بازدید 29098
۴
وزیر رفاه خبر داد:

افزایش مبلغ تسهیلات دریافتی بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش مبلغ تسهیلات دریافتی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 20 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی توییتری نوشت: جای بسی خوشحالی است که در شصتمین سالگرد تاسیس بانک رفاه کارگران شاهد رشد بی سابقه خدمت رسانی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هستم.

وی افزود: خوشبختانه مبلغ تسهیلات دریافتی به بازنشستگان از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲۲۳۰ میلیارد تومان رسیده که ۱۱ برابر سال گذشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۴
اول مدیران تامین اجتماعی یه زحمتی به خودشون می دادن که بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی به صورت اینترنتی برای وام ثبت نام کنن وکانون هم دخالتی نداشته باشه مثل بازنشستگان کشوری ولشکری. وگرنه تا زمانی که این روش پیاده نشه وام نصیب بازنشستگان نمیشه فقط کسایی که پارتی دارن برای چندمین بار وام می گیرن .همون طور که این طرح مناسب سازیتون فقط خیرش به تعدادی رسید این وام هم فقط برای تعدادخاصی هست
تسهیلاتی که کانون ها آن را به منبعی برای رانت تبدیل کرده اند .ثبت نام متقاضیان مانند سازمان بازنشستگی کشوری باید آنلاین باشد نه از طریق کانون های بازنشستگی.
خب..... به ما که هنوز این وام مثلا اضطراری رو ندادن
بابا حقوق ها را درست کنید بعداز ۳۳سال باهمسان سازی ۳میلیون میگیرم چیکارش کنم چرا بین لشکر و کشوری و تامین اجتماعی فرق میگذارید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر