بازدید 21421

سپاهان یک خرید دیگر قلعه‌نویی را کنار گذاشت

کد خبر: ۹۹۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 31 August 2020

سپاهان یکی دیگر از ستاره های خریداری شده در زمان قلعه نویی را رد کرد تا آثار دوران این مربی در جمع زردها باز هم کمتر شود. 

له گزارس تابناک ورزشی، پیش از این قربانی و کومان هم از جمع سپاهانی ها جدا شده بودند و به نظر می‌رسد سعید آقایی هم بزودی به تیم دیگری بپیوندد.

پس از مدیرعاملی محمدرضا ساکت در سپاهان، این تیم خیلی زود شروع به جذب بازیکنان لیگ برتری کرده است و قرار است تیمی قدرتمندی روانه لیگ بیستم کند، زردپوشان تا به امروز با دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست ذوب آهن و رضا اسدی مدافع تراکتور به توافق رسیده‌اند.

به نظر می‌رسد با جذب اسماعیلی‌فر، جدایی ایرانپوریان از سپاهان قطعی شده است و این بازیکن ۳۴ ساله فصل بعد را در تیمی دیگر توپ خواهد زد، ایرانپوریان که از تراکتور به سپاهان پیوسته بود نتوانست عملکرد خوبی در اصفهان داشته باشد.

باشگاه سپاهان در جناح راست مرتضی منصوری و اسماعیلی‌فر را در اختیار دارد و تمایلی به تمدید قرارداد با ایرانپوریان ندارد بازیکنی که این فصل را به علت مصدومیت‌های پیایی از دست داد و بیشتر روی نیمکت ذخیره‌های این تیم قرار داشت. باید دید مقصد بعدی ایرانپوریان کدام تیم خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی