بازدید 24020
۶

پوشش لحظه به لحظه اولین مناظره بایدن و ترامپ از تابناک

سایت تابناک، ساعت 4:30 دقیقه بامداد به وقت تهران این مناظره جذاب را به صورت لحظه به لحظه پوشش خواهد داد. مناظره ای که مورد توجه تمام رسانه ها و ناظران بین المللی قرار دارد و به نظر می رسد به عنوان اولین مواجه مستقیم و بلاواسطه بایدن و ترامپ می تواند سرنوشت ساز باشد.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴ 30 September 2020

پوشش لحظه به لحظه اولین مناظره بایدن و ترامپ

بین الملل تابناک: ساعت ۴:۳۰ بامداد چهارشنبه به وقت تهران (برابر با ۲۱ الی ۲۲:۳۰ سه‌شنبه به وقت آمریکا)، پردیس مشترک دانشگاه «کیس وسترن رزرو» و «کلینیک کلیولند» ایالت اوهایو، شاهد زورآزمایی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه و «جو بایدن» حریف دموکرات خواهد بود.

«کریس والاس» مجری معروف شبکه فاکس نیوز گرداننده این مناظره است که  در کلیوند در ایالات اوهایو برگزار می شود.  ۶ موضوع اصلی مناظره امشب همگی درباره مسایل داخلی آمریکاست: بررسی سوابق و کارنامه دو نامزد انتخاباتی، موضوع جایگزینی قاضی جدید در دیوان عالی آمریکا، بحران کرونا، اقتصاد، تظاهرات و خشونت‌های جاری در برخی شهرهای آمریکا در اعتراض به موضوع تبعیض نژادی، و شیوه انتخابات آتی و بحث چالش‌برانگیز انتخابات پُستی و حواشی آن موضوع های مناظره امشب هستند.

با توجه به موضوع های از پیش تعیین شده، مناظره امشب در ۶ بخش انجام می گیرد. هر بخش حدود ١۵ دقیقه طول خواهد کشید. پس از مطرح کردن موضوع توسط مجری، دونالد ترامپ و جو بایدن هر کدام دو دقیقه فرصت خواهند داشت تا به پرسش مطرح شده پاسخ دهند. طبق گفته کمیسیون برگزاری مناظره، والاس سپس از بقیه وقت در هر بخش استفاده خواهد کرد تا بحث بیشتری را در مورد موضوع  مطرح شده، تسهیل کند.

سایت تابناک، در ساعت 4:30 دقیقه بامداد به وقت تهران این مناظره جذاب را به صورت لحظه به لحظه پوشش خواهد داد. مناظره ای که مورد توجه تمام رسانه ها و ناظران بین المللی قرار دارد و به نظر می رسد به عنوان اولین مواجه مستقیم و بلاواسطه بایدن و ترامپ می تواند سرنوشت ساز باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
چی شد پس؟
"سایت تابناک، در ساعت 4:30 دقیقه بامداد به وقت تهران این مناظره جذاب را به صورت لحظه به لحظه پوشش خواهد داد" برادر من یه چیزی بگو که در حد توانتون باشه! الان 5:30 صبحه و شما یه خط هم مطلب جدید نذاشتی!
بايدن خيلى بهتر از انتظارات بود
چرا این قدر گنده می کنید؟ چرا کاری می کنید که همه چیز ما به نتیجه انتخابات آمریکا بند بشه؟
ترامپ بهترین رییس جمهور در دنیا است
عجب پوشش کاملی دادید هیچی ازش دیده نمیشه ، باریک الله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر