بازدید 10179

جانشین مجیدی کیست؛ نامجومطلق یا وریاغفوری؟!

کد خبر: ۹۹۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 27 August 2020

در پیام امروز استعفای فرهاد مجیدی گلایه و دلخوری موج می زد اما این گلایه ها تنها مربوط به مذاکره با استراماچونی نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال، هفته گذشته با اخراج دانشگر، قصد داشت اقتدارش را به هواداران، مدیریت و بازیکنان استقلال نشان دهد اما مصدومیت بی شمار مدافعان استقلال، فرهاد را مجبور به پذیرش عذرخواهی دانشگر و بازگشت دوباره اش به ترکیب استقلال کرد. ساعتی قبل خبری در خروجی یکی از خبرگزاری ها آمد مبنی بر این که محمد دانشگر با اعلام مدیریت باشگاه در استقلال ماندنی شد. این خبر شاید برای فرهاد مجیدی مثل بنزین روی آتش بود!

فرهاد مجیدی در مجموع این رفتارهای مدیریت، تصمیم به استعفا و جدایی از استقلال گرفت و طبق معمول برخی هواداران استقلال اعتقاد دارند مجیدی در این مقطع حساس نباید تیم را رها می کرد و حداقل این پیام را بعد از بازی فینال جام حذفی منتشر می کرد و عده ای هم حق را به فرهاد می دهند و از مدیرعامل استقلال گلایه دارند که چرا در اوج موفقیت های استقلال با آندره آ استراماچونی دیدار و مذاکره کرده است.

باید دید در ادامه، سرمربی موقت استقلال، مجید نامجومطلق می شود یا وریا غفوری؟ چون امروز آخرین مهلت ارسال مدارک باشگاه های ایرانی برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و استقلال دقیقا از همین امروز سرمربی ندارد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر