بازدید 29034
دو هزار و دویست و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

برخی اظهارنظر‌ها در صحن مجلس، شبهه خودنمایی دارند / لازم است مدتی در کشور نظام پارلمانی حاکم شود / تذکر انتخاباتیِ طلایی به جلیلی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: به هر قشر جامعه باید اینترنت کنترل‌ شده بدهیم! / پیش بینی رأی مردم کوچه و بازار به محمود احمدی نژاد / گاف عجیب در قرارداد خرید جدید پرسپولیس و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ 06 September 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
زیباکلام: آن ۲۴ میلیون را با جرثقیل هم نمی‌توان پای صندوق آورد

صادق زیباکلام: امیدوارند مثلا حضور دکتر ظریف یا محسن هاشمی در مناظره‌ها و رفتار و گفتار مؤدبانه و دیپلماتیک آن‌ها بتواند بخشی از آن امواج «دقیقه‌نودی» را به راه بیندازد. سؤال اینجاست که چقدر حضور ظریف، محسن هاشمی یا حتی خود آقای خاتمی ممکن است «معجزه» رفتن آن ۲۴ میلیون به پای صندوق‌های رأی را تکرار کند؟ پاسخ این پرسش در گرو تحولاتی است که ممکن است در چند ماه آینده اتفاق بیفتد؛ والا اگر تغییر و تحول خاصی اتفاق نیفتد و با همین فضای سنگین شهریور ۱۳۹۹ وارد خرداد ۱۴۰۰ بشویم، جرثقیل هم نمی‌تواند حتی بخشی از آن ۲۴ میلیون را به پای صندق‌های رأی بیاورد. نیازی به تجزیه و تحلیل‌های پیچیده جامعه‌شناختی نیست تا انسان متوجه شود که چه اتفاقی برای آن ۲۴ میلیون پیش آمده؛ حتی نیازی نیست از شواهد مشارکت مردم در انتخابات اسفند سال گذشته مدد بگیریم.

سبحانی‌نیا: حتی پایداری هم با مصباح ببندد، معلوم نیست گزینه نهایی‌اش جلیلی باشد

حسین سبحانی نیا در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره آغاز تلاش جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با هدف انتخاب بین سه گزینه سعید جلیلی، نیکزاد و فتاح گفت: هر مجموعه سیاسی گزینه‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد تا بعد از ارزیابی و نظرسنجی مشخص شود، کدام فرد برای گرفتن رأی زمینه مناسب تری نزد جامعه دارد. آقای جلیلی، یکی از آن گزینه‌هاست که در آینده نیز امکان دارد نامش بیشتر مطرح شود. وی با بیان اینکه شاید هر مجموعه‌ای امروز به گزینه‌های خودش بیندیشد، اما در نهایت همه گروه‌ها همچون انتخابات مجلس یازدهم باید به جمع بندی واحدی برسند، افزود: تصمیم گیری‌ها در آینده انجام می‌شود، الان نمی‌توان چنین ارزیابی داشت که اگر پایداری با آیت الله مصباح روی آقای سعید جلیلی ببندند قطعا او گزینه نهایی این مجموعه خواهد بود.

علم الهدی: طلاب ما به اندازه دانش آموزان بی بضاعتی که کمیته امداد تبلت در اختیارشان می‌گذارد ارزش ندارند؟

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به موضوع آموزش مجازی طلاب، بیان کرد: به ما گفتند باید در فضای مجازی درس بدهیم، آمدند فیلمی از تدریس ما ضبط کردند و روی سایت حوزه گذاشتند، اما به نظر من آموزش آفلاین و این که فیلم ضبط شده در سایت بارگذاری شود خوب نیست، زیرا بعضی از طلبه‌ها بعد از تدریس آفلاین ما در سایت، نزد ما آمدند و گفتند بعضی از حرف هایتان را نفهمیدیم و بعضی‌ها را اصلاً قبول نداشته و نسبت به آن ایراداتی داریم. نیاز است که امکانات و تجهیزات لازم برای حوزه‌ها فراهم باشد تا بتوانند حداقل آموزش آنلاین در فضای مجازی داشته باشند و من می‌گویم امکانات فقط یک دانشگاه برای کل حوزه خراسان کافی است. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به کمک‌های کمیته امداد جهت خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت، افزود: اکنون می‌گویند کمیته امداد چه مقدار لپ تاپ و تبلت خریداری کرده و می‌خواهد در اختیار کودکان بی بضاعت حاشیه نشین قرار دهد تا بتوانند از آموزش مجازی استفاده کنند. یعنی این طلاب ما به اندازه دانش آموزان ابتدایی ارزش ندارند؟! باید امکانات در اختیار طلاب بگذاریم یا حداقل کمک کنیم آن‌ها را تهیه کنند.

محمدرضا فروتن، شایعه تغییر جنسیت خود را تکذیب کرد

محمدرضا فروتن با انتشار پستی در اینستاگرام، شایعه تغییر جنسیت خود را که توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده بود، تکذیب کرد. او نوشته است: «هموطنان عزیزم، خبری که شب گذشته درمورد من در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی منتشر شده است، دروغ و به دور از حقیقت است. ضمن احترام به تمامی تفاوت‌های جنسیتی، خبر منتشرشده را به تمامی تکذیب می‌کنم. حق پیگیری و شکایت از رسانه‌ها و اشخاصی که چنین اطلاعات نادرستی را بدون هرگونه تحقیق و کاوش در سطح جامعه منتشر می‌کنند، برای خویش محفوظ می‌دانم.»

تذکر انتخاباتیِ طلایی به جلیلی

مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا درباره اختلافاتی که بعضا جبهه پایداری با دیگر اصولگرایان دارد گفت: «من قبلا هم گفته‌ام که هرگونه انشقاق و شکاف بین نیروهای اصولگرا صحیح نیست. ممکن است یک طیف خود را انقلابی‌تر بداند یا شیوه دفاعش از ارزش‌های انقلاب متفاوت باشد که همه اینها نباید باعث شکاف شود. نیاز کشور بیش از هر زمان دیگر وحدت است تا بتوانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را در داخل و خارج از کشور استحکام بخشیم. باید تمام اختلاف‌های گروه سیاسی و خاصه اصولگرایان در اتاق‌های داخلی خودشان حل شود و نباید نمود آن به جامعه منتقل شود».او درباره نامزدی سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۰ هم تصریح کرد: «اینکه آقای جلیلی به عنوان یکی از شخصیت‌های انقلابی پا به عرصه گذاشته، بسیار خوب است اما رقابت‌ نباید به فرصت‌سوزی برای اصولگرایان و ایجاد فرصت برای حریف سیاسی تبدیل شود. از سوی دیگر آقای جلیلی باید بداند زمانی به‌عنوان یک نامزد انتخابات می‌تواند موفق باشد که اجماع همه گروه‌های اصولگرا و نه فقط جبهه پایداری را به دست آورد. در حقیقت او برای ریاست‌جمهوری نیاز به دو فاکتور دارد؛ نخست جامعیت به‌معنای آنکه همه گروه‌ها بر او به اجماع برسند و دوم توانمندی به معنای آنکه بتواند با ارائه برنامه منسجم مشکلات را حل کند که یکی از شاخصه‌های توانمندی، معرفی کابینه پیش از انتخابات است تا مردم بدانند به چه دولتی رأی می‌دهند». طلایی درباره نقش صادق محصولی در هدایت نیروهای پایداری و تصمیم‌گیری‌های این طیف هم اظهار کرد: «در عالم سیاست مرسوم است، برخی چهره‌هایی که کمتر در انظار عمومی ظاهر می‌شوند، از نفوذ بالایی برخودار باشند و آقای محصولی هم در این قاعده می‌گنجد و نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که محصولی از نفوذ بالایی برخوردار است».
 
مالک ماشین‌سازی تبریز راهی زندان شد

نماینده تبریز در مجلس گفت: سرانجام با مرارت‌های بسیار «مش قربانعلی» از مالکیت ماشین سازی خلع و به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور راهی زندان شد.احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکری اظهار داشت: سرانجام با مرارت‌های بسیار مش قربانعلی از مالکیت ماشین سازی خلع و به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور راهی زندان شد.وی افزود: همچنین طراح سناریوهای ناصواب و واگذاری که مسبب اصلی آشفتگی امروز واحدهایی چون کشت و صنعت مغان، ماشین‌سازی و هپکو و بسیاری از واحدهای مهم بود راهی زندان شد و رئیس قوه قضائیه اخیرا دستور رسیدگی به پرونده‌های وی را صادر کرد که تسریع در این موضوع ضروری است.
 
کانال جدیدی برای صادرات کالای ایرانی ایجاد شده است

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه به رشد تجارت ایران با افغانستان اشاره کرد و گفت: کانال جدیدی برای صادرات کالاهای ایرانی به آسیای مرکزی از راه افغانستان ایجاد شده است. غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در حاشیه یازدهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال ۹۹ با اشاره به این که محور اصلی این جلسه تجارت با افغانستان بود، اظهار داشت: راه‌های توسعه روابط اقتصادی با این کشور همسایه و مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، نیز در این نشست بررسی شد.انصاری با اشاره به اینکه از نمایندگی‌های ما در خارج از کشور و هم نمایندگان استان‌های مرزی در این جلسه حضور داشتند، افزود: تجارت ما با افغانستان، دومین حجم تجارت را در منطقه دارد و همه مرزهای ما در تجارت با افغانستان فعال هستند.وی با اشاره به مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا و همچنین بحث تحریم بر سر راه تجارت کشورها به وجود آورده است، اظهار داشت: تجارت ما با افغانستان رشد داشته و همین باعث شده مشکلاتی در مرزها به وجود آید؛ از جمله تراکم کامیون‌ها در مرزها را داریم که چگونگی حل این مشکل در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.
 
لازم است مدتی در کشور نظام پارلمانی حاکم شود

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد لازم است، در کشور مدتی طولانی نظام پارلمانی حاکم شود.سیدامیرحسین قاضی‌زاده با بیان اینکه درحال حاضر مشکلات زیادی در پاسخگوسازی مسئولان وجود دارد و باید اقدامات جدی‌تری انجام شود، ادامه داد: نظام ما یک نظام ریاستی است، باید برای پاسخگو کردن مسئولان با توجه به توزیع اختیارات در کشور فکری جدی کرد که نیازمند برنامه های بنیادی‌تر است. وی با اشاره به اینکه یک نظر این است که نخست‌وزیری را احیا کنیم تا مجلس بتواند دولت را رصد کند، افزود: مجلس اکنون نمی‌تواند بسیاری از برنامه‌های دولت را رصد کند، رییس جمهور نیز یک فرد برخاسته از آرای مردمی است و نمی توان به راحتی به سراغش رفت زیرا یک نماد سیاسی است، وقت آن است که گفت‌وگو برای پاسخگوسازی کابینه انجام شود. نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد لازم است در کشور مدتی طولانی نظام پارلمانی حاکم شود. کابینه را می توان بارها ساقط کرد، بعد از جنگ جهانی دوم یک حزب پنجاه سال بر ژاپن حکومت کرد اما میانگین عمر کابینه‌هایش کمتر از دو سال بود. ما نیاز داریم در موقع لزوم سریع افراد را عوض کنیم اما با شرایط کنونی اگر سراغ هرکسی برویم بحران سیاسی ایجاد می‌شود.
 
عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا: بازگشایی مدارس در روز گذشته اشتباه بود

مینو محرز: در بسیاری از مدارس کشور امکان جداسازی و حفظ فاصله فیزیکی و تهویه هوا نیست. دانش آموزان با ماسک هم مصون از ابتلا به کرونا نیستند. ضدعفونی کلاس‌ها با پمپ‌های ضدعفونی بی فایده است. این اشتباه است که بگویند بچه‌ها در کلاس بنشینند و همین که ماسک زده باشند، کفایت می‌کند. / جماران
 
مجتبی شاکری: هاشمی رفسنجانی به نیرو‌های انقلاب رکب زد

وقتی خاتمی به صحنه آمد و با حمایت کارگزاران یک وجهه اپوزیسیون و جدید به خود گرفت و ادبیات او هم یک ادبیات تحول‌خواهانه بود، در نتیجه خاتمی به مظهر تحول و ناطق به نماد تداوم وضع موجود و پیروی از هاشمی بدل شد و در نهایت این جریان انقلابی بود که شکست خورد. من احساس می‌کنم اگر این بار هشیاری و دقت به خرج ندهیم ممکن است که باز هم این اتفاق تکرار شود و تکرار این مساله را به شیوه هاشمی آنچنان که اتفاق افتاد، خطری برای نیرو‌های انقلاب می‌دانم، اکنون به رغم اینکه در آستانه پیروزی هستند و همه چیز در دست آن‌هاست، دوباره یک رکب اینچنینی موجب شود که انتخابات را به رقیب واگذار کنند.آقای هاشمی در انتخابات سال ۷۶ به نیرو‌های انقلاب رکب زد. ایشان در ابتدا علاقه داشت که محدودیت زمانی ریاست جمهوری را تغییر دهد که موفق نشد، علت این عدم موفقیت هم یک بخشی مغایرت با قانون اساسی بود و بخش دیگر هم اینکه جامعه دیگر ایشان را مانند گذشته مدافع محرومان نمی‌دید. /ایلنا
 
کاندیداهای ریاست جمهوری از نظر روانی بررسی می‌شوند

علی حدادی، نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ: در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری مقرر گردید، کاندیداهای ریاست جمهوری از سلامت و توانایی جسمی و روانی برخوردار بوده و شرایط عدم محکومیت به جرایم اقتصادی، امنیت داخلی و خارجی، تخلف انتخاباتی، عدم وابستگی به گروه‌های غیر قانونی و عدم اعتیاد به مواد مخدر را داشته باشند./ایسنا
 
استراماچونی نمی‌تواند به استقلال بیاید

محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقال سازمان لیگ گفت: استراماچونی اگر بخواهد به استقلال بیاید ملزم به امضای قرارداد جدید است که براساس مصوبات ما امکان پذیر نیست، چون هم عمل فسخ صورت گرفته و هم سرمربی جدید به جای او آمده است. پرسپولیس هنوز قرارداد‌های جدید را ثبت نکرده است. بازیکنان و مربیان حق ندارند غیر از واحد پول ملی ایران قرارداد ببندند. از الان به بعد فقط قرارداد‌های که به ریال یا تومان بسته شده باشد را به ثبت می‌رسانیم. /ایسنا

گاف عجیب در قرارداد خرید جدید پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بدون بررسی وضعیت خدمت سربازی میلاد سرلک، اقدام به جذب این بازیکن کرده است. میلاد سرلک هافبک تازه وارد پرسپولیس باید ابتدا مشکل معافیت خود از خدمت را برطرف کند تا بتواند پیراهن این تیم را در رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده بر تن نماید. /خبر ورزشی

منتفی شدن انتقال پرونده ایران از شورای‌ حکام به شورای‌امنیت

افشار سلیمانی در یادداشتی برای خبرآنلاین نوشت: گزارش جدید آژانس نیز بر اساس مشاهدات این سازمان و امکانی است که ایران آن را فراهم کرده است. در سفر اخیر رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز شاهد روند مثبتی و مفید همکاری‌های تهران و آژانس بودیم که متعاقبا بیانیه‌ای صادر و دسترسی دو مکان مورد نظر برای آژانس به منظور بازدید از آن فراهم شد. ایران به هر حال باید در نهایت همین مسیر را در راه تعامل با آژانس در پیش می‌گرفت تا مانع نزدیک شدن و همسویی آژانس با آمریکا و کشور‌های عضو برجام می‌شد. با توازنی که ایران برقرار کرد، خوشبختانه احتمال رفتن پرونده ایران از شورای حکام به شورای امنیت نیز منتفی شد.

برخی اظهارنظر‌ها در صحن مجلس، شبهه خودنمایی دارند

مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس به خبرآنلاین گفت: بن بستی به لحاظ سیاسی برای تغییر قانون اساسی وجود ندارد. وی درباره پیگیری پرونده‌های فساد برخی نمایندگان گفت: یک مورد از چنان پرونده‌ها در هنگام بررسی اعتبارنامه‌ها عملیاتی شد و یکی از نمایندگان از مجلس کنار گذاشته شد. هنوز مواردی وجود دارد که قابل پیگیری است. اعضای هیأت رئیسه باید بدانند که هیچ برتری نسبت به دیگر نمایندگان ندارند. وظایف نمایندگی اگر بخواهد کامل و درست ایفا شود، بسیار سنگین است، به طوری که قابل جمع با اشتغالات دیگر در بیرون مجلس نیست. در مجلس امور بسیار در هم تنیده است و پیشبرد صحیح آن‌ها کار ساده‌ای نیست و وقتی برای سر خاراندن و گشت و گذار و کار سیاسی دیگر به هیأت رئیسه نمی‌دهد و اگر آن‌ها گرفتار این حواشی شدند بدانند کار اصلی خود را فدا کرده اند. برخی اظهارنظر‌ها در صحن مجلس، شبهه خودنمایی دارند.

نظر شوراى عالى فضاى مجازى فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی نیست

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: مشکلی در نرم افزار تلگرام وجود دارد و یکی از شرکت‌ها با یک خزش از این خلأ تلگرام استفاده کرد و هویت‌هایی که در دسترس داشت را به صورت بانک اطلاعات آرشیو کرده است. جایگزین شدن پیام رسان‌های داخلی به جای پیام رسان‌های خارجی. در کشور ما پلتفرم‌های وسیع و گسترده وجود دارد که در روز صد‌ها میلیون تراکنش انجام می‌دهند و خدمات ویژه خودشان را دارند، اما همین سرمایه گذارانی که پشت پلتفرم‌های خدماتی هستند، از پیام رسان‌ها حمایت نکردند. ما با اپراتور‌ها که یکی از ثروتمندترین بخش فضای مجازی هستند صحبت کردیم، ابتدا نپذیرفتند، اما امروز براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه دیگری دارند. وقتی پوسته‌ها در کشور مطرح شد، برخی از مردم گفتند، این پوسته‌ها وابسته به بخش امنیتی کشور است. هیچ قانونی در راستای نقض امنیت و نقض حریم خصوصی کاربران ایرانی در پیام رسان‌های داخلی وجود ندارد. /رسد

پرونده مرگ عرفات در دادگاه لاهه به جریان مى افتد

سهی عرفات، همسر یاسر عرفات رییس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین: دادگاه کیفری بین‌المللی (لاهه) پرونده ترور یاسر عرفات را مجدداً به جریان خواهد انداخت، ما اطلاعات جدید و حساسی را فاش خواهیم کرد. اطلاعاتی داریم که نه تنها حکایت از وجود فساد در این پرونده دارد، بلکه مسأله جاسوسی نیز مطرح است. محمدیاسر عبدالرحمان عبدالرئوف الحسینی معروف به یاسر عرفات در اوت ۱۹۲۹ در قاهره متولد شد و نوامبر ۲۰۰۴ درگذشت. بسام ابوشریف مشاور پیشین عرفات سال ۲۰۱۹ در مصاحبه تلویزیونی، چگونگی قتل رییس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین و ترور بیولوژیک وی را فاش کرد و گفت، علت قتل عرفات استفاده از خمیر دندان آلوده به سم بود و هر زمان که مسواک می‌زد، مقداری سم وارد لثه و سپس خون او می‌شد. /رسد

پیش بینی رأی مردم کوچه و بازار به محمود احمدی نژاد

احمد بخشایش، فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر آقای احمدی‌نژاد مجال حضور در انتخابات را پیدا کند، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هیچ شانسی برای رأی آوردن نخواهند داشت. واقعیت این است که مردم کوچه بازار احمدی‌نژاد را می‌خواهند؛ با اینکه ایشان در روز‌هایی که پاستور را ترک کرد تا این حد محبوب نبود. /اعتمادآنلاین

تهران - استانبول - تهران ۱۰۰ میلیون!

شرکت هواپیمایی قطر که «انحصارا» پرواز‌های تهران - استانبول را انجام می‌دهد، با نرخ‌های نجومی بلیت این مسیر را در اختیار مسافران ایرانی قرار می‌دهد. قیمت مسیر تهران - استانبول بین ۴۷ تا حدود ۵۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. با احتساب هزینه برگشت، قیمت بلیت تهران - استانبول - تهران مجموعا حدود ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود!

نماینده مجلس: به هر قشر جامعه باید اینترنت کنترل‌شده بدهیم!

فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین در مجلس گفت: من مادر سه فرزندم. امروز آن‌ها را به مدرسه بردم و به من گفتند فرزندانم باید در سامانه «شاد» ثبت‌نام کنند. تا امروز اجازه نداده بودم فرزندانم با فضای «اندروید» آشنا شوند؛ به این دلیل که فکر می‌کنم برای سلامت روحی و اخلاقی‌شان لازم نیست وارد فضای «اندورید» شوند. اما حالا نگرانم که نکند فرزند من در فضای اندروید وارد اینترنت شود و محتوای مستهجن ببیند. سال‌های سال تلاش کرده‌ایم که بچه‌های ما با صحنه‌های نامناسب مواجه نشوند. اینترنت می‌تواند کنترل‌شده در اختیار قشر‌های مختلف قرار بگیرد. / فراز
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۷
بازی تمام شده برای اینکه بازی ادامه داشته باشه باید حرف تازه ای برای گفتن داشته باشید یا مثل خاتمی از آزادی حرف بزنید یا مثل احمدی نژاد از عدالت دیگه حرفی برای گفتن ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
همین جمله را هم سانسور کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
نظام پارلمانی نیاز مبرم و قطعی به نمایندگان بر خواسته از احزاب فعال و آزاد واقعی دارد
و در شرایط فعلی هیچکدام از این ساز و کار حداقلی و ضروری عملا موجود نیستند
اکثریت مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
این آقای طلائی تو صنف زرگر ها هستن که ایشان را بجا نمی آوریم راستی چکاره هستند که نظر می دهند
نظام پارلمانی نماینده مردمی میخواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
میخان یه مجلس خودی درست کنن که هر وقت هر کس رو خواستن بذارن نخست وزیر
که دیگه نگران مشارکت مردم و رای اشتباهی مردم هم نباشن
بعدش هم بگن نماینده های خودتون انتخاب کردن به ما چه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
بله رئیس جمهوری مردمی تون دلار کرد 8 برابر شماها بودید که فکر کردید با برجام میشه همه چیز حل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
همه مشکلات در غیاب احزاب واقعی است همه جای دنیا مردم با احزاب رای میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
نظر منو سانسور کرد من منظورم این بود خوشونو علاف این چیزا نکنن صاف ینفرو انتخاب کنن بزارن سر کار که بعد 8 سال یکی نیاد مثل ناشناس2152 بگه شما بین مردان جهان چرا اقای روحانیو انتخاب کردید
زرنگ من اگه بنویسم چراشو که منتشر نمشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
اینجوری نوبت به همشون میرسه که هر کدوم دوماه نخست وزیر بشن وحق هیچ کدوم ضایع نمیشه
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
با مجلس اقلیت هیچ اقدامی عملی نیست
دیگه هیچ تضادی شکل نمیگیره نه تضاد ناطق نوری خاتمی نه تضاد هاشمی احمدی نژاد و نه حتی جلیلی روحانی همه تضادها برای همیشه حل شده برای همین سیستم از حرکت داره میایسته
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
دقیقا....گفت
به هر شکلی که خواهی جامه میپوش
من از رسم خرامت میشناسم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
تمام کسانی که نام بردید و البته بقیه همه سر و ته یک کرباس و درحقیقت هیچ فرقی باهم ندارند
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
انتخابات آینده جوابی بسیار بد تر از انتخابات گذشته در یافت خواهید کرد
بروید کنار تا اعتماد مردم برگردد
نظام پارلمانی در غیاب احزاب قوی فقط راهی برای تاراج کشور توسط نمایندگان است.
خانم بیگی اگر می خواهید فیلتر کنید فیلتر بکنید، نیاز به داستان سرایی نیست، ضمنا اندروید سیستم عامل هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
سیستم عامل را نیز نداند چیست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
از نمایندگان مجلس چه توقعی دارید ؟ آیا واقعا توقع دارید که فرق سیستم عامل و چیزهای دیگر را بفهمند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
خدایی کسی که معنی اصطلاحات پیش پا افتاده فضای مجازی رو نمیدونه و داره براش قانون میذاره ببین چه مصیبتی برای کشوره .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
آیا ضما قانون گذار هستید با این اطلاعات ناقص؟؟ وای چه مصیبتی خوب شما هم مثل بعضی ها برید مدرسه و اینترنت خصوصی برای فرزندانتون درست کنید خدا خیرتون بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
خانم بیگی اگر از همان فرزندان خردسال خودشان سوال می کردند
قطعا به ایشان تفاوت سیستم عامل و اینترنت را می گفتند
که اینطور ضایع نشوند !؟؟
ضمنا با گرفتن یک مشاوره ساده میتوانید تب لت فرزند خودتان را به راحتی فقط برای استفاده از سیستم شاد تنظیم کنید
اگر شما اصول اولیه کار کردن با رایانه را نمی دانید
چرا می خواهید بقیه مردم را از این تکنولوژی کارآمد و ضروری محروم کنید ؟
علم الهدی: طلاب ما به اندازه دانش آموزان بی بضاعتی که کمیته امداد تبلت در اختیارشان می‌گذارد ارزش ندارند؟) اقای علم اهدی آمار بالای جنایت در خراسان نشان از این است که شما از وظیفه اصلیت دور شدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
نه؟ آره؟ موندم کدوم رو بگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
دوستان شما دارند این کارها را می کنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
یعنی دانشجویان ما که همه بار پیشرفت کشور روی دوش اونهاست از طلاب هم کمترن که بجای اینکه به اونها حقوق ماهیانه داده بشه ازشون پول هم میگیرن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
جناب علم الهدی لطفا از طریق دهها و صدها بنیاد و هزاران میلیارد تومانی که هر ساله مستقیم و غیر مستقیم از بودجه های دولتی و غیره دریافت میدارند
برای تامین بودجه خرید تب لت برای طلابی که بر خلاف دانشجویان دانشگاه ها شهریه هم می گیرند
اقدام کنید
و لطفا اجازه بدهید تا سازمان های خیریه مردمی
حداقل برای کمک رسانی برای کودکان محروم کشور حداقل کاری کنند لطفا !!؟؟
تا اینترنت بقیه رو قطع نکردن برای فرزندان خانم فاطمه محمدبیگی اینترنت خصوصی بسازید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
برا جلوگیری از یه تصادف بر اثر سهل انگاری خودش میخاد کل خیابون را ببنده
درک نمیکنه که بابا گوشی داغون نوکیا بدون اینترنت بدم دست بچه ام حالا که نمیتونم کنترلش کنم
میگه اینترنت همه قطع برا بچه من
این میزان درک و فهم است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
جوسازی نکن! کاسب اینترنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
22:49
میشه بماهم یاد بدی کاسبی اینترنت چه جوریه ؟ صواب داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
اوضاع مردم با اینترنت یا بدون اینترنت بهتر نمیشود نماینده ها به فکر تورم باشند . تا زمانی که تحریم ها برطرف نشود و تجارت نفت پول به کشور وارد نکند اوضاع مردم هر روز بدتر خواهد شد و مردم خود را با دولت در یک سو نخواهند دید.
معاون مجلس: بعد از جنگ جهانی دوم یک حزب 50 سال بر ژاپن حکومت کرد اما میانگین عمر کابینه‌هایش کمتر از دو سال بود. ما نیاز داریم در موقع لزوم سریعا افراد را عوض کنیم اما با شرایط کنونی اگر سراغ هرکسی برویم بحران سیاسی ایجاد می‌شود.) حالا شما عزیزان شورای نگهبان کجاتون شبیه ژاپنی هاست ؟! ؟!توان و ان را دارید بفهمید فلان شخص در جهت منافع مردم کار میکند و انصاف ان را دارید که جناحی فکر نکنید ؟!
یکی از عزیزان شورای نگهبان (مجلسی) : تا امروز اجازه نداده بودم فرزندانم با فضای «اندروید» آشنا شوند ) فکر کنم خودتان هم توی یک فضای دیگر سیر می کنید (:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
بیچاره فرزندان این افراطی الان اگر گوشی دردست دوستشان ببینند با ولع وباعقده نگاه میکنند افای افراطی اگر با صداقت حرف میزنی گوشی هوشمند برای انان بخر ولی مدیریت کن وفرزندان را بزور تربیت نکن بگذار فرزندانتان با فرهنگ ودیدگاه خودشان به نظرتان برسند نه بازورچپانی تفکراتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
خخخ
کلن دوستان اهل فضانوردی اند
احمد بخشایش، فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر آقای احمدی‌نژاد مجال حضور در انتخابات را پیدا کند، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هیچ شانسی برای رأی آوردن نخواهند داشت.)آخ چشم !!! بخشایش دیگر دوره اینکه تعریف کنی وزیر بشی گذشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
بخشایش واقعیت جامعه را بی کم و کاست و بدون ملاحظه کاری گفته است
علت اینکه میگوییم اقایان باید در سنین مناسب بازنشسته شوند یکی همین است مثل اقای علم الهدی که بدون رو دربایستی و لاپوشانی علنا به فرزندان فقرا و محرومین توهین روا میدارد. غافل و فراموش کرده از اینکه همین محرومین بودند که شما را اینجایی که هستید نشاندند جناب علم الهدی. اگر خود شما تصمیم به بازنشستگی ندارید کاش عقلا شما را اجبارا بازنشسته نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
دوست عزیز مگر نمیدانی شعار جوانگرایی جوانگرایی که میگن نمونه اش جوان شاداب اقای علم الهدی جوان80ساله درضمن تا سن100سالگی جوان هستند
ازنیمه سال۹۸تانیمه سال ۹۹تمام کالاها پنچ شش برابر شده.یعنی حدود یک سال.اون موقع حسن به اصطلاح رئیس جمهور میگوید حقوق متوسط کارمند از موقعی که من اومدم تا حالا از دو میلیون مثلا شده شش میلیون.یعنی طی هفت سال!!!! امروز رفتم بیرون نون و تخم مرغ برای شام بخرم.سوپری میگه تخم مرغ شده دونه ای هزارو دویست تومن.به خانمم گفتم به من میگی چرا هر روز خبر بد به خونه میاری.آخه میشه بیرون نری و سکته نزنی.؟ من که کارمندم تا دو سال پیش زندگیم رو روال بود.دیگه دارم کم میارم.ای خدا تو خودت یک فرجی بفرما.دیگه گوش ها و چشم های مسئول و مدیر کار نمی کنه..یعنی لیاقت ملت مظلوم و کم توقع ما از مردم کشورهای همسایه مون کمتره؟
دومطلب ضدونقیص ازمجلس نقل شد مورداول که کاملاحقیقت داردو ملموس است اظهارنظرآقای میرسلیم درمورداینکه برخی اظهارنظرهادرصحن مجلس شبهه خودنمائی داردکه همه شاهدندواین دوره بخصوص نمایندگان بیشترمطالبی که میفرمایندهم تاسف اوروهم میتواندعوارض غیرقابل جبرانی برای مملکت داشته باشدومتناسب آبروی نمایندگان محترم مجلس هم نیست در مقابل آن وجالبتر آنکه نماینده محترمی تقاضامیکنندبهتراست مدتی درکشورمجلس یازدهم عهده دارتمام امورشودسئوال اینستکه اکنون که طبق قانون اساسی عهده داربخشی ازامورهستیدمیخواهیدتمام مملکت رابهم بریزید اگرعهده دارتمام امورشویدچه میشود بهترنیست دوستان نیم نگاهی به تعدادارای خودشان بیاندازندوبعدا فرمایش فرمایند بیائیدمحض رضای خدایکبارهم که شده کارمفیدی که دل مردم راشادکندانجام دهیدوازخودتان یادگاربگذاریدبجای شعاروبفرمایش همکارمحترمتان خودنمائی
مجتبی شاکری: هاشمی رفسنجانی به نیرو‌های انقلاب رکب زد) رکب را غرور زیاد از حد اصولگرایان به خودشان زد هنوز هم دست از کمرشان بر نداشتند و حاضر به قبول خواست مردم نیستند
باید از سهم مبارک تبلت بگیرند.
نمیدانم تابناک چه اصراری برای بازتاب نظرات علم الهدی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
جالبه جوری صحبت می فرمایند انگار از مردم طلبکار هستند!
ناشناس
| Australia |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
خوبه که، می خندیم!

انگار تو یه دنیای دیگه زندگی می کنن ایشون!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
تابناک دوست داره با منتشر کردن حرف های علم و حسن روی اعصاب مردم راه بره.
زیباکلام: آن ۲۴ میلیون را با جرثقیل هم نمی‌توان پای صندوق آورد) ولی نباید ناامید شد بهر حال یک آدم عاقل بهتر از یک از یک بیسواد است
مدیریت در اداره این کشور مخصوصا در حوزه اقتصاد موج می زند.
1 کیلو گرم کودشیمایی 30000تومان
1کیلو گرم کود حیوانی 3000تومان
1 کیلوگرم گندم تحویلی کشاورز به دولت 2100تومان
1 کیلوگرم گندم وارداتی با هزینه حمل به داخل کشور25000تومان
مرغ پخته خنده اش می گیرد.
پاسخ ها
دهقان فداکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
من فاتحه این کشاورزی را خواندم شما هم بخوانید
اقای زیبا کلام نگران کاهش مشارکت است و این اقای شاکری از این وضعیت عدم مشارکت و اینکه همه چیز دست ماست اظهار رضایت میکند.منافع ملی چه میگوید؟ایا عدم مشارکت مردم برای اقایان مشروعیت میاورد؟البته که انها اهمیت نمیدهند اما قطعا دیگرانی در خارج از ایران عدم مشارکت مردم را به دقت رصد میکنند و مطابق ان برنامه ریزی میکنند. امثال اقای شاکری منافع ملی را فدای منافع لحظه ای جناحی و شخصی خودشان میکنند.با این سطح از درک شما کاش هاشمی دیگری بود که بشما رکب میزد اقای شاکری
احمدی نجات بیا و ما را نجات بده
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
ابتدا بگذار سنگ قبلی را که در چاه انداخت عقلا درآورند بعد
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
البته اگر رفقایش بگذارند درآورند
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
البته اگر رفقایش بگذارند درآورند
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
باش تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
هر وقت بگم بگم هایش به واقعیت پیوست شاید در موردش بشه فکر کرد.
علت اینکه احمدی نژاد محبوب شده اینه که حرفهایی میزنه که دیگران بخاطر زدن همون حرفا الان یا تو حصرن یا ممنوع التصویر یا اصلا زندانن و یا اپوزیسیون فراری. از طرفی تیم رسانه ای ایشون هم خوب کار میکنه اگر خاتمی هم چنین تیمی داشت الان محبوب بود چون با در امد نفتی خیلی کمتر کارهای خیلی بزرگتری کرد. ولی خوب حق گرفتنیه نه دادنی احمدی نژاد بهتر از خاتمی بلده حقش رو بگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
خاتمی نمیخاد حرف بزنه میخاد محبوب قدرت باشه
حرف زدن عرضه و جربزه میخاد که خاتمی و ..نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
احمدی نژاد بازیجه ای بیش نیست او عروسک کوکی یک جریان به نام پایداریست
"لازم است مدتی در کشور نظام پارلمانی حاکم شود"!!!!!
دولت رو که مجلس انتخاب می کنه مجلس رو هم که شورای نگهبان فیلتر می کنه شورای نگبان رو هم که نصفش رو مجلس انتخاب می کنه بقیه هم که مادام العمر هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
همین الان هم رئیس جمهر رو خودشون انتخاب می کنن
نظام پارلمانی یا هر چیز وقتی پستها عوض بشه اسمها همون ها باشه آش همین آش و کاسه همین کاسه است
این نماینده حتی نمی داند اندروید یک سیستم عامل است نه فضای مجازی ؟ نتیجه رای حداقلی بهتر از این نمی شود
از نظر اقتصادی هیج امیدی به آینده نیست مگر اینکه در آمریکا بایدن انتخاب بشه و سیاست فشار حداکثری ترامپ تمام بشه اون موقع احتمالا یکشبه همه قیمت ها فروخواهد ریخت فروریختن قیمت ها در بورس هم احتمالا نشانه ای برای همونه
حضرت علم الهدی ، شما واسه طلاب زحمت کش که سربازی هم نمیرن تبلت بخر .
یه تبلتم دست مستضعفین نمی تونید ببینید ؟
الآن خرید و فروش هر چیزی اشتباه است زیرا انتخابات آمریکا به عنوان یه متغیر اساسی روی اقتصاد ایران عمل میکنه مثلا با انتخاب بایدن سکه یه قیمتی خواهد داشت و با انتخاب ترامپ قیمت دیگری بهتر است برای خرید و فروش های مهم مثل خانه و دلار و سکه و خودرو دو ماه دیگه صبر کرد
خیلی متاسفم برای تابناک که خبرهای صدمن یه غاز را منتشر میکنه اما اخبار مهمتری که با زندگی بسیاری از مردم ارتباط مستقیم دارد را نشر نمیدهد مثلا خبر تغییر جنسیت فلان بازیگر یا قهر فلان نماینده اینها چه سودی برای مردم دارند اما خبر مهمی مثل گران شدن 700درصدی کود شیمایی کشاورزان را حتی کوچکترین اشاره ای به آن نمیکند فقط میتوانم بگویم که با این قیمت جدید کود باید فاتحه کشاورزی وکشاورزان را خواند واز الان برای سالهای آینده نوید قیمت چند برابری میوه وسایر محصولات کشاورزی را به مردم میدهم
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
آقای علم الهدی یعنی شما به بچه های بی بضاعت هم حسادت میکنید وخود رابا آنها مقایسه میکنید قیاس مع الفارق
"لازم است مدتی در کشور نظام پارلمانی حاکم شود"!!!!!
کاملا اشتباه میکنید لازم است مدتی کشور بدون دولت ومجلس اداره شود مطمئنا وضعیت بهتر ازین دولتها خواهد شد
اقا جان ملت خسته و درمانده را دریاب ، جام عقلانیت را به مسیولین ما عنایت فرما
نماینده مشهد و کلات گفت . ما نیاز هست مدتی کشور را به جای نظام ریاستی با نظام پارلمانی عوض کنیم . چون در شرایط فعلی نمیشود به افرادی مثل ریاست جمهور نزدبک شد که بر گرفته از رای مستقیم‌مردم و نماد اول سیاسی کشور هم هست . .....آقای نماینده با سواد سیاسی ؟ آقای دانا . سیاستمدار ؟ آیا در مقابل دولت بی تفنگ فکر نمیکنی خیلی هم عزل کردنش سخت نیست ؟ . فکر نمیکنی نظام پارلمانی قدرت چند حزبی مردم نیاز هست؟ آیا هنوز نمیدانی وقتی اصولگرایان هرگز نمیتوانند بخاطر رشد سیاسی و فکری مردم رای اکثریت برخوردار باشند با رای اقلیت به کرسی مجلس رسیدند که بتوانند هر دستوری از طریق بالادستی مثل شورای نگهبان ارسال میشود را اجرا کنند . یعنی هر قانونی که در مجلس اصلاحات قابل طرح حتی نبود در مجلس اقلیت بتوانند نظرات شورای نگهبان را اجرا کنند و با طرح و لایحه و پس از تصویب شورای نگهبان همین اختیارات حداقلی را از منتخب مردم بگیرند . لذا مجلس اقلیت این خوبی و مزیت را برای اصولگرایان که محبوبیت داخلی و خارجی ندارند دارد که پس از قانونی شدن طرحی اگر ده تا مجلس اصلاح طلب و روشنفکر هم بخواهند همان مصوبات مجلس اقلیت را تغییر دهند بخاطر نظارت استصوابی شورای نگهبان قابل اصلاح و باز نگری نخواهد بود . برای ملت اکثریت خواب دیدید خیر باشد . رای بی رای . چون در گفتمان تند روها یه گوشه چشمی برای شعور سیاسیرمردم قایل نیستند . ما کی رای داده بودیم که حجاب اجباری باشد . کجا رای دادیم ثروت ما در ده کشور دیگر هزینه شود ؟
خیلی ها که فقط تو دانشگاه یا تو تهران نشستن و دور خودشون حصار کشیدن نمی خوان قبول کنن که طبقه محروم جامعه که امروز 80 درصد جامعه هستند معتقدند تنها دولتی که واقعا برا اونا زحمت کشید احمدی نژاد بود لطفا کمی از حصار خودتون بیرون بیایین و مردم شهرستانهای محروم رو هم ببنید اون وقت متوجه دمی شوید که این مردم چقدر احمدی نژاد رو دوست دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
700 میلیارد دلار درآمد نفتی زمان احمدی نژاد


کل سهام خودروسازی مزدا ۴ و نیم میلیارد دلار

خودت یکم فکر کن
نیازی به مشارکت مردم نیست خود تان یک نفر را انتخاب کنید
قیمت پراید104 میلیون تومان شد علی برکت الله
خبر جالبی که در همین تابناک هم منتشر شده تمام خودرو سازان دنیا آن هم با کیفیتی که قابل مقایسه با فرغون وطنی نیست دچار کاهش فروش شده اند وخودرو هایشان روی دستشان باد کرده آن موقع فرغون سازان وطنی محصولاتشان را دارن برای سال 1401 پیش فروش میکنند آن هم به قیمت نامعلوم
واین خود از معجزات حسن است
این دفعه پشت گوشتان را دیدید ما را پای صندوق رای می بینید .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
امثال تو از اول هم رأی ندادن، نمی دن و نخواهند داد. مثل همیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
تو بمیری رای دادیم ولی دیگر نمیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
امثال تو از اول رای دادن این شده
مجلسی که عصاره فضایل ملت نباشه و عصاره سلایق جنتی و دوستانش باشه حضور فردی با پشتوانه ۲۵ میلیون رای جایز نیست ، تمام مصایب مملکت سناریویی بود که از قبل نوشته شده بود ولی شک نکید مکر الهی گریبانگیر اصولگریان خواهد شد چرا که اگه انها بادولت همراهی میکردن و حداقل fatf که تصویب مجلس رو داشت بایکوت نمیکردن ملت به چنین مصیبتی دچار نمیشد ، اقای روحانی حالا این کسال شنا حالشون رو بگیر تا بفهمندن یک من ماست چقدز کره داره؟
آقای علم الهدی, طلاب شما یکی یه دونه لبتاب دارن دیگه تبلت به چه دردشون میخوره؟!
معلوم نیست با این شهریه! کم چطوری لبتاب هم میخورن!
بورس خانه های بسیاری را خراب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
قیمت سهم باید متناسب با سود سهم باشد در غیراینصورت خطر ازبین رفتن سرمایه زیاد است
سلام نماینده محترم مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مدعی است که دکتر است . خوبست که مدرک ایشان خوب بررسی شود تا میزان سواد و معلومات ایشان را بشناسیم. همچنین معلوم شود با چه تعداد رای به مجلسی که با رای اقلیت مردم انتخاب شد ورود پیدا کرده است. بعد بدانیم که به کدام دسته و گروه وابسته است. این مرد یعنی سیدامیرحسین قاضی‌زاده که نایب رئیس مجلس هم هست مدعی است که نظام جمهوری اسلامی ایران ریاستی است و باید تغییر پیدا کند و پارلمانی شودو..ایشان مطمئن باشد با روشی که درانتخابات مجلس یازدهم اتخاذ شد و ما شدیم مثل فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم اقلیتی شرکت می کند که پارلمان را دراختیار دارد. برای رای گیری تغییر قانون اساسی هم احتیاجی به رفراندوم و رای مردم نخواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
از این دکترها در حکومت زیاده همه هم یک روزه مدرک گرفته اند!!!!
۱۲ میلیون گذاشتم بورس الان باید ۴ میلیون بردارم این سرمایه تمام زندگیم بود آیا فریادرسی نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
خوانندگان همین سایت صدها کامنت گذاشتند که رشد بورس بی دلیل است و هیچ منطق اقتصادی پشت ان نیست
اگر دولت حمایت شو قطع کنه شاخص میاد زیر 400 هزار
ناشناس
| Belgium |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
شاخص سهام حتی نباید با بازار موازی مقایسه بشه که حتی در آن صورت هم شاخص باید روی ۶۰۰ هزار باشه

شرکت های ایران هیچ کدوم سوددهی ندارند و حتی توان پرداخت دستمزد پرسنل هم ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
از صبح تا شب همه داشتند هشدار می دادند بدون دانش کافی در بورس وارد نشوید اما طمع گوشتان را کر کرده بود
صدها چراغ دارد وبیراه میرود
بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش
نظر شواری عالی مجازی فیلتر کردن و محدود کردن فصای مجازی نیست بلکه ما میخواهیم فقط اندکی پوسته را عوض کنیم . منظور از پوسته چی هست ؟ اینکه که گفتی یعنی چه ؟
سرکار خانم نماینده!!!!
نگران بچه ها نباش به محض استقلال از شما همه رو توی یک هفته میبینند و یاد میگیرند
شما باید به جای فرهنگ سازی بچه ها رفتی تو حاشیه برای همین الانم دست و پات میلرزه
مشکل شماست لطفا بخاطر بچه های خودت کل کشور رو فلج نکن
ضمنا کمی اطلاعات از دوستان وارد بگیر تا درست مطالب رو بگی
فضای اندروید چیه مثل بی سوادها حرف میزنید
شما ها چطوری نماینده شدید؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
الحمدلله همشون هم دکترا و فوق پروفسورا دارند
نماینده زن شهر قزوین گفت . من خیلی تلاش کردم که فرزندانم وارد فصای مجازی نشوند اما بخاطر مدارس و کلاس مجازی مجبور هستم برنامه شاد را نصب کنم . میترسم فرزندانم به فصای مجازی الوده شوند و فیلم های مستجهجن ببینند . حاج خانم . میتونی چند کار انجام بدی . موبایل را کلا ریسیت کن و کل نرم افزار های موبایلت را حدف کن فقط همان شاد را نصب کن . حتی گوگل گفتاری و گوگل پلی .......را غیر فعال کن و کل فیلتر شکن ها را حذف کن و یا اینکه اگر فرزندانت را با منطق اصولگرایی تربیت کردی چطور هنوز به اراده و تربیتی که کردی مشکوک هستی ؟ فکر نمیکنی لوازم تربیتی که اصولگرایان در جامعه دیکته میکنند صعیف هست و نمیتواند اخلاق را در مقابل ناهنجاریها کنترل کند . یا نه کلا شماها تعریف از آدم بودن و انسان بودن را سخت تعریف کردید . بهرحال فرزندنت امروز وارد فصای مجازی نتواند از حق خودش دفاع کند در فردای دگر چگونه میتواند از این فضا از خود دفاع کند . خصوصا در این فضای اینترنت ما مردان چقدر از حق زنان در این جامعه واپسگرا دفاع کنیم . ها ؟ چرا اجازه نمیدهید دختران نظارتشان در مورد تعدد زوجات . ضیغه . ارث . حقوق زنان دفاع کنند .....
آقای نماینده کلات ؟ یادت هست آنزمانی که سراسبمه فقط بخاطر اختلاف سیاسی بین رییس جمهور و نخست وزیر وقت طرح اصلاح قانون اساسی را به فوریت به رای گذاشتند که ما نخست وزیر را برداشتیم تا مشکلات مردم حل شود . آنموقع من رای ندادم . حالا هم با طرح محدودیت اختیارات نیم بند رییس جمهو ر در صدد کنترل حداقل حقوق سیاسی مردم هستید . شما بفرما بار دیگر دوباره باید برای مردم در رسانه ملی شرح دهیید که اگر دنبال چنین مواردی هستید . پس اصلا چرا انقلاب شد .
به تابناک امیدوارم نمیدونم چرا اول به خدا بعد به تابناک امیدوارم این سرمایه اندکی که در بورس از دست دادم بهم برگرده دیگه فردا مجبورم برش دارم ولی بازم امیدوارم
مشکل شکل نظام نیست هفت کشور صنعتی یا گروه هفت را که ببینید تقریبا همه نظامهای متفاوتی دارند و همه هم موفق بودند که نشان میدهد مهم افراد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
اتفاقا مهم افراد نیستند مهم سیستمی است که اجازه نمی دهد عده ای مادام العمر پست و مقام داشته باشند
نماینده محترم کلات:
دیگه چی می خواهید یک مدتی پارلمانی باشد فقط پنجاه سال!!
عمر ما بس نبود عمر بچه هایمان را هم می خواهید.
برای این خانم نماینده و فرزندانش گول نخورند از اینترنت ملی استفاده کن و خندوانه و هندوانه و مهرن خان مدیری را ببین تا به جای حل مشکلات به مشکلت بخندید .کجای دنیا کارشناسان به حل مشکل جامعه میخندند ها ؟
حاج خانم مواظب باش یه موقع اندروید یاد نگیرن که خیلی بده:))))))
چطور یه مادر با این تفکرات شده نماینده مردم !! چه کسی این خانم رو تایید صلاحیت کرده که درک درستی از تکنولوژی و تربیت و آموزش و .... ندارد این خانم برای این حرف حتی باید مجازات هم شود و برای حداقل 30 سال که یک دوره کامل است انفصال از تمامی مناصب و صندلی دولتی و نیمه دولتی نصیبش شود باید به شدت و قدرت با این تفکرات مقابله شدید شود
فضای اندروید :)
یعنی میرفت فضای آی او اس حل بود؟؟
اندروید سیستم عامله
چطوری با این سطح از سواد رسانه ای در مورد این رسانه ها قانون گذاری میکنید؟؟؟
"اما حالا نگرانم که نکند فرزند من در فضای اندروید وارد اینترنت شود و محتوای مستهجن ببیند." اگر فرزندتان را درست تربیت کرده باشید نباید نگرانی داشته باشید . مردم که نباید تاوان عدم تربیت صحیح فرزندان امثال شما را بدهند.
من یک مهندسم با ۲۹ سال سابقه کار
میخوام براتون از نابودشدن قدرت خریدم بگم
راه دوری نریم تا سه چهارسال پیش حقوقم حدود۵ میلیون بود میتونستم با ۸ماه حقوقم یک دستگاه پژو صندوقدار بخرم به قیمت ۳۸ میلیون
الان قیمت همون ماشین شده ۲۲۰ میلیون !!!! وحقوق من ۳ میلیون بیشترشده حالا باید ۲۸ ماه پس انداز کنم وهیچی نخورم که بتونم همان ماشین رابخرم ( بافرض اینکه ۲۸ ماه دیگه قیمتش یک میلیارد نشده باشه !!!)
مملکت به حال خودش رها شده
اقای روحانی بجای پاسخگویی و عذرخواهی میگه کشور ازنظر اقتصادی درمسیر درست قرارداره !!!
نه کسی به خاطراین اوضاع استعفا میده نه برکنارمیشه
همه فقط حرف میزنن
فقط میتونم بگم خاک برسرمن !!!
مردم ایران مردم دقیقه نود هستن و هیجانی خیلی راحت میشه اونها رو اورد پای صندوق رای پس بیخود قیل وقال نکنید 50 میلیون رای میدن چون فقط هیجانی میشن
مردم ایران مردم دقیقه نود هستن و هیجانی خیلی راحت میشه اونها رو اورد پای صندوق رای پس بیخود قیل وقال نکنید 50 میلیون رای میدن چون فقط هیجانی میشن
تقریبا همه روحانیون وضع مالی خوبی دارند طالب نیز پول می گیرند ولی نود در صد دانشجویان شهریه می دهند
ما که در کشور همه چیز را بر اساس سعی و خطا آزمایش می کنیم انتخابات پارلمانی ریاست جمهوری هم انجام بدیم ببینیم چه می شود تازه وضعیت هم از اینی که هست بدتر نخواهد شد.
من از مجازی شدن مدرسه ها تا حدودی راضی هستم چون اولا پدر و مادر ها بیشتر با فضای مدرسه و کلاس آشنا می شوند و بهتر می توانند فرزندان خود را کمک می کنند ثانیاً حضور در مدرسه همانطور که جنبه مثبتی دارد ولی محلی برای انتقال و گسترش ناهنجاری های اخلاقی هم است و فضای مجازی تا حدودی این موضوع را کنترل می کند ثالثاً مدرسه مجازی در ترافیک شهری و کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا نقش مثبتی دارد و بنظر می رسد مدرسه مجازی در کنار حضور دانش آموز در مدرسه لازم و ضروری است و بهتر است فعالیت های مدارس در دو حالت مجازی و حضوری حتی در زمانی که کرونا وجود ندارد انجام شود
گفتند: بعضی از حرف هایتان را نفهمیدیم و بعضی‌ها را اصلاً قبول نداشته و نسبت به آن ایراداتی داریم." ربطی به لپ تاپ ندارد.
من فقط ولایت فقیه رو قبول دارم، بقیش همه الکیه! نه وقت خودتون رو بگیرید نه وقت مردم رو.
کشور اسلام
آقای علم الهدی خوب شما خودتون کمی کنید به بندگان خدا شما ماشاله مشهد دستتان هست
خیری از رئیس جمهور ندیدیم. شاید داشتن نخست وزیری که پاسخگوی نمایندگان ملت باشه مشکلات را حل کنه
اقای علم الهدی بفرمایند خب بچه های مناطق محروم هم مانند طلاب بخاطر دزس خواندن حقوق بگیرند.چرا به دانش اموزان نباید مثل طلاب حقوق پرداخت شود؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار