بازدید 12803
۷

احضار سفیر آلمان به دلیل انتقاد از اعدام نوید افکاری

وزارت امور خارجه ایران انتشار توییت های سفارت آلمان در انتقاد از اعدام نوید افکاری را "اقدام خارج از عرف دیپلماتیک" و"دخالت در امور داخلی کشورمان" دانسته و به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 14 September 2020

به گزارش تابناک، سفیر آلمان احضار شدوزارت خارجه ایران، سفیر آلمان در تهران را احضار کرد. دلیل این اقدام، انتشار توییت سفارت آلمان در اعتراض به اعدام نوید افکاری بود.

وزارت خارجه ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: "مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه ایران در پی توئیت‌های متعدد سفیر آلمان در تهران او را احضار کرد".

در اطلاعیه وزارت خارجه ایران اضافه شده است: "مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه اقدام خارج از عرف دیپلماتیک سفارت آلمان در تهران را به منزله دخالت در امور داخلی کشورمان دانسته و به شدت محکوم کرد".

مدیرکل اروپایی ایران تصریح کرد: مداخله در قوانین و مقررات و رویه‌های قضایی مستقل جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل قبول و تحمل نیست و از سفارت آلمان انتظار می‌رود حد و حدود وظایف دیپلماتیک خود را شناخته و پا را از آن فراتر نگذارد.

سفیر آلمان اظهار داشت: مراتب را به کشورش منعکس خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۷
ببخشید جناب آقای دکتر ظریف، شما حق دارید به کشته شدن جورج فلوید در آمریکا اعتراض کنید و تا آنجا پیش بروید که بخواهید نام یکی از خیابانهای بزرگ تهران را به نام او نام گذاری کنید!!!!!دیگران حق ندارند به اعدام نوید افکاری اعتراض کنند. چرا همیشه معتقد به یک بام و دو هوا هستید؟!!!!!!
سفیر احمق...بر جنایات کشورت رو توئیت کن که تا هزار سال دیگه با هیچ گلابی پاک نمیشه... احمق بی نزاکت
قضیه مشخص است چند وقتی است روی اوردن رو اعدام ها تا فشار بر کشور بیشتر کنند
این هنرمند نما ها چه ارتباطی با این ها دارند خدا داند ونیروهای امنیتی باید ورود کنند
این اقدامات با قدرت بیشتر و محکم تر باید دنبال شود.
احمق ها خودشان در کشورهایشان با معتضان یا با زانو برگلو عمل می کنند یا با گلوله چشم معترضان را از کاسه در می آورند حالا می خواهند در کشور دیگری به یک قاتل دست گل داده شود و به او پاداش داده شود.
اگر دخالت در امور کشورها بد است پس خودمان هم این کار رو نکنیم. اما اگر ما در امور دیگر کشورها نظر و یا دخالت میکنیم پس نبابد ناراحت بشیم دیگر کشورها در مورد ما نظر بدن!
فقط همین‌المان یه رابطه ای داریم انشالله بهم نخوره
آره داداش، فضولیش به کسی نیومده! فقط خودت هم تو کارهای امارات و بحرین و افغانستان و عراق و سوریه و لبنان و یمن و بقیه جاها فضولی نکن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل