دشتی با قراردادی ۲ساله بازیکن استقلال شد + عکس
پیش از این استقلالیها با محمد بلبلی قرارداد رسمی امضا کردند. دشتی در فصل گذشته در بازی مستقیم دروازه استقلال را باز کرده بود.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۸
| | 5248 بازدید
دشتی با عقد قرارداد ۲ ساله به استقلال پیوست. هافبک مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا به عضویت تیم فوتبال استقلال در آمد.
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی دشتی هافبک بیست و پنج ساله با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. این بازیکن کنگانی سابقه بازی در تیمهای پیکان، پارس جنوبی جم و سایپا را دارد.
پیش از این استقلالیها با محمد بلبلی قرارداد رسمی امضا کردند. دشتی در فصل گذشته در بازی مستقیم دروازه استقلال را باز کرده بود.

گزارش خطا



