بازدید 28607
۶

سفر به کلاردشت ممنوع شد

براساس مصوبه ستاد ‌مقابله با ‌کرونا، از فردا ‌عبور و مرور تمام مسافران در مبادی ورودی شهرستان کلاردشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 28 September 2020

به گزارش «تاباک» به نقل از تسنیم از کلاردشت، براساس مصوبات ستاد مقابله با ‌کرونا، براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان کلاردشت، با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در کلاردشت، از فردا عبور و مرور کلیه مسافران در مبادی ورودی شهرستان کلاردشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است و محدودیت عبور و مرور در ورودی‌های شهرستان کلاردشت به علت وضعیت قرمز کرونایی اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تمام تفرجگاه‌ها و اماکن توریستی اعم از کوهنوری، دریاچه دریوک و روستای مازیچال تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

همچنین فرماندار شهرستان کلاردشت در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان کلاردشت اظهار داشت: موج سوم شیوع کرونا خطرناک‌تر از موج‌های پیشین است، افزایش سفرها در شهریورماه از یک سو و تغییر فصل از سوی دیگر موجب شده پاییز سختی را از نظر افزایش ابتلا به ویروس کرونا پیش بینی کنیم، زیرا در فصل پاییز طبق هر سال شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا را نیز خواهیم داشت و این موجب افزایش بار مراجعه به مراکز درمانی خواهد شد. باید بی حوصلگی را کنار بگذاریم این سبک زندگی را باید میان مدت و بلند مدت ببینیم و پایان سال مورد نظر قرار دهیم.

کامران پولادی با تاکید بر اجرای طرح ممنوعیت ورود به این شهرستان گفت: ورودی‌های عباس‌آباد و مرزن‌آباد به کلاردشت برای جلوگیری از ورود افراد غیر‌بومی و مسافران از سه‌شنبه تا اطلاع بعدی کنترل می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
چه عجب ، ته تصمیم عاقلانه هم دیدیم بالاخره !
چه کار خوبی ، باعث میشه دلیل انتشار ویروس هم مشخص بشه که بخاطر بومی هاست و یا مسافران
کار بسیار جالبی است ایکاش همه فرمانداران مثل ایشان آتش به اختیار و خودمختار باشند. اینکه در کلاردشت خودمختاری اعلام بشود و مرزن آباد وچالوس و 110 نقطه دیگر استان قرنطینه نشوند تنها از مدیران نالایق دولتی بر میاید.
کلاردشت را همین مدیران به گند کشیده اند
مگر مشکل در کلاردشت بود. ورود افراد به مترو و اتوبوس باید ممنوع میشد. کارکنان ادارات دولتی باید موظف به را انداختن کار مردم میشدند که ناچر به مراجعه حضوری نباشد. گرانی باید کنترل میشد که برای خرید نان بربری 1000 تومنی مجبور به تردد در چند خیابان نشویم نه اینکه آنرا 2500 بخریم. دارخانه ها موظف به ارائه دارو میشدند تا دربدر دنبال داوخانه نگردیم. مدارس کنترل میشد تا بچه ها بیمار نشوند. کلاردشت تعطیل شد. اما چند هزار برابر مسافر کلاردشت در طی هفته در روضه ها و هیات مختلف به دعا خوانی و ... مشغولند و یکریز بیماری را پخش میکنند.
باید تمام کلاردشتیهای مقیم تهران را از تهران اخراج کنیم برن ولایت خودشان

اینجوری که نمیشه اینا زمینهاشون رو بفروشن به ماها بعد با پولش بیان آپارتمان بخرن تو تهرون بعد بگن هیچکس نباید بیاد کلاردشت ... اونم فقط کلاردشت !! نه رامسر و جالوس و نوشهر و جاهای دیگه
اخه تو سرمای استخوانسوز پاییز و زمستان کلاردشت کدام مغز خر خورده ای میاد کلاردشت؟
پس تهران چی میشه؟! این همه پلاک غیر بومی می چرخن؟ کلاردشت تافته جدابافته است از ایران؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر