
خیلی فحش بدیه ابن تو کشورهای عربی
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
جدی؟ معنیش چیه؟
با سلام .من هم از حکم صادره ناراحت هستم.
ولی چند نکته :
1- الهلال در مرحله گروهی کنار گذاشته شد. طبق قانون.آنجا شیوخ نفوذ نداشتند؟
2- کارت قرمز بازیکن ما پاک شد.طیق قانون.
3- کمیته اخلاق فدراسیون ما با قوانین بین المللی آشنا نیست.اگر آل کثیر در بازی های داخلی جریمه می شد. این مشکل پیش نمی آمد.
4- دلیل قدرت فیفا پایبندی به قانون است.
5- البته لابی گری همیشه موثر بوده است..
از بیگانه ای چون آل سقوط بیش از این انتظار نمیرفت از وطن فروشان داخلی که استارت این شبه افکنی را پراکنده کردن بایست متنفر تر بود.
خود تاج جيره خور كنفدراسيونه ...لابي كرده با پولهاي ويلموتس
حرکت اشتباهی کرد
چقدر کثیف شده این AfC
تبریک به برخی استقلالی ها که در این کار جرک از آل سعود جلوتر بودن
لابی برای داریوش شجاعیان کثیف نبود؟؟؟؟
متاسفیم که ایران اینقدر در رده مدیریتی در سطح آسیا ضعیف عمل میکنه که براحتی حقشو میخورن و چیزی نمیتونه بگه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
توی تمام چیزهای بددردنیاجزواولین هاهستیم وتوی تمام چیزهای خوب جزو آخرین ها.متاسفانه.
فقط توهم
در اینکه ال کثیر منظوری نداشت، شکی نیست.
ولی چرا اینقدر با تعصب نگاه می کنید؟
مگر الهلال را از ادامه مسابقات محروم نکردن؟
اونا هم گفتن که کنفدراسیون آسیا دوست نداره الهلال قهرمان بشه..
یا اینکه پنالتی السد مقابل پرسپولیس را نگرفتن... پس چرا اون موقع صحبت از دلارهای کثیف نمی کردین؟
من به پیشنهاد می دم کادری که طرفدار پرسپولیس هست اخبار پرسپولیس را ننویسه همینطور برای استقلال
لابی یا بی عقلی
در اینکه صعودیها در این کار نقش دارن شکی نیست. اما خود بازیکن هم باید احتیاط می کرد. من موقع تماشای این حرکتش، تعجب کردم و حدس زدم چنین اتفاقی بیوفته
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
صعود که کار پرسپولیسه. اون که شما میگی سعودیه
با سلام آل کثیر بازیکن بسیار ارزنده ای میباشد ...اما لازم است مسئولین باشگاه آموزش های رفتاری خصوصا کنترل هیجانات غیر نتعارف بازیکنان را مدنظر و آموزش دهند .
آل کثیر بازیکن ارزنده اما متاسفانه هیجانات غیر متعارفی داشت بنده بعنوان بیینده تلوزیونی کمی بیشاز اندازه و مطئنا نگاه رسانه ها و مسئولین مد نظر قراردارد .
لابی کثیف نداره حرکت نژادپرستانه است و باید محروم بشه اگه فیفا بود بیشتر محرومش می کرد. این فک کرده همه جا بابا مسعود تصمیم گیرنده هس هر ادایی خواس دربیاره هیشکی هم هیچی بهش نگه
شاید در ایران این حرکت عجیب نباشد اما در کشورهایی که بیشتر مردم آنها چشم بادامی هستند نژادپرستی و توهین است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
متاسفانه ما ایرانی ها بشدت نژاد پرست هستیم و داخل کشورمون نژادپرستی طبیعی شده ، در حالی که در کل دنیا به شدیدترین وضع باهاش داره برخورد میشه
ناشناس
| Turkey |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
نه عزیز، ما ایرانی ها اتفاقا از کمبود ملی گرایی رنج می بریم. ملی گرایی در برابر مذهب گرایی تضعیف شده است. تشریف ببرید یک سر کشورهای عربی یا ترکیه، معنی نژادپرستی را دقیقا متوجه بشوید.
ناشناس
| Turkey |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
نه عزیز به شدت نیست، شما تشریف ببر قطر و مثلا ترکیه، معنی نژادپرستی را درک می کنی.
ال کثیر حارچشم ال سعود
مسئولین ما باعث چنین گستاخی هایی از سوی دولت های عربی هستن. وگرنه جسارت نمیکردن چنین کارهایی انجام بدن. اینجا سوالی ایجاد میشه که آیا در یک حمله نظامی از سوی این کشورها آیا همچون فدراسیون فوتبال رفتار خواهند کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
عربستان بحرین را گرفت کاری کردیم؟
چقدر پست و کثیفید ! جهان سوم حتی فوتبالش هم جهان سومیه . توی زمین حریف نمیشید دست به این کارای کثیف و ناجوانمردانه میزنید. حالم دیگه از فوتبال آسیا بهم خورد.
آقا ول کنید این توهم توطئه رو


بازیکن بی فرهنگ ما جلوی تیم چشم بادومی، نصف آسیا توهین کرده، والا اگه توی اروپا بود بیشتر ازینا تنبیه میشد

باز به بی فرهنگی و نفهمی خودمون میبازیم و میندازیم گردن اینو اون
ازبی عرضگی فدراسیون ماست
حقش بود ، افراد بی جنبه ومربیانی که قوانین رو نمی دونن باید داغ بشن ! حال بالابی یا بدون لابی !
من خودم پرسپولیسی دو اتیشم.. ولی وقتی اون حرکت رو دیدم بدجور ناراحت شدم و حقش اخراج بود.. حالا اونموقع دیده نشد.. بنظرم اصلا ناعادلانه نبود.. بازیکن بی اخلاق را باید نقره داغ کرد.. متاسفم برای پرسگولیس که تو همچین روزی باید تقاص کار این بازیکن رو بده.. البته باید قبلش با تگجه به شناختی که ازش داشتن بهش هشدار میدادند.. فوتبال تو دنیای امروز خیلی از همه نظر مهمه. متاسفم.
بهتره ياد بگيريك همه جا مثل ايران هركي به هركي نيست و بايد به قوانين احترام گذاشت
و مثل همیشه ما به جای اینکه آتو دست کسی ندیم ... و بدونیم چه کارهایی رو نباید بکنیم (خیلی کارها از نظر ما مشکلی نداره ولی در قوانین بین المللی جای اشکال داره) و به جایی اینکه از این و خورده بگیریم ... شاکی هستیم ... آقا اونا زور دارن لابی دارن استفاده میکنن ... ما فقط حرف میزنیم و عمل هیچ ... سر قرارداد طارمی یه بار نقره داغ شدیم ... بازم نفهمیدیم ... باشگاه به این بزرگی نباید به بازیکنا آموزش بده راجع به رفتارشون و کارهاشون ؟؟؟ همه جا که ایران نیست کسی به کسی نباشه ...
بازيكن اينقدر بي درايت. شادي گل تو ايران با بازيهاي بين المللي خيلي فرق داره.
فکر کنم ایرانی ها گفتن ی کاری کنین که پرسپولیس نره بالا چون این استقلالی های حسود دارن می ترکن. ریختن تو خیابون
خوب كار بدي كرده ديگه.يجوري شكل بازيكنان مقتبلو مسخره كرده. متاسفانه بعضي بازيكنان فوتبال مثل بعضي هنر پيشه ها فكر ميكنن هر كاري ميتونن بكنن و كسي هم نبايد بهشون ايراد بگيره. ولي اونجا ديگه ايران نيست، قانون داره و اجرا هم ميشه!
متاسق هستیم ولی همان لحظه شادی من به اطرافیان گفتم این کار تنبیه شدیدی خواهد داشت
خداییش حرکت خیلی زشت بود فیفا بود بیشتر جریمه اش می کرد. آخه پسر تو که چشم بادومی نیستی چه گلی بر سر جهان زدی؟
کاری قطریهاست نه سعودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
کار گینه بیسائو هست
لطفا متعصب نباشید.
چطور بخشش بن عطیه لابی کثیف میشه، بخشش سیامک نعمتی کار درست تلقی میشه، جریمه آل کثیر لابی نبوده و نیست، ما ایرانی ها توهم داریم، فکر میکنیم باید مثل فوتبال و فدراسیون خودمون کثیف اند، قرار داد طارمی، جانبداری مقامات از لنگ، کثیف فقط فوتبال ایران
وقتی خودمون داریم حرکتشو سانسور میکنیم داریم میگیم کارش اشتباهه دیگه . وگر نه کار درست رو که مخفی نمیکنن
کامنتهای ضدال سعودرامنتشرکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
بزارید بدون چقدر فاشیست داریم تو مملکت
چراآخه؟
چرا شماها نمیتونید چنین نفوذی داشته باشین ؟؟؟
چرا حرکت اشتباه بازیکن خودمان را نمی گوید.
پرسپولیس امروز باید با جنگندگی ودوندگی بیشتر در میدان پاسخ حریف خود را بدهد / ضمنا اگر حرکات ایشان پس از زدن گل خلاف قوانین است بایست توسط داوران ایرانی نیز مورد تنبیه واقع میگردید
خط اخر توهین به هواداران استقلال و توجیه نژاد پرستی که متاسفانه در سایت وزین تابناک مشاهده نمودم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
من هم اول فکر کردم توهمه. ولی کامنتها رو که نگاه می کنم معلومه راست میگفته
با نتیجه گیری شما پس ای اف سی عضو کانال های تلگرام هواداری باشگاه استقلاله
ظاهرا استقلالی ها به ای اف سی خط دادن که ال کثیر محروم بشه
بیچاره وزیر ورزش.... اقای سلطانی فر دلم برات کبابه.............
متاسفانه اینا همه از عواقب کم زوریه!!
تابی لنگی تجمع هزاران هوادار استقلال رو ندیدی ولی مثل تیتر قبلیت برای باشگاه محبوب حکومتیت همچین تیتر مشمئزکننده ای می زنی
بازم توهمات شروع شد وقتی الهلال را حذف وکنارگذاشتن چرا نگفتید لابی سعودی نتونست یه چند روز وقت برا الهلال بگیره؟ وقتی بازیکن خودتونو بخشیدن چرا گفتید afcعدالتشو رعایت کرد؟چشم بادامی زیادی تو آسیا هستن اون حرکت عیسی هرچند عیسی نیت خاصی نداشته ولی بهشون برخورده،ضمنا نمیشه تو خونه خودت آروغ و...بزنی تو اجتماع هم بگی چون تو خونه خودم اینکارو انجام میدم تو اجتماع هم اشکالی نداره...ودر آخر وازهمه مهمتر هیچ قدرتی در مجامع بین المللی نداریم،خلاص
مثل لابی کثیف پیروزی که پنجره بسته قرار داد ثبت کرده کارت قرمز بازیکنش بخشیده شد و هزاران کثافت کاری دیگه که کردن کسی حرف از عدالت می زنه که خودش عادل باشه نه شما پیروزی چی ها
اگه مسئولین ما از اول سیاست بلد بودن از دشمنی اعراب و اسرائیل نهایت استفاده رو برای پیشرفت این مملکت می بردن ولی افسوس که بی سیاستی، ما رو به این وضع انداخت و اتفاقا همین اعراب حاشیه خلیج فارس با اسرائیل توافق کردن و بر علیه ما در یک جبهه قرار گرفتند.
آل کثیر نباید این اعمال بچگانه چون پیراهن درآوردن وشکلک درآوردن میکرد هم بخودش ضربه وارد نمود هم به پرسپولیس ای کاش یزرگان تیم وی را توجیه میکردند دست به اعمال اینچنینی نزند
بدون شک استارت اینکار که با کانال استقلال شکل گرفت و هجوم بی امان طرفدارهای استقلال به سایت فیفا در خصوص پنجره نقل و انتقالی پرسپولیس بدتر ازلابی سعودیها هست . وقتی عده ای وطن فروش در داخل کشور اقدام به سمپاشی میکنن اصلا احتیاجی به لابی سعودیها نیست .
تا کی جوونهای ایرانی باید قربانی عقب افتادگی سیاسی کشور بشوند؟
کاش ما هم مثل بقیه کشورها بودیم، تا عذاب نمی کشیدیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
تا کی جونای ایرانی باید بی شعور و بی فرهنگ باشند
شلوغ نكن ميتونه مذاكره كنه حرفش را قبول دارن هنر لابي گري داره چه كثيف چه تميز ما نه ميتونيم خرف بزنيم نه هنر مذاكره داريم نه اگر اين هنر را داشتيم كسي به خرف ما گوش ميداد اصلا به نظر من بيخودي وارد اين بازي شديم حتي اگر برنده بشيم حساب سود و زيانش خيلي بيشتر از اين حرفا به ضرر ماست
چه ربطی به استقلال داره تو هم...
اين تصميم نشان مي دهد كه حاكمان وابسته و ظالم عربي چقدر از ايرانيان غيرتمند و آزاديخواه كينه دارند. انشالله اين آتش به زودي آنها را خواهد سوزاند.
از ماست که برماست.
جا داره از دوستان عزیز استقلالی که با کامنت باران خودشان afc و فدراسیون عربستان را از این مهم اگاه نمودند تشکر کنم!
اين موضوع چه ربطي به به تماشاگران استقلالي داره؟ بي لياقتي تاج و دار و دسته اش و نفوذ عربها را گردن استقلالي ها نندازيد. اونها هم عرق ملي دارن.
مثل آدم خوشحالی می کرد که این دردسر هم پیش نمیومد!
کلا عادت کردیم که منشا تمامی اتفاقات را به عوامل بیرونی نسبت دهیم . در صورتی که منشا و شروع تمامی این اتفاقات کانال استقلال بود که به سادگی نباید از کنار آن گذشت . واقعا وطن فروشی و خیانت تا به کجا ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اشتباه مثبت دادم ، جا داشت صد تا منفی میدادم
عربارو ول کنید برید استقلالیارو بگیرید ک هر چی میبینیم از سر اوناس...
ما ایرانی ها همه چیز را به شوخی می گیریم از کرونا گرفته تا همین ژست بیجای آقای آل کثیر. وقتی عکس را دیدم بلافاصله به ذهنم خطور کرد که با عکس العمل و جریمه روبرو خواهد شد. من مخالف پیراهن در اوردن هم نیستم اما هر کاری حساب و کتابی دارد. به قانون چه در ایران و چه فدراسیون فوتبال باید احترام گذاشت. یک بار جستی ملخک ، دوم یا سوم بار می گیرندت.هر چند که ایشون به دلیل دیگری این ژست را انجام داده ، مثل این هست که گواهینامه رانندگی در ایران دارید و به بریتانیا می روید و از سمت راست می رانید . وقتی هم که پلیس بازجو می شود ، می گویید ما در ایران سمت راست می رانیم.
حقش بود. دلم خنک شد. تیم پیروزی با ناداوری جلوی السد و پاختاکور اومد بالا . چوب خدا صدا ندارد. امیدوارم امشب ، النصر بزنه پیروزی رو له کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
هه هه هه. بازی رو دیدی؟ بخور چوب خدا رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بنظر میاد در افق محو شدی
خوب باید بگیم این از استقلالی ها نشات میگیره. توی اروپا یادمه یکی مقابل ژاپنی ها یا کره ای اینکارو کرد نژادپرستی شناخته شد
ببینید فیفا خیلی رو مسایل نژاد پرستی حساسه حتما این شعارش رو شنیدید یا احتمالا در کنار زمین دیده اید: No to Racism : نه به نژاد پرستی

حالا بازیکنی که تجربه بین المللی نداره از اینجور کارها زیاد میکنه و چوبش رو هم میخوره

دنبال منظور و... هم نمیره! حرکت زشت و زننده بوده

متاسفانه از لحاظ فرهنگی و بخصوص مسایل نژاد پرستی تو مملکت ما اصلا کاری صورت نگرفته و مردم ما اصلا اطلاعی در مورد این مسایل ندارند.

خوبه اسم باشگاههامون هم باشگاههای فرهنگی ورزشیه!!

پول هیچگاه فرهنگ نمیاره! اینجور جاها خودش رو نشون میده

حیف پول های میلیاردی که در فوتبال رد و بدل میشه و اینجور سر یک حرکت غیر ورزشی و نادانسته، یک باشگاه رو نابود میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
همین پسوند فرهنگیش آدمو میکشه که جز ضد فرهنگی بودن چیزی ندارن ! همه لغات در ایران برعکسش را باید لحاظ کرد
پس پس باید اخلاق رو یاد بگیره بچه ننر لیگ
کنفدراسیون فوتبال آسیا باتوجه به آنچه رخ داده تصمیم گرفته اگر این شادی گل همیشگی عیسی است که باید مدارک رو تحویل بدهند تا حداقل محرومیت برداشته بشه.
شماهم انقدر بااین تیترها جو درست نکنید. مثل بخشیدن کارت بن عطیه که چه ها گفته شد ولی چندروز بعد کارت قرمز سیامک نعمتی بخشیده شد!
کلا فکر میکنید شما قهرمان خوب اما تنهای داستان هستید وهمه عالم در فکر کشتن شما
عجب آدم های وطن فروشی هستن این استقلال‌ی ها
با این که پرسپولیسی ام. ولی هرکار تو فوتبال ایران و بعد از شادی های گلشون انجام میدهند، فکر میکنند تو عرصه بین المللی هم میتونند انجام بدهند

یاد اون بازیکنی افتادم که شورت ورزشی شو دراورد
بله تو لیگ برتر خودمون

یاد اون بازیکنی افتادم که کنار زمین، توی همین لیگ برتر خودمون ادرار کرد

متاسفانه قبول کنید از لحاظ فرهنگی ضعیفیم. البته ضعیف شدیم خیلی!
جریمه یعنی نقره داغ کردن! نه شوخی با بازیکنا
باز هم بگید ما قوی هستیم ما ابرقدرت هستیم بابا ما هیچی نیستیم ما هیچی هم نیستیم
لابی عربستان رو نباید فراموش کرد. ولی آل کثیر هم دیگه یاد میگیره مثل یک فوتبالیست نرمال خوشحالی کنه. بازی قبل به خاطر درآوردن پیراهنش کارت زرد الکی گرفت و این بازی هم که به خاطر این شکلک بی معنی محروم شد. حیف شد!
هیچ ربطی به نفوذ عربستان نداره من روز بازی با باختاکور با خودم گفتم چرا این بشر این کار زشت و بجه گانه رو اتجام داد حتی اگه بدون منظور باشه مجامع بین المللی رو این حرکت خیلی حساسن . در ثانی تیم های عربستانی خیلی به لحاظ فنی و تاکتیکی قوی هستن و اصلا نیازی به لابی ندارن هر ساله به مراحل بالا میرسن
بر شرف سعودی ها لعنت
شرم بر کنفدراسیون آسیا و عربستان سعودی انشالله شیرهای سرخ ایرانی به مدد مولی علی (ع) تو زمین انتقام سخت را می گیرند
ایران تا بوده از آدم‌های وطن فروش ضربه خورده
حالا هر کسی پیدا شود یک کاری انجام بده می تونه محروم بشه
اینجا همان جای هست که بهش می گن جهان سوم !!!
تنها دشمن قسم خورده و تشنه به خون ایرانیها عربهای کثیف با رهبری عربستان سعودی است یادتان است امام گفت اگر از صدام که دستش به خون صد ها هزار ایرانی آلوده بود بگذریم از آل سعود نمیگذریم پس چی شد که با این جنایتکاران کثیف مذاکره میکنیم
آهاي هواداران استقلال!شب دراز است!آسياب به نوبت.نوبت شما هم مي رسد
چراکامنتها رامنتشرنمیکنید؟! ‌
حالا حتما باید بازی را ببرید
این کار رفداران استقلال نشون می ده که چقدر طرفدار نماهای بی غیرت وطن فروش داریم که حاضرند منافع یک ملت وفدای نداشتهای خودشون بکنند ، خدا نکنه روزی این مملکت جهت دفاع از خودش محتاج ای احمقها باشه
بچه ها منه استقلالی میگم بزنین امشب الهلال رو بترکونین.....
ربطی به سعودی نداره. کار این بازیکن کثیف بوده و باید مجازات میشد. فکر کردید داخل کشوره که هر غلطی خواستید بکنید و مجازات هم نشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این کار اگر ادعای شما درست باشد همان کاری است که شما بطور وقیحانه و ناجوانمردانه در حق تیم های دیگر انجام می دین تا این تیم و یه تیم دیگه نتیجه بگیرند
خاک بر سرتون که عرضه دفاع از حق فوتبال ایرانو ندارین
همانطور که شما در اوردن پیراهن را در سیما سانسور می کنید. همانطور که زنان را سانسور می کنید. خوشمزه هست؟؟؟ یک سوزن به خودت یک جوالدوز به مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
زنها رو سانسور میکنن چه ربطی به پرسپولیس داره؟
این در اصطلاح انگلیسی به ان میگویند misunderstanding و اگر دفاع مستدل با عکسهای باشگاه صنعت نفت ابادان و شادی های یکسان و مشابهی که باعث محرومیت ایشان شده ارایه کنند حکم لغو خواهد شد و سوتفاهم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
چه فایده بازی اصلی را از دست می دهد
تا یاد بگیرید که دست از فاشیسم و شونیشم بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
خدا رو شکر بردیم و روی شما پان ها کم شد
کثیف؟
چرا باید به این سادگی بهانه دست دشمن بدن؟ شادی گلش در هر صورت غیرعادیه. تا درس عبرتی بشه برا بقیه که با کارای من درآوردی به این راحتی سرمایه سوزی نکنند. هزینه ی این بازیکنان از جیب ملت تامین میشه نباید کارای نامتعارف بکنند.
کریم باقری و افشین پیروانی و اون کادر فنی حقوق بگیر باید این بازیکنان را توجیهه می کردند که در میادین بین االملی نباید برخی رفتارهایی که نشانه های نژادپرستانه دارد را انجام داد .
این رو باید به CAS شکایت کرد نه درگیری های مالی.
استارت کار از لابی کثیف استقلالی خورده و اونا هم استفاده کردن اما در کل اگر کارش مسخره کردن برادرزادش هم بوده غلط کرده توی همچین جایی انجام داده. مگه میشه ی کار اشتباهی بکنی بعدش بگی منطورم به شما نبوده
هر چی میخوریم از خودمون میخوریم.
هر چی میخوریم از خودمون میخوریم. این طرفدارای استقلال بودن که کمپین راه انداختن برای محروم کردن آل کثیر و اِی اف سی رو مجاب کردن برای محروم کردن آل کثیر.


صبح تا شب خودمون رو پاره میکنیم برای داریوش و کوروش , ولی اینجور موقع ها میریم طرفداری عربستانی رو میکنیم!


(این برای پرسپولیسی ها هم صادق هست که اینجور موقع ها میرن طرفداری حریفان عرب تیم استقلال رو میکنن!)
لطفا دیگه اسم داریوش و ... رو نیارین و گردنبند فروهر رو هم نندازین گردنتون!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
جمع کن بابا..کم چرت بگو
کثیف یا تمیز عرضه عربستان را می رساند
چقدتوهین میکنیدقانون قانونه
اینا عادت کردن به داورای ایرانی در حالیکه دنیا با نژتد پرستی شوخی نداره... خوب شد تا قانون رو یاد بگیرن
متاسفانه کار سعودی‌ها نبود کار استقلالی‌ها بود برید اینستاگرام کنفدراسیون آسیا و ببینید!
عربستان و دیگر هیچ، پول مفت در میارن مفتم خرج می کنن دیگه
پاسخ ها
اسی بلک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اول قانون یاد بازیکن بدین بعد بازی احمق کار احمقی میکنه دردسرش مال
نشانه بذدلی سعودی ها است
این که ای اف سی به تحریک هواداران استقلال چنین تصمیمی گرفته باشد بسیار بعید و باور نکردنی است.
احتمال دلجویی از عریستان بعد از کنار گذاشتن تیم الهلال از لیگ قهرمانان که اجتناب ناپذیر هم بود بیشتر محتمل است. کاش مهاجم پرسپولیس هم بیشتر مراقب اعمال و رفتارش در زمین بازی بود تا کوچکترین بهانه ای به دست داوران و ناظران ای اف سی نمی داد. فعلا پرسپولیس چاره ای ندارد جز آن که پاسخ ای اف سی را با بازی جوانمردانه در زمین مسابقه بدهد. امیدوارم آن هوادار نماهای استقلالی هم هر چه زودتر توسط پلیس سایبری شناسایی و مجازات شوند. استقلال بزرگتر از آن است که به چنین هوادار نماهایی نیاز داشته باشد
بالاخره حق به حقدار رسید. لابی عربستان هم به جایی نرسید. تبریک
فوتبال ایران کسی را میخواد که بتواند از حق باشگاها تو اسیا دقاع کند وجلوی عربها کم نیاورد سال های سال همش تکرار میشه خدا کمک میکنه و روز به روز هم ما فوتبال دوستان از عربها تنفر پیدا میکنیم بخاطر کارهای کثیف ایچنینی مخصوصا عربستان وامارات
من یه استقلالی ام ولی واقعا ازته ته دلم خوشحالم و باورنمیکنم یه ایرانی زیراب هم وطن خودشوبزنه وباپیشرفتش ناراحت بشه.
هیچکس در تیم پرسپولیس نبود که بازیکن هشدار بدهد این حرکت میتواند قابل تفسیر است و مشکل ایجاد کند
چرا جو گیر شدید حالا یکسری میگن موقعی که این حرکت رو دیدیم متاسف شدیم وووو
من نمیدونم اگه کار بعضی از هواداران استقلال بوده که خیلی زشت وناجوانمردانه بوده. حالا که پرسپولیس برد وروسیاهی ماند بر مسببین
با برد پرسپولیس خدا رو شکر همه این حرفو حدیثا به کناری رفت و ان شاالله تا بازی بعد بتونن حداقل از جریمش کم کنن
دوستان یک دل بشین برای پیروزی فقط همین
از این سلیم النفس با ظاهر ساده وبی آلایش بعیده که منظوری داشته باشه بهر حال خداوند طرفدار مظلومه امروز حق به حق دار رسیده استقلال وهوادارانش هم بهتراست باتیمی که با خارجی ها مخصوصا عربها میجنگند یه خرده غیرت وهمیت و وطن پرست باشند اینقدر کینهشتری نداشته باشند
فعلا با برد پرسپولیس بو سوز میاد اونم از نوع وطنیش بلا نسبت.
عربستان داعشی ره به جایی نمی‌برند
معلومه کی وطن فروشه وقتی استقلال به تیم پاختاکور باخت شما چقد خوشحالی کردید ما برا بردخودمون هم به زو شادی میکنیم طرفدارای پرسپولیس یه کم جنبه داشته باشید
زنده باد پرسپولیس که باز هم برنده شد و پوزه دشمنان خارجی و حسودان داخلی رو به خاک مالید
بابا یه جام برای استقلال بخرید بلکه آروم بگیره. آخرش از حسادت یه بلایی سر کل کشور میاره ها
لابی سعودی و وطن فروشان داخلی.
این ی صفحه رسمیه ک النن داره میگه هوا دارای استقلال باعث بانیش شدن اگر استقلال باخت ما خوشحال میشیم اگرم برد ناراحت ای قانونشه ولی دیگه اصالتمونو نمیفروشیم من اگر استقلالی بودم دیگه روم نمیشد بگم ک استقلالیم
بازیکنی که عقل نداره کجا باید چطور خوشحالی کنه همون بهتر محروم بشه
اول یک سوزن به خودمون بزنیم بعد یک جوالدوز به دیگران . اگر بازیکنی میخواد خوشحالی کنه خب خوشمالی بکنه. اینکه بعد از در آوردن پیراهن ، شورت را هم پایین بکشی از نظر من یک حرکت زشت و بی معنیه . اینکه ای اف سی ۶ ماه محرومیت در نظر گرفته کار فوق العاده پسندیده ایه. حالا با هر نیتی که باشه . حرکت زشت نکنین طلبکار هم نباشین. یا حق
به هر حال تبریک و شادباد خدمت همه هموطنان عزیز . ما در فوتبال یک چیز کم داریم . روحیه پهلوانی کامل و سرمشق هائی مثل پوریای ولی . ما کوچک نخواهیم شد اگر بعد از پیروزی از حریف دلجوئی کنیم و شادی خود را با آنها تقسیم کنیم و اگر شکست خوردیم در شادی آنها سهیم شویم . ابراز خوشحالی خرکی که بعضی اوقات باعث مصدومیت شدید میشود . یا حرکات محلی شبهه توهین ایجاد نکنیم . اینا بازی است اصل این است که اخلاقی اسلامی رعایت شود . در اینصورت تمام دنیا شیفته شخصیت انسانی و اسلامی بازکنان خواهند شد .
اون عزیزانی ک از فینال رفتن پرسپولیس ب هر دلیل ناراحتن آب رو بریزن همونجا ک میسوزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حتی اگر تیمتون قهرمان هم بشه باز هم هیچ چی نیستید.
به نظر من 6 ماه محرومیت حقشه . چرا اینکار رو کرد ! اگر به تقلید از بازیکنان خارجی اینکار رو کرده که گند زده . اگر عهم با منظور اینکا رو کرده که خیلی بی سواد و درپیته . در هر دو صورت حقش محرومیت یود
و مدیر النصر چه حقیرانه به دیرک دروازه تکیه داد و اشک می‌ریخت شاید در حسرت دلارهای کثیفی که به ای اف سیرک داده بود و با طوفان جوانان ایرانی به هوا رفت.
هرجا کند میزنین یا تقصیر عربستانه یا آمریکا یا اسراییل اگه قدرتی هم هست دست همین سه تا کشوره که همه منطقه رو قرق کردن اینهمه سال بجای هدر دادن پول مردم تو قبایل وحشی آفریقا و چهارتا راهزن یه خورده تو بخش ورزش و سیاست منطقه هزینه کرده بودین الان نیاز نبود ناکارآمدی دستگاه دیپلماسی رو ربطش بدین به سعودی‌ها بچه های شما هم اگه عرضه داشتن و غیرت بجای لاس زدن با فاحشه های آمریکای لاتین میرفتن تو مجامع ورزشی و سیاسی واسه مردم و کشورشون فعالیت میکردن ولی متاسفانه از کوزه همان برون تراود که در اوست
چرا فدراسیون ووزارت ورزش نسبت به خطای پنالتی پاختاکور هیچ کاری نکردن که داور خر محروم بشه حالا خودشونو جر دادن
اول باید توجه کنید که این بازیکن همین شادی را در ایرن هم انجام داده و در دو بازی از بازیهای آسیایی پرسپولیس هم انجام داده که از قضا حریف ها تیم های عربی بوده اند و لابی سعودی _ عربی در این خصوص موضع نگرفته بوده اند. اگر میخواستند با این ترفند او را حذف کنند قطعا به نفع آن دو تیم عربی او را حذف می کردند. برای سند هم فیلم بازیهای صنعت نفت آبادان کفایت می کرد
دوم پشتِ سانسور شادی گل آل کثیر در بازی پرسپولیس - السد توسط کدام لابی صورت گرفت؟
این بازیکن که سابقه انجام حرکات خلاف احکام شرع اسلام و فرهنگ ایرانی را داشته و صحنه شادی گل او سانسور می شود چرا انجام رفتار نژاد پرستانه از او تا این حد برای شما عزیزان عجیب و غریب است؟
تابی جون شما خودتو ناراحت نکن
ملت به خواب رفته بجای این حرفای بی اساس برید یکم تحقیق کنید چه تیمی شکایت کرده بعد بگو سعودی ها کار تیم پاختاکو ازبکستان بود
این کامنتها نشون میده استقلالی‌ها چقد عقده ای ان
لعنت خدا بر سعودی های کثیف که. چشم دیدن پیشرفت کشور ما رو ندارن،،خدا تک تکشونو نابود کنه
برای وطن فروشانی که مایه ننگ تیم مردمی استقلال هستند متاسفم . من از سوی میلیون ها هوادار استقلال این پیروزی غرور آفرین را به تیم بزرگ پرسپولیس و هواداران عزیزش تبریک عرض می نمایم .
این تاج کدوم ناکجا اابادی هست که نمیاد ازخودی دفاع کند
زنده بادپرسپولیس زنده باد ایران زنده باد استقلالی ایرانی مرگ برال سعود مرگ بر وطن فروش خائن
اونایی که از برد پرسپولیس ناراحتن واقعا ایرانی نیستن.
باسلام.حقش بود که هیچ یه چیزی هم روش صنعت نفت آبادان آدمش ک
تاج اگر براش سود داشته باشه و حساب بانکیش زیاد بشه، شاید یه حرفی بزنه
باعث شرمساریه که این همه پیام نژاد پرستانه تو کامنتها هست.دوستان این حرکت بازیکن پرسپولیس نژادپرستانه محسوب میشه چون چهره یک انسان یا یک نژاد رو به سخره گرفته انقد هم به عربها توهین نکنین لطفا چون ما قطعا از اونها برتری نداریم و همه انسانیم و خلق خدا.سفید بودن پوست و یا خوشگل بودن چهره دلیل بربرتر بودن شما نیست دوست عزیز
بجای تیترهای اشتباه مثل لابی کثیف سعودی ، باید بپذیریم که اشتباه کردیم بپذیریم که مسئولین پرسپولیس برای جلوگیری از این حرکت کوتاهی کردند بازیکنان باید مراقب حرکتهای بعد از گل خود باشند در غیراینصورت این قبیل محرومیتها تکرار میشود
حرفه ای گری نکرد.....هرچند بازیکن خوبی هست
چون قبلا این توهین را میکرده پس بیگناهه؟ عذربدترازگناه
شما خودتون تیتر توهین آمیز میزنید وافترابه سعودی ها.خب باهاشون دشمن هستید ربطش ندهید به محرومیت این بازیکن .مسخره کردن قیافه شرقیها مسلما ناپسنده .حالابجای اینکه این بازیکن روخودمون بازخواست کنیم داریم ازش حمایت میکنیم؟
به نظرم نژاد پرستی در ایران یک کار نهادینه شده است که نا خود آگاه در صدا و سیما هم تبلیغ نژاد پرستی و خود برتر بینی تبلیغ یم شود مثل همین اصطلاح چشم بادامی که نوعی تحقیر یک نژآد بارها هم گزارشگران و هم مجریان تلویزیونی به کار می برند و بازیکن و ببنندگاه هم نا آخود آگاه خود برتی خود ایرانی از لحاظ چهره و بدی و زشتی چشم بادامی را به نشانه تحقیر ته ذهنشان ماندگار می شود و این طور مثل آل کثیر در مجامع رسمی و میدانهای بین المللی خودش رو نشون می دهد.

کافیه یک بار خودتان را جای دیگران بگذارید و آنچه مربوط به خلقت و در اختیار انسان نیست را به مسخره و تمسخر نگیرند.

خوبه نژاد زرد به شما ایرانی ها دماغ دمپایی بگن؟

پس چیزی که برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید.
کلام امام حسن مجتبی علیه السلام
یکی از دلایلی که ما ایرانیها در مجامع بین المللی نمیتونیم از حقوق خودمون دفاع کنیم اینه که همیشه فکر میکنیم دستی پشت پرده است و تصمیمات با لابی گری و رشوه بر علیه ما صادر شده . در این فقره هم :

- صدور حکم یک ساعت قبلی از بازی چیز عجیب و جدیدی نیست . در تورنمنت ها ، هیئتی مسئول بررسی و صدور حکم اولیه برای تخلفات هر بازی است که بلافاصله بعد از صدور حکم آن را صادر میکند. قبلا هم شاهد این حکم ها دقایقی قبل از بازی در آسیا یا جهان بوده ایم.

- هرچند خود عیسی نیت سویی برای این حرکت نداشته اما از نگاه بیرونی این حرکت نوعی حرکت نژادپرستانه برای توهین به نژاد هایی با چشمان باریک تلقی میشه.

- همونطور که دیدیم تیم شایسته الهلال که صدر نشین هم بود با تبعیت از قانون از ادامه رقابت ها کنار گذاشته شد.

- در حال حاضر ما به جای اینکه با نگارش یک متن حقوقی دقیق و ارائه مستندات و استدلال ها و اطمینان از تکرار این حرکت در بازی فینال ، به فکر حل مشکل و گرفتن رای استیناف باشیم . داریم زمان رو از دست میدیم و مثل بازیکنان فوتبالمون که بعد از هر اشتباه داور به جای ادامه بازی فقط به فکر اعتراض هستید دائم غر میزنیم .

- ضمنا ضعف ما در
این چه استدلالیه که هر زمانی برای تیم ها و ورزشکاران ایرانی مشکلی پیش میاد سریع ربطش میدن به عربستان و ناداوری
اگه لابی سعودی بود چرا الهلال حذف شد
بابا بس کنید این تبلیغات منفی
همه شون ادعا دارن باشگاه فرهنگی ورزشی هستند مثل پرسپولیس - استقلال و...

ولی آیا نباید کمی فرهنگ هم به بازیکنهایی که میلیاردی حقوق میگرین یاد بدهند !!؟؟این برای بقیه تیمهای ایرانی هم صدق میکنه
وقتی یک نشانه نژاد پرستی رو بروز میدی معلومه محروم میشی
ربطی به آل سعود و نمیدونم زیر آب زنی سرفدارای استلال !!!و غیره نداره
بازیکن بی فرهنگ هست ،همین
من پرسپولیسی ام واز محرومیت آل کثیر خیلی ناراحت شدم امه چقد بود اگر قبل از بازی ویا هنگام بازی حواسمون به حرکاتمون باشه کاش یکی بود به ال کثیر میگفت توی بازیهای آسیایی اینگونه حرکت را انجام نده
ما میدونیم ایشان عادش بود برای خوشحالی میکائیل اداشو دربیاره ،اما خارجی ها که نمیدومستن
باید تمام بازیکنانی که بعد از گل حرکتهای غیرمعمول انجام میدهند محروم شدند شرایط فعلی نتیجه کوتاهی فدراسیون فوتبال است که با این رفتارها مماشات میکند
در این محرومیت مقصر مدیرعامل پرسپولیس است مقصر سرپرست ، مربی و سرمربی پرسپولیس هستند که به بازیکن در رابطه با این حرکت عجیب تذکر ندادند
خاک تو سر ایرانی هایی که از برد پرسپولیس ناراحت هستن بی غیرت ها
اين عدد 6 برا پرسپوليسيا شده نحض و برا استقلاليا شده مقدس
خوب شما هم عرضه داشتید میرفتید لابی میکردید حکمش رو لغو میکردید
همیشه بی عرضه ترین و بی قدرت ترین و منفورترین باید باشیم
این رای کاملا درست وبجا هست حتی باید تیم پرسپولیس را هم محروم کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آل کثیف شما ها هستید
آل کثیف در واقع اون استقلالی هایی هستن که اخبار کذب درست می کنن بعضی ها فکر کردن آل کثیف منظور سعودی ها هست نه عزیزان آل کثیف اون دسته از استقلالی ها هستن
آیا می دونید که عیسی آل کثیر عرب هست و آل کثیر یکی از قبایل مهم عرب هستند؟
کمی ادم شدن سخت نیست
فعلا که النصر جشن قشنگتون که با کمک بابا مسعود راه انداختید خراب کرد حق با النصر هست و بدانید خدایی هم بالا نشسته و ناظر بر اعمال ماست
این فوتبالیست مایه سرافکندگی ایران است.این که میگین عادت داشته و همیشه در ایران این حرکت رو انجام میداده عذر بدتر از گناهه.اصلا همش نزنید که بوی گندش بدتر درمیاد.
حمایتهای غیر منطقی فقط باعث ادامه این قبیل حرکتها و محرومیتهای بیشتر برای سایر بازیکنان میشود
اصلا بحث عمد یا سهو یا گذشته و حال نیست هر حرکتی هر حرفی در جایی ممکنه برداشتی داشته باشه--- بازی السد بازی پاختاکور با هم متفاوته--- لیگ ایران با لیگ اسیا متفاوته--- اینکه ما یقین داریم الکثیر عزیز حرکتش عمدی و مغرضانه نبوده درست ولی خودتون بزارید طرف دعوی ماجرا خوب وقتی بتونن به شما انگی بزنن چرا نباید بزنن--- این مثل وقت تلف کردنهای عربهاست برای ما تیمهای اونها میوفتن جلو خوب بازی رو میکشن یقینا تیمهای ما هم میوفتن جلو بازی رو میکشیم مگر اینکه تیم حریف زور نداشته باشه--- اگر حاکمیت ایران و مدیران اون و هویت ایرانی سرش بالا بود و توان داشت یقینا از همین لابی ها استفاده میکرد و امتیاز میگرفت-- مگه برای نعمتی لابی نکردیم و کارت قرمزشو مالوندیم--- خدایی اگر ما توانشو داشتیم و بهانه داشتیم بازیکن النصر رو محروم نمیکردیم--- میکردیم یقینا میکردیم-- مکر و حقه همه جا ی زندگی بشر هست
هرکی میگه که حق ال کثیر بوده که محروم بشه خیلی حرف اشتباهی میزنه.
میدونم که الان استقلالی ها میخوان از خوشحالی بال در بیارن 6 تایی ها خوشحالا نباشید به شما هم میرسیم.حقتون رو میذاریم کف دستتون.
من یه دخترم. یه دختر پرسپولیسی و طرف دار درجه یک ال کثیر .
آل کثیر میاد به بازی فهمیدین
فدراسیون AFC لابی گرسعودی وحکم ال کتیر ناحق بوده این نشانگرنفوذاعراب درفوتبال است اعراب هم که کتیف هستند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی