بازدید 11170

چالش‌های اجاره روزانه ویلا بصورت آنلاین

امروز میخواهیم درباره یکی از این استارتاپ ها در حوزه ی اجاره روزانه ویلا وسوئیت به نام رومیتا و دلایل اطمینان مشتریان به این سایت صحبت کنیم
کد خبر: ۹۹۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 25 August 2020

میدانیم که این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور فیزیکی در مکانهای مختلف دشوار و پرخطر شده است، همه ی کسب و کارها به سمت آنلاین بودن رفته اند و مردم با اعتماد و آسودگی خاطر بیشتر از کسب و کارهای آنلاین خرید می کنند. اما بهتر است بدانیم که بسیاری از کسب و کارها از مدت ها قبل با استفاده از بستر اینترنت به صورت آنلاین خدماتی را به مردم ارائه می کردند و با ارائه امتیازهای ویژه و خدمات با کیفیت سعی به جذب مشتریان خود به سمت بازار آنلاین داشته اند و ما امروز میخواهیم درباره یکی از این استارتاپ ها در حوزه ی اجاره روزانه ویلا وسوئیت به نام رومیتا و دلایل اطمینان مشتریان به این سایت صحبت کنیم.

دیگر لازم نیست در سفرهای های شمال از این املاکی به آن املاکی دنبال اجاره ویلا در رامسر و یا نوشهر باشید و یا اگر ساکن شهرستان ها هستید برای سفرهای کاری یا درمانی به پایتخت برای اجاره روزانه خانه در تهران سایت های آگهی را زیر و رو کنید. چرا که شرکت هایی با تجربه و دارای مجوز به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای با ایجاد پلتفرم های مناسب در این زمینه بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. اما نگرانی هایی همواره برای پرداخت آنلاین مبلغ و اطمینان از اعتبار سایت مورد استفاده برای مشتریان این خدمات وجود خواهد داشت که در ادامه درباره این نگرانی ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

نحوه پرداخت برای رزرو آنلاین ویلا

نحوه پرداخت همیشه یکی از چالشهای مشتریان و صاحبان کسب و کارهای آنلاین بوده است اما اگر بخواهیم در رابطه با حوزه اجاره آنلاین خانه صحبت کنیم باید بگوییم که این چالش و نگرانی از سوی مشتریان کاملا قابل درک است. طبیعی است که مسافران تمایل دارند که بعد از تحویل گرفتن ویلا و یا سوئیت مورد نظرشان و راحت شدن خیالشان مبلغ را پرداخت کنند و این ترس همیشگی که پول را بدهند و واحد را تحویل نگیرند همواره برای آنها وجود دارد.

رومیتا هدف خود از ورود به بازار آنلاین اجاره ویلا را ایمن کردن این فرآیند برای مسافران اعلام میکند. میدانیم که بخش بزرگی از آنلاین شدن این بازار به صورت آگهی های درج شده از سمت اشخاص در سایت های آگهی است که بدون صحت سنجی و احراز هویت در معرض دید عموم قرار میگیرند بسیاری از مسافران به این آگهی ها اعتماد کرده و با پرداخت همه یا بخشی از مبلغ رزرو عازم سفر شده و زمانی که به مقصد میرسند دیگر شخص آگهی دهنده پاسخگوی آنها نیست و متاسفانه علاوه بر از دست دادن پول خود خاطره ی تلخی برایشان ساخته می شود.

رومیتا برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی برای مسافران علاوه بر احراز هویت میزبان های خود عملیات پرداخت را به اینصورت طراحی کرده است که پس از تایید درخواست رزرو از سمت میزبان ها یا همان صاحبخانه ها مسافر مبلغ را از طریق درگاه بانکی سایت رومیتا پرداخت می کند و این مبلغ به حساب شرکت واریز میگردد و تا زمان تحویل واحد توسط مسافر در حساب شرکت خواهد ماند. زمانی که مسافر واحد را تحویل گرفت تیم پشتیبانی رومیتا با مسافر تماس گرفته و از رضایت او اطمینان حاصل میکند و مطمئن می شود که واحد صحیح (همان واحدی که مسافر از طریق سایت رزرو کرده) و در وضعیت مناسب (نظافت شده و مجهز) به مسافر تحویل داده شده است بعد از آن رومیتا مبلغ را به حساب میزبان واریز میکند. بنابراین اگر مسافر به مقصد برسد و واحد اشتباهی تحویل او داده شود و یا واحد نظافت نشده باشد و مسافر بخواهد سفرش را کنسل کند به راحتی می تواند با رومیتا تماس گرفته و خواستار بازگشت وجه شود و رومیتا وجه را به صورت کامل به مسافر عودت خواهد داد. در واقع با این شیوه پرداخت رومیتا صحت اطلاعات موجود در سایت، نظافت، کیفیت و تحویل گرفتن واحد صحیح را برای مسافران ضمانت میکند.

وجود یک شرکت معتبر پشت عملیات پرداخت شما این نوید را به شما میدهد که کسی سرتان کلاه نمیگذارد و مبلغ پرداختی جایش امن است. پس بهتر است قبل از هرگونه پرداخت اینترنتی چه در حوزه اجاره ویلا و چه در سایر موارد از وجود مجوز های لازم آن سایت اطمینان حاصل کنید. سایت رومیتا دارای مجوز اینماد از وزارت صمت و همچنین پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی میباشد.

انتخاب و اطمینان از کیفیت تنها با مشاهده چند عکس در فرآیند اجاره آنلاین ویلا

چالش بزرگ دیگر در فرآیند اجاره آنلاین ویلا انتخاب از طریق مشاهده عکس اقامتگاه در سایت ها میباشد. همانطور که میدانید انتخاب از طریق بازدید حضوری بسیار زمانگیر و دارای مشکلات متعددی میباشد، پس بهتر است که سایتهای اجاره ویلا انتخاب کردن از طریق عکس را به روش هایی برای مسافران ساده تر و قابل اطمینان تر کنند.

یکی از این روش ها نمایش عکس های متعدد و کافی از اقامتگاه است. برای مثال مشاهده عکس از همه قسمت های اقامتگاه مانند آشپزخانه، اتاق خوابها، اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام انتخاب را برای مسافران ساده تر می کند. نکته دیگر با کیفیت بودن و طبیعی بودن عکس های اقامتگاه است. طبیعتا لازم است که عکس ها با کیفیت باشند تا مسافران بتونند جزئیات اقامتگاه را از طریق عکس ها تشخیص دهند و مهم تر ازآن این است که سایت ها نباید با  نمایش عکس های ویرایش شده اقامتگاه را بهتر از واقعیت به مسافران نشان دهند.

روش دیگر افزودن اطلاعات نوشتاری زیر عکس ها برای انتخاب راحتتر است. مثلا نوشتن توضیحاتی درباره اقامتگاه مانند موقعیت مکانی اش در شهر، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی، مراکز خرید و نقاط دیدنی و یا قرار دادن اطلاعاتی مانند امکانات اقامتگاه از قبیل امکانات آشپزی، سیستم سرمایش و گرمایش، امکانات تفریحی مانند باربیکیو، آلاچیق، فوتبال دستی، میز بیلیارد و ... .

آخرین و موثرترین روش ثبت نظرات مسافران قبلی هر اقامتگاه است. هیچ چیز نمیتواند مانند آگاهی از تجربه ی مسافران قبلی مسافران جدید را در انتخاب یاری کند. رومیتا ضمن رعایت موارد گفته شده قبلی اهتمام ویژه ای به ثبت نظرات مسافران دارد و بعد از پایان هر سفر، با مسافران تماس گرفته و نظرات آنها را کاملا صادقانه در سایت منعکس میکند این امرعلاوه بر ساده کردن انتخاب برای مسافران جدید سبب می شود که صاحبخانه ها کیفیت خدمات خود را بهبود دهند. نظر سنجی مسافران در رومیتا بر اساس معیارهایی مانند نظافت، کیفیت نسبت به قیمت، تحویل به موقع، برخورد میزبان و موقعیت مکانی اقامتگاه انجام می شود.

در آخر این که استارتاپ هایی مانند  رومیتا با به کارگیری افراد متخصص روز به روز در جهت برآورده کردن نیازهای کاربران گام برداشته و خدمات جدید تری برای پیشرفت صنعت گردشگری ارائه می دهد. رومیتا برای برطرف نمودن نگرانی مسافران در ایام شیوع ویروس کرونا اقامتگاه هایی را که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند در دسته بندی ویژه ای معرفی کرده و همچنین برای سهولت ارتباط میان مسافران و میزبانان امکان چت و گفتگو را به سامانه خود اضافه کرده است که مسافران به راحتی می توانند با استفاده از این امکان با صاحبخانه چت کرده و سوالات خود را مطرح نمایند. برای آگاهی از سایر خدمات رومیتا می توانید به آدرس www.roomita.com مراجعه نمایید.

 

انتتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل