بازدید 5252

افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا و انگلیس

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس به مرز ۳۳۷ هزار و ۱۶۸ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 02 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، با شناسایی یک هزار و ۲۹۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان به این ویروس به ۳۳۷ هزار و ۱۶۸ نفر رسید.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر دیگر در این کشور به علت ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا جان باختند و شمار قربانیان کووید ۱۹ در انگلیس به ۴۱ هزار و ۵۰۴ نفر رسید.

در انگلیس، که رکورد دار اروپایی قربانیان از کروناست، شمار واقعی جان باختگان از این ویروس، به ویژه پس از اقدام دولت این کشور در کم کردن بیش از پنج هزار نفری شمار جان باختگان از کرونا به معما مبدل شده است.

دولت انگلیس در حالی شمار جان باختگان کرونا در این کشور را کمتر از ۴۲ هزار نفر اعلام کرده است که رسانه‌های این کشور با استناد به داده‌های مرکز ملی امار این کشور، از مرگ بیش از ۵۷ هزار نفر در همه گیری ویروس کرونا در این کشور خبر می‌دهند.

روزنامه گاردین هفته گذشته نوشت: براساس اطلاعات مرکز ملی آمار انگلیس، مرکز ملی ثبت داده‌ها در اسکاتلند، آژانس آمار و پژوهش ایرلند شمالی، تاکنون ۵۷ هزار و ۲۰۰ گواهی فوت در انگلیس، به علت ابتلا به ویروس کرونا صادر شده است.

شتاب بیشتر کرونا در آمریکا

در همین حال، کارگروه ویژه کرونا در کاخ سفید درباره بحران کرونا در هفته جاری در ایالت آیووا به شدت هشدار داد. بیماری کووید-۱۹ همچنان با شدت در آمریکا در حال گسترش است.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان‎، کارگروه ویژه کرونا در کاخ سفید درباره بحران کرونا در هفته جاری در ایالت آیووا به شدت هشدار داد.

براساس این گزارش این هفته، آیوا از نظر میزان ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در میان پنجاه ایالت آمریکا در رتبه نخست قرار گرفته است. در یک هفته اخیر، میزان ابتلا به این بیماری در آیوا با رشد هفتاد و هفت درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بوده است.

این بیماری به نوعی شبیه ماری است که در ایالت‌های مختلف امریکا می‌خزد و هر مقطع، یک ایالت را در اوج بحران شیوع قرار می‌دهد. زمانی ایالت نیویورک ازنظر شیوع این بیماری در رتبه نخست آمریکا بود و بعدا ایالت‌های تگزاس و فلوریدا در این موقعیت قرار گرفتند. حالا هم ایالت آیوا این جایگاه را به خودش اختصاص داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی