بازدید 6007
۸

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با اعلام رییس جمهور و توسط وزیر آموزش و پرورش نواخته شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 05 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با اعلام رییس جمهور توسط وزیر آموزش و پرورش در مدرسه‌ای در مدرسه نوجوانان در منطقه ۴ شهر تهران نواخته شد و در این مراسم رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی نیز به سخنرانی پرداختند.

امروز زنگ ایثار و شهادت نیز همزمان با زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس کشور نواخته شد.

در این مراسم انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، نیز حضور داشت.

ابتدا عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تبریک سال تحصیلی جدی گفت: پروژه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از بهمن ۹۸ کلید خورد و کارگروه‌های شش گانه با ساماندهی نیروی انسانی، مشکل نیروی انسانی را برطرف کردند.

وی ادامه داد: کارگروه تامین و تجهیز مدارس نیز فضای مورد نیاز برای مهر ۹۹ را تامین کردند. کارگروه نظارت کار انتصاب مدیران جدید را صورت دادند و کارگروه سلامت در راستای تضمین سلامت نوجوانان گام های موثری برداشت.

به گفته وی در همین ساعت به صورت همزمان حدود ۲۰ مراسم بازگشایی مدارس با حضور معاونین رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت و دستگاه‌های اجرایی در سطح تهران در حال برگزاری است

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: امروز بزرگترین و تأثیرگذارترین رویداد فرهنگی کشور آغاز می شود. رویدادی که جریان زندگی را دگرگون می‌کند و نظم جدید را ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: امسال سال تحصیلی را در تقارن ماه محرم آغاز می‌کنیم و من بر امام حسین (ع و یارانش سلام می‌رسانم و روح بزرگ عاشوراییان را به مدد می‌طلبم.

حاجی‌میرزایی گفت: مدرسه کانون تربیت است و مدرسه جایگاه شکل‌گیری شخصیت و هویت دانش‌آموزان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
چرا خودش سر جاش لم داده نمیره بیرون افتتاح کنه سال تحصیلی رو خونش مگه رنگینتر از بچه های ماست
یعنی حاج حسن جرات نکرد حضوری بره زنگ بزنه
در این مراسم رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی نیز به سخنرانی پرداختند.

عجب!!! زنگ زدن بصورت مجازی انوقت فرزندان مردم بصورت حضوری بروند مدرسه!!!!!!!!! اگر مشکل نداشت چرا بصورت مجازی زنگ مدرسه را زدند؟!
رییس جمهور حاضر نشد برای شروع سال جدید بیاد مدرسه بعد ما باید بچه هامون رو بفرستیم !
در کشوری که رییس محترم دولت حتی برای مهمترین مساله که اخذ رای اعتماد برای یکی از کلیدی ترین وزارتخانه های دولت است، بدلیل تهدید کرونا حاضر نشدند ولو یک ساعت در یک مجلس شورای اسلامی با 200 و اندی نفر شخصیت بالغ حضور پیدا کنند ، چطور انتظار دارند ما جگر گوشه هایمان را به ورطه هلاکت ناشی از بی مسولیتی مسولان بفرستیم؟!! شما نبودید که در خرداد ماه فرمودید از روز شنبه همه چیز به روال عادی برمی گردد - و البته بعدش گفتید منظورمان این نبوده و ... - و شما نبودید که بعدا طی یک ماه و اندی تمام تقصیرهای ناشی از افزایش کرونا را به گردن مردم انداختید؟؟ آیا شما با این سطح از مسولیت پذیری !!! وقتی بچه های ما درگیر این بیماری منحوص شوند نخواهید گفت مقصر خودشان بودند که نفهمیدند نباید به میز و نیمکت و کیف و دفتر و کتاب دست بزنند ؟!! خدا می داند شما همین را خواهید گفت. اینکه مقصر خود بچه ها بودند که کرونا گرفتند و مردند!!.
نخیر آقایان با درایت !! شاید مشکل معیشت کادر آموزشی و تیم های پشتیبانی کننده مثل خدمات و سرویس و .... شما را بر آن داشته که فارغ از خطرات ناشی از بازگشایی مدارس این ریسک را نادیده بگیرید تا با پرداخت شهریه ها معیشت این قشر زحمت کش به خطر نیفتد میدانیم دغدغه شما همین موضوع است که مردم هزینه ها را تامین نکنند، باشد! حاضریم با همین آموزش مجازی نیم بند سر کنیم فقط دست از سر ما بردارید.
با جان بچه ها ملت دارن بازی میکنند . لعنت خدا به این سال تحصیلی نکبت
زنگ آغاز همه گیری کرونا
زنگ فاجعه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی