«شستا» چه زمانی بازگشایی می شود؟

معاملات نماد شستا امروز مورخه 17 شهریور ماه 1399 متوقف شد. دلیل این توقف افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف بود. این نماد چه زمانی بازگشایی می شود؟
کد خبر: ۱۰۰۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 07 September 2020

با شروع معاملات امروز مورخه 17 شهریور ماه 1399 نماد معاملاتی شستا که از نمادهای شاخص ساز بازار محسوب می شود، متوقف گردید.

به گزارش بورس تابناک، در ابتدا وحید روشن قلب، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی طی مصاحبه ای در خصوص توقف نماد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: نماد «شستا» با توجه به اعلام ناشر مبنی بر در جریان بودن انتشار اطلاعات با اهمیت توسط ناشر متوقف شده است. وی افزود: اطلاعات مذکور به زودی توسط شرکت در سایت کدال منتشر خواهد شد.

«شستا» چه زمانی بازگشایی می شود؟

سپس اطلاعیه این توقف در ساعت 11 و 42 دقیقه با عنوان تغييرات با اهميت در عملكرد شركت هاي تحت كنترل - گروه الف بر روی کدال قرار گرفت.

در این اطلاعیه آمده بود:

به استناد بند الف ماده 13 دستورالعمل اجرائی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، درخصوص تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل، شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین در سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس، بر اساس نرخ های ابلاغی وزیر محترم نفت به شرکتهای حاضر در صنعت پالایشی، به استحضار میرساند تغییرات قیمت میعانات گازی و فرآورده های نفتی دارای تأثیر با اهمیت در عملکرد مالی شرکت نفت ستاره خلیج فارس بوده که اطلاعات سود و زیان دوره مالی 3 ماهه اول سال 1399 آن شرکت بر اساس نرخ های ابلاغی به پیوست ارائه می گردد. عملکرد شرکت طی سه ماهه اول سال جاری از منظرسود عملیاتی و سود خالص به ترتیب به مبلغ 21891 و 8358  میلیارد ریال می باشد.که طبق دستورالعمل نرخ گذاری قبلی سود عملیاتی و سود خالص شرکت به ترتیب 11032 و 213 میلیارد ریال برای دوره مذکور بوده است. در ضمن در راستای سیاست پذیرش در بورس شرکت های تابعه، عرضه اولیه شرکت نفت ستاره خلیج فارس تا پایان سال 1399 در دستور کار تاپیکو و سایر سهامداران قرار دارد.

نماد شستا کی باز می شود؟

در این رابطه مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد:

به اطلاع می رساند نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. لذا نماد مذکور روز معاملاتی بعد (18 شهریور ماه 1399)  بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل