بازدید 8218

معرفی دوره تعمیرات موبایل، نصب دوربین مدار بسته و کولر گازی

همانطور که می دانید این روزها گوشی موبایل به جزء جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده است. به علت استفاده زیاد از این وسیله پرکاربرد و مفید مسلما خرابی و مشکل نیز در آن زیاد است و افراد عادی، خود قادر به تعمیر آن نمی باشند و نیاز است تا دستگاه به تعمیرکار با تجربه برای تعمیر سپرده شود.
کد خبر: ۹۹۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 11 August 2020

همانطور که می دانید این روزها گوشی موبایل به جزء جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده است و به دلیل تکنولوژی های جدیدی که وارد این وسیله شده است علاوه بر تماس، امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. شرکتهای بزرگ دنیا مانند سامسونگ، اپل، هواوی و ... به تولید انواع موبایل با مدل های متنوع می پردازند و به صورت دائم محصولات خود را آپدیت کرده و نسخه جدیدی از آن را ارائه می  دهند. به علت استفاده زیاد از این وسیله پرکاربرد و مفید مسلما خرابی و مشکل نیز در آن زیاد است و افراد عادی، خود قادر به تعمیر آن نمی باشند و نیاز است تا دستگاه به تعمیرکار با تجربه برای تعمیر سپرده شود.

دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی دارد؟

دوربین های مدار بسته از دسته دستگاه هایی می باشند که جهت افزایش ایمنی در مکان های مختلف استفاده می شوند. از منازل مسکونی گرفته تا فروشگاه ها، مغازه ها و ادارات و سازمان های مختلف از این وسیله استفاده می کنند. با وجود دوربین های مدار بسته می توان از سرقت هایی که در مغازه ها و فروشگاه های مختلف وجود دارد جلوگیری کرد و سارق را نیز شناسایی نمود. در ادارات و سازمان های مختلف نیز برای کنترل کارمندان و بهبود عملکرد آنها از دوربین های مدار بسته استفاده می شود. همچنین در این مکان ها امکان دستبرد به مدارک در بخش های مختلف وجود دارد که با نصب این دوربین ها می توان از به وجود آمدن چنین شرایطی جلوگیری کرد.

دوربین های مدار بسته را در انواع مختلف و با کیفیت تصویر و رزولوشن های مختلفی تولید کرده و در موارد مختلف به مصرف می رسانند. این دوربین ها از سنسورهای تشخیصی مختلفی تشکیل شده اند که حساسیت این سنسورها در دستگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. لازم به ذکرست برای شرکت در دوره آموزش نصب دوربین های مدار بسته می توانید در کلاس های عملی آموزشی مجتمع آموزشی برق، آموزشگاه فن آموزان و یا آموزشگاه پایتخت فناوری شرکت نمایید و برای خدمات نصب آن از خدمات شرکت رهاورد نیرو استفاده کنید.

دوربین های مختلفی در صنعت وجود دارند از جمله دوربین های خاص می توان به دوربین های پین هول یا مینیاتوری که برای استفاده های جاسوسی کاربرد دارند و یا دوربین های صنعتی که دارای IP بندی خاصی برای مصارف صنعتی هستند اشاره نمود که در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در مجتمع آموزشی برق به آنها پرداخته می شود.

معرفی دوره تعمیرات موبایل، نصب دوربین مدار بسته و کولر گازی

معرفی شغل نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته از عهده افراد عادی خارج است و نصب آن نیاز به مهارت و تخصص در این حوزه دارد. برای نصب این دستگاه ها نیاز به تجهیزات مخصوص و همچنین مهارت و تخصص در این کار می باشد تا بتوان دوربین مدار بسته را به صورت کاملا استاندارد و اصولی نصب نمود. جهت نصب دوربین مدار بسته مراحل مختلفی باید طی گردد که مرحله اول ایجاد حفره های مختلف برای عبور دادن سیم ها و کابل های مختلف است. فضاهای مختلفی که نیاز است تا دوربین در آنها قرار گیرد باید به زور دقیق لیست گردد و موانعی که دید دوربین را کاهش می کنند برطرف گردند. یک دستگاه DVR جهت مشاهده تصاویری که ضبط می گردند مورد نیاز است و این مانیتور با دقت به تجهیزات دوربین مدار بسته متصل می گردد.

زاویه های مختلف باید از نظر پوشش دید بررسی شوند و دوربین در بهترین زاویه که پوشش دید وسیعی دارد و نقطه کور نباشد نصب گردد. دوربین های مدار بسته را بر روی دیوار و یا سقف نصب می کنند که برای نصب آن باید موارد مختلفی را در نظر گرفت.

بازار کار و درآمد شغل نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته

با توجه به اهمیتی که در سال های اخیر به موضوع امنیت داده شده است و از دوربین های مدار بسته در فضاهای مختلفی استفاده می شود، در نتیجه شغل نصب دوربین مدار بسته دارای بازار کار خوبی خواهد بود. همچنین با توجه به پیچیدگی سیستم دوربین های مدار بسته، در صورتی که مشکل یا خرابی در این دستگاه ها به وجود آید امکان تعمیر آن توسط افراد عادی ممکن نیست و نیاز به یک تعمیرکار متخصص در این حوزه می باشد. به همین دلیل شغل نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته می تواند به شغلی پردرآمد و آینده دار برای افراد علاقمند تبدیل گردد.

معرفی شغل تعمیرات موبایل

امروزه می توان گفت که موبایل به یک وسیله ضروری برای افراد تبدیل شده است و هر شخص حداقل دارای یک دستگاه تلفن همراه می باشد. گوشی های هوشمند به سادگی گوشی های قدیمی نیستند و دارای قابلیت های بسیاری مانند دوربین، اینترنت، اپلیکیشن های مختلف، پخش کننده موسیقی و فیلم و ... می باشند. مسلما تعمیر چنین گوشی هایی با تعمیر گوشی های قدیمی بسیار متفاوت است و نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد. شغل تعمیرات موبایل در سال های اخیر به دلیل استفاده زیاد افراد از این وسیله به یکی از مشاغل پرکار تبدیل شده است که افراد برای رفع مشکلات موبایل خود به این افراد مراجعه می کنند.

بازار کار و میزان درآمد شغل تعمیرات موبایل

قطعا هر حوزه ای که تولید و مصرف در آن زیاد باشد و افراد زیادی به استفاده از آن بپردازند، مشاغل مربوط به آن نیز پرکار تر و دارای درآمد بالاتری خواهند بود. مشاغل مربوط به حوزه موبایل نیز از دسته مشاغلی هستند که به علت استفاده زیاد افراد از این وسیله، معمولا درآمد بالایی دارند. خرابی های مختلفی در گوشی های موبایل ممکن است اتفاق بیفتد که برای رفع این مشکلات نیاز به تعمیرکار می باشد. تعمیرات موبایل درسال های اخیر به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است و دارای بازار کار خوبی می باشد. به علت این که روز به روز گوشی های هوشمند مدل های جدیدی را وارد بازار کرده و افراد خریداری می کنند آینده این شغل نیز تضمین شده است و می توان از طریق آن به درآمدزایی بالایی دست یافت.

یادگیری تعمیرات موبایل علاوه بر حل مشکلات رایج موبایل خود و خانواده تان می تواند بعنوان یک شغل پردرآمد و اصلی شما باشد. با گذراندن دوره تخصصی تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه معتبر و مجهز مانند آموزشگاه فن آموزان شما باید توانایی راه اندازی یک شغل را داشته باشید. البته قبل از راه اندازی تعمیرگاه موبایل توصیه می کنیم یک دوره کارآموزی کوتاه مدت را سپری کنید تا با شگردها و فنون اداره تعمیرگاه موبایل نیز به طور کامل آشنا شوید.

برای اطلاع از هزینه و سرفصل های دوره آموزش تعمیرات موبایل اندروید و آیفون اینجا کلیک کنید.

معرفی دوره تعمیرات موبایل، نصب دوربین مدار بسته و کولر گازی

کلاس آموزشی تعمیرات موبایل و نصب دوربین مدار بسته

با توجه به میزان درآمد و بازار کاری که برای دو شغل تعمیرات موبایل و نصب دوربین مدار بسته گفته شد، بسیاری از افراد تمایل به فعالیت در این حوزه ها می باشند. اما برای داشتن فعالیت در این مشاغل در ابتدا نیاز است تا دوره های لازم در رابطه با این دو شغل گذرانده شود و افراد با آموزش مهارت های لازم در این دو حوزه کاملا متخصص شوند.

آموزشگاه های مختلفی وجود دارد که به ارائه دوره های مختلف تعمیرات موبایل و نصب دوربین مدار بسته می پردازد و افراد پس از طی کردن این دوره ها می توانند به صورت مستقل به فعالیت در این مشاغل بپردازند. این آموزشگاه ها دارای اساتید مجرب و متخصص بوده و علاوه بر آموزش به صورت تئوری، آموزش های عملی را نیز به این افراد ارائه می دهند و کارآموزان به صورت کاملا حرفه ای قادر به تعمیرات موبایل و دوربین های مدار بسته خواهند بود.

با گذراندن دوره آموزش تعمیر موبایل حرفه ای و نصب دوربین مدار بسته، با خدمات پشتیبانی از کارآموزان پس از گذراندن دوره، کارآموزان می توانند پس از گذراندن دوره ها به صورت حرفه ای در این مشاغل فعالیت نمایند. هزینه های این دوره ها مبلغ زیادی نبوده و می توان با صرف مقداری هزینه آینده شغلی خود را تضمین کرد. سرفصل های مختلفی در این کلاس ها آموزش داده می شود و برای افرادی که مبتدی بوده و هیچ گونه زمینه الکترونیکی ندارند سرفصل های آموزش الکترونیک نیز گنجانده شده است.

نصب کولر گازی

یکی از وسایل سرمایشی که در فصل های گرم سال نیاز به آنها به شدت احساس می شود، انواع کولر می باشد. برای به وجود آوردن یک تهویه مطبوع و خنک کردن فضای داخلی ساختمان ها از کولر گازی استفاده می شود. کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی با استقبال بیشتری مواجه شده اند بسیاری از افراد اسپیلت و کولر گازی را به علت ویژگی هایی که دارند به کولرهای آبی ترجیح می دهند. کولرهای گازی در انواع مختلفی تولید می شود که اسپیلت یکی از انواع معروف آنها می باشد. برای نصب کولر گازی نیاز به مهارت و تخصص می باشد و فرد باید آموزش های لازم را دیده باشد.

معرفی کولر گازی و انواع آن

در انواع دستگاه های سرمایشی مختلف از سیکل تبرید تراکمی استفاده می شود. استفاده از این سیستم در دستگاه های مختلف مانند یخچال، چیلر، کولرهای گازی و ... کاربرد دارد. فرایند سیستم تبرید به این صورت است که سیال مبرد متراکم شده و سپس چگالش می شود. سپس سیال موجود منبسط می گردد و در آخر تبخیر شده و سیکل پایان می یابد. علت نام گذاری این کولرها این است که در فرایند خنک کردن از نوع خاصی از گاز استفاده می شود و مانند کولرهای آبی آب در خنک کردن هوا نقشی ندارد.

معرفی دوره تعمیرات موبایل، نصب دوربین مدار بسته و کولر گازی

انواع مختلف کولرهای گازی

کولرهای گازی انواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان به کولرهای گازی یک تکه، دو تکه و چند تکه یا مولتی پنل اشاره کرد. نوع یک تکه کولر گازی به صورت ثابت بر روی زمین قرار گرفته و به خنک کردن محیط می پردازد. کولرهای گازی دو تکه طرفداران بسیاری دارند و اسپیلت انواعی از این نوع از کولرها می باشد که حتما نام آن را زیاد شنیده اید. اسپیلت ها دارای طراحی و ظاهر زیبایی بوده و بر روی دیوار نصب می گردند. اسپیلت ها از دو بخش پنل داخلی و خارجی تشکیل شده اند که پنل داخلی درون ساختمان و پنل خارجی را در خارج از ساختمان نصب می کنند.

کولرهای گازی توسط شرکت های مختلف داخلی و خارجی تولید می گردد و برندهای متنوعی برای این محصول وجود دارد. از جمله شرکت های تولید کننده کولر گازی می توان به ال جی، سامسونگ، جنرال، اجنرال، گری، ایران رادیاتور، ایساتیس، اسنوا و ... اشاره کرد.

آموزش نحوه نصب کولر گازی

بهتر است برای نصب انواع کولر گازی از نصاب های حرفه ای در این کار استفاده شود. اما ممکن است فردی دارای دانش و تجربه در نصب کولر گازی باشد و بتواند خود به نصب کولر گازی بپردازد. در ادامه نحوه نصب کولر گازی برای بالا بردن اطلاعات افراد برای نصب کولر گازی بیان شده است.

برای نصب کولر گازی در ابتدا نیاز است تا سینی پنل را تراز و نصب نمود و یک پایه زمینی یا دیواری برای کندانسور تعبیه نمود. مرحله بعد لوله کشی کولر گازی می باشد که نیازمند رعایت اصولی می باشد و باید به صورت استاندارد انجام گیرد. وکیوم کردن لوله ها باید به گونه ای باشد که در استفاده طولانی مدت دچار نشتی نگردد. پس از آن باید پرچ کردن لوله ها به دقت انجام شده و لوله ها سر جای خود محکم گردند. سیم کشی کولر گازی از مراحل مهمی است که باید انجام گیرد و از قسمت پشت پنل داخلی به طرف جلو آن را هدایت نمود. برای راه اندازی کولر گازی نیز اگر کولر شما نو باشد نیاز به تخلیه گرد و غبار از درون دستگاه دارد.

نصب و راه اندازی کولرهای گازی یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز در بازار کار شهرهای پرجمعیت است. امروزه بسیاری از منازل امکان نصب کولر آبی ندارند و لاجرم می بایست به سمت نصب کولرهای گازی بروند. از این رو مهارت نصب کولرگازی بیش از پیش مورد توجه مردم قرارگرفته است.

دوره آموزش نصب کولر گازی آموزشگاه پایتخت فناوری با ارائه بهترین آموزش های تخصصی برای تربیت نیروی کاری مجرب برای ورود به بازار کار برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نصب کولر گازی می توانید وارد صفحه https://paytakhtfanavari.com/cooler/ شوید و در این دوره ثبت نام نمایید شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی