بازدید 5771
کاپیتان استقلال به کناررفتن مجیدی چراغ سبز نشان داد

واکنش وریا غفوری به مذاکره با استراماچونی و رفتن فرهاد

کد خبر: ۱۰۰۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 07 September 2020

کاپیتان تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازگشت استراماچونی به سود این باشگاه است و هیچگونه مخالفتی با اخراج مجیدی و بازگشت مرد ایتالیایی نشان نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، وریا غفوری درباره بحث بازگشت استراماچونی هم گفت: طبق گفته‌های آقای مدیرعامل، نیامدن استراماچونی خیلی به باشگاه ضربه می‌زند. امیدوارم کسانی که در راس کار هستند مصلحت اندیشی کنند. چون اگر او نیاید هم باید قرارداد قبلی‌اش پرداخت و قرارداد جدید هم پرداخت شود. امیدوارم باشگاه در این زمینه متضرر نشوند. امیدوارم کمک کنند آقای استراماچونی برگردد.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با استراماچونی تماس دارد یا خیر، گفت: ما ارتباطی برای بازگشت نداریم و ارتباط ما دوستانه است. با این حال هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم که او برگردد چون به سود تیم خواهد بود. استراماچونی دوست دارد برگردد اما شرط و شروط وجود دارد. اگر او برنگردد هواداران استقلال سال‌ها این مطالبه را فراموش نخواهند کرد. او باید بیایید یکی دو سال کار کند تا همه ببینند او چه مربی‌ای است.

وی درباره فرهاد مجیدی هم گفت: بعد از بازی همه ناراحت بودیم. دوست داشتیم با آقای مجیدی با قهرمانی تمام کنیم. هر کاری از دستمان بر می‌آمد کردیم. برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم. او پیشرفت خوبی در مربی‌گری کرد. ما امسال حداقل باید یک جام را می‌گرفتیم که از دست دادن این جام من را ناراحت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی