بازدید 36920
۳

خط و نشان وزیر بهداشت برای کادر درمان

وزیر بهداشت، با توجه به مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و بخشنامه معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای مفاد ماده (12) قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و به منظور تسریع در فرایند بررسی و اعمال مجازات‌های مربوط به تخلفات اداری کارمندان در ایام شیوع بیماری کرونا، اعمال مجازاتهای بندهایی از این قانون را به روسای دانشگاهها ی علوم پزشکی و سازمانهای تابعه تفویض کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 29 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و بخشنامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای مفاد ماده (12) قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و به منظور تسریع در فرایند بررسی و اعمال مجازات‌های مربوط به تخلفات اداری کارمندان در ایام شیوع بیماری کرونا، اعمال مجازات‌های بندهایی از این قانون را به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه تفویض کرد.

در این نامه آمده است: «در اجرای جزء الف بند (1) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و بند (2) بخشنامه به شماره 290823 مورخ 05/06/1399 معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای مفاد ماده (12) قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و به منظور تسریع در فرایند بررسی و اعمال مجازات‌های مربوط به تخلفات اداری کارمندان در ایام شیوع بیماری کرونا، به این وسیله اعمال مجازاتهای بندهای "الف" ( اخطار کتبی بدون درج در پرونده استخدامی) و "ب" ( توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی) ماده 9 قانون مذکور به جنابعالی تفویض می‌گردد. لازم است با توجه به مفاد بند سوم بخشنامه فوق الاشاره، گزارش اعمال مجازاتهای موضوع این بخشنامه را به صورت ماهانه به دفتر هماهنگی هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری این وزارت ارائه نمایند».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۳
فروپاشی سیستم درمان کشور را شاهد هستیم.
دکتر قبول داریم که در اوج کار ناز کردن معنی ندارد ولی چرا کاسه وکوزه را سر کادر درمانی می شکنید . کاسه وکوزه باید سرآن شکسته شود که بودجه لازم را بشما نمی دهد .که شما از حرف زدنتان پشیمانتان می کنند ومی گوید اشتباهی به هئیت دولت وارد شدید.
حق نداری کسی را مجبور کنی که به استقبال مرگ برود مادامی که داروی قطعی برای درمان آن وجود ندارد بخش کووید-19 "باید" داوطلبانه باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر