بازدید 6024

سرقت زن همسایه از منازل محل در شرق تهران

کد خبر: ۹۹۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ 23 August 2020

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از کشف یک فقره سرقت منزل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: بیست و سوم تیرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۵۹ بیسیم تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: شاکی در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، ساعت ۶ بعد از ظهر بیست و دوم تیرماه از منزل خود واقع در خیابان ۱۷ شهریور خارج شدم و پس از حدود سه ساعت مراجعه و متوجه شدم مقادیری طلاجات به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون تومان سرجای خود نبوده و توسط افراد ناشناس به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات به محل وقوع سرقت رفته و با پایش محدوده وقوع جرم و بررسی صحنه سرقت متوجه می‌شوند سرقت داخلی بوده و سارق با مال باخته آشنایی داشته است که شاکی در اظهارات جدید عنوان کرد، یکی از ساکنان ساختمان بنام شهلا با همسرم دوست می‌باشد و به خانه ما رفت آمد دارد و از جای کلید‌های واحد نیز مطلع است.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان با توجه به سرنخ‌های موجود و ادله بدست آمده به این نتیجه می‌رسند سرقت توسط شهلا به وقوع پیوسته است که پس از مواجه متهم با تحقیقات کارآگاهان ضمن قبول بزه انتسابی از عمل خود اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به رابطه خانوادگی بین متهم و شاکی تمامی اموال توسط متهم به مال باخته مسترد و او نیز از شکایت خود صرف نظر می‌کند و پرونده به دادسرای ناحیه ۱۵ تهران ارسال می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست