بازدید 6322
۱

دستگیری دزد شیک پوش در مشیریه

کد خبر: ۱۰۰۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 16 September 2020

رییس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری سارق شیک پوش خیابان‌های منطقه مشیریه خبر داد و گفت: متهم به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو معترف شد.

به گزارش میزان، سرهنگ سید امین موسوی گفت: ساعت ۲ بامداد شب گذشته ماموران گشت کلانتری در منطقه مشیریه به مرد جوانی که لباس شیک به تن داشت و در کوچه پس کوچه‌ها پرسه زنی می‌کرد مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران در این مرحله به سراغ مرد شیک پوش رفته و در ابتدا از وی می‌خواهند که وسایل داخل کول پشتی خود را نشان دهد که این مرد پس از کمی مقاومت تصمیم به باز کردن کوله پشتی خود می‌کند که در بازرسی از داخل آن ۲ عدد ضبط و مانتیور خودرو‌های خارجی و ابزار و وسایل سرقت به دست آوردند.

رییس کلانتری ۱۶۹ مشیریه ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری ادعا کرد که یکی از ضبط‌ها خراب بوده و آن را نزد یک تعمیرکار برده است و با توجه به اینکه این ضبط قابل تعمیر نبوده اقدام به خرید یک ضبط دیگر می‌کند.

این مقام پلیسی اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که هر دو ضبط و مانیتور سالم بوده و متعلق به خودروی تویوتا است.

سرهنگ موسوی گفت: متهم که دیگر راهی جز اعتراف نداشت اعلام کرد که با توجه به اینکه محل سکونتش در همان منطقه مشیریه است با پای پیاده به خیابان‌های اطراف خانه اش رفته و هر یک شب درمیان سیستم صوتی و تصویری ۲ خودرو‌ها را سرقت و فردای آن روز وسایل سرقتی را می‌فروخته است که در این مدت زمان بیش از ۵۰ خودرو را در منطقه جنوب شهر هدف سرقت قرار داده است.

کلانتر محله مشیریه در پایان گفت: با تحقیقات اولیه از متهم، سارق شیک پوش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منظور از شیک پوش یعنی پیراهن سفید با کت و شلوار مارکدار و کروات بوده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار