بازدید 5452

ترکیه؛ کشور فرصت های طلایی

ملت ترکیه از فرصت ها به خوبی استفاده کرده و فرصت های بسیار خوبی نیز، ایجاد می کنند و این خصوصیت کشور ترکیه؛ باعث شده است که ترکیه در جایگاه فعلی قرار گرفته و به یک موقعیت ممتاز در خاورمیانه دست پیدا کند. در همین راستا بوده که اقتصاد این کشور، رتبه شانزدهم جهانی را کسب کرده و سرمایه زیادی را برای اهداف متفاوت، از دیگر کشور ها جذب کرده است.
کد خبر: ۹۹۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 26 August 2020

پرچم کشور ترکیه همراه با نمایی از شهر استانبول، کشوری پراز فرصت های طلایی

ملت ترکیه از فرصت ها به خوبی استفاده کرده و فرصت های بسیار خوبی نیز، ایجاد می کنند و این خصوصیت کشور ترکیه؛ باعث شده است که ترکیه در جایگاه فعلی قرار گرفته و به یک موقعیت ممتاز در خاورمیانه دست پیدا کند. در همین راستا بوده که اقتصاد این کشور، رتبه شانزدهم جهانی را کسب کرده و سرمایه زیادی را برای اهداف متفاوت، از دیگر کشور ها جذب کرده است.

از دیگر عوامل موقعیت ممتاز، جهت اخذ اقامت و خرید ملک ترکیه؛ موقعیت جغرافیایی مناسب، همسایگی، ثبات و امنیت سرمایه گذاری، همخوانی فرهنگی و شرایط مناسب آب و هوایی این کشور می باشد که باعث افزایش صعودی سرمایه گذاری، خرید ملک و حتی مهاجرت به ترکیه شده است. از موارد تحقق این امر توسط ایرانیان؛ دیدار شمار میلیونی گردشگر ایرانی در ترکیه و هجوم سرمایه های قابل توجهی از سوی ایران به ترکیه، در امر خرید ملک به ویژه خرید ملک استانبول و سرمایه گذاری در پروژه های هتل داری می باشد.

 

ترکیه مسیر خود را با تغییرات و ثبات بخش اقتصادی، در جهت افزایش منافع خود و ایجاد فرصت های طلایی برای همسایگان، هموار کرده است. ما نیز با درک وضعیت موجود و ایجاد تغییرات لازم، باید در این مسیر قرار گیریم تا بتوانیم با تحولات اساسی؛ شرایط داخلی و محیط پیرامون را بهبود بخشیم.

یکی از دلایلی که مردم پس از مهاجرت به ترکیه احساس غربت و دلتنگی می‌کنند، تفاوت‌‌های فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای مبدأ و مقصد است. یکی از نکات قوت مهاجرت به ترکیه برای ایران، شبیه بودن فرهنگ و آداب ایران و ترکیه است؛ شما فرهنگی نزدیک به کشورمان را درآنجا لمس می‌کنید. در ترکیه کم‌تر کسی تفکرات نژاد پرستانه می‌بیند و تمام عقاید و ادیان محترم شمرده می‌شوند. در ماه رمضان جشن‌هایی برگزار می‌شود و مسلمان و مسیحی کنار هم به جشن و پایکوبی می‌پردازند و سنت نذری دادن جریان دارد. با اینکهاکثریت مردم مسلمان در این کشور سنی هستند ولی مساجدی برای مسلمانان شیعه وجود دارد که در ماه محرم مراسم عزا برگزار می‌کنند. مهاجرت به ترکیه برای افراد با عقاید و ادیان گوناگون مناسب است.

چه فرصت هایی در ترکیه وجود دارد که ایرانیان را برای اخذ اقامت، ترغیب می کند! ترکیه در چند سال اخیر سرمایه گذاران و افراد زیادی را از ملیت های مختلف جذب کرده است! رشد فوق العاده ترکیه در 15 سال اخیر و امتیاز ها و فرصت هایی که برای شهروندان ایجاد کرده است، مانند؛ مجوز راه اندازی کسب و کار در اتحادیه اروپا، باعث محبوبیت زیاد این کشور برای اقامت و مهاجرت ملیت های مختلف شده است. اکنون می خواهیم برخی از این فرصت ها و پتانسیل های جذاب ترکیه که باعث خرید ملک ترکیه، مهاجرت به ترکیه، اقامت ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه شده است را با هم مرور می کنیم.

1.وضعیت اقتصادی

روند رشد اقتصادی ترکیه در 15 ساله اخیر، گویای وضعیت مناسب و روبه رشد کشور ترکیه می باشد. حقیقت این است؛ اغلب افراد و سرمایه گذاران، کشوری را برای اقامت یا زندگی انتخاب می کنند که امنیت اقتصادی داشته باشد، در نتیجه، وجود این شرایط در ترکیه؛ سرمایه گذاران را برای خرید ملک، مهاجرت، سرمایه گذاری و اخذ اقامت ترکیه، ترغیب می کند.

خرید ملک در ترکیه، امروزه از جمله سرمایه‌ گذاری‌های محبوب در میان ایرانیان است.این کشور، یکی از زیباترین کشورهاست و مردمانی خونگرم و مهمان نواز و سواحل شگفت انگیزی دارد. ترکیه یک کشور چند ملیتی است. اقتصادی قدرتمند، جوان و رو به رشد دارد. همین موضوع موجب افزایش سرمایه گذاری‌ها توسط افراد خارجی در این کشور شده است.هم‌چنین بهبود زیرساخت‌ها باعث شده است که معماران و طراحان برای اجرای پروژه‌ها و نمایش هنر خود ترکیه را برگزینند.

2.مجوز راه اندازی کسب و کار

راه اندازی و شروع کسب و کار در ترکیه؛ به راحتی و خیلی سریع انجام می شود و همچنین میزان مالیات پرداختی بابت آن نیز مبلغ قابل قبولی است. در نتیجه افراد و سرمایه گذاران می توانند بدون موانع اضافی، میزان قابل قبولی منافع بدست آورند.

در گذشته ثبت شرکت توسط اتباع خارجی تنها در صورتی امکان پذیر بوده که؛ شخص خارجی مثلا سرمایه گذار ایرانی؛ با یک شخص با تابعیت ترکیه، شریک می شدند و شرکت را به صورت شراکتی راه اندازی می کردند. اما این قانون تغییر کرده و هر شخص خارجی می تواند به صورت مستقل، مجوز ثبت شرکت بگیرد. این نیز از محبوبیت ترکیه برای سرمایه گذاری می باشد.

 

چند نفر که می خواهند با هم شروع به کسب و کار کنند. این فرصت ها در ترکیه بدون محدودیت است

3.کیفیت بالای خدمات درمانی با حداقل هزینه

از مواردی که هنگام برنامه ریزی برای بازدید یا مهاجرت به هر کشوری، باید مورد توجه قرار گیرد؛ خدمات درمانی و هزینه های پزشکی در کشور مورد نظر است. یکی دیگر از مزیت های ترکیه؛ خدمات ممتاز درمانی با هزینه های پایین می باشد که غلاوه بر آسودگی خاطر در رابطه با مشکلات درمانی، باعث کاهش هزینه اقامت در ترکیه نیز شده است.

4.کیفیت مواد غذایی

کیفیت مواد غذایی و محصولات ترک ایده‌آل هستند. از آن‌جایی که ایران و ترکیه نزدیک به هم واقع شده‌اند، میان رژیم غذایی مردم این دو کشور شباهت‌های بسیاری وجود دارد و مهاجران از این بابت دغدغه‌ای نخواهند داشت. از طرف دیگر هزینه مواد غذایی در ترکیه خیلی زیاد نیست. در میان انواع هزینه اقامت در ترکیه می‌توانید اطمینان داشته باشید که پول مورد نیاز شما برای خورد و خوراک به اندازه ایران است یا تفاوت‌ جزئی با کشور خودمان دارد. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۹ قیمت هر کیلو گوشت قرمز در ترکیه ۹۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو مرغ ۳۰ هزار تومان بوده است.

 

کیفیت بالای سرو مواد غذایی ترکیه

5.فرصت های موجود در استانبول

استانبول؛ قطب مالی ترکیه به شمار می آید. به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب ترکیه که آسیا و اروپا را به هم مرتبط می کند، به عنوان کلانشهر متصل به بزرگترین اقتصاد ها، از بهترین شهر های ایده آل برای راه اندازی یک کسب و کار موفق است، به همین دلیل، تعداد خرید ملک استانبول از دیگر شهر های ترکیه بیشتر است.

6.کیفیت بالای خدمات آموزشی

اگر بخواهیم چند کشور جهان را بر اساس کیفیت خدمات آموزشی و تحصیلی، اولویت بندی کنیم؛ قطعا ترکیه جزء کشور های مناسب در این زمینه می باشد. ترکیه در حال حاظر 182 دانشگاه مدرن در سراسر کشور دارد که تقریبا تعداد 50 مورد آن در استانبول واقع شده است.

آیا می خواهید از فرصت های موجود در ترکیه استفاده کنید؟

اخذ اقامت ترکیه هدف بسیاری از ایرانیانی است که قصد مهاجرت دارند. می‌توان از طریق روش‌هایی چون تحصیل، کار، خرید ملک، ازدواج و... اقامت ترکیه را دریافت کرد. بهتر است پیش از اقدام برای اقامت اطلاعاتی در مورد شرایط اخذ اقامت در ترکیه داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر در این باره تصمیم بگیرید.

افراد زیادی وجود دارند که خواهان خرید ملک، مهاجرت و یا اخذ اقامت ترکیه هستند، اما به دلیل عدم توانایی در انجام ملزومات ؛ از انجام آن امتناع می کنند. به همین جهت؛ برای سهولت در انجام این فرایند، مانند خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه از گروه مشاورین املاک درخت سفید ( wtthome.com ) که در این زمینه فعالیت می کند، کمک بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر