بازدید 7253

پیام خداحافظی مدرس خیابانی چه بود؟

سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت طی پیامی به تولیدکنندگان و صادرکنندگان اعلام کرد که در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال همه تلاش خود را به کار بسته است.
کد خبر: ۹۹۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸ 15 August 2020

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از فارس حسین مدرس خیابانی  سرپرست سابق وزارت صنعت معدن و تجارت  بعد از اینکه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب نکرد؛ طی پیامی ضمن تشکر از همکاران خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برخی اقدامات خود طی 15 ماه خدمت در وزارت صمت  به تولید کنندگان و صادرکنندگان اعلام کرد که در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال همه تلاش خودر را به کار بسته است. 

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین

خداوند مهربان و متعال را شاکرم که فرصتی را در اختیار اینجانب به عنوان سرباز خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داد تا در شرایط بسیار سخت جنگ اقتصادی، 15 ماه گذشته را در کسوت قائم‌مقام وزیر و سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، خدمتگزار ملت شریف کشورم باشم.

در این مسیر، قدم‌هایی استوار برای تامین کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم، تقویت زیرساخت‌های صادراتی، ممنوعیت واردات کالاهای غیرضرور و دارای مشابه تولید داخلی و از همه مهم‌تر تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات تولیدی برداشته و تلاش کردم تا داخلی‌سازی و خوداتکایی بخش‌های مختلف صنعتی را به عنوان یک برنامه و اقدام محوری، در جای جای سیاست‌های مدیریتی خود ساری و جاری نمایم.

در سال جهش تولید و هم‌راستا با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تلاش شد تا در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال و توجه به معیشت مردم در دوران پرمخاطره تحریم‌های ظالمانه و بی سابقه دشمنان قسم خورده بر علیه مردم و اقتصاد ایران، نقش موثری ایفا نموده و اقدامات پشتیبانی‌کننده مقابله با شیوع ویروس کرونا که همانا آزمون سختی برای بخش تولید و صنعت کشور بود را، به نحوی با یاری همکارانم به ثمر برسانم که بدون شک، مجد و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش چشمان جهانیان به نمایش گذاشت.

اکنون که به تأسی از مکتب سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، نهایت تلاش خود را به همراه معاونان، مدیران و پرسنل بی‌ادعای وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت خدمت به کشور عزیزم به کار بسته و در یک آزمون الهی در مجلس شورای اسلامی حجت را بر خود تمام دیدم، بر خود واجب می‌دانم تا از حسن اعتماد دکتر حسن روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، اعضای محترم دولت و به ویژه برادر عزیزم جناب آقای دکتر محمود واعظی، پشتیبانی‌ها و حمایت‌های تولیدکنندگان، صنعت‌گران، کارآفرینان، معدن‌کاران، اصناف، صادرکنندگان و اصحاب دلسوز رسانه در دوران مسئولیتم، قدردانی نمایم.

امروز که به کمک نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که جای تقدیر و تشکر از ایشان بر من فرض است، بار سنگین مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت را واگذار کرده‌ام، غفران الهی را خواستار بوده و از پیشگاه ملت شریف ایران طلب حلالیت دارم.

امید است وزارت صنعت، معدن و تجارت با استفاده از فرصت تحریم ها، ظرفیت عظیم تولیدی و تجاری کشور را در دوره جدید به منصه ظهور برساند و موجبات خشنودی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اثرگذاری نتایج و دستاوردهای جهش تولید بر سفره و معیشت مردم را فراهم آورد.

توفیق همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

حسین مدرس خیابانی

۲۴مرداد 1399

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی