بازدید 32950
مدیرعامل بانک دی:

آینده طلایی بانک دی به دست کارکنان رقم می‌خورد

مدیرعامل بانک دی با بیان این که آینده طلایی بانک به دست کارکنان رقم می خورد، گفت: باید فرهنگ «هر شعبه، یک بانک» در میان همه کارکنان شعب نهادینه شود به طوری که هر مشتری هنگام خروج از شعبه بانک حداکثر رضایت را از خدمات دریافتی داشته باشد، چون یک مشتری راضی می تواند ده ها مشتری جدید جذب کند.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 10 September 2020
به گزارش روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی در جمع معاونین شعب منتخب با تاکید بر این که شعب بانک باید بر اقدامات درآمدزا و سودآور متمرکز شوند، افزود: شعب باید به تناسب تجهیز و تخصیص منابع توجه داشته باشند و بتوانند در شرایط اقتصادی کنونی با ارائه تسهیلات و خدمات مناسب از مشتریان و  فعالان اقتصادی حمایت کنند.
مدیرعامل بانک دی به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای خدمت رسانی به مشتریان اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم ضمن پایبندی به مقررات و قوانین ابلاغی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، از همه مصوبات به بهترین شکل برای جلب رضایت مشتریان استفاده کنیم.
وی با تاکید بر این که تمامی شاخص های کلیدی بانکداری نشان از بهبود سریع و با کیفیت شرایط بانک دی دارد، گفت: طی شش ماه گذشته نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی، قیمت تمام شده پول و زیان انباشته بانک کاهش قابل توجهی داشته و بانک مرکزی در این مدت از روند تغییرات و رویکرد فعلی بانک دی ابراز رضایت کرده است.  
کریمی با بیان این که اکنون قطار بانک دی به ریل اصلی بازگشته است، گفت: تعصب کاری باید سرلوحه اقدامات همه کارکنان باشد، چرا که این مهم سبب می شود همه فعالیت های بانک با جدیت بیشتری دنبال شده و شرایط به سمت هر چه مطلوب تر شدن پیش رود.
وی با اشاره به این که سودآور بودن یکی از مهم ترین شروط ادامه حیات بنگاه های اقتصادی است، گفت: بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ نه تنها باید زیان خود را از بین ببرد، بلکه باید بتواند با برنامه ریزی صحیح و بهره گیری مناسب از منابع و امکانات در مسیر سودآوری حرکت کند و این هدفی است که بانک دی آن را به کمک کارکنان خود تا رسیدن به سودآوری دنبال خواهد کرد.
مدیرعامل بانک دی با اظهار خرسندی از این که این بانک هم اکنون از جایگاه مطلوبی در بازار بین بانکی برخوردار است، افزود: مسئولان شعب باید با برخورداری از روحیه ریسک پذیری، زمینه نقش آفرینی بانک را در حوزه های مختلف فراهم کنند و یقین بدانند که مسئولان بانک در این راه از آنها حمایت خواهند کرد.
وی با تاکید بر این که بانک دی به پشتوانه خانواده معزز شهدا و ایثارگران روزهای بسیار روشنی را در پیش دارد،گفت: تمامی کارکنان در رقم زدن آینده بانک، سهیم هستند و بدون حمایت و تلاش های دلسوزانه آنها نمی توان به پیشرفت و توسعه دست یافت.
رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی نیز در این نشست، پیاده سازی «بانکداری حرفه ای» را مهمترین هدف دوره جدید مدیریتی این بانک دانست و گفت: اکنون ریسک نقدینگی و ریسک تمرکز منابع در بانک به شدت کاهش یافته و ما دیگر به سراغ منابع گران قیمت نخواهیم رفت.
رحیم طاهری با تاکید بر این که روند کاهش قیمت تمام شده پول و نیز زیان انباشته بانک بسیار مطلوب است، افزود: منابع پایداری وارد بانک شده است که همه شاخص های حرفه ای بانکداری بانک دی را بهبود می‌بخشد.
وی با اشاره به اصلاح ساختار در بانک دی که به کاهش زیان و افزایش سودآوری منجر شده است، خاطرنشان کرد: جانمایی مجدد خودپردازها، خرید دستگاه های Cashless و از همه مهمتر تدوین برنامه عملیاتی بانک باعث شده است که شرایط بانک هم از نظر منابع و هم از نظر مصارف روز به روز بهتر شود.
عضو هیئت مدیره بانک دی با بیان این که سودآوری، محور اصلی برنامه های بانک است، اظهار کرد: با تغییر شاخص‌های رتبه بندی و تقویت زیرساخت های بانکداری الکترونیک به دنبال افزایش سود و کاهش زیان هستیم.
به گفته وی، بانک دی در حوزه ارزی و بین الملل فعالیت های جدی را آغاز کرده است، به طوری که موقعیت بانک در این حوزه رشد قابل توجهی داشته و با توسعه فعالیت ها و اقدامات، این شرایط روند مطلوب تری خواهد یافت.
طاهری، تعریف طرح های تسهیلاتی جدید مانند طرح دیدار دی که با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است را نمونه بارزی از اقدامات موثر در خدمات بانک دانست و افزود: با اجرای این طرح، منابع قابل توجهی وارد بانک شده و انتظار می رود همکاران حوزه بازاریابی با شناسایی نیازهای مشتریان در اجرای طرح های مشابه همت گمارند.
وی با اشاره به این که باید به دنبال حفظ مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید باشیم، ادامه داد: بانک یعنی شعبه و اگر چیزی جز این تفکر در میان کارکنان حاکم باشد، نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.
در این نشست، جمعی از مدیران ارشد بانک نیز با ارائه گزارش هایی از فعالیت شعب، راهکارهایی را برای بهبود شرایط فعالیت پیشنهاد کردند.
 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر