بازدید 6146
۵

احتمال افزایش ۳۰ درصدی نرخ معاینه فنی در کشور

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از احتمال افزایش ۳۰ درصدی نرخ معاینه فنی در کشور در صورت موافقت ستاد تنظیم بازار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 14 September 2020

به گزارش «تابناک»، سعید قیصر در گفت و گو با ایسنا، درباره افزایش نرخ معاینه فنی در کشور گفت: در کشور به ازای ۱۴ میلیون خودرو مشمول، ۶۲۷ مرکز معاینه فنی داریم که با ۸۰۲ خط فعالیت می کنند. حدود ۲ سال است هزینه معاینه فنی و ارائه خدمات ۳۷ هزار تومان است لذا امسال آمدیم هزینه های سالانه استهلاک، تجهیزات، اجاره و... را آنالیز کردیم و به عددی رسیدیم که از آسیب این صنعت جلوگیری می کند.

وی افزود: افزایش ۳۰ درصدی را به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد دادیم اما ستاد تنظیم بازار با ۲۰ درصد موافقت کرد که بار دیگر درخواست افزایش بیشتر را به ستاد تنظیم بازار برای بررسی ارائه کردیم که به جلسه بعدی ستاد موکول شد.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور با تاکید بر اینکه رقم افزایش ۴۰ و ۶۰ درصدی برای معاینه فنی صحیح نیست، افزود: پیشنهادها پایین تر است و اگر افزایش ۳۰ درصدی به تصویب برسد نرخ معاینه فنی در کشور از ۳۷ هزار تومان فعلی به ۴۸ هزار تومان می رسد، این در حالی است که ستاد تاکنون بر ۲۰ درصد افزایش اصرار دارد.

وی گفت: منتظر تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار هستیم و امیدواریم تا ماه آینده تصمیم نهایی برای افزایش نرخ معاینه فنی در کشور اتخاذ شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
هر روز گرانی از یکجایی سر در میاورد و دولت ناامید دست تو جیب ملت کرده و ملت گرفتار در فقر و بیکاری دیگر طاقت این همه ظلم و رانت و غارت عده ای را ندارند و صبرشان لبریز شدن است هشدار میدهیم بیش از این بر مردم فشار وارد نکنید که ...
ناراحت نباشید درست میشه واز نگرانی خارج میشوید علی برکت ...
«حدود ۲ سال است هزینه معاینه فنی و ارائه خدمات ۳۷ هزار تومان است لذا امسال ...»
چرا دروغ می گویید!
بنده هر شش ماه معاینه فنی میگیرم و نرخ 37 هزارتومان برای دو سال گذشته نیست و شماها کمتر از یک سال است این نرخ را اجرا می کنید. با این حرفها می خواهید گرانتر کردن را توجیه کنید.
تایر نیست. بیمه شخص ثالث گران می کند. معاینه فنی گران می گند. و ....... الاغ سواری ارزون در میاد
راهزنی سیستماتیک
راهزنی سیستماتیک
راهزنی سیستماتیک
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی