بازدید 19667

توصیه همتی به خریداران ارز چیست؟

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نرخ‌های ارز در بازار، اقتصادی نیستند و دوام نخواهند داشت، به مردم توصیه کرد: دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 16 September 2020

 

به گزارش تابناک ،عبدالناصر همتی در پست اینستاگرامی خود درباره بازار ارز، نوشت: از چند هفته پیش دولت آمریکا با طرح لغو تمام معافیت‌های تحریمی و راه‌اندازی ماشین تبلیغاتی خود توسط رسانه‌های وابسته، آخرین تلاش‌های خود را برای ایجاد التهاب در بازار ارز کلید زد.

وی افزود: به نظر نمی‌رسد اقدام دیگری برای استفاده در فشار حداکثری باقی مانده باشد. آمریکایی‌ها از این کار بیشتر هدف تبلیغاتی دارند و طبیعی است که نوسان گیران و سودجویان در بازار ارز برای بهره‌گیری از فضای تبلیغاتی تلاش لازم به عمل بیاورند.

نرخ‌های ارز در بازار دوام نخواهد داشت

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: پیش از این هم گفتم که ثبات بازار ارز برای بانک مرکزی اولویت دارد و در حاشیه نرخ بازار نسبت به عرضه سنگین اقدام و اجازه آربیتراژ و نوسانگیری نخواهد داد.

همتی در ادامه اظهار کرد: بانک مرکزی ضمن افزایش عرضه در بازار ثانویه تسهیل و تسریع تامین ارز واردکنندگان در این بازار به پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها و معدنی‌ها اعلام کرد که آنها نیز می‌توانند ارز حاصل از صادرات خود را علاوه بر صرافی‌های بانکی، مستقیم به صرافی‌های مجاز جهت واردات کالاهای دارای تخصیص ارز بفروشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نرخ های ارز در بازار اقتصادی نیستند و دوام نخواهند داشت مردم عزیز دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱۴
لطفا مصاحهای دو سال پیش ایشان واینکه نرخ ارز کم خواهذ شد وارز نخرید که ضرر میکنید را برای یاداوری بذارید
دقیقا از زمای که دلار ۱۲۰۰۰ تومن شد یه شبه شما اینو فرمودید اگر به حرفتون گوش کرده بودیم الان ۱۰۰ درصد ارزش پولمون کمتر شده بود در ثانی جناب همتی اگر قیمت این نیست چرا خودتون الان دارید ۲۶۰۰۰ تومن میفروشید ؟؟
از وقتی ارز 11 بود همینو میگفت فقط کسانی برد کردن که هر چی ایشون گفت بر عکس عمل کردن
خسته نشدی؟ از 10 تومن داری همینو میگی! کوتاه بیا برادر........
از کی تا حالا عامل تبلیغاتی و روانی باعث می شود یک جنس دوبرابر شود؟
ادرس غلط نده رک بگو چه نقشه ای دارید
ایشان همه اش مزخرف می فرمایند . یکسال پیش هم می گفت دوام ندارد !!!!!!!! واقعا باید خجالت بکشد با این حرف ها!
شما دیگه صحبت نکن که دلار 30 هزار هم رد میکنه
واقعا!!!!!!
به تنها ترین کسی که در خصوص ارز نمیتوان اعتماد کرد همین رییس محترم بانک مرکزی هست
چشم
باکدامین فرمولهای اقتصادی این نظررامی دهی
بیاییم بدهیم به تو که توی بورس بخوریش اینجوری خیالتون هم راخت تره
از زمانی که دلار شروع به گرون شدن کرد همین جمله ها رو هر ماه گفتین و هیچ وقت هم حرفتون درست نبوده. واقعا فکر میکنین سر سوزنی حرفاتون برای مردم اهمیت داره؟ مردم دلار نخرین خونه نخرین ماشین نخرین طلا نخرین. کدومش ارزون شد؟ اونایی که به حرف شماها گوش دادن و میتونستن خونه بخرن ولی نخریدن الان با همون پول باید برن رهن کنن. جواب اونا رو شما میدی؟ پس کلا یه مدت حرف نزن و اگه کاری بلدی که گمون نکنم بلد باشی انجامش بده.
دلار تا پنجاه هزار تومان پیش خواهد رفت سپس صفرهای ریال که در دست مردم است را حذف خواهند نمود اگر تا آن موقع هم ما وجود داشته باشیم و هم ترامپ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار