بازدید 5906
۱

مدیرعامل اسبق استقلال: کجای دنیا مدیرعامل برای سفر از سرمربی اجازه می‌گیرد؟

کد خبر: ۱۰۰۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 01 September 2020

اولیایی در ارتباط با استعفای فرهاد مجیدی از هدایت تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه فینال جام حذفی و بعد از شکست پرسپولیس، اظهار داشت: رکن اصلی هر باشگاهی هواداران است و اگر افراد به شهرتی رسیده‌اند، به لطف این هواداران است. استعفای مجیدی هواداران را آزار می‌دهد. مجیدی سرمربی خوبی است اما باید بداند که سرمربی یک تیم محلی نیست و وقتی هدایت تیمی مثل استقلال را پذیرفته است، باید حرفه‌ای رفتار کند.

وی در ادامه در خصوص رفتار مجیدی، تصریح کرد: متاسفانه از اتفاقاتی که افتاده، هواداران و پیشکسوتان آزار می‌بینند. استقلال که یک تیم آماتور نیست، اگر ادعای فوتبال حرفه‌ای داریم باید رفتار حرفه‌ای هم داشته باشیم. من فکر می‌کنم استعفای مجیدی جدی نبود و صرفاً در این مقطع زمانی خواسته مدیریت باشگاه را تحت فشار قرار دهد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پایان پیرامون انتقادات مجیدی از احمد سعادتمند، مدیرعامل فعلی این باشگاه، خاطرنشان کرد: من در هیچ کجای دنیا ندیدم مدیرعامل باشگاه برای اینکه به سفر برود یا با مربیان دیگری مذاکره کند، از سرمربی تیم اجازه بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فوتبالی که یکی از مدیرانش در گذشته شما بودی بهتر از این نمی شود.شما به تاریخ فوتبال ایران باید پاسخ بئهی در نقشی که در انتقال پاس تهران به زادگاهت داشتی و پاس تهران را فنا کردی.دگر بس است استراحت کن از آنچه در این فوتبال بردی خوابش را هم نمی دیدی.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی