بازدید 65576
دو هزار و دویست و پانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

گلایه از درخواست عجیب یک امام جمعه از شورای نگهبان / درآمد «عطاءالله مهاجرانی» در لندن از کجا تامین می‌شود؟ / ادعای تولید زیر زمینی پراید

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: تحلیل گلوبال تایمز از نشست وین؛ اعضای برجام پای امضای خود ایستادند / توضیح قالیباف درباره سفر به شهرستان محروم و صعب العبور اندیکا / داماد ترامپ با وزیر خارجه انگلیس درباره ایران رایزنی می‌کند / صدا و سیما: استعفای ظریف تایید نمی‌شود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 03 September 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
دستگیری سرپرست سابق شهرداری ساری

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت سرپرست سابق شهرداری ساری، معاون سابق شهرسازی و امور مناطق و یک دلال خبر داد. حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: در ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با مفاسد اقتصادی، عبدالحمید فرزانه سرپرست سابق شهرداری ساری و همچنین معاون سابق شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری و یک دلال که واسطه متخلفان در شورای شهر بود، توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) بازداشت شدند. وی خاطرنشان کرد: دستگیری این دو مدیر شهرداری به جرم اختلاس، ارتشا و تضییع اموال دولتی بوده است.

نظر قاطعانه رهبری درباره سنت «عروس خون بس»

صفحه توییتر ریحانه، بخش زن و خانواده پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، نظرات رهبر انقلاب در خصوص سنت «خون‌بس» را منتشر کرد. در ادامه متن سخنان ایشان که در صفحه‌ی توییتر ریحانه منتشر شده، آمده است: «اگر کسی از قبیله‌ای، برای اینکه اختلافات خود را با قبیله‌ٔ دیگر حل کند -فرض کنید دعوا و اختلاف و خونریزی بوده است- حل این اختلاف و فصل این نزاع را به این قرار دهد که دختری را از این قبیله به آن قبیله بدهند؛ بدون این‌که از خودِ دختر اجازه بگیرند، این کار خلاف شرع است. البته یک وقت از خودِ دختر اجازه می‌گیرند، اشکالی ندارد. دختری خودش مایل است با جوانی از قبیله دیگر ازدواج کند که ضمناً با این ازدواج، اختلاف و نزاع هم از بین برود. این، مانعی ندارد؛ اهلاً و سهلاً. اما اگر بخواهند دختری را به این کار مجبور کنند، خلاف شرع و خلاف احکام اسلامی است.»

خط و نشان حاجی بابایی برای ستاد کرونا

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: ستاد مبارزه با کرونای کشور در خصوص بازگشایی مدارس در روز شنبه ۱۵ شهریور، باید مسئولیت کامل را با اعلام شفاف مصوبه ستاد به‌ عهده بگیرد. حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان با اشاره به تعدد تماس‌های فرهنگیان و اولیای دانش آموزان از سراسر کشور و طرح ابهام و بلاتکلیفی موجود، در خصوص نحوه فعالیت مدارس از شنبه ۱۵ شهریور گفت: از زحمات وزارت آموزش وپرورش به خاطر تلاشی که برای برنامه ریزی، در راستای استفاده از فرصت‌های مختلف برای پیشگیری از تعطیلی آموزش، علیرغم تعطیلی فیزیکی مدارس انجام شد، تقدیر و تشکر می‌کنم. وی افزود: شاید آموزش‌های دیجیتالی ومجازی پاسخگوی نیاز همه دانش آموزان نبود، اما با بحران پیش بینی نشده‌ای که در سال گذشته به سیستم‌های آموزش جهان تحمیل شد، بادر نظر داشتن شرایط باید گفت، برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش و تلاش‌های فرهنگیان، پاسخ خوبی در آن وضعیت خاص بود.

رئیس سازمان بورس هم وعده «از شنبه» داد

قالیباف امروز در حاشیه جلسه با سهامداران حقوقی شرکت‌های بورسی گفت: در این جلسه تصمیم بر این شد که سهامداران حقوقی در خصوص بازارگردانی سهام خود از شنبه اقدام کنند که این موضوع در متعادل شدن بازار تاثیر خود را خواهد گذاشت. وی گفت: همچنین در بلند مدت نیز این شرکت‌ها باید با صندوق‌های بازار گردان بزرگ قرارداد ببندند تا بتوانند هم در روز‌های رشد بازار و هم در روز‌های منفی برای متعادل شدن بازار اقدام کنند. وی افزود: این تصمیم از شنبه تاثیر خود را بر متعادل شدن بازار خواهد گذاشت و در بلند مدت نیز به نفع بازار سرمایه است و به نقدشوندگی بازار نیز کمک می‌کند. وی گفت: این شائبه که گفته می‌شود دولت دیگر از بورس حمایت نمی‌کند صحت ندارد و حمایت‌ها از بازار سرمایه ادامه خواهد داشت.

کنایه باهنر درباره انتخابات ۱۴۰۰
 
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ضمن رد حضورش در رقابت انتخابات ۱۴۰۰، نظرش را در مورد وضعیت فعلی اصولگرایان و اصلاح طلبان در چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد. محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: متأسفانه تجربه نشان داده که رؤسای جمهور کشور ما دو یا سه ماه آخر گُر می‌گیرند و گُل می‌کنند. اینکه بشود از یک یا دو یا سه سال قبل برنامه‌ریزی کرد که چه کسی باید رئیس‌جمهور شود کار سختی است، چون عوامل انسانی و محیطی برای این امر در کشور ما فراهم نیست. همین رؤسای جمهور اخیر را هم که نگاه کنیم، هم آقای خاتمی و هم آقای احمدی‌نژاد و هم آقای روحانی، دو ماه مانده به انتخابات گٌر گرفتند و بالا آمدند. از قبل کسی پیش‌بینی نمی‌کرد و فقط خود احمدی‌نژاد می‌گفت که من در پاستور هستم و تا سه ماه قبل از آن هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که احمدی‌نژاد پیروز شود. او افزود: نکته بعد هم اینکه بسیاری از شخصیت‌های مهم و معروف کشور هنوز تکلیفشان روشن نیست و هنوز تصور برخی‌ها این است که ممکن است آقای رئیسی یا آقای قالیباف بیاید یا هر دو بیایند و شاید آقای محسن رضایی بیاید. اگر هم قرار است شروع کنیم اول باید سمت یک‌سری افرادی برویم و به آن‌ها بگوییم «تو را به حضرت عباس تو یکی نیا».

پلیس: خبر کشته شدن رییس اجراییات شهرداری اهواز در ماجری روستای ابوالفضل کذب است

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز با تکذیب شایعه کشته شدن رییس اجراییات شهرداری اهواز گفت: برخورد جدی با نشر دهندگان این شایعات و مخلان آرامش جامعه در دستور کار است. سرهنگ کیومرث کشوری روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا بیان کرد: در روز‌های گذشته خبری مبنی بر کشته شدن بهنام علیزاده رییس اجراییات شهرداری اهواز در فضای مجازی خوزستان منتشر شده که این خبر کاملا کذب است. وی افزود: متاسفانه منتشر کنندگان، خبر درگیری در منطقه ابوالفضل اهواز بین امام جماعت و ماموران اجراییات شهرداری را ابزاری برای تشویش اذهان عمومی قرار داده و شایعه کشته شدن مامور اجراییات را به این حوادث ربط داده‌اند. جانشین فرماندهی انتظامی اهواز ادامه داد: اگرچه چند روز پیش در منطقه ابوالفضل اهواز و هنگام اجرای حکم رفع تصرف زمین، بین امام جماعت و برخی افراد گفت‌وگوی لفظی ایجاد شد، اما با میانجیگری بزرگان استان این سوتفاهم برطرف شد، ولی متاسفانه افرادی همواره سعی دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند. وی گفت: بی شک نیروی انتظامی با استفاده از توانمندی خود برای شناسایی منتشرکنندگان این شایعات برخورد جدی خواهد داشت و در این خصوص نیز هماهنگی با مرجع قضایی برای برخورد با منتشرکنندگان این خبر در دستور کار قرار گرفته است.
 
ترامپ رسما شمشیر را از رو بست/ بدهی ۶۰ میلیون دلاری سازمان جهانی بهداشت را نمی‌دهیم!

یک روز پس از آنکه آمریکا اعلام کرد در طرح سازمان جهانی بهداشت برای تولید و توزیع واکسن کرونا مشارکت نخواهد کرد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که بدهی بیش از ۶۰ میلیون دلاری خود به سازمان جهانی بهداشت را پرداخت نخواهد کرد. ترامپ در اظهارات روز گذشته خود تصریح کرد، قصد دارد این مبلغ ۶۰ میلیون دلار را برای کاستن از بخشی از تعهداتی که به دیگر نهاد‌های سازمان ملل دارد، صرف کند. تصمیم ترامپ برای امتناع از پرداخت موظفی ۶۲ میلیون دلاری به سازمان جهانی بهداشت، در حقیقت بخشی از تصمیم ترامپ برای خروج از سازمان جهانی به داشت محسوب می‌شود. /فارس
 
درآمد «عطاءالله مهاجرانی» در لندن از کجا تامین می‌شود؟

سیدعطاءالله مهاجرانی، معاون پارلمانی دولت هاشمی رفسنجانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دورهٔ اول ریاست‌جمهوری محمد خاتمی، که هم اکنون در انگلیس اقامت دارد در پاسخ به سوال کاربری که از او پرسیده بود؛‎ «مشتاقیم تا بدانیم در انگلیس از چه طریقی امرار و معاش می‌کنید» گفت: در همین آتش اشتیاق بمان!
 
ضربه غافلگیرکننده سپاه پاسداران به افراد مسلح

حسین درویشی فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس: پاسداران گمنام امام زمان (عج) ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس دونفر از افراد مسلح را در این شهر دستگیر کردند. با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در شامگاه دوازدهم شهریورماه دو فرد مسلح که از ایرانشهر و از مسیر بندرجاسک وارد بندرعباس شده بودند، بلافاصله توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند. از افراد مذکور سلاح و مقادیری فشنگ جنگی و سایر اقلام کشف و ضبط و به مراجع ذیصلاح قضایی تحویل داده شدند.
 
ادعای تولید زیر زمینی پراید

با وجود اعلام رسمی توقف پراید از پایان تیر و حتی برگزاری مراسم بدرقه خودرو برای این خودرو،هنوز این محصول در شرکت سایپا تولید می شود. شرکت سایپا و پارس خودرو صورت های مالی خود برای میانه تابستان را منتشر کرده اند. این اسناد نشان می‌دهد تولید پراید در پارس خودرو که به صورت حق العمل کاری برای سایپا کار می کرد، صفر شده است اما تولید این خودرو درخود سایپا با وجود افت شدید نسبت به دوره مشابه سال قبل ادامه دارد و سایپا هنوز با وجود خداحافظی از این محصول پرتیراژ دل نکنده است./اقتصاد نیوز
 
صدا و سیما: ­استعفای ظریف تایید نمی‌شود

طبق قرائن ­استعفای وزیر امور خارجه کشورمان تایید نمی‌شود. درخبری دیگر اینکه ظریف روز دوشنبه ۱۷ شهریور در تهران میزبان ایگنازیو کاسیس، وزیر امور خارجه سوییس و هیات همراه وی خواهد بود.
 
داماد ترامپ با وزیر خارجه انگلیس درباره ایران رایزنی می‌کند

«جارد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا قرار است، روز پنجشنبه با «دومینیک راب»، وزیر امور خارجه انگلیس دیدار کند.پایگاه پولیتیکو به نقل از منابع آگاه گزارش داده مسائل ایران در دستور کار این سفر قرار دارد.این رسانه به نقل از یک مقام آگاه انگلیسی نوشته است: «تلاش‌های کوشنر ظرف روز‌های گذشته برای میانجی‌گری صلح بین اسرائیل و کشور‌های خاورمیانه و ایجاد ائتلافی از کشور‌ها با هدف مقابله با نفوذ ایران در منطقه در دستور کار این سفر قرار دارد.» کوشنر روز گذشته (سه‌شنبه) در مصاحبه‌ای سه‌شنبه گفته بود دولت کشورش برای مقابله با نفوذ ایران با جدیت برای بازگرداندن قطعنامه‌های تحریمی سازمان ملل علیه ایران تلاش می‌کند.
کوشنر که در امارات حضور داشت، در مصاحبه با پایگاه «نشنال» ادعا‌ها علیه ایران را تکرار کرد و گفت: «اگر به جا‌هایی که ایران حضور دارد نگاه بکنید، می‌بینید آن‌ها همه جا هستند؛ این یک نمایش وحشت است. آن‌ها در یمن حضور دارند و یمن بی‌ثبات شده است؛ در سوریه بازیگرند و در عراق حضور دارند که بی‌ثبات شده است. در لبنان حضور شدید دارند و می‌بینید که چه بر سر دولت آنجا آمده است.»او در بخش دیگری از این مصاحبه، تلاش برای بازگرداندن محدودیت‌های تسلیحاتی علیه ایران را بخشی از تلاش‌ها برای «مهار ایران» توصیف کرده است. کوشنر گفت: «مسیر بسیار روشنی برای بازگرداندن این قطعنامه‌ها وجود دارد، چون ایران همه اقدامات مخربی را که باعث بی‌ثبات شدن منطقه می‌شوند، انجام داده و این چیزی است که ما داریم مجدانه پیگیری می‌کنیم. فکر نمی‌کنم اگر ایران به سلاح‌های پیشرفته‌تر دسترسی داشته باشد، دنیا به مکان امن‌تری تبدیل شود.»
 
توضیح قالیباف درباره سفر به شهرستان محروم و صعب العبور اندیکا

تلاش داریم در این سفر چیزی از قلم نیفتد تا تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر این نظارت از جامعیت و دقت کافی برخوردار باشند.محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از سفر صبحگاهی به شهرستان محروم و صعب‌العبور اندیکا خبر داد.وی در یادداشت مجازی خود نوشت: تلاش ما بر این است تا در این سفر، نه از لحاظ جغرافیایی و نه از لحاظ موارد مهم در نظام مسائل و مشکلات استان، چیزی از قلم نیفتد تا تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر این نظارت از جامعیت و دقت کافی برخوردار باشند.
 
تحلیل گلوبال تایمز از نشست وین؛ اعضای برجام پای امضای خود ایستادند

روزنامه گلوبال تایمز چین از روزنامه های حزب حاکم این کشور نوشت: اعضای توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ میلادی موسوم به «برجام» در جریان برگزاری کنفرانس وین یک بار دیگر پای امضای خود ایستادند.گلوبال تایمز روز پنجشنبه در گزارشی خاطرنشان کرد: اعضای برجام در این نشست نه تنها پای امضای خود بلکه مقابل اقدامات آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه و بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران هم ایستادند.در این گزارش آمده است: کشورهای اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان از یک طرف و دیگر امضا کنندگان این توافق شامل چین و روسیه از طرف دیگر در تلاش هشتند تا توافق بسیار مهم برجام را نجات دهند. گزارش در ادامه با یادآوری خروج آمریکا از برجام در سال ۲۰۱۸ میلادی، فشارهای حداکثری و تحریم های واشنگتن علیه تهران را از علت های اصلی افزایش تنش ها بر سر این موضوع دانسته است. گلوبال تایمز نوشته است: با این حال در موضع متفاوت با آمریکا، کشورهای دیگر عضو برجام اصرار دارند، باید از این توافق حفاظت و به آن عمل شود. رسانه چینی به نقل از توییت «هلگا اشمید» مقام ارشد اتحادیه اروپا که ریاست روز سه شنبه گفت و گوها را بر عهده داشت نوشته است: اعضای باقی مانده در برجام به رغم وجود پاره ای از چالش ها، عزم راسخی برای حراست از توافق با ایران و اجرای کامل آن دارند. گلوبال تایمز به نقل از بیانیه بعدی وی نیز آورده است: آمریکا که از توافق هسته ای خارج شده است، دیگر نمی تواند مبتکر یک اقدام دیگر برای بازگرداندن تحریم ها باشد. روزنامه تاکید کرده است: ریشه همه مشکلات فعلی و افزوده شدن به تنش ها در این خصوص به خروج واشنگتن از برجام بازمی گردد و حالا دیگر اعضا به ظور مشترک خواستار حراست از توافق بین المللی هسته ای سال ۲۰۱۵ میلادی با ایران هستند.

نوبخت: امکان فروش یک قطره نفت هم وجود ندارد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: شدیدترین مرحله تحریم نفت در برابر غذا بود اما الان در شرایطی هستیم که این بی‌انصاف‌ها و دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند و اگر هم به فروش می رسد امکان تبادل مالی نباشد.نوبخت افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان «جهش تولید»، بخش تولید ملی را بی‌توجه به تحریم‌ها جهش می‌دهیم. محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای توسعه و برنامه ریزی همدان بیان کرد: همه به ویژه رهبر معظم انقلاب می‌دانند که در سال سختی پیش رو داریم و باید به دشمن پیام برسانم هر چه عرصه را سخت تر کند ما مقاوم و فعال تر به جهانیان نشان می هیم که ایران را در اوج تحریم ها ظالمانه اداره می کنیم.وی اضافه کرد: شدیدترین مرحله تحریم نفت در برابر غذا بود اما الان در شرایطی هستیم که این بی‌انصاف‌ها و دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند و اگر هم به فروش می رسد، امکان تبادل مالی نباشد. رییس برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: هرچند این تحریم‌ها برای دیگر کشورها کارساز است، اما ملت ایران با کارنامه هشت سال دفاع مقدس و با قدرت و بزرگی، آنها را پشت سر می گذارد. نوبخت گفت: برنامه‌ای دولت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بود، مبنی بر داشتن برنامه یک ساله برای تکمیل طرح‌های در دست اجراست.
 
گلایه از درخواست عجیب یک امام جمعه از شورای نگهبان

اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور در گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: در فضای سیاسی کشور ما دو نگاه وجود دارد؛ یک نگاه مردم سالاری دینی است و نگاه دیگر جمهوری است. مردم سالاری دینی و جمهوری هر دو به آرای مردم متکی هستند، منتها در یکی مردم و جمهور انتخاب کننده هستند و در دیگری مردم و جمهور انتخاب کننده نیستند. وی افزود: اخیرا یکی از آقایان امام جمعه فرموده بودند که آقایان شورای نگهبان خودشان از روی خیرخواهی و استصواب افرادی را انتخاب و معرفی کنند تا مردم به آنها رای دهند، بله این هم رای مردم است، اما انتخاب مردم نیست. مشاور پیشین رئیس‌جمهور تاکید کرد: راه دیگر این است که مردم انتخاب های متعدد داشته باشند و دست به انتخاب بزنند و اکنون باید ببینم قرار است به کدام سمت پیش برویم.ترکان تصریح کرد: نظر مبارک این آقای امام جمعه این بود که ما باید به سمتی برویم که خیرخواهان و به اصطلاح شورای نگهبان با خیرخواهی انتخاب کنند و مردم رای دهند که اگر این گونه باشد شورای نگهبان نهایتا براساس خیر خواهی افراد خوبی برمی‌گزیند و مردم فقط یکی از آن انتخاب ها و تایید می کنند و به آن می گویند انتخاب. وی ادامه داد: حالا باید دید انتخابات دور آینده ریاست جمهوری در سال آینده چطور است! قرار است مردم انتخاب کنند یا خیرخواهان انتخاب می کنند و مردم تاییدیه می دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۱۱
خدامیدونه چقدرازنابودی سرمایه سهامداران بورس خوشحالم ولذت میبرم
به امیدریزش بیشتروبیشتر (:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
تو دیگه چقدر بدبختی
بعد هم سرمایه داران بزرگ سیو سود کردن اینایی که از نابودی سرمایه شون خوشحالی یه مشت فقیر بیچاره ن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
چقدر حسود و بدبخت، همه یه روز به آخر خط میرسیم خیلی به خودت فشار نیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
چقدر بخیلی !
خوشحالی تو دوام نخواهد داشت
شنبه خواهی دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
شک نکن اگه سرمایه اونها از بین بره اولین بدبختی گریبان امثال توی دلال رو خواهد گرفت... شک نکن... تو هم روزی نابود خواهی شد. ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
مگه با ریزش بورس چیزی ارزون شد که خوشحالی؟
یا اینکه دگرآزاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
این تنفرهاازبورس که بسیارهم شایع هست نتیجه تبعیض و رانت هست
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
به خاطر شبکه شاد مسخره وهمینطور آموزش مجازی دانش آموزان میلیاردها دلار ارز به جیب کره وچین برای واردات گوشی رفت.وقتی عقل نباشد کشور در عذاب است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
شما اشتباه میکنید از زمین خوردن دیگران لذت میبرید ، به هر حال بورس همه رو گول زد و به امید سرمایه دار شدن واردشدند ولی فکر نمیکردن وقتی یک نفر بخاد سرمایه دار بشه حداقل ۱۰ نفر باید فقیر بشن ، رولت بجای اینکه به مردم تذکر بده که هیحانی وارد بازار نشوید از احساسات مردم نهایت بهره رو برد ، بورس وقتی تو یک سال ۷ برابر بشه و بعضی سهام حتی تا ۳۵۰۰ برابر رشد کردن باید جلوی احساسی شدن مردم رو میگرفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
چقدر عقده داری وچقدر خبیثی که از بدبختی دیگران خوش حال میشی


یکم درونت رو پاک کن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
بنده خدا حر فه ایی های بازار که پول کلان در بورس دارند . یا سیو سود کردند . و اگر هم سهام شان را نگهداری کرده اند در سود های چند هزار در صدی هستند. حتی اگر شاخص زیر یک میلیون هم برسه باز در سودهای چند صددرصدی هستند. فقط مبتدی ها و تازه کارها در ضرر هستند . شما هم بهتره به فکر خودت باشی. نمی خواهد از ریزش بورس خوشحالی کنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
مریضی آمو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
بورسی ها دنبال افزایش دلار و تحریم بیشتر بودن که سود کنن منم خوشحالم
چون علیه زندگی من عمل می کردن
حالا دولت افتاده به جونشون ترامپ هم انتخابات رو ببره کل بورس رو دولت میبره برا بودجه
دلار و تحریم که میشد بورسی ها ذوق می کردن
حالا ذوق کنید
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
مگه سادبسم داری؟
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
ما که برخلاف تخیلات تو سرمایمون سر جاشه ولی خدا میدونه اینقدر خوشحالم که تو داری سکته میکنی که حد و حساب نداره. به کوری چشمت از بهمن ماه تا حالا پولام پنج برابر شده و تا آخر سال هم ده برابر میشه. باور نداشتی به تابناک بگو ازم عکس گزارش پرتفوم رو بخواد بیشتر بترکی. تا بترکه چشم حسودام.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
حسین راغفر: مردم بازنده‌ هیجانی هستند که دولت در بازار سهام ایجاد کرد
استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا: با رشد بورس در چند ماه اخیر طبیعی است که سقوط هم داشته باشد اما نکته مهم این است که این بورس هیچ تناسبی با عملکرد اقتصاد ایران نداشته و برحسب شاخص‌ها و تحلیل اقتصادی تنها می‌توان گفت نوعی انگیزه در انتظارات مردم سبب شده است که هجوم به بازار بورس رخ دهد که بخشی از این از طریق تشویق یا حتی تاکید بر شرکت‌های حقوقی بخش عمومی و دولتی بوده که وارد بازار سهام کرده‌اند.
همزمان تبلیغات گسترده‌ای صورت گرفته که چشم‌انداز درخشانی در مقابل چشم مردمان عادی‌ای ‌گشوده که هیچ دانشی از کارکردهای بازار سهام ندارند و برای مدت چند ماه افزایش قیمت سهام‌ها را مشاهده کرده‌اند و باعث شده گروه بزرگی وارد بازار سهام شوند.
اشکال مساله هم بیش از هر چیزی، حالا که با سقوط روبه‌رو شده و این سقوط هم خیلی غیرمنطقی نیست و حداقل سقوطی بوده که انتظارش را داشته‌ایم، این است که هنوز هم کماکان دولت تلاش می‌کند مانع از سقوط بیشتر شود.
درحالی که اگر به رفتارهای عمومی واگذار شود، انتظارات این است که سقوط در قیمت‌ها را کماکان شاهد باشیم؛ سقوطی که به نظر می‌رسد قطعا ادامه خواهد داشت .
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
کسانی ک دربورس سرمایه گذاری کردند به دولت کمک کردند
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
اقابهزاد خواب دیدی خیرباشه
تااخرسال بورسی باقی نخواهدماندکه سرمایه ات ده برابر بسه عمو
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
منم ازدیدن نابودی سرمایه بورسی های طمع کار لذت میبرم امثال مازیادن
1
نقدی بر خیالبافیهای اینروزهای اقای مادورو راجع به طرح ترور وی توسط امریکا؛
ونزوئلا کشوری بسیار بسیار ثروتمند که بلحاظ طبیعت زیبایش میتوان بهشت روی زمین بر ان نام نهاد.
چه کسی بهتر از مادورو یا چاوز میتوانست از یک کشور که تنها ظرفیتهای ان برای جذب توریست یا کشاورزی و دامداری یا معادن یا ذخایر عظیم نفت و گاز هر کدامش بتنهایی ان کشور را در زمره ثروتمند ترین کشورهای دنیا قرار میداد، یک کشور فقیر و عقب مانده و محتاج با پول ملی بسیار بی ارزش بسازد؟ میگویند اقای مادورو دشمن امریکاست.اگر واقعا چنین است ایا امریکا با انهمه پیشرفت تکنولوژی از حشرات ربات جاسوس و قاتل گرفته تا موشکهای غیر قابل رهگیری، نمیتواند اقای مادورو را حذف و یا ترور بیولوژیک نماید؟ قطعا هیچ عامل خارجی حتی حمله با چندین بمب اتمی، بهتر از چاوز مادورو نمیتوانست در جهت اهداف امریکا و دوستانش، مبنی بر عقب ماندگی یک کشور نفتی بینهایت ثروتمند عمل کند. در حقیقت بجای انکه امروز مردم ونزوئلا دسته دسته پشت در سفارتخانه های کشورهای مختلف برای فرار صف میکشند ، میبایست امریکاییها و اروپاییها برای سفر یا پناهندگی در ونزوئلا پشت در سفارتخانه هایش صف میکشیدند. پس جناب مادورو شبها اسوده بخوابید زیرا حتی تصور ترور شما باعث کابوس شبهای ساکنان کاخ سفید و بقیه زورمداران دنیا خواهد بود!! انها هر روز برای سلامت شما دعا خواهند کرد!!!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
فریبکاری مادورو وچاوز مرا یاد کاسترو می اندازد با جزیره شخصی وثروت اندوخته وپنهانی ...و رفتارهای پوپولیستی
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
فقط کامنتهایی که در وصف مهاجرانی است را بخوانید متوجه خواهید شد این جماعت امثال چاوز ومادورو و کاسترو و احمدی نژاد بیشتر به مذاقشان خوش می آید واصولا صراحت وصداقت امثال مهاجرانی برایشان قابل هضم و درک نیست
ناشناس
| Pakistan |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
بابا دیپلمات !!!!!تو دیگه کی هستی ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
8:37
دیپلمات یا غیر آن...چه اهمیتی دارد...مهم سخنش است که خودت هم از آنسوی دنیا مدام پیام داده وگیر می دهی بایشان جناب غیردیپلمات!!!!ا
آقای نوبخت عزیز پس کجاست اون اظهار نظرهایی که ادعا می شد امکان به صفر رساندن نفت ایران وجود نداره؟؟؟؟؟ کجاست اون اظهار نظرهایی که می گفت اگه ما نتونیم نفت بفروشیم، بقیه کشورهای منطقه هم قادر نخواهند بود نفتی صادر کنن!!!!!!!!!!! پس چی شد؟؟؟ چرا اونا روز به روز به تولید و صادرات نفت خود اضافه می کنن و ما فقط شاهد و نظاره گر هستیم؟
پاسخ ها
فریبرز
| Canada |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
حالا ماگفتیم زدیم شما هم بگو زد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
برای ارام کردن بازار ارز بود
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
هر چیز را رسانه ای نتوان کرد...بقدر کفایت اصولی ها درز اطلاعات داشته اند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
یه جا هم گفتند اگر بفروشیم نمیتوانیم پول بگیریم " بخاطر عده تصویب ای اف تی اف "
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
قرار بود بزن و در رو هم نداشته باشیم
قرار انتقام سخت هم بود
فراموش کن ‌ و دفعه دیگه زیاد هیجانی نشو
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
نتیجه اخلاقی این داستان
اکر دوست دارید دوستان و دشمنان احترامتان را داشته باشند، به اندازه توانایی‌هایتان تهدید کنید
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
اون حرفها و هارت و پورت ها فقط برای مصرف داخلی بود
2
اقای نوبخت حالا که این دژخیمان اجازه فروش یک قطره نفت هم نمیدهند از ثروتمندانی که ثروتمند شده اند هر کدام ۵ درصد ثروتشان را بگیرید و با ان کشور را در یکسال اینده اداره بفرمایید.البته در این میان فرق دوغ و دوشاب و فدایی واقعی یا ظاهری نظام در بین اقایان ثروتمندان اکثرا نجومی بگیر اشکار خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
درست می فرمایید و به ان اضافه کنید بنیادها و نهادهای عمومی که بدون هیچ تردیدی سرمایه شان متعلق به ملت است . اکنون با اوردن پولهایشان پای سفره مردم به شکلی واقعی استکبار ستیزی کنند و مشتی باشند بر دهان امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
تا آنجا که یادمان هست قرار بود اگر ما نتوانیم از خلیج فارس نفت صادر کنیم دیگران هم نمیتوانند!
البته قرار بود بزن و دررو هم نداشته باشیم و وعده انتقام سخت هم که داده بودند
خدا بیاموزه شهید بزرگوار قاسم سلیمانی رو ، چه مظلوم!!
چرا از گاف مهاجرانی چیزی نمینویسید عکس ملاقات ماکرون و فیروز خواننده لبنانی رو گذاشته بود بعد در و دیوار خونه فیروز رو با عکس حسن نصرالله و سران مقاومت پر کرده بود معلوم شد فتوشاپه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
آخه منبع درآمدش از اینجاست
خیلیها که از کشور بیرون رفتند و پناهندگی گرفتند الان طرفدارند و حق حسابش را می گیرند
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
همه مشکلات حل شده وفقط مانده مورد مهاجرانی؟!!!!!ا
ناشناس
| France |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
.واقعا بودن مهاجرانی تو ایران هوا را سنگین والوده میکرد
در اینکه مهاجرانی آدم حقیر و فرومایه ای شکی نیست اما همین آدم ناچیز در دهه ۷۰ با آزاد کردن مطبوعات شاهکار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
ظاهرا شما در فرومایگی و حقارت دست ایشون رو از پشت بستی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
تا حقیر وفرومایه را چگونه معنا کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
روح کوچک. گزافه زیاد می گوید
ناشناس
| France |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
تاکسی هرچی خالی تر باشه بیشتر بوق میزنه.حکایت این مهاجرانیه
خوب مهاجرانی یه زمانی وزیر بوده حتما حالا حقوق بازنشستگی میگیره هنوز سرهنگای زمان شاه در آمریکا از دولت ایران حقوق میگیرن این هم سر اونا یه خورده حتما برداشت از بیت المال و این ور و اون ور و ملک و املاک
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
باحقوق بازنشتگی وبی ارزشی پول ما پکماه حقوق بازنشستگی وزیرسابق کفاف پنج روززندگی رانمیدهدچه رسد اجاره خانه که باپول ما درانگلیس سربفلک میزند
مهاجرانی از وزیران خودی بودند ملیونها دلار از برکت سفره انقلاب در انگلستان ذخیره کرده اند برای هفتاد پشتش هم کافیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
اقای مهاجرانی می خواستی پر حرفی نکنی و در کشور بمانی .تا ناچار نشوی دم دستی بشوی .
یه روزی محبوب بودی .
حالا چی ?
همه می دونن چرا حرف می زنی .
فکر میکنم کشوندن مردم به بورس اینطور بوده که مسئولین دور هم میشینن میگن چی کار کنیم حتی نمیتونیم یه قطره نفت صادر کنیم خزانه خالی شده بدبخت شدیم روحانی تو اون جمع میگه اصلا نگران نباشید حالا ببینید من چه جوری پول جور میکنم بعد همین میشه که میبینیم کد بورسی به ۴۷ میلیون نفر عوام الناس و گرفتن پول ازشون در بورس
گفت: در همین آتش اشتیاق بمان!
هرکسی ازایشان پرسیده باچه پاسخ دندان شکنی مواجه شده نمیدونسته ایشان به بلبل دولت اصلاحت شهرت داشتن؟
حقوق مهاجرانی و امثال اپنا از جیب مردم فقیر تامین میشه
درآمد. مهاجرانی از از دو دولت انگلیس و ایران هست. ایشان دو جانبه فعالیت دارند. یکسری دروغ و دونگ تحویل آن دو دولت می دهد و امرار معاش می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
از دفتر ملکه هم میزان حقوقش رو بپرسید
3
خیرخواهان فردی را برگزینند و مردم به او رای دهند.زیرا رییس جمهور در ایران نقش تعیین کننده ای در سیاستهای کلی و قدرت چندانی ندارد. بعنوان مثال تازیدن چندی پیش معاون وزیر کشور به رییس جمهور در ماجرای بنزین تو گویی مافوقی زیر دست خود را سرزنش و تخطئه و مچگیری مینماید!!! لذا پست تشریفاتی ریاست جمهوری نیاز به اینهمه هزینه و برگزاری انتخابات و مناظرات انچنانی و هزینه های پس از ان ،نظیر سال ۸۸ ندارد.هر زمان اقایان مایل بودند قدرت را به ریاست جمهوری واگذار کنند انگاه برگزاری انتخابات با تعدد کاندیداها معنی خواهد یافت. اگر چه شخصا مطمئن نیستم ما باز به ان حدی از بلوغ فکری رسیده باشیم که به برخی افراد مردم فریب رای ندهیم و مانند علی اف ها اردوغانها ، پوتینها و .... افرادی را مادام العمر به ریاست جمهوری نفرستیم.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
بازار تخریب وتهمت بجای نقد داغ است وجناب معاون خواستند عقب نمانند از قافله
ناشناس
| Canada |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
بدین دست یکی مثل آقای وحید حقانیان همی چی درست میشه!
ناشناس
| Pakistan |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
دیپلمات شناخته شده!!!!
گران کردن خودرو پراید و دیگر خودرو ها بخاطر این هست که از این طریق بتوانند جلوی تقاضا را در داخل کشور بگیرند و با توجه به ممنوعیت ورود خودروی خارجی متقاضیان و خریداران مجبور شوند خودروی داخلی را با قیمت بالاتر بخرند . یعنی از این طریق جذب نقدینگی هم کمک به دولت میکند دوم اینکه وقتی تقاضای داخلی بخاطر گرانی کالا و خودرو وجود نداشت خودروی تولید داخل رابه به خارج از کشور برای ورود ارز تنها راه دور زدن تحربم ها هست . .....
درآمد مهاجرانی رو دولت آل سعود تامین و پرداخت می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
یک سر به مواضع ایشان در فضای مجازی بزن متوحه می شوی که برعکس درآمد ایشان در شهر گرانی مثل لندن از جیب مردم ایران هست
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
با پول دکل گمشده زندگی میکنند
نوبخت گفت . صدور حتی یک قطره نفت برای صادرات وجود ندارد . و اگر هم صادر شود امکان دریافت ارز هم از طریق منابع بانکی برای کالا و لوازم داروی وجود ندارد ( آقای نوبخت ؟ دلیلش این هست که میخواهند ثابت کنند که ایران دنبال استفاده صلح آمیز از اتم هست یا نه . اگر نباشد و از پروتکل الحاقیه خارج شد کلا حق غنی سازی اتمی و حتی صلح امیز را در ایران ملغی کنند . ) تنها یک راه وجود دارد . مقاومت منطقی
ظاهرا این سایت تبلیغاتیه و بین تبلیغاتش یک خبر هم میزاره،سر تا پای سایت شده تبلیغات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
تبلیغ برای درآمد اشکالی ندارد و انها هم باید مخارجشون تامین شود اونیکه مهمه بی ارزش بودن کاربرانه که علیرغم خیلی اعتراضات دست از سر تبلیغ کاشت مو با کله خونی حال بهم زن بر نمیداره نمیدونم چه ضرورتیه که حتما" این بدترین تصویررا منتشر کنه والا در سایتهای دیگه هم با تصاویر قابل تحمل کاشت مو تبلیغ میشه
مدارس در شهریور باز گشایی نشوند بلکه تلویزیون با ۲۰‌کانال میتواند در ساعت مقرر به تمام مقاطع تحصیلی آموزش دهند . به جای درس اخلاق و سریال عاشقانه و تفسیر اعتراضات امریکا و تفسیر جنگ جهانی ......میتوانند درس ها را بدون هزینه تحمیلی به خانواده ها انجام دهند . چون فضای مجازی گوشی برای هر نفر و بسته اینترنتی نیاز دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
خیلی هم از این بی برنامه بودن صدا و سیما مفید تر هست چون واقعا"تلویزیون هیچ چیزی نداره و کارمون شده از اول بریم آخر از آخر بیاییم اول
برای مدارس دو سناریو وجود دارد.۱)بچه ها برن مدرسه . بدون شک هر دانش آموزی که کرونا دارد به بقیه انتقال داده و آنها به خانواده و این زنجیره عامل موج و سونامی وحشتناکی میشود که تلفات زیادی داشته و هزینه زیادی روی بهداشت و سلامت و کادر درمانی آن خواهد داشت. ۲) آموزش مجازی شاید کیفیت آموزش را کم کند اما به جهت عدم ریسک و ادامه دار شدن کار آموزش در دراز مدت آن مقدار ضعف آموزشی جبران خواهد شد.و هزینه های موارد بالایی را ندارد در صورتی که در حالت اول شاید مدارس بعد از چند ماه به کل تعطیل شوند.دبیر آموزش و پرورش با ۲۹سال سابقه
این مطلب واقعی هست و برای دوستان اصولگرا میتواند مفید باشد . در سال ۱۳۵۰ با اصرار پدر و مادرم قرار شد مرا به مکتب خانه که در اصطلاح محلی ( ملاخانه ) میگفتند توسط مادرم به آنجا رفتم . یادم هست معلم قرآن که ریش بلند و پیراهن یقه گرد با انگشتر نگین بزرگ با شمایل فعلی اصولگرایان در تن داشت هنگامی که مادرم با معلم صحبت میکرد نگاه من به بطرف چوب های نرم بود که در گوشه اتاق بودند . بمن گفت برو در بین آن‌گروه بشین . همان روز سه تا حرف توسط مبصری که هیکلش از همه ماها بزرگتر بود گفت الف . ب . ...چند دقیقه بعد معلم قرآن مبصر را خبر کرد که بیا این دانش اموز را فلک کنیم چون مدت دو ماه هست تا بیست حرف را بلد نیست و آن دانش اموز را چند نفر نگه داشتند و از دست و کف پا با چوب نرم به و انار میزدند و کلا کلاس جوری شده بود که انگاری مراسم عزا داری شده بود نه کلاس آموزش قرآن ......خلاصه در زنگ دوم من پا به فرار گذاشتم . پدر و مادرم از من پرسیدند چی شد . گفتم انجا ملاخانه نیست و قران خانه هم نیست . دو روز بعد دوباره گفتم عزا خانه هست . من دیگه نمیرم یک هفته بعد وقتی پدرم اصرار کرد گفتم . مگه برای اموزش قران نیاز به چوب و فلک هست ؟ مگر میخوام مدرسه برم . هفته بعد گفتم من میخواستم با دل خودم رفتم نه با زور . خواستم صواب ببرم ...معلم هم به مبصر مکتب خانه دستور داده بود که اگر من در محل افتابی شدم بزور مرا به انجا ببرند ولی من دیگر هیچوقت تا اخر شهریور به محل نرفتم ........تا اینکه مدارس در پاییز باز شدند و دیدم کلا اموزش الفبای فارسی توسط معلم اموزش و پرورش خیلی راحت و پله به پله هست ......نتیجه اینکه .......
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
نتیجه اینکه ترویج اخلاق با چوب و چماق قرابتی ندارد . فراری میدهد . دوم اینکه کلا با سیاست همخوانی ندارد
جناب نوبخت مردم میدانستند که با تشدید تحریم دراینده نزدیک نفتی را نمیتوان فروحت منتهی مسئولان ما براین باور نبودند ونیستندوهمیشه دم ازپیروزی وبی اثربودن تحریم میزدند ومیزنند الان باید افراد ودلواپسان برجام وتحریم پاسخگو باشند وقتی دولت میگفت عدم تصویب اف ای تی اف درمجلس ومجمع تشخیص مصلحت نه پول نفت وارد کشور میشود ونه میشود نفتی فروخت همین اصولگرایان تندرو با شعار یالثارات الحسین ع عین خوارج وتوابین دم ازانتقام زدند انتقام ازرئیس دولت پیروز یعنی روحانی چرا که اگر اف ای تی اف مصوب میشد الان دلار25تومن نمیشد یعنی دولت دست توجیب ملت نمیکرد وچون نفتی صادر نمیشود وپولی وارد کشور نمیشود دولت بالاجبار مجبور شد قیمت ارز را افزایش دهد تا بتواند کشوررا اداره کند منتهی مخالفان دولت ازهمین افزایش قیمت سواستفاده کرده ومیکنند تا برای خود وطیف خود که درانتخابات ازسوی ملت ورشکسته سیاسی شده اندابرووقدرت بخرند وباعدم مشارکت مردم درانتخابات اسفند98 هلی الظاهر پیروز ظاهری شده اند ولی درعمل قافیه را به ملت باختند واین باخت خودرا پیروزی 15درصدی را جشن گرفتند واصلاحات را سرکوفت زدند الان باید این جناح که سینه چاک بودند وبا داد وبیداد وسرکوب کردن دولت وغربی خواندن دولت مانع از مصوب اف ای تی اف شده اند باید پاسخگو باشند لااقل محض رضای خدا یکبار هم شده بگویند اشتباه کردیم متاسفانه اینها همیشه پیروزند بله پیروزی برای خودشان وخانواده هایشان ولی ملت کمرشان واستخوانهایشان زیر تورم وگرانی واوضاع بد مهیشت بواسطه لجبازی با دولت خرد شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
می خواستند به هرقیمتی به ملت ثابت کنند انتخابشان غلط بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
داداش خود رئیس جمهور و وزیر خارجه هم گفتند با پذیرش اف ای تی اف مشکل تبادل پولمون حل نمیشه. شما هنوز ول کن نیستی!؟ برعکس اگه اف ای تی اف را می پذیرفتیم اطلاعات مالیمون را کامل داشتند و جلوی دور زدن تحریمها را هم می گرفتند
شدید یک بی بی سی وطنی دقیقا با همون نفاق خبر میزنین. چرا از منبع درآمد ایران اینترنشنال و من تو نمیگید؟
مردم عزیز به هیچ عنوان وارد بورس ، مسکن و ارز نشوید تمام بازارها اشباع شده اند ، با سیاست تک نرخی شدن ارز که به زودی نهایی خواهد شد با حذف ارز رانتی ۴۲۰۰ تومانی و دلار ۱۶هزار تومانی مسکن و ارز و خودرو تا ۶۰ درصد افت خواهند کرد و مانند سالها ۹۲ تا ۹۶ بازارها وارد رکود خواهند شد و بدون شک سپرده بانکی بهترین گزینه هست البته به شرط انکه کاسبان و مافیای قدرت و ثروت اجازه دهند
از صدقه سر ملکه !!!!
شاکر خداوند باشید بخاطر
۱_ نعمت وجود نازنین والدین و سلامت
۲_ نعمت ولایت
هدف از بورس پر کردن جیب یه عده رانت خوار ، و خالی کردن جیب ملت ساده که فکر میکنند همیشه پول به همین راحتی بدست میاد که روزی ۵ درصد به سرمایه همه اضافه شود ؟؟ شاخص وقتی به کهکشان راه شیری رسید باید از شهاب سنگها ترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
نود درصد افرادی که شاخص شاخص می‌کنن یا نمی‌دونن شاخص چیه یا نمی‌دونن بورس چیه. شما هم یکی از اونایی که نمی‌دونی شاخص رو فقط چند تا سهم بالا میبرن.
لطفا با شروع تحصیلی ملت رو به کام مرگ نفرستید ، چرا دارید با جان خانواده ها بازی میکنید ، شما که بهتر از همه میدونید کوچکترین امکانات بهاشتی مدارس کشور ندارن و بیشتر به خرابه ها شام شبیه هستند ، چرا اصرار به شروع سال جدید تحصیلی دارید ، این وزیر کم تجربه بعد از بی ابرو کردن فرهنگیان بخاطر دو ریال حقوق حالا با جان انها بازی میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
سالهایی که بیماری نبود اول مهر سال شروع می شد حالا که بیماری است یازده شهریور.
بچه ها بیمار می شوند و بیماری را به والدین منتقل می کنند
پارسال یه خونه رهن کردم ۱۷ میلیون الان همون خونه شده ۳۵ میلیون البته اسمش خونه است در واقع طویله است ببینید ما رو به چه روزی انداختید
مهاجرانی یه روز پاجه خواری پادشاه عربستان رو میکنه یه روز ملکه بریتانیا رو یه روز هم ماله کشی دکل خوزی پسرش رو
برای من هم همین پرسش مطرح بود که امثال مهاجرانی در خارج از کشور وقتی هزینه ها زیاد هست از کجا کسب درآمد میکنند ،
مهاجرانی مهره سوخته دوسر باخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
مهاجرانی خسر الدنیا و الاخره.
مطرود دولت و منفور ملت و
این است عاقبت امثال مهاجرانی ونجفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
اسمش را بگذارید شیر خرما خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
می توانست مدیر خوبی شود
مهاجرانی از پول هایی که زمانی در ایران بود . و فرستاده بود انطرف اب روزگار می گذراند.
برید دعا کنید در آمریکا بایدن انتخاب بشه اگه ترامپ دوباره انتخاب بشه در ایران مردم مثل گرگ همدیگه رو میخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
گرگ یا غیرگرگ بالاخره این وضعیت اسفناک مردم باید یه جوری به آخر برسد
آقای روحانی گفت . خود غربی ها هم باورشان نمیشد که با این تحریم ها دولت و ملت و مسولان ایران اینقدر مقاومتشان بالا باشد .......( شما درست میفرمایید دلیلش اسن هست که در تفکر اصولگرایی یک تزی هست که میگوید مردم برای اصلاحات باید خون بدهند . همانطور که ما اصولگرایان دادیم . چون خیال مسولان راحت هست که براحتی میتوانیم هر نوع اعتراصی را سرکوب کنیم . پس نتیجه اینکه تیوری مقاومت برای رسیدن به سعادت اینده فقط مسولانرا راصی میکند چون گفتمان اصولگرایی خریدار اقلیت جامعه هست . کلا تمام مسولان وقتی سخنرانی میکنند . انگار در ایران زندگی نمیکنند .
مهاجرانی ۱۰۰۰چهره دارد
روحانی دلار رو ۳۰۰۰ تومان تحویل گرفت الان ۲۵۰۰۰ و احتمالا سال آینده ۳۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تحویل خواهد داد
پراید ۱۵ میلیون الان ۱۰۰ میلیون و سال آینده احتمالا ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تحویل میدهد الله اکبر
خانه متری متوسط ۲ تا ۳ میلیون الان ۲۰ تا ۳۰ میلیون و سال آینده ۴۰ تا ۵۰ میلیون تحویل میدهد
سکه از ۴۰۰ هزار به ۱۲ میلیون و ۱۵ تا ۲۰ میلیون تحویل میدهد
غیر از این ۱۵ میلیون جوان که قادر به ازدواج نیستند
یک لشکر ۷ میلیون نفری از بیکاران که ۳ میلیون نفر آنها تحصیل کرده دانشگاه هستند
میلیون ها بازنشسته فقیر
کارگران و کارمندان فقیر
یک ویرانه کامل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
روحانی این کارها را به تنهایی نکرد
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
چرا ما مردم نمی خواهیم بفهمیم که روحانی کاره ای نیست بابا یک عده ای دیگر در جایی دیگر به رییس جمهور می گویند تو باید این کار رو کنی اون بدبخت هم با اون محدودیت های تبیین شده باید کار کنه
انتخاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
یا خودمان انتخاب کرده ایم یا خودمان برای انتخاب خودمان تلاش نکرده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
فقط روحانی نیست . مسیر حرکت غلط است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
دل خوشی به روحانی ندارم ولی تا مسبب اصلی را نشناسیم آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود
در آتش فقر سوختیم خدایا این آتش رو بر ما سرد کن همانطور که بر ابراهیم گلستان کردی
پس كجاست اون آقا كه ميگفت والله بالله تالله سال ٩٢ تكرار نخواهد شد؟؟؟
اقاي نوبخت شما و دولت شما به يكي از وعدها نتوانستن عمل كنن
نه در ارز نه در تورم نه در سياست خارجي نه با مردم
بدترين و شايد افتضاحترين دولت ايران در طول اين چند دهه بود
اصلا در كارنامه هيچ نمره خوبي نداريد
غير از بزرگنماي ...
به نظرم خدا برکت بده به ارباب مهاجرانی که او را تامین میکنه ب وگرنه کسی دیناری اون هم انگلیس به کسی نمیده
آقای نوبخت .اصلا نگران ما نباش هر طور باشد ما مقاومت میکنیم شما به امورات و خودت برس
به ما که از اول تا الان خرده نان رسید و تا اخر هم همین خرده نان میرسد . انشالله به جایی برسد که شما هم مثل مردم به خرده نان برسید
آقای روحانی شما که میگفتید اگر نفت ما صاد نشه هیچ کس دیگر هم نمیتواند از خلیج فارس نفت صادر کند. حالا نوبختت میگه یک قطره نفت هم نمیتوانیم صادر کنیم پس چرا کاری نمیکنی
وقتی پراید 100 میلیون باشد زیر زمیم هیچ بالای ابر هم مونتاژ میکنند
مهاجرانی درزمان خاتمی بابازکردن مقطعی مطبوعات نقش خوبی درگول زدن مردم ازجمله اینجانب بازی نمودواقعا فکرمیکردیم ایران تغییراساسی کرده!
یادمه که شخص رئیس جمهور از طریق تلویزیون اعلام فرمودند (نقل به مضمون ) که اکر ما نتوانیم نفت بفروشیم ، هیچ کشوری نخواهد توانست نفت بفروشد
حالا جناب نوبخت ،صریحا عنوان میدارند که ما نمیتوانیم نفت بفروشیم
با این وصف و با توجه به فرمایشات قبلی جناب روحانی در این مورد :
ولی میبینیم کهپ در حال حاضر که ما فروش نفتمان در تحریم کامل است ، دیگران ،همچنان دارند ،حتی با استفاده از سهم تحریم شده ما هم ،دارند نفت میفروشند
آیا در سیاست و ان هم در سح روسای جمهوری
آیا کر کری خواندن بی محتوی ،امری متداول است؟؟
ما دنبال تسلیحات صلح آمیز هسته ای هستیم و عقب نشینی هم نمیکنیم !
کاربر چرا نمی پرسد که اقازاده ها هزینه زندگی خودشان را درکانادا و امریکا و انگلیس و استرالیا ووو......از کجا در می اورند از بانک مرکزی و یا از فروش نفت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل