بازدید 15600

امارات در مه

دبی و ابوظبی برخلاف دیگر شهرهای امارات در برخی از روزها آب و هوای کاملا متفاوتی پیدا می کنند.برجسته ترین تصور از آب و هوای امارات متحده عربی آفتاب و گرماست و البته در بیشتر ایام سال آب و هوای گرم در این کشور پابرجاست.با این حال افرادی که روزهای زیادی را در این کشور گذرانده اند صبح هنگام شاهد بارش کم باران و هوای مه آلود در این کشور خصوصا هنگام تغییر فصول بوده اند./فرارو
کد خبر: ۱۰۰۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 25 September 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
در بیابان ببین چه کشوری را ساخته اند ما هم در کنترل قیمت تخم مرغ مانده ایم و ادعای رهبری جهان را داریم واقعا برای خودمان متاسفیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
منهم احساس تورا دارم. احساس پوچ و بیهوده بودن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
احسنت
ناشناس
| Denmark |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
هیچ کشوری نساختن چار تا تیر تخته دور هم جم کردن امثال تو این فکرو کنن
واقعا زیباست
یعنی اینقدر این ساختمونا بلندن که نصفشون زیر ابره نصفشون روی ابر؟
از یک بیابان برهوت بهشت ساخته از این هم بهتر خواهدشد بن زائد با عرضه ترین نمونه یک انسانه که منافع ملی اش را در نظر گرفته وکشورش را به عرش رسانده وبرای شهروندانش نمونه است .
برج های مرتفع استهلاک بسیار زیادی دارد و هزینه نگهداری بالایی دارد. در ضمن به علت وجود برق هسته ای در امارات ، هزینه برق بسیار بالاست که کسی از پس آن بر نمی آید. فقط از راه تبلیغات مردم دیگر کشور ها را به انجام آوردند و مردم را سر کیسه و می‌چاپند. در ضمن جای فساد و هزار جور موارد دیگر که از کشور های مثل آسیا و اوراسیا و قفقاز و دیگر کشور ها تقریبا برده می آورند. دو قدم آنطرف تر هم بیابان خشک بی آب و علف است. تا تجربه نکنید، دست تان نمی آید. این کشور فقط اسم در کرده است. یه عده آدم معلوم الحال از آن دفاع می کنند. امارات چند سال دیگر از پس نگهداری برج هایش هم بر نمی آید. تاریخ قضاوت خواهد کرد. فقط ظاهر کار دیده می شود.
لامصب مه شونم قشنگه
یک بیابان جهنمی را تبدیل به بهشت کرده اند .
کشوری که به برجش مینازد کشور نیست کشور باید به 70میلیون فقیرش بنازد
ناشناس ۰۴/۰۷/۱۳۹۹
دلیلش خیلی روشن، چون افرادی مثل تو که آجری رو آجر برای ساختن این مملکت نمیذارن خیلی هستن. فقط انگشت سبابه شون همیشه بطرف دیگرونه در رابطه با کمبودشون.
البته، بگذریم ازاینکه همه اینها جایزه نوکربودن اونهاست. تا زمانیکه نفت ارزون ،خرید اسلحه های گرون و ناکار آمد ودر اختیار گذاشتن مملکت شون برقراره از این جور مزایا بهره مند هستن..
قابل توجه ظاهر بین هایی ؛ که به به و چه چه می گویند ؛ حکام امارات ؛ در سایه نوکری غرب و پول های باد آورده و راه اندازی مراکز خوشگذرانی ، این پیشرفت پوشالی بی ریشه را ، ساخته اند ! کرونا درس مهمی به انسانهای غافل مغرور داد که ؛ هنوز هیچند ، هیچ !!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل