در عرضه اولیه «وسپهر» به هر کد معاملاتی چقدر رسید؟

دوره ثبت سفارش وسپهر از ساعت 13 تا 17 روز 30 شهریور ماه انجام شد و سهام این نماد در مورخه 2 مهرماه 1399 تخصیص داده شد. در این عرضه اولیه میزان مشارکت چقدر بود؟
کد خبر: ۱۰۰۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰ 24 September 2020

در 26 شهریور ماه سال جاری بود که فرابورس طی اطلاعیه ای از عرضه اولیه وسپهر در روز یکشنبه مورخه 30 شهریورماه 1399 خبر داد. این عرضه اولیه پانزدهمین عرضه اولیه فرابورس در سال جاری بود.

به گزارش بورس تابناک، طبق اطلاعیه منتشر شده در این عرضه اولیه قرار بود که تعداد 6 میلیارد سهم معادل 20 درصد از سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در نماد وسپهر عرضه شود.

در عرضه اولیه وسپهر به هر کد معاملاتی چقدر رسید؟

در اطلاعیه فرابورس اعلام شده بود که به هر کد بورسی قرار است حداکثر 1100 سهم در بازه قیمتی 950 تومان تا 1010 تومان اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید:

در مورخه 30 شهریور ماه 1399 کارگزاری ها طی اطلاعیه اعلام کردند که زمان ثبت سفارش عرضه اولیه وسپهر از ساعت 13 لغایت 17 می باشد. سهام این نماد در روز چهارشنبه 2 مهرماه 1399 به خریداران تخصیص داده شد.

طبق اطلاعات منتشر شده میزان مشارکت در این عرضه اولیه ۵ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۶۱ کد معاملاتی بود که سهام وسپهر تنها به ۵ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۵۹ کد معاملاتی تخصیص داده شد.

نکته حائز اهمیت در این عرضه اولیه این بود که تعداد سهام تخصیص یافته به هر کد معاملاتی به تعداد درخواستی (حداکثر 1100 سهم) متقاضیان اختصاص داده شد.

به دلیل تعداد زیاد سهام جهت عرضه به عموم نسبت به حجم متقاضیان شرکت در این عرضه، به شرکت کنندگانی که حتی مبلغی کمتر از سقف قیمتی تا کف قیمتی ۹۵۰ تومان سفارش گذاشته بودند نیز سهم تعلق گرفت.

شایان ذکر است که معاملات وسپهر از روز شنبه 5 مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل